Gå til innhold

37 år,ufrivillig barnløs,finner aldri en god partner å dele livet med


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok, leste som sagt ikke alle postene her, bare fikk med meg at du har vært "ute av funksjon" i noen år, antok at det var pga sykdom. 

Anonymkode: efee4...ccf

Angsten har dessverre gjort at livet har stått litt på stadiet hvil.Så den er nok litt skyld i ting ikke har gått fremover. Men har jobbet med det og prøver å komme meg videre og oppnå det man har ønska i lang tid. Sakte men sikkert 😊👍

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

To år er ikke aktuelt,underkant av år kan man kanskje gå med på. Kjenner noen som ble sammen med en og blei grwvid etter tre mnd. Dette var for 6 år siden,nå venter de nr tre.

Ts

Anonymkode: 1bb8f...613

Det er ikke normalt. Og ofte ryker forholdet kjapt om man får unge med en man knapt kjenner.

Hvis du må ha unge i løpet av et år må du til Danmark. 

Anonymkode: d2573...a20

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke normalt. Og ofte ryker forholdet kjapt om man får unge med en man knapt kjenner.

Hvis du må ha unge i løpet av et år må du til Danmark. 

Anonymkode: d2573...a20

Er jo dette jeg prøver å advare ts mot. Hun graver litt sin egen grav når det kommer til ønskene sine både vedr det å få en mann og barn, ved å fremstå som en kvinne med skikkelig dårlig tid. Da løper menn unna, eller de viser seg å ikke være egnet som foreldre fordi dere ikke kjenner hverandre godt nok.   

Det har hendt ja at folk får barn med noen de knapt kjenner, men ofte går forholdet i dass kjapt..

Endret av tussi84
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan du fortelle meg hva du gjorde siden du senket kravene?

 

for de fleste kvinner senker kravene sier de men de har ikke senket et eneste krav. De har bare senket masse tullekrav.
 

Jeg har sett venninner senke kravene sine å de senker ikke kravet. De gjør seg selv dumme. Finn en seriøs dude. Det er mange som aldri har hatt en kjæreste engang å nærmer seg din alder. Så du har ikke funnet dem. Og nei de er ikke stygge. De er mennesker som sliter med sine ting å kanskje ikke er så frempå da de aldri har noe som helst erfaring. (Skal man tro tallene som bare øker å øker for hvert eneste år) men de er solide som fjell bare man kommer innpå de.

finner du de har du ikke senket et eneste krav men brukt grøten til noe fornuftig. 
 

mannfolk avgjør forhold mens kvinner avgjør relasjonen.

Anonymkode: ed77d...347

Kjenner du noen slike? Er de på datingapper? Har de noen hobbyer? Vil gjerne vite hvor jeg kan finne disse mennene. Er ikke så opptatt av utseendet, men LITT er jo helt naturlig. Er ikke ts.

Anonymkode: cc0f5...bcf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, tussi84 skrev:

Er jo dette jeg prøver å advare ts mot. Hun graver litt sin egen grav når det kommer til ønskene sine både vedr det å få en mann og barn, ved å fremstå som en kvinne med skikkelig dårlig tid. Da løper menn unna, eller de viser seg å ikke være egnet som foreldre fordi dere ikke kjenner hverandre godt nok.   

Det har hendt ja at folk får barn med noen de knapt kjenner, men ofte går forholdet i dass kjapt..

Ts her. Du mener jeg bare skal slappe helt av når tiden renner ut?Har aldri prøvd å bli gravid før men håper jeg den vakre dagen en prøver,blir gravid på første forsøk. Lov å håpe i hvertfall. Vet om mange som har vært evig singel og fant drømmemannen og ble gravid på første forsøk,passert 34-35 år.

Jeg trenger da ikke si noe til vedkommende før ut i forholdet om vi får noe seriøst. 
 

 

 Koselig at du nå venter barn da😊

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 hours ago, Anonymus Notarius said:

Ville droppet dating-apper og utseende-krav. Krav til personlighet bør man selvsagt ha. 

Prøv å møte noen gjennom hobbyer, frivillig arbeid eller lignende. Dating-apper passer ikke for alle. 

This. Selv får jeg knapt matcher med de profilbildene jeg har, og når jeg får det så har ingen av de jeg har skrevet med noen intensjoner om å møtes.

