Gå til innhold

37 år,ufrivillig barnløs,finner aldri en god partner å dele livet med


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da ville jeg tenkt grundig igjennom følgende: vil du heller ende opp som barnløs, enn å reise til Danmark og få barn på egen hånd? Jeg tror nok man har råd til det så lenge man virkelig ønsker det, og hvis man ikke har råd likevel så tror jeg ikke man har økonomiske forutsetninger for å få barn uansett. Det økonomiske ansvaret skal uansett ikke stå alene på barnefar. 

Anonymkode: 7bddb...aad

Befruktning ved donor i utlandet er jo mer kostbart enn et samleie. Dessuten er det venteliste på donor så det er ikke en like kjapp prosess som mange tror. 

Anonymkode: a11c6...9cf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde dere uten barn villet datet en med tre barn?Har sagt at de har barn er ingen hindring,men har da tenkt to stk liksom og at de kanskje ville få et barn til med meg ?Blei plutselig sittende å skrive med en som har tre små😳 Han bor også veldig nært.

Han andre som bor lengre unna vil komme til mitt hjemsted å gå tur(mitt forslag)men jeg ga klar beskjed om at det gjaldt ikke hjem til min bolig. Da sa han at jeg ikke måtte være så fordomsfull og at han ikke var ute etter sexpartner🤔

Ts

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde dere uten barn villet datet en med tre barn?Har sagt at de har barn er ingen hindring,men har da tenkt to stk liksom og at de kanskje ville få et barn til med meg ?Blei plutselig sittende å skrive med en som har tre små😳 Han bor også veldig nært.

Han andre som bor lengre unna vil komme til mitt hjemsted å gå tur(mitt forslag)men jeg ga klar beskjed om at det gjaldt ikke hjem til min bolig. Da sa han at jeg ikke måtte være så fordomsfull og at han ikke var ute etter sexpartner🤔

Ts

Anonymkode: 1bb8f...613

Men han er bare 173😢😣

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Befruktning ved donor i utlandet er jo mer kostbart enn et samleie. Dessuten er det venteliste på donor så det er ikke en like kjapp prosess som mange tror. 

Anonymkode: a11c6...9cf

Nå tenkte jeg på at det ikke bare er å ha et samleie heller og tenke at personen skal bli far til dine barn, det er ihvertfall ekstremt feil å bare gjøre det uten å snakke med personen om det først. Og på grunn av dette tar det jo gjerne minst like lang tid som å vente på donor, med mulighet for at det aldri skjer, så better safe than sorry 

Anonymkode: 7bddb...aad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men han er bare 173😢😣

Anonymkode: 1bb8f...613

Jeg vil si å ha tre små barn er større deal breaker enn å være 173 cm høy. Det vil jo sette mange begrensninger for hvor dere skal bo, hva dere skal bruke penger på og hvordan dere organiserer hverdagen. Ikke sikkert han vil ha flere barn heller. Men dette er jo noe du selv må kjenne på...

Anonymkode: 99fe9...dcc

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men han er bare 173😢😣

Anonymkode: 1bb8f...613

Ok men om han kan gi deg et barn og har andre kvaliteter så må du kanskje se forbi det at han har tre små fra før (som du også kan bli veldig glad i etter hvert), og det at han er 173. 

Anonymkode: 7bddb...aad

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men du TS, jeg satte av en del tid til å skrive et langt innlegg for å prøve å hjelpe med mine erfaringer. Det traff jo tydeligvis ikke deg, men er det ikke et takk verdig? 

Anonymkode: 7bddb...aad

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men du TS, jeg satte av en del tid til å skrive et langt innlegg for å prøve å hjelpe med mine erfaringer. Det traff jo tydeligvis ikke deg, men er det ikke et takk verdig? 

Anonymkode: 7bddb...aad

Selvfølgelig😊 Tusen takk for at du fortalte din historie og delte/kom med råd. Settes pris på selv om man ikke alltid kan svare langt tilbake alltid. Gjør andre ting enn å sitte her inne hele tiden. Beklager om du ikke trodde jeg satt pris på din tilbakemelding i tråden her. Det gjør jeg så absolutt😄

Ts

Anonymkode: 1bb8f...613

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men han er bare 173😢😣

Anonymkode: 1bb8f...613

Det er ikke noe poeng å treffe ham. Du har allerede gjort deg opp en mening om høyden og vil dermed ikke finne ham tiltrekkende.

Anonymkode: 58e68...cff

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/27/2020 at 2:14 PM, AnonymBruker said:

Men hva har du gjort for å bedre sjansene dine? Det eneste du kan endre er deg selv. Du kan ikke endre andre. Har ikke lest alle innleggene i tråden, men er du en av de som har brukt tiden frem til sykdommen din til å fokusere på utdanning og karriere, for så å finne ut at nå er det på tide med mann og barn?

