Gå til innhold

37 år,ufrivillig barnløs,finner aldri en god partner å dele livet med


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 28.8.2020 den 23.11, AnonymBruker skrev:

Det er gynekolog ja. De sjekker egglederne ved ultralyd osv. Jeg fikk gjort det rimelig fordi legen henviste i forbindelse med prevensjon. 

Anonymkode: d2573...a20

Man får jo ikke sjekket eggene sine😂 det er ingen som kan vite kvaliteten på disse. Selv ikke folk som er uforklarlig barnløse på 10 året.. Metoden for Dette er ulovlig i Norge 

Anonymkode: 3abcf...7cf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Misforstå meg rett; jeg er helt enig med deg. Jeg har ingen illusjoner om et perfekt samliv med den perfekte mannen, overhodet ikke. Men så dukket ikke denne "bra nok"-mannen opp. Så jeg senket kravene og slapp innpå meg en mann jeg ikke var helt komfortabel med. Så gikk ikke det heller. 

Det virker som om dette forumet ikke klarer å ta det innover seg at en vanlig dame faktisk ikke når opp. 

Anonymkode: a11c6...9cf

Ts her. Selvfølgelig når vi opp til noen. Alle fortjener noen,ferdigsnakka!!

Anonymkode: 1bb8f...613

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvilke råd mener du er unyttige? Jeg har en anelse om at det er akkurat disse rådene som egentlig er de nyttige. Har man prøvd og feilet i flere år hjelper det jo ikke å fortsette som før.

Man ikke ha en kjæreste, men om det er det en vil ha må man enten være realistisk eller forbli enslig. Det er kanskje det rådet du mener er unyttig?

Anonymkode: 0c816...58c

Jeg bare ser at Tinder ikke virker.Kommer ikke i snakk med noen og det er ikke i nærheten av å komme til noen date en gang. Han siste jeg matchet med for to dager siden,bor 240 km borte fra hvor jeg bor. Snakket med en annen som bor nærmere og som jeg snakket litt med for tre år siden,men fant ut at han ikke var min type og ikke var interessert i å ha mer kontakt så bare stoppet å svare for snart en mnd siden og han har tatt hintet også. Han ønsker det samme som meg men jeg kan bare ikke «settle for less». Det må kjennes rett,og det gjorde det ikke med han.

Ellers er det mange ungkarer i området jeg bor men siden de alltid er der er det jo noe som skurrer. År etter år er de på appene.Har hatt kontakt med noen av de,et par er fine karer. Men de vil enten ikke slå seg til ro,vil bare ha sex eller kun tidsfordriv. Makan altså.  
 

Ts
 

Anonymkode: 1bb8f...613

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man får jo ikke sjekket eggene sine😂 det er ingen som kan vite kvaliteten på disse. Selv ikke folk som er uforklarlig barnløse på 10 året.. Metoden for Dette er ulovlig i Norge 

Anonymkode: 3abcf...7cf

De kan i hvertfall sjekke hvor mange du har osv da. Det gjorde Else i «Else om barn».

Ts

Anonymkode: 1bb8f...613

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si jeg kjenner meg igjen i dine følelser og tanker, TS. Jeg er litt yngre enn deg, men er veldig redd dette er meg om x antall år. Mange jeg dater føler jeg enten ikke jeg er god nok for, eller de er ikke god nok for meg. Når jeg først slipper en mann innpå, blir jeg etterhvert dumpet. Jeg tror det er noe jeg gjør gale, jeg bare vet ikke helt hva.
 

Å være enslig resten av livet er ikke akseptabelt for meg, så jeg må bare ikke gi opp. Det er vanskelig å se lyset i enden av tunnelen av og til...

Anonymkode: 99fe9...dcc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor kan du ikke flytte på deg TS? 

Anonymkode: 0f6c4...b16

Har ikke noe ønske om det nå. Har bodd i de tre største byene i landet. Til nærmeste by kunne jeg ha flyttet,men tror ikke der er så mye større utvalg der. Kanskje litt men ikke mye. 
Hvordan det?Flere muligheter ?

Ts

Anonymkode: 1bb8f...613

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg må si jeg kjenner meg igjen i dine følelser og tanker, TS. Jeg er litt yngre enn deg, men er veldig redd dette er meg om x antall år. Mange jeg dater føler jeg enten ikke jeg er god nok for, eller de er ikke god nok for meg. Når jeg først slipper en mann innpå, blir jeg etterhvert dumpet. Jeg tror det er noe jeg gjør gale, jeg bare vet ikke helt hva.
 