I det virkelige liv er der jeg har fått nye bekjentskaper igjennom sosiale aktiviteter, nettet er bare bortkastet tid og tull..

Anonymkode: 06574...150

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

This. Selv får jeg knapt matcher med de profilbildene jeg har, og når jeg får det så har ingen av de jeg har skrevet med noen intensjoner om å møtes.

I det virkelige liv er der jeg har fått nye bekjentskaper igjennom sosiale aktiviteter, nettet er bare bortkastet tid og tull..

Anonymkode: 06574...150

Kan du utdype? Jeg er også møkk lei av nettdating og er helt enig i at det er bare tull. Men jeg sliter med å forstå hvor ellers man kan møte noen.  Finnes det egentlig noen plattformer der vanlige, seriøse og voksne single kan møte andre? Det eneste jeg kommer på er turistforeningen men det er ikke alltid jeg har anledning til å dra på tur. 

Noen som har tips? Jeg er ikke ts, men ser for meg at også hun kan ha nytte av slike tilbakemeldinger. 

Anonymkode: a11c6...9cf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Kan du utdype? Jeg er også møkk lei av nettdating og er helt enig i at det er bare tull. Men jeg sliter med å forstå hvor ellers man kan møte noen.  Finnes det egentlig noen plattformer der vanlige, seriøse og voksne single kan møte andre? Det eneste jeg kommer på er turistforeningen men det er ikke alltid jeg har anledning til å dra på tur. 

Noen som har tips? Jeg er ikke ts, men ser for meg at også hun kan ha nytte av slike tilbakemeldinger. 

Nettverksgruppe for andre voksne i min situasjon, samlinger igjennom jobben, treningssenteret, dansekurs, hjemmefester hos bekjente av mine venner.

Anonymkode: 06574...150

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nettverksgruppe for andre voksne i min situasjon, samlinger igjennom jobben, treningssenteret, dansekurs, hjemmefester hos bekjente av mine venner.

Anonymkode: 06574...150

Takk for svar. Det første forstår jeg ikke hva er, jobben utgår (de eneste samlingene vi har er på samme avdeling og kollegene mine er 20-30 år eldre) og mine venner har ikke hjemmefester lengre da de er opptatt med små barn. Så da står jeg igjen med treningssenter og eventuelt dansekurs..

Anonymkode: a11c6...9cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er endel kollegaer i min aldersgruppe men også mange som er 15-30 år eldre, så har blitt kjent med de jevnaldrende på samme avdeling og noen fra andre når hele fylkes-gruppa har vært samlet.

Nettverksgruppa er for en livslang psykisk lidelse.

Anonymkode: 06574...150

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har dessverre slitt med å få til langvarige forhold,det har alltid kommet noe i veien fra den ene eller andre parten. I tidlig 20-år spurte jeg venninnene mine hva som er galt med meg,for noe må det være. Blid,søt,hyggelig og omgjengelig var og har jeg alltid vært,kommer fra gode oppvekstvilkår. Men har følt det har stått «ikke kjæreste/koneemne»i pannen min hele livet. Foreldrene mine har vært gift i snart 40 år på godt og vondt,men de har holdt ilag. De har vært litt strenge og kritiske og jeg som er eldste barnet har blitt hakket mye på nesten hele livet. Veldig kritisk mor som har kritisert meg og klesstil og andre folk i alle. Tenker at noe av det kan ha gjort jeg har slitt med å finne ekte kjærlighet.  Mine foreldre ønsker og unner meg å oppleve kjærlighet og jeg blir så lei meg når jeg aldri klarer å finne en bra en der det er gjensidig. Veldig sjelden har det vært gjensidig. Jeg veit jeg er ei bra dame med mye omsorg og kjærlighet for den rette mannen. Jeg bryr meg veldig om andre,har et godt hjerte til de som behandler en fint. Ønsker ikke være hun «enslige og barnløse». Har grått meg i søvn enkelte netter for hadde aldri trodd en skulle ende opp slik. 

Hvilken sykdom?Har hatt sosial angst «eneste» litt av og på siste årene pga en var arbeidsledig og veldig ensom en periode. Er fortsatt ensom til tider..

Ts

Anonymkode: 1bb8f...613

Beste rådet jeg kan gi deg er finn en klønete dude og finn ut av ting sammen. 
 

