Gå til innhold

37 år,ufrivillig barnløs,finner aldri en god partner å dele livet med


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1. Frys ned egg

2. Dropp datingapper

3. Finn deg en hobby hvor det er mange menn. F.eks roing-miljøet, båt-miljøet. Bil - type amcar, klatring, tennis

4. Engasjer deg politisk eventuelt i en organisasjon

5. Vær åpen - se på livet som en opplevelse
 

Anonymkode: e723d...cea

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor bor du der du bor? Det høres ut som du hadde hatt godt av avstand fra dine foreldre om de kun er negative og hakker på deg. Flytt, få deg et liv som ikke involverer dem!

Anonymkode: 58e68...cff

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor bor du der du bor? Det høres ut som du hadde hatt godt av avstand fra dine foreldre om de kun er negative og hakker på deg. Flytt, få deg et liv som ikke involverer dem!

Anonymkode: 58e68...cff

Orker ikke å flytte til en storby der jeg ikke kjenner noen nå. Har bodd i tre storbyer tidligere. Og de samme type mannfolka kan man treffe overalt. 

Ts

Anonymkode: 1bb8f...613

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunnmørsdialekt men her kommer noe. Fortell meg om ikke dette er hint til sex/kos/hygge eller om jeg er fullstendig på bærtur.

Ts

D307D167-CFED-4CFA-8593-016F907BDF8F.jpeg

B58EADD1-FA34-4055-AF3D-FEA56C64829F.jpeg

0741C77F-29FF-4C3F-BA6E-D2955E0BE2F4.jpeg

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sunnmørsdialekt men her kommer noe. Fortell meg om ikke dette er hint til sex/kos/hygge eller om jeg er fullstendig på bærtur.

Ts

D307D167-CFED-4CFA-8593-016F907BDF8F.jpeg

B58EADD1-FA34-4055-AF3D-FEA56C64829F.jpeg

0741C77F-29FF-4C3F-BA6E-D2955E0BE2F4.jpeg

Anonymkode: 1bb8f...613

Mange menn er ganske talentløse hva chatting og skrive meldinger angår, tross alt. Han kan være ok i virkeligheten for det. Han skriver jo at han er seriøs også. 

Anonymkode: a11c6...9cf

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke lest hele tråden. Men du har jo allerede levd halve livet, så blir litt rart å skrive at du «ikke finner noen å dele livet med», som om du var 18år. Enten dra til Danmark og bli gravid alene, eller rett og slett stress NED og innfinne deg med situasjonen. Livet ditt fram til nå har vel vært ganske ok? Vær åpen for nye menn og se hvordan ting går. Det er uansett for sent med A4-retningen, med kjæreste->samboer->bryllup->barn nr1->barn nr2.

Anonymkode: ff837...d93

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, miss summers said:

Ingen vil bli glad i deg om du ikke er glad i deg selv. Begynn der! 

Dette er ikke sant og et merkelig uttrykk, jeg har hatt menn og venner som elsket meg da jeg ikke elsket meg selv. Tenk så mange personer der ute som elsker folk som ikke elsker seg selv. Men sunt utgangspunkt for forhold er det absolutt ikke, tvert imot kan det bli ganske katastrofalt, så det må jobbes med! 

Anonymkode: 9e714...a83

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er uansett for sent med A4-retningen, med kjæreste->samboer->bryllup->barn nr1->barn nr2.

Anonymkode: ff837...d93

For seint? Hun er ikke døende... 

Anonymkode: d2573...a20

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sunnmørsdialekt men her kommer noe. Fortell meg om ikke dette er hint til sex/kos/hygge eller om jeg er fullstendig på bærtur.

Ts

D307D167-CFED-4CFA-8593-016F907BDF8F.jpeg

B58EADD1-FA34-4055-AF3D-FEA56C64829F.jpeg

0741C77F-29FF-4C3F-BA6E-D2955E0BE2F4.jpeg

Anonymkode: 1bb8f...613

Du overtenker. Han sier jo bare at han gjerne skulle hatt deg hos seg. Så går du rett i strupen på ham og mener at han er ute etter kun sex. Heldigvis for deg blei han ikke sur. 

