Gå til innhold

37 år,ufrivillig barnløs,finner aldri en god partner å dele livet med


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ganske spesielt at du har krav om å være 180 cm+ høy, er du så høy??

Å jeg tror mange vil skygge banen hvis du har krav om å "få barn fort", fordi det er ikke særlig gøy å føle man er der kun som en sæd donor for kvinnen. Ønsker du egentlig mann eller bare barn?

Anonymkode: db9f6...60a

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jo mer TS skriver i denne tråden, jo mer forståelig er det at hun er en singel, barnløs 37-åring. 
 

Det er faktisk helt tullete å ha så mange krav til partner. Høydekravet er spesielt urovekkende. 

Anonymkode: 99fe9...dcc

Har hørt mye på the law of attraction og coacha på YouTube og ALLE sier du skal skrive en spesifikk liste ned kvaliteter du ønsker i en partner for å manifistere inn den partneren du vil ha. Jo mer detaljert jo bedre sier de. Og det er MANGE coacher som sier det samme! Man bør også skrive en dealbreaker-liste. 
Så bare slutt med de frekke kommentarene. Ja,høyde kan reguleres litt på men jeg liker høye menn. Det er en preferanse. 

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har hørt mye på the law of attraction og coacha på YouTube og ALLE sier du skal skrive en spesifikk liste ned kvaliteter du ønsker i en partner for å manifistere inn den partneren du vil ha. Jo mer detaljert jo bedre sier de. Og det er MANGE coacher som sier det samme! Man bør også skrive en dealbreaker-liste. 
Så bare slutt med de frekke kommentarene. Ja,høyde kan reguleres litt på men jeg liker høye menn. Det er en preferanse. 

Anonymkode: 1bb8f...613

Har dette funket for deg? Nei. Så kanskje du skal tenke på andre måter å treffe en mann på. Det er ikke for å være frekk, men det er kanskje lurt å gjøre ting annerledes nå.
 

Måten du skriver på får deg også til å høres litt rar ut som person. Kanskje menn merker at du er litt «annerledes» og skygger banen? 

Anonymkode: 99fe9...dcc

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ganske spesielt at du har krav om å være 180 cm+ høy, er du så høy??

Å jeg tror mange vil skygge banen hvis du har krav om å "få barn fort", fordi det er ikke særlig gøy å føle man er der kun som en sæd donor for kvinnen. Ønsker du egentlig mann eller bare barn?

Anonymkode: db9f6...60a

Begge deler. Først og fremst en partner. Savner så inderlig nærhet,kos og sex. En spm komner hjem til meg hver dag eller flere ganger i uken,en samboer på sikt,en og dele opplevelser og livet generelt med. En som vil ha kun meg. Og deretter et barn. Men det ønskes innen max to år,vil helst ha før jeg fyller 39 år.

Ts

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er kvaliteter/egenskaper jeg ønsker i en partner som jeg har en del av selv. Noen kan jeg jobbe mer med for å ha. For mye?

B2D033BD-0884-4239-9019-738E48B8E55A.jpeg

Anonymkode: 1bb8f...613

Syns «kravene» var helt innafor, men om du skal åpne deg litt mer for alternativer så hadde jeg droppet høydekravet. 180-184 er et svært lite vindu. Forstår godt at du ikke vil ha en mann som kun er 169, men om du selv er 164, så kan det vel ikke akkurat gjøre noe med en mann på 175 cm?

Anonymkode: d2111...1ae

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har dette funket for deg? Nei. Så kanskje du skal tenke på andre måter å treffe en mann på. Det er ikke for å være frekk, men det er kanskje lurt å gjøre ting annerledes nå.
 

Måten du skriver på får deg også til å høres litt rar ut som person. Kanskje menn merker at du er litt «annerledes» og skygger banen? 

Anonymkode: 99fe9...dcc

Prøver å tenke andre plasser enn datingapper siden det ikke fungerer der. Men jeg er veøfit lite ute på steder så da et det begrenset hvor man kan møtes.

 

Er jeg rar fordi jeg tar råd fra YouTube og the law of attraction ?Alle manifisterer ting på godt og vondt hver dag, bevisst eller ubevisst.  Hva annet er jeg rar med da?

Ts

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes listen din er interessant:) men det jeg lurer på er om du ser etter mange typer menn i enn mann. Dvs en drømmemann som ikke er helt realistisk. Det er mange kvalifikasjoner som kjennetegner en rolig, muligens introvert person som er trofast, trygg og en god samtalepartner. Og så har du andre kvalifikasjoner; sosial og omgjengelig og eventyrlysten, mere ekstrovert trekk, en mere «spennende» mann. Men hva er viktigst; trygghet eller spenning? Selvfølgelig er jo ikke ting sort hvitt; ingen har lyst på den veldige trygge tøffelen eller den spennende playboyen som har mange damer pågang samtidig. Selvfølgelig er tanken på en blanding av dette mest interessant, og de fleste av oss har både introverte og ekstrovert sider. Men hva blir det viktigste for deg av trygghet og spenning? 