Å være enslig resten av livet er ikke akseptabelt for meg, så jeg må bare ikke gi opp. Det er vanskelig å se lyset i enden av tunnelen av og til...

Anonymkode: 99fe9...dcc

Jeg prøver å finne ut mine issues med psykologen,for har følt det har vært noe galt med meg også. Han sa at han hadde vært millionær om han hadde visst svaret...gir meg ikke,skal komme til bunns i det for JEG SKAL HA EN KJÆRESTE. Det fortjener jeg veldig!!

Er så lei av å feile eller ikke være bra nok eller de ikke er bra nok eller kaste vekk tid på svada. Er det noen det står «ikke kjæresteemne» på? Til og med stygge folk har kjæreste,hvorfor har ikke jeg kjæreste🤔😟

Ts

Anonymkode: 1bb8f...613

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner deg godt Ts. 
 

var selv singel lenge og husker godt disse tankene. 
 

er i dag 36 år og har samboer og et barn - så det er mulig. 
 

Syns det er gode tips du har fått mtp å være veldig aktiv. Og så fikk jeg et godt tips selv en gang og det var å selv tenke godt gjennom hvilken egenskaper mannen skulle ha. Leter man etter noe man selv ikke har snøring på hva er, så kan letingen føles uendelig. 
 

jeg vil også si - selv om det kanskje høres kynisk ut - intensiver datingen din. Gjerne date flere , du har ikke tid til å bruke 6 mnd på hver. 
 

ønsker deg lykke til! Det er ikke for sent mtp drømmen om familie. Og skulle du ikke få det så finnes det absolutt et godt liv uten også. Kjenner mange svært oppegående menn og kvinner i din alder som ikke har partner og barn og som lever kjempeinteressante liv.

 

Skulle ønske jeg og kjente slike. ALLE i min omgangskrets lever familielivet, alle. 😕 Ikke Ts.

Anonymkode: 3abcf...7cf

 

Anonymkode: cc0f5...bcf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man får jo ikke sjekket eggene sine😂 det er ingen som kan vite kvaliteten på disse. Selv ikke folk som er uforklarlig barnløse på 10 året.. Metoden for Dette er ulovlig i Norge 

Anonymkode: 3abcf...7cf

Jeg har gjort det så jo det får man.

Finnes sikkert grundigere måter å sjekke på, men jeg har tatt ultralyd av eggene mine på gyn flere ganger. 

Anonymkode: d2573...a20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.9.2020 den 17.10, AnonymBruker skrev:

Man får jo ikke sjekket eggene sine😂 det er ingen som kan vite kvaliteten på disse. Selv ikke folk som er uforklarlig barnløse på 10 året.. Metoden for Dette er ulovlig i Norge 

Anonymkode: 3abcf...7cf

Jo, man må ta blodprøve og se hva verdiene ligger på.

Anonymkode: 7a32a...b2b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg prøver å finne ut mine issues med psykologen,for har følt det har vært noe galt med meg også. Han sa at han hadde vært millionær om han hadde visst svaret...gir meg ikke,skal komme til bunns i det for JEG SKAL HA EN KJÆRESTE. Det fortjener jeg veldig!!

Anonymkode: 1bb8f...613

Du har det ikke bra med deg selv. En kjæreste er ikke riktig medisin for deg akkurat nå. Det du trenger er ro og fred og noen profesjonelle å snakke med.

Anonymkode: 67ce3...5c1

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du har det ikke bra med deg selv. En kjæreste er ikke riktig medisin for deg akkurat nå. Det du trenger er ro og fred og noen profesjonelle å snakke med.

Anonymkode: 67ce3...5c1

Ærlig oppriktig talt. Har det veldig bra med meg selv takk. Har jobbet mye med meg selv og har en psykolog jeg har kontakt med fra tid til annen. Jeg ønsker en kjæreste og kommende far som en positiv bonus til livet mitt,ikke for å bli lykkelig da. Man må selvsagt ha det fint med seg selv før man kan ha andre som skal bry seg om en. Jeg har vært evig singel lenge nok og vil ha en god mann og dele livet med!Period!!

Anonymkode: 1bb8f...613

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 har vært evig singel lenge nok og vil ha en god mann og dele livet med!Period!!

Anonymkode: 1bb8f...613

hvis menn ser at du er desperado så kommer de bare til å lukte lunta og stikke så fort de evt. har tømt seg. Lykke til!