Anonymkode: d2573...a20

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du overtenker. Han sier jo bare at han gjerne skulle hatt deg hos seg. Så går du rett i strupen på ham og mener at han er ute etter kun sex. Heldigvis for deg blei han ikke sur. 

Anonymkode: d2573...a20

Han hinter til det flere ganger. Tror jeg glemte å ta med en han sa tilfeldig da vi snakket om reiser etc. Går ikke i strupen men jeg vil ikke skrive sexprat. Det får skje om/når man kommer dit fysisk. Men jeg mister lyst når det meste vinkles tilbake til sex. Ønsker det i hele pakken men vil ikke ha det som hovedfokus.

Ts

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lang tråd dette, men jeg tror jeg vil si noe.

For det første ser jeg ingenting han skriver som minner om sexprat? 
Tror du overtenker - mye! Er ute etter eller frykter det verste. Veldig synd fordi de fleste er veldig snille og hyggelige.

Syns jeg las noe om at du har en barndomsvenninne? Har hun noen å introdusere deg for? Eller har du flere venninner?
Noe virker som du skyver personer bort fra deg? Både venner og mannfolk... måten du skriver til flere her inne er veldig angripende, det bør du slutte med. Ingen er interessert i å bli angrepet når de prøver å hjelpe eller kommunisere med deg. 
Den psykologen din, er det en nettpsykolog? Vill det ikke vært lurt å gå til en psykolog ansikt til ansikt når du har såpass store psykiske problem?

Anonymkode: e0535...cf5

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sikkert en veldig upopulær mening, men det får bare være. Men det er ikke alle som kommer i mål med å få barn. 15-20% av damer >45 år har ikke barn. Og dette er noe man må lære seg å leve med. Man må finne på en annen mening med livet, noe annet som gjør en lykkelige! 
 

Jeg snakker med en viss grad av erfaring da jeg var ufrivillig barnløs i mange år. Jeg forberedte meg mentalt på et liv uten barn og la en plan B. Så for meg et liv med mye reising, og frivillig hjelpearbeid. Jobber i helsevesenet og har alltid vært fascinert av leger uten grenser. Det var min plan B! 
 

Jeg hørte en gang et ordtak som var ganske bra: man bør legge fra seg ideen om hvordan livet skulle bli, og leve livet slik det ble. 
 

Anonymkode: e0535...cf5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

91DC274B-F2C5-43DD-823D-A7DBD54E3BAA.jpeg

7BFBD920-1C85-4E3D-B967-718AC716B97C.jpeg

Anonymkode: 1bb8f...613

Dette er en snill mann! Han er ikke pervers eller ufin på noen måte. Jeg mener det ikke frekt TS: men har du lite erfaring med å være sammen med andre mennesker? Altså sosial erfaring med menn og kvinner?

 Det er ikke uvanlig at man begynner å flørte/tulle/fantasere om man finner tonen på tinder. Sånn type: jeg skulle vært der og stelt for deg nå som du er syk, eller det er så kaldt i sengen min du skulle væer her og varmet meg. Menn og kvinner sier dette uten å ha noen forventinger til at man skal ha sex på første date, eller at man bare er ute etter sex. De som bare er ute etter sex merker man fort, de spør for det meste om sex,  seksuelle preferanser og fantasier, og orker ikke snakke mye om hverdaglige ting. Jeg har tidligere tenkt at du kanskje har hatt for høye krav, nå tenker jeg at du kanskje jager menn som er åpne og interessert i å bli bedre kjent med deg vekk? Du tillegger de meninger og intensjoner de og vi ikke ser. Hva tenker du når jeg sier at du kanskje ubevisst jager de bort? Det er absolutt håp, noen er interessert i å bli kjent med DEG TS, ikke utnytte deg for sex.

En ting jeg har tenkt på å tipse deg om: Har du hørt podkasten Hos Peder, med psykolog Peder Kjøs? Jeg anbefaler spesielt å høre Peder og Tiril. Hun kommer til Peder fordi hun er ufrivillig evig singel, også arbeider de med det. Fredrik som også er singel og har utfordringer med damer kan også være litt nyttig for deg.

