Gå til innhold

37 år,ufrivillig barnløs,finner aldri en god partner å dele livet med


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det var en test,nå får dere rulle inn her. Og jeg er ikke aggressiv fordi jeg sier dette. Orker ikke mere motargumenter her nå. Dere går jo under huden på folk for å gjøre at de «hisser» seg opp.

Dette var ikke en frekk kommentar.

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Igjen. Du bare dikter scenarier som aldri har skjedd. Kun i din fantasi. Og dette fokuset på å ha rett...Du prater som et detektiv. Ikke en som er på date.

Kjærestens eneste bilde var et baris, btw. Han liker å trene. Og ville ikke ha fokus på ansiktet før første møte. 

Hvis en potensiell date hadde prata om å ta på seg sjøl, ville jeg avslutta kontakten og tenkt at vedkommende mangla sosiale antenner. 

Anonymkode: d2573...a20

Det er absolutt ingen iscenesatt scenario. Veldig mange jeg har hatt kontakt med er slik,derfor fortvilt skrik om hjelp til å treffe snille hyggelige folk som ikke snakker om sex før man har møttes en stund og det er snakk om gå til sengs sammen. Han testet meg også. Orker ikke forsvare meg mer. Er mentalt utslitt av å kaste bort energi på folk det ikke blir noe av noe med. 
Det som har gått igjen i mange år er at de man snakker med ikke vil møtes,utenom et par tre stykker på SJU år.  Han i 2017,en gammrl kjenning som var forelsket i meg to ganger,på ungdomsskolen og i «glanstiden» han også var det vanskelig å få til å møte. Snakket ikke mye sex med han,litt men mye om andre ting. Det var jeg som nesten måtte kjempe for at vi skulle møtes første gang,og måtte «trykke på de rette knappene» for flere møter. Vi hadde ikke sex. Vi møttes og kjørte rundt i noken hans flere timer noen ganger,så avtalte vi nakenbading,men det blei ikke. Så avtalte vi å møtes hjemme hos meg litt senere,han trakk seg og løy. Vi avtalte igjrn i april i åren blei ingenting igjen. 
 

Har snakket med andre folk som har lovt det ene og andre for å avlyse når det kommer til stykket. De ville bare booste egoet sitt. Det går igjen at det er en kamp å få til å møtes,det er jævlig slitsomt mentalt for å si det mildt. Det er ofte de andre som er kjempe ivrige også,jeg er litt mer reservert. Men taper gang på gang. Har grått meg ofte i søvn,jeg fortjener bedre enn dette. Har jobbet med self love å bli mer glad i meg selv men det har ikke hjulpet.

En jeg snakket med i sommer ønsker det samme som meg,han var hyggelig og ikke noe om sex i det hele tatt. Mye spørsmål om alt mulig,men jeg fant dessverre ut at jeg ikke var interessert i han. Han virket å ha slitt lenge med å finne noen sjøl,men virket som han hadde veldig lite erfaring og kanskje var jomfru?Jeg har et fravikrluh kriterie og det er at jeg ikke vil ha en jomfru,han trenger ikke å ha lagt ned en hær,men litt erfaring er et musst. (Trenger ikke å bli arrestert for dette!!).

 

Ts

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, grunnen til at folk påstår du innbiller deg ting, er at du først forteller oss at fyren du snakker med "sikter seg inn mot sex", eller noe tilsvarene. Så limer du inn noen sitater, enten screenshots eller ren tekst. Problemet er at ingen av oss skjønner hva det er du mener. Replikkene til mannfolka dine er ikke sexrelaterte i det hele tatt, og da begynner vi jo å lure på hva det er som foregår, når du klarer å tolke det på denne måten.