Anonymkode: 67ce3...5c1

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kjenner ikke jeg deg, men du virker kanskje noe umoden til 37-åring å være. 

"Til og med stygge folk har kjæreste,hvorfor har ikke jeg kjæreste", er en veldig merkelig uttalelse fra en kvinne i godt voksen alder. 

Kanskje må du innse at det ikke er godt nok bare å være pen, det må være mer substans i en person for at andre skal finne den attraktiv. I hvert fall når det kommer til valg av partner og forelder til et eventuelt barn. 

Kanskje har det rukket å ha et bra utseendet i din ungdom, men at du nå som middelaldrende kvinne må lete etter andre kvaliteter du har ved deg selv og fremheve dem.

Og en siste ting, prøv å ikke vær fordømmende, men møt heller menn(esker) med et åpent sinn.

Lykke til! :)

 

Anonymkode: 86e4b...d36

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå kjenner ikke jeg deg, men du virker kanskje noe umoden til 37-åring å være. 

"Til og med stygge folk har kjæreste,hvorfor har ikke jeg kjæreste", er en veldig merkelig uttalelse fra en kvinne i godt voksen alder. 

Kanskje må du innse at det ikke er godt nok bare å være pen, det må være mer substans i en person for at andre skal finne den attraktiv. I hvert fall når det kommer til valg av partner og forelder til et eventuelt barn. 

Kanskje har det rukket å ha et bra utseendet i din ungdom, men at du nå som middelaldrende kvinne må lete etter andre kvaliteter du har ved deg selv og fremheve dem.

Og en siste ting, prøv å ikke vær fordømmende, men møt heller menn(esker) med et åpent sinn.

Lykke til! :)

 

Anonymkode: 86e4b...d36

Det var litt tøys det med «stygge folk har kjæreste». 
Veit ikke helt hva jeg skal fremheve,men vil være et kjærestemateriale for en som jeg selv liker. Har så inderlig lyst å ha det gjensidig. Må gjenta at man kan ikke tvinge seg til å være sammen med noen man ikke har en eller annen form for tiltrekning mot. 

Anonymkode: 1bb8f...613

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det var litt tøys det med «stygge folk har kjæreste». 
Veit ikke helt hva jeg skal fremheve,men vil være et kjærestemateriale for en som jeg selv liker. Har så inderlig lyst å ha det gjensidig. Må gjenta at man kan ikke tvinge seg til å være sammen med noen man ikke har en eller annen form for tiltrekning mot. 

Anonymkode: 1bb8f...613

Det er klart du ikke skal tvinge deg selv til å være med menn du ikke finner attraktive (herre-min-hatt!), men kanskje må du senke forventningene littegrann om virkelig ønsket om å finne en partner er så stort og altoppslukende som det som fremkommer i denne tråden.

Er forventningene du har til en partner realistiske? Ettersom du har vært singel i så lang tid kan mye tyde på at de ikke er det.

Ingen sammenligning for øvrig, men om Monica på 45 år som røyker rullings og som bor alene med 5 katter, som er utslitt og i dårlig form ønsker seg en kjæreste a la Zac Efron, så er jo det totalt urealistisk. Da må hun senke kravene ned til et realistisk nivå eller så må hun innfinne seg med å være singel.

 

 

Anonymkode: 86e4b...d36

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller kanskje leter du ikke bredt nok? Kan du se etter partnere andre steder i Norge? Eller ute i verden? 

Anonymkode: 86e4b...d36

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eller kanskje leter du ikke bredt nok? Kan du se etter partnere andre steder i Norge? Eller ute i verden? 

Anonymkode: 86e4b...d36

Det kan du nok ha rett i. Det er kun appene og der er det ikke håp. Veldig lite folk på Tinder,ofte er der ingen folk og matchene er veldig sjelden. Men jeg har ikke tenkt å flytte på meg akkurat nå. Avstandsforhold er vel dødfødt?!?
På den Badoo-appen er det nesten kun utlendinger som liker/tar kontakt og det er ikke aktuelt. Er ikke rasist,men er ikke interessert i de.

Er lite ute på sosialt men har øynene åpne om jeg er noen plass. Men kan ikke virke helt desperat heller.

Tenker du Tinder/dating ut i verden?

 

Ts

 

 

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er man middelaldrende som 37-åring? Allerede da liksom? 😲 Jeg er tidlig i 30-årene og føler meg som 30. Er singel jeg også, men har barn. 

Anonymkode: 30d44...b29

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...