Anonymkode: 684ec...a3e

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han hinter til det flere ganger. Tror jeg glemte å ta med en han sa tilfeldig da vi snakket om reiser etc. Går ikke i strupen men jeg vil ikke skrive sexprat. Det får skje om/når man kommer dit fysisk. Men jeg mister lyst når det meste vinkles tilbake til sex. Ønsker det i hele pakken men vil ikke ha det som hovedfokus.

Ts

Anonymkode: 1bb8f...613

Han vinkler det ikke mot sex noen andre plasser enn i ditt hode. Tvert imot, han beroliger deg når du blir stressa. 

Anonymkode: d2573...a20

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg syns også du er litt i overkant streng med han. Istedet for å buse ut med at "slikt snakk" vil du ikke ha, så drei heller samtalen over på noe annet. Dersom han fremdeles vil snakke sånn, så fas ut. 

Jeg syns ikke fyren virker slibrig i det heletatt. Mitt råd i denne situasjonen er å be om unnskyldning eller beklag deg for at du har vært krass, og inviter han heller til å møte deg. Det er tydelig at å bli kjent over chatting ikke fungerer for deg (ingen kritikk, det fungerer ikke for de faste). Kom deg ut i virkeligheten istedet :)

Anonymkode: a11c6...9cf

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

91DC274B-F2C5-43DD-823D-A7DBD54E3BAA.jpeg

7BFBD920-1C85-4E3D-B967-718AC716B97C.jpeg

Anonymkode: 1bb8f...613

Skjønner godt at han trekker seg. Han er veldig tålmodig med deg og du angriper ham. "Du har nok møtt mange som har skremt deg". Når selv en så tålmodig sjel setter strek, er det fordi du lager problemer som ikke finnes. Det blir som å prøve å bryte seg inn for å få delta på en fest. 

Anonymkode: d2573...a20

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er en snill mann! Han er ikke pervers eller ufin på noen måte. Jeg mener det ikke frekt TS: men har du lite erfaring med å være sammen med andre mennesker? Altså sosial erfaring med menn og kvinner?

 Det er ikke uvanlig at man begynner å flørte/tulle/fantasere om man finner tonen på tinder. Sånn type: jeg skulle vært der og stelt for deg nå som du er syk, eller det er så kaldt i sengen min du skulle væer her og varmet meg. Menn og kvinner sier dette uten å ha noen forventinger til at man skal ha sex på første date, eller at man bare er ute etter sex. De som bare er ute etter sex merker man fort, de spør for det meste om sex,  seksuelle preferanser og fantasier, og orker ikke snakke mye om hverdaglige ting. Jeg har tidligere tenkt at du kanskje har hatt for høye krav, nå tenker jeg at du kanskje jager menn som er åpne og interessert i å bli bedre kjent med deg vekk? Du tillegger de meninger og intensjoner de og vi ikke ser. Hva tenker du når jeg sier at du kanskje ubevisst jager de bort? Det er absolutt håp, noen er interessert i å bli kjent med DEG TS, ikke utnytte deg for sex.

En ting jeg har tenkt på å tipse deg om: Har du hørt podkasten Hos Peder, med psykolog Peder Kjøs? Jeg anbefaler spesielt å høre Peder og Tiril. Hun kommer til Peder fordi hun er ufrivillig evig singel, også arbeider de med det. Fredrik som også er singel og har utfordringer med damer kan også være litt nyttig for deg.

Anonymkode: 684ec...a3e

Spot on,har vært isolert noen år pga noen personlige ting. Så har kun snakket med nærmeste familie,litt slektninger av og til,husverten min og kassafolka på butikken en lang stund. Og ja,er helt enig at jeg skyver alle vekk. Sjukt! Frykter det verste og er redd for der verste faktisk. 
Han her har uansett TRE barn fra 3-6 år. 
 

Jeg har hørt de podcastene ja.

Jeg har kjempe lyst å ha det gjensidig med en og ha et langvarig,trygt og fint forhold og samboerskap og et barn om det vil seg slik. Jeg jobber med å prøve å endre meg.

 

Ts

Anonymkode: 1bb8f...613

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...