Anonymkode: c4221...10a

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er kvaliteter/egenskaper jeg ønsker i en partner som jeg har en del av selv. Noen kan jeg jobbe mer med for å ha. For mye?

B2D033BD-0884-4239-9019-738E48B8E55A.jpeg

Anonymkode: 1bb8f...613

Er dette "faste" krav eller et utgangspunkt som du er villig til å fire på? Jeg syns det er litt spesielt at du mener han skal ønske barn innen kort til samtidig med at han skal være eventyrlysten og vil reise mer/oppleve verden. Når man får barn er det liksom litt "slutt" på den delen av livet. 

Høydekravet er jo også spesielt. Jeg foretrekker også menn som er høyere enn meg, men har aldri satt et konkret krav. Ettersom jeg er 1,60 er jo 99% av norske menn høyere enn meg, ergo er mitt "krav" alltid oppfylt. Du kan kanskje også tenke litt rundt dette? 

Ellers er det mange menn som ikke er kjempesosiale av seg men som likevel er veldig koselige og interessante på tomannshånd. Jeg kjenner flere slike. Det viktigste er vel hvordan han fungerer med deg, og ikke med alle andre rundt dere? Jeg blir faktisk litt skeptisk til menn som er "venn med alle" - større sjanse for at han har flere på gang eller er utro, tenker jeg. 

Mat og vin kan du vel nyte på egen hånd? 

Jeg liker veldig godt at du er bevisst men det kommer litt av på hvilket forhold du har til "listen" din. Mye av dette ser i allefall jeg på som helt uvesentlig for et forhold, jf. mine bemerkninger ovenfor. 

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har hørt mye på the law of attraction og coacha på YouTube og ALLE sier du skal skrive en spesifikk liste ned kvaliteter du ønsker i en partner for å manifistere inn den partneren du vil ha. Jo mer detaljert jo bedre sier de. Og det er MANGE coacher som sier det samme! Man bør også skrive en dealbreaker-liste. 
Så bare slutt med de frekke kommentarene. Ja,høyde kan reguleres litt på men jeg liker høye menn. Det er en preferanse. 

Anonymkode: 1bb8f...613

Det setter meg litt ut at en voksen kvinne tenker i slike baner. Jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal si eller hvilke råd jeg skal gi. 

Anonymkode: a11c6...9cf

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes listen din er interessant:) men det jeg lurer på er om du ser etter mange typer menn i enn mann. Dvs en drømmemann som ikke er helt realistisk. Det er mange kvalifikasjoner som kjennetegner en rolig, muligens introvert person som er trofast, trygg og en god samtalepartner. Og så har du andre kvalifikasjoner; sosial og omgjengelig og eventyrlysten, mere ekstrovert trekk, en mere «spennende» mann. Men hva er viktigst; trygghet eller spenning? Selvfølgelig er jo ikke ting sort hvitt; ingen har lyst på den veldige trygge tøffelen eller den spennende playboyen som har mange damer pågang samtidig. Selvfølgelig er tanken på en blanding av dette mest interessant, og de fleste av oss har både introverte og ekstrovert sider. Men hva blir det viktigste for deg av trygghet og spenning? 

Anonymkode: c4221...10a

Godt spørsmål. Der satt du meg litt til veggs men det liker jeg. Tror nok trygghet er det aller viktigste. Jeg har vært borti nok playere/psykopater og løgnere og det ønsker jeg overhodet ikke igjen. Rolig men som kan være med på litt «sprøe» ting feks. Eventyrlysten så mener jeg å være med på ting/reiser,spontan og en som ikke kun vil sitte i sofaen. Nakenbading kan feks være å være eventyrlysten for meg. Jeg er langt fra perfekt selv,har mange feil og har gjort endel feil til nå. Men vi alle har en fortid. Jeg er selv litt forsiktig før jeg blir godt kjent og trygg. Slik er det vel for de fleste.

Er du mann ?

 

Ts

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kan jeg tenke meg er veldig fortvilende. Men har du forsøkt å endre Tinder profilen din litt mht interesser og type mann etc du søker? Nytt bilde som viser en annen side av deg? Kanskje det er her du bør starte. Altså endre og senke kravene litt..

Du vet, ifølge statistikken så hjelper det vel ikke uansett hvor kravstor og nøye en er i forarbeidet med å finne en potensiell partner. Ofte så ryker det, uansett hvor flott og fint en passer sammen i starten, desverre. Beklager generaliseringen og negativiteten her. Men å få beholde en partner og familie krever mye av hvert enkelt par med raushet og tålmodighet overfor hverandre. Så kanskje du bare rett og slett skal forsøke å senke kravene litt, og finn en kar som ikke er så halvgæren og kjør på?