Du som jente er lettere å spørre venninner og jeg i dine sko ville åpnet meg litt for vedkommende å fortalt hvor ensom du er å hun å typen har sikkert en dude som er i samme båt.

Du er ikke alene c..

Anonymkode: ed77d...347

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg har litt panikk om dagen. Vært lenge/år uten nærhet&sex,redd jeg aldri skal få det igjen😔Ønsker og trenger det men ikke på en desperat måte. Er vel lov å være litt needy når det er kjempe lenge siden sist....

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner jeg har litt panikk om dagen. Vært lenge/år uten nærhet&sex,redd jeg aldri skal få det igjen😔Ønsker og trenger det men ikke på en desperat måte. Er vel lov å være litt needy når det er kjempe lenge siden sist....

Anonymkode: 1bb8f...613

Du kan være så desperat og needy du bare vil, egentlig, men du utstråler nok også dette og skremmer vekk de aller fleste menn.

Anonymkode: efee4...ccf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du kan være så desperat og needy du bare vil, egentlig, men du utstråler nok også dette og skremmer vekk de aller fleste menn.

Anonymkode: efee4...ccf

Har ikke vært rundt potensielle menn på lenge,så der tar du feil.

 

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ts her....Har aldri prøvd å bli gravid før men håper jeg den vakre dagen en prøver,blir gravid på første forsøk. Lov å håpe i hvertfall. 

Anonymkode: 1bb8f...613

Man regner i snitt ett år med aktiv prøving, altså ubeskytra vaginalsex hver mnd på eggløsning og gjerne i dagene rundt rundt, før man kan regne med å bli gravid. 

Anonymkode: d2573...a20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man regner i snitt ett år med aktiv prøving, altså ubeskytra vaginalsex hver mnd på eggløsning og gjerne i dagene rundt rundt, før man kan regne med å bli gravid. 

Anonymkode: d2573...a20

Det kan gå mye raskere enn det også.

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

22 hours ago, AnonymBruker said:

Kan du utdype? Jeg er også møkk lei av nettdating og er helt enig i at det er bare tull. Men jeg sliter med å forstå hvor ellers man kan møte noen.  Finnes det egentlig noen plattformer der vanlige, seriøse og voksne single kan møte andre? Det eneste jeg kommer på er turistforeningen men det er ikke alltid jeg har anledning til å dra på tur. 

Noen som har tips? Jeg er ikke ts, men ser for meg at også hun kan ha nytte av slike tilbakemeldinger. 

Anonymkode: a11c6...9cf

En ide er å bruke kontaktene du allerede har. F.eks. hvis du kjenner en fyr som liker friluftsliv, inviter han til kayakktur eller telttur og be han ta med seg sine kompiser.

Om de ikke er single eller din type, så kjenner de sikkert noen som er det og kan sette deg opp på date.

Dette forutsetter at du har et nettverk. Hvis ikke så må du bygge det opp og det er ganske vanskelig i din alder.

Anonymkode: cef9e...c64

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En ide er å bruke kontaktene du allerede har. F.eks. hvis du kjenner en fyr som liker friluftsliv, inviter han til kayakktur eller telttur og be han ta med seg sine kompiser.

Om de ikke er single eller din type, så kjenner de sikkert noen som er det og kan sette deg opp på date.

Dette forutsetter at du har et nettverk. Hvis ikke så må du bygge det opp og det er ganske vanskelig i din alder.

Anonymkode: cef9e...c64

Jeg tror også det. Skal jeg finne noen må det bli en mann utenfor nettverket mitt (de er opptatt med egne liv og småbarnsfase). Så da ruller ballen tilbake til nettdating, dessverre. 

Anonymkode: a11c6...9cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror også det. Skal jeg finne noen må det bli en mann utenfor nettverket mitt (de er opptatt med egne liv og småbarnsfase). Så da ruller ballen tilbake til nettdating, dessverre. 

Anonymkode: a11c6...9cf

Ts her. Butikken,kjøpesenteret,treningssenter,på bussen,via etablerte par?Der fins nok single rundt om,gjelder bare å finne en det et gjensidig med😏🤔

Anonymkode: 1bb8f...613

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kan gå mye raskere enn det også.

Anonymkode: 1bb8f...613

Alt kan skje. Har du sjekka om du har friske egg?

Anonymkode: d2573...a20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...