Tror mange kvinner går i denne fella. At alt må være perfekt før man får barn. Jobb, utdanning, høy inntekt, hus, bil osv. Når det barn egentlig trenger er kjærlighet. I hvert fall frem til de begynner på storskolen og press fra medelever ofte medfører litt mer kostnader for å ikke havne utenfor sosialt sett.

Kvinner burde ideelt sett prioritere omvendt. Få mann og barn tidlig og heller ta utdannelse og karriere når barna blir litt større. Det er barn som er viktig her i livet, ikke jobb.

Anonymkode: efee4...ccf

Ja, det er synd det er lagt opp slik at alt «må» være på plass først, nesten som om man begår en synd eller er en slags taper om man ikke har hus og toppjobb før barn. Jeg og eksen ble gravid ved et uhell da jeg var 23, jeg valgte å beholde selv om jeg akkurat da var ufrivillig arbeidsledig (eksen jobbet 100%). Forholdet tok slutt for 2 år siden, jeg blir nå 31, og har nylig tatt meg en bachelor. Selv om jeg føler sorg over mangel på søsken er jeg så takknemlig for at jeg ikke ventet med barn til alt var på stell, da hadde jeg nå vært 31 og barnløs, og sikkert superstressa. Beklager til ts da dette ikke er et fruktbart svar for henne, så hun ikke hadde vært heldig med tidligere forhold og det er ikke hennes skyld, mer som en liten oppvekker generelt til de som kanskje kunne trenge det. Jeg håper virkelig det ordner seg for ts 🌹

Anonymkode: 9e714...a83

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil si å ha tre små barn er større deal breaker enn å være 173 cm høy. Det vil jo sette mange begrensninger for hvor dere skal bo, hva dere skal bruke penger på og hvordan dere organiserer hverdagen. Ikke sikkert han vil ha flere barn heller. Men dette er jo noe du selv må kjenne på...

Anonymkode: 99fe9...dcc

Min mor sa nylig at jeg burde finne meg en med små barn og bli bonusmor for. De fleste har jo levd litt når vi har kommet til 2020. Og jeg veit at bonusbarn hadde vært velkomment sammen med en partner i familien vår. Vi er kun fire utenom og jeg syns det er sååå trist i høytidene at vi er så få😢Og søsknene til mine foreldre har mange barnebarn og enkelte opptil 15-16 i julene hvis alle er på samme sted. At familien utvides litt hadde vært så stas. De vil bli besteforeldre men det er ikke bare bare. Men feks tre ekstra bonusbarn er vel litt vel mye eventuelt.

Ts 

Anonymkode: 1bb8f...613

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hadde dere uten barn villet datet en med tre barn?Har sagt at de har barn er ingen hindring,men har da tenkt to stk liksom og at de kanskje ville få et barn til med meg ?Blei plutselig sittende å skrive med en som har tre små😳 Han bor også veldig nært.

Han andre som bor lengre unna vil komme til mitt hjemsted å gå tur(mitt forslag)men jeg ga klar beskjed om at det gjaldt ikke hjem til min bolig. Da sa han at jeg ikke måtte være så fordomsfull og at han ikke var ute etter sexpartner🤔

Ts

Anonymkode: 1bb8f...613

Jeg ville truffet deg begge og sett de an i virkeligheten. 

Når det gjelder ham med barn; jeg ville funnet ut om han ønsker flere barn. Det kunne også vært greit for deg å vite hvorfor han nå er alene med barna. Er det en trøblete eks inn i bildet? Eller gikk han fra kone og barn etter eget ønske? Jeg syns ikke nødvendigvis det er ille at folk har barn fra før av, men du er tross alt ute etter en mann som vil og evner å forplikte seg. 

Han andre er jo gira på å treffe deg :)

Anonymkode: a11c6...9cf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig😊 Tusen takk for at du fortalte din historie og delte/kom med råd. Settes pris på selv om man ikke alltid kan svare langt tilbake alltid. Gjør andre ting enn å sitte her inne hele tiden. Beklager om du ikke trodde jeg satt pris på din tilbakemelding i tråden her. Det gjør jeg så absolutt😄

Ts

Anonymkode: 1bb8f...613

Ok det skjønner jeg. Bra at det var til nytte for deg på et eller annet vis 😊

Anonymkode: 7bddb...aad

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du dømmer de du chatter emd ekstremt kjapt... Du er på dating app, og chatter med noen som vil gå tur med deg, og så er du bare frekk og avvisende... 

Blir litt der samme som om noen spør om du vil være med ut å spise middag og du bare "ok, men jeg gidder ikke spise pisket krem av kroppen din". Tror du må senke skuldrene 15 hakk og bare bli kjent i normalt tempo - feks ved å gå tur... Du har dine grenser og velger selv om du tar med noen hjem fra tur eller ikke. 

Anonymkode: cdb8e...c12

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville truffet deg begge og sett de an i virkeligheten. 