Anonymkode: 1027d...ca7

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår deg veldig godt. Er i 50 årene og ting har jo endra seg siden jeg var 37 år. Da var jeg den eneste som ikke hadde mann og barn i omgangskretsen. Jeg har mista flere ganger så forstod jo at det ikke ble barn på meg. Til slutt måtte jeg bare innse at slik er det. Var og lei meg for at jeg ikke hadde funnet noen. Har hatt korte forhold inntil for 10 år siden. Jeg måtte bare lære og leve med og være alene. Syntes en periode det var veldig trist. I mitt tilfelle ønsker jeg ikke partner da jeg ble syk for noen år siden og ikke vil være til bry for en annen. 

At jeg ikke fikk barn ble egentlig ikke en stor sorg tilslutt. Fant andre gleder i livet og skaffet meg katt. Ja det erstatter ikke menneskekontakt men jeg er i tillegg veldig introvert så det og være alene går fint. De fleste av mine venner som fikk barn har hatt problemer med de. Mange har og misunne meg som kan gjøre som jeg vil.

Mange ganger misunner vi andre på ting vi ikke har, det beste er og ikke grave seg helt i kjelleren og finne ut hva som gleder deg. Tenk på alt det du kan gjøre som mange andre ikke har anledning eller tid til. Man må gjøre det beste ut av situasjonen. Hvis du sitter der og gråter og synes synd på deg sjøl som ikke har mann så er det kun det det går utover og det blir veldig slitsomt i lengden og ha det sånn. 

 

 

 

Anonymkode: 6505b...7a4

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså, grunnen til at folk påstår du innbiller deg ting, er at du først forteller oss at fyren du snakker med "sikter seg inn mot sex", eller noe tilsvarene. Så limer du inn noen sitater, enten screenshots eller ren tekst. Problemet er at ingen av oss skjønner hva det er du mener. Replikkene til mannfolka dine er ikke sexrelaterte i det hele tatt, og da begynner vi jo å lure på hva det er som foregår, når du klarer å tolke det på denne måten.

Anonymkode: 1027d...ca7

Dette.

Jeg skjønner heller ikke at TS fortsetter med det samme gamle hele tiden, når vi prøver å gi råd? Hvorfor kan man ikke PRØVE å la være å tolke det til at det handler om sex bare noen sier at de skulle ønske du var der (som ikke betyr sex i det hele tatt??)... 

TS du får én sjanse av meg nå. En utfordring, ETT forsøk. Neste fyr du snakker med, skal du virkelig gå inn for å ikke tolke til at han hinter om sex. Uansett. Så limer du inn resultatet her. Menn som bruker ordet "sex" i profilen sin eller har bilde med bar overkropp gjelder ikke, antar at du uansett ikke hadde valgt å sende melding til en som har det. 

Er du med på den? 

Anonymkode: 7bddb...aad

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forstår deg veldig godt. Er i 50 årene og ting har jo endra seg siden jeg var 37 år. Da var jeg den eneste som ikke hadde mann og barn i omgangskretsen. Jeg har mista flere ganger så forstod jo at det ikke ble barn på meg. Til slutt måtte jeg bare innse at slik er det. Var og lei meg for at jeg ikke hadde funnet noen. Har hatt korte forhold inntil for 10 år siden. Jeg måtte bare lære og leve med og være alene. Syntes en periode det var veldig trist. I mitt tilfelle ønsker jeg ikke partner da jeg ble syk for noen år siden og ikke vil være til bry for en annen. 

At jeg ikke fikk barn ble egentlig ikke en stor sorg tilslutt. Fant andre gleder i livet og skaffet meg katt. Ja det erstatter ikke menneskekontakt men jeg er i tillegg veldig introvert så det og være alene går fint. De fleste av mine venner som fikk barn har hatt problemer med de. Mange har og misunne meg som kan gjøre som jeg vil.

Mange ganger misunner vi andre på ting vi ikke har, det beste er og ikke grave seg helt i kjelleren og finne ut hva som gleder deg. Tenk på alt det du kan gjøre som mange andre ikke har anledning eller tid til. Man må gjøre det beste ut av situasjonen. Hvis du sitter der og gråter og synes synd på deg sjøl som ikke har mann så er det kun det det går utover og det blir veldig slitsomt i lengden og ha det sånn. 