Nå vet jo ikke jeg hva kriteriene dine er, men det er helt sikkert noe du kan og bør fjerne, eller? 

Og du, jeg har mann og barn. Egentlig var jeg ikke så voldsomt begeistret i starten, men jeg ble sjarmert og smelltet. Mannen har fine og positive sider, men også så absolutt negative.. Hvem har ikke det? Men jeg som mange andre må gi blaffen i de, og se de gode og positive sidene, så lenge vi er hverandres bestevenner (stort sett) vi er trofast og vi er en sammensveiset familie. Svært få får vel i pose og sekk, eller? Kanskje noen få, langt i fra alle. Mitt tips tenk litt anneledes og skru kravene dine noe ned. 

Lykke til 🍀

 

Anonymkode: 6b1a4...b2b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut i fra lista di, du har alt for store krav. Dette er vel den perfekte mann. Og du kan finne han, men kanskje ikke innen den tidslimiten du bør få barn. Virker som lista di kan se litt "penere" ut ved å fjerne mange like substantiv. Fjern f.eks: 

vin -  jeg lærte min å drikke det 😉

 morsom - er ikke det viktigste i lengden, men blid er bra

liker lange samtaler/diskusjoner- å være lyttende og pålitelig er viktigst

Eventyrlysten- holder vel med reiselysten.. 

emosjenelt tilgjengelig - holder vel med lyttende,

Godhjertet - holder vel med omsorgsfull

Fjellturer - du lærer han ev dette 😉

Høyden kan vel justeres litt opp

barn innen kort tid- Holder vel med at de ønsker barn. Er de på din alder og oppover, vil de nok ønske dette uansett. 

 

 

 

 

Anonymkode: 6b1a4...b2b

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest hele tråden din TS. Begynte med sympati og ble bare irritert etterhvert. Dråpen ble å lese at du dropper de matchene du får pga tullete ting. Jeg tror seriøst ikke du egentlig vil det du påstår, for du griper etter hver minste lille sjanse til å trekke deg. Blir helt matt av hvordan du omtaler menn generelt. Hva har du egentlig å tilby en bra mann? 
 

Mannen min er 1 cm høyere enn meg btw. 😤

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ut i fra lista di, du har alt for store krav. Dette er vel den perfekte mann. Og du kan finne han, men kanskje ikke innen den tidslimiten du bør få barn. Virker som lista di kan se litt "penere" ut ved å fjerne mange like substantiv. Fjern f.eks: 

vin -  jeg lærte min å drikke det 😉

 morsom - er ikke det viktigste i lengden, men blid er bra

liker lange samtaler/diskusjoner- å være lyttende og pålitelig er viktigst

Eventyrlysten- holder vel med reiselysten.. 

emosjenelt tilgjengelig - holder vel med lyttende,

Godhjertet - holder vel med omsorgsfull

Fjellturer - du lærer han ev dette 😉

Høyden kan vel justeres litt opp

barn innen kort tid- Holder vel med at de ønsker barn. Er de på din alder og oppover, vil de nok ønske dette uansett. 

 

 

 

 

Anonymkode: 6b1a4...b2b

Enig i den.👍😊
 

Ts

Anonymkode: 1bb8f...613

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er kvaliteter/egenskaper jeg ønsker i en partner som jeg har en del av selv. Noen kan jeg jobbe mer med for å ha. For mye?

B2D033BD-0884-4239-9019-738E48B8E55A.jpeg

Anonymkode: 1bb8f...613

Det er mye ja... veldig mye! 😅

Lag en tilsvarende liste med hva du tilbyr en potensiell kjæreste og sammenlign. Ser det balansert ut?

Anonymkode: 44a6e...dd8

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er egentlig ikke fan av å skrive negative kommentarer, men enig med resten. TS, det høres ut som du har mangelfull innsikt. Har du vurdert å søke hjelp for å kunne endre fokus og utvide horisonten?

Anonymkode: 58e68...cff

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er egentlig ikke fan av å skrive negative kommentarer, men enig med resten. TS, det høres ut som du har mangelfull innsikt. Har du vurdert å søke hjelp for å kunne endre fokus og utvide horisonten?

Anonymkode: 58e68...cff

Mangelfull innsikt på hva da?Hva jeg søker i en partner. Ærlig talt nå får dere skjerpe dere med frekke kommentarer. Mye av det som står på listen min er det de fleste har ønsket seg i en partner eller vil ha. For utenom høyde osv. Noen har til og med at vedkommende må være akademiker. 
Jeg har en psykolog jeg har kontakt med av og til. 
Men oppriktig talt er ikke den listen noe overdrevet. Tar jo f ikke til takke med hva som helst,da hadde jeg ikke vær enslig så lenge.