Når det gjelder ham med barn; jeg ville funnet ut om han ønsker flere barn. Det kunne også vært greit for deg å vite hvorfor han nå er alene med barna. Er det en trøblete eks inn i bildet? Eller gikk han fra kone og barn etter eget ønske? Jeg syns ikke nødvendigvis det er ille at folk har barn fra før av, men du er tross alt ute etter en mann som vil og evner å forplikte seg. 

Han andre er jo gira på å treffe deg :)

Anonymkode: a11c6...9cf

Han sa at det var sirkus men at det nå var rolig og er godt samarbeid. Spurte han om han var utro da fikk en tilbake hva det var slags spørsmål og at alle kan skrive seg i sin favør. Og at han ikke ville utsatt familien sin for det....veit ikke hva jeg tror. Er skeptisk ja!!

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du dømmer de du chatter emd ekstremt kjapt... Du er på dating app, og chatter med noen som vil gå tur med deg, og så er du bare frekk og avvisende... 

Blir litt der samme som om noen spør om du vil være med ut å spise middag og du bare "ok, men jeg gidder ikke spise pisket krem av kroppen din". Tror du må senke skuldrene 15 hakk og bare bli kjent i normalt tempo - feks ved å gå tur... Du har dine grenser og velger selv om du tar med noen hjem fra tur eller ikke. 

Anonymkode: cdb8e...c12

Dette. Og

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men han er bare 173😢😣

Anonymkode: 1bb8f...613

dette. 
Er årsaken til at du er single. Du minner meg om noen av mine venninner jeg har som er evig single. De er fiendtlige og kravstore på ting som ikke betyr noe. Piggene ute og lite hyggelige. De ser ikke mennesket, de ser ikke engang ETTER menneske, bare etter en fantasifigur, men de forventer at vakre, perfekte menn skal se hvilket kupp de selv er, tross gjennomsnittlig utseende og dårlig økonomi. 
 

Du virker umoden som ikke skjønner at er menneske er sp sinnsykt mye («bare 173 😢😣») og lite sympatisk (det svaret ditt var totalt på jordet, hadde gått an å skrive på en hyggelig måte). Senk guarden og vær litt raus, dropp alle de idiotiske kalkylene du holder på med  og innse at livet blir til mens du drømmer om noe annet. Eller du vil gå et ensomt liv i møte, med den holdningen der.

Hilsen en som møtte mannen sin som 40-åring og fikk barn med ham. Han er riktignok over 180, men I couldnt care less, et menneske og en partner er så mye mer enn høyden sin.

Anonymkode: 652ad...f62

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han sa at det var sirkus men at det nå var rolig og er godt samarbeid. Spurte han om han var utro da fikk en tilbake hva det var slags spørsmål og at alle kan skrive seg i sin favør. Og at han ikke ville utsatt familien sin for det....veit ikke hva jeg tror. Er skeptisk ja!!

Anonymkode: 1bb8f...613

Herregud...🤪

Du spurte en skilt mann om han blei skilt fordi han var utro? Du virker rimelig aggressiv...

Anonymkode: d2573...a20

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde dere uten barn villet datet en med tre barn?

🤔

 

Anonymkode: 1bb8f...613

Nei. Jeg ønsker meg 1-3 barn, og da er det ikke gunstig at han er etablert med barn fra før, og ihverfall ikke med så mange unger. Man skal aldri si aldri, men jeg sier neppe  

Anonymkode: d2573...a20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud...🤪

Du spurte en skilt mann om han blei skilt fordi han var utro? Du virker rimelig aggressiv...

Anonymkode: d2573...a20

Han var ikke gift,men ja du har rett det var å dra det litt langt. Er ikke aggressiv men jeg har hatt med en del dritsekker å gjøre så sitter klar nesten. Det er ikke bra,men det er «guarden» min liksom. Er kreps så skallet er skjoldet mitt liksom. Men jeg må ta noen oppgjør med meg selv. Håper å få litt mer veiledning med psykologen jeg har kontakt med av og til.

 

Anonymkode: 1bb8f...613

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du dømmer de du chatter emd ekstremt kjapt... Du er på dating app, og chatter med noen som vil gå tur med deg, og så er du bare frekk og avvisende... 

Blir litt der samme som om noen spør om du vil være med ut å spise middag og du bare "ok, men jeg gidder ikke spise pisket krem av kroppen din". Tror du må senke skuldrene 15 hakk og bare bli kjent i normalt tempo - feks ved å gå tur... Du har dine grenser og velger selv om du tar med noen hjem fra tur eller ikke. 

Anonymkode: cdb8e...c12

Tror jeg er redd for å binde meg samtidig som jeg vil ha en livspartner/samboer. Er litt redd forandring,og har vært alene leeeenge,men jeg jobber med dette og håper å få litt mer hjelp fra psykologen. 

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...