 

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Godt spørsmål. Der satt du meg litt til veggs men det liker jeg. Tror nok trygghet er det aller viktigste. Jeg har vært borti nok playere/psykopater og løgnere og det ønsker jeg overhodet ikke igjen. Rolig men som kan være med på litt «sprøe» ting feks. Eventyrlysten så mener jeg å være med på ting/reiser,spontan og en som ikke kun vil sitte i sofaen. Nakenbading kan feks være å være eventyrlysten for meg. Jeg er langt fra perfekt selv,har mange feil og har gjort endel feil til nå. Men vi alle har en fortid. Jeg er selv litt forsiktig før jeg blir godt kjent og trygg. Slik er det vel for de fleste.

Er du mann ?

 

Ts

Anonymkode: 1bb8f...613

Så gøy at jeg traff noe der! Jeg er dame, ca din alder. Men når jeg så listen din slo det meg noe som jeg husker jeg tenkte på før jeg møtte mannen min. Selvfølgelig ville jeg ha en morsom, spennende og eventyrlysten mann! Så gøy! Men menn som det er impulsive og lite forutsigbare og jeg forstod at jeg ville ha mer trygghet enn spenning. Mannen min er en ganske så ren introvert, jeg en mer blanding. Men han har vært åpen så det har da blitt noe spenning:)

Jeg har ikke lest hele tråden din. Men kanskje du har gått for menn som ikke helt passer deg? Avist «kjedelige menn»? Jeg tenker at det finnes mange flotte fine trygge og lojale menn. Men dessverre så kan de være vanskeligere å finne siden det ikke er introvertens natur å stikke seg frem. Så her må du kanskje mer kreativt til verks enn dating appene som du er inne på? Men jeg er sikker på at det er en mann der for deg som du kan leve familiedrømmen sammen med!

Anonymkode: c4221...10a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er mye ja... veldig mye! 😅

Lag en tilsvarende liste med hva du tilbyr en potensiell kjæreste og sammenlign. Ser det balansert ut?

Anonymkode: 44a6e...dd8

Dette har jeg også jobbet med fra råd jeg har lest og fått tidligere. Som sagt så har jeg en god del av de samme egenskapene ja. Jeg er svært omsorgsfull,en god lytter,er morsom til tider tør jeg påstå,omgjengelig,snill,pålitelig,trygg,trofast,veldig blid og positiv tross en del motstand,lojal og støttende,oppmuntrende ovenfor andre,sporty og aktiv til tider,fast jobb,grei økonomi men den kan bedres osv.

Ts

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så jeg skal velge en stygg en?Takk for det!

Klarer faktisk å se forskjell på en som er kjekkas som i for glatt/pikenes Jens/badguy osv.

Anonymkode: 1bb8f...613

Leste du ikke det jeg skrev? Jeg skrev at selvfølgelig skal man selv synes personen er attraktiv. Men på meg virker det som du er ute etter en mann som alle vil ha, fordi han er så attraktiv. En sånn som kan velge og vrake blant damer. Du får bare leve videre i drømmen din, for med alle kravene du har, og så umoden som du virker, så er det vel ikke så sannsynlig at du kan velge fra øvelse hylle?

Anonymkode: cc0f5...bcf

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Godt spørsmål. Der satt du meg litt til veggs men det liker jeg. Tror nok trygghet er det aller viktigste. Jeg har vært borti nok playere/psykopater og løgnere og det ønsker jeg overhodet ikke igjen. Rolig men som kan være med på litt «sprøe» ting feks. Eventyrlysten så mener jeg å være med på ting/reiser,spontan og en som ikke kun vil sitte i sofaen. Nakenbading kan feks være å være eventyrlysten for meg. Jeg er langt fra perfekt selv,har mange feil og har gjort endel feil til nå. Men vi alle har en fortid. Jeg er selv litt forsiktig før jeg blir godt kjent og trygg. Slik er det vel for de fleste.

Er du mann ?

 

Ts

Anonymkode: 1bb8f...613

Være med på reiser, spontan. Og du vil ha barn innen kort tid? Du lever så i din egen lille boble at du tydeligvis ikke ser hvor dumt alt dette virker. Du har grei økonomi som kan bedres og. Da bør du også sette ned kravet på at HAN skal ha god økonomi. Er et bare du selv som ser at du mest sannsynlig kommer til å sitte å være furten om 10 åt fordi du aldri fant den perfekte drømmemannen? (som kanskje ikke finnes, eller iallfall ikke er singel.)

Anonymkode: cc0f5...bcf

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...