 

 

 

Anonymkode: 6505b...7a4

Så skal bare akseptere at jeg ikke er laget for en mann?

Jeg vil ikke slå meg til ro med det. Det må da vel finnes en bra fyr der ute det kan bli gjensidig og bra med vel? Har ikke lyst å være alene.

Ts

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje dette er stygt skrevet men «mindre pene» og «stygge» folk har kjæreste hvorfor er det da vanskelig for de som ser helt greie ut litt over snittet feks?

Veit om mange som var evig single til de fant drømmemannen i midten av 30-årene,giftet seg og fikk barn. Noen har ikke barn,men fant samboer.

 

Anonymkode: 1bb8f...613

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette.

Jeg skjønner heller ikke at TS fortsetter med det samme gamle hele tiden, når vi prøver å gi råd? Hvorfor kan man ikke PRØVE å la være å tolke det til at det handler om sex bare noen sier at de skulle ønske du var der (som ikke betyr sex i det hele tatt??)... 

TS du får én sjanse av meg nå. En utfordring, ETT forsøk. Neste fyr du snakker med, skal du virkelig gå inn for å ikke tolke til at han hinter om sex. Uansett. Så limer du inn resultatet her. Menn som bruker ordet "sex" i profilen sin eller har bilde med bar overkropp gjelder ikke, antar at du uansett ikke hadde valgt å sende melding til en som har det. 

Er du med på den? 

Anonymkode: 7bddb...aad

Hva sier du, TS? 

Anonymkode: 7bddb...aad

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Kanskje dette er stygt skrevet men «mindre pene» og «stygge» folk har kjæreste hvorfor er det da vanskelig for de som ser helt greie ut litt over snittet feks?

Veit om mange som var evig single til de fant drømmemannen i midten av 30-årene,giftet seg og fikk barn. Noen har ikke barn,men fant samboer.

 

Anonymkode: 1bb8f...613

Fordi det er ikke utseende som betyr mest, utstråling og personlighet er viktigere enn ett pent ytre.

Og det er ikke stygt skrevet, det er umodent..

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det som har gått igjen i mange år er at de man snakker med ikke vil møtes,utenom et par tre stykker på SJU år.  Han i 2017,en gammrl kjenning som var forelsket i meg to ganger,på ungdomsskolen og i «glanstiden» han også var det vanskelig å få til å møte. Snakket ikke mye sex med han,litt men mye om andre ting. Det var jeg som nesten måtte kjempe for at vi skulle møtes første gang,og måtte «trykke på de rette knappene» for flere møter. Vi hadde ikke sex. Vi møttes og kjørte rundt i noken hans flere timer noen ganger,så avtalte vi nakenbading,men det blei ikke. Så avtalte vi å møtes hjemme hos meg litt senere,han trakk seg og løy. Vi avtalte igjrn i april i åren blei ingenting igjen. 

Har snakket med andre folk som har lovt det ene og andre for å avlyse når det kommer til stykket. De ville bare booste egoet sitt. Det går igjen at det er en kamp å få til å møtes,det er jævlig slitsomt mentalt for å si det mildt. Det er ofte de andre som er kjempe ivrige også,jeg er litt mer reservert. Men taper gang på gang. Har grått meg ofte i søvn,jeg fortjener bedre enn dette. Har jobbet med self love å bli mer glad i meg selv men det har ikke hjulpet.

En jeg snakket med i sommer ønsker det samme som meg,han var hyggelig og ikke noe om sex i det hele tatt. Mye spørsmål om alt mulig,men jeg fant dessverre ut at jeg ikke var interessert i han. Han virket å ha slitt lenge med å finne noen sjøl,men virket som han hadde veldig lite erfaring og kanskje var jomfru?Jeg har et fravikrluh kriterie og det er at jeg ikke vil ha en jomfru,han trenger ikke å ha lagt ned en hær,men litt erfaring er et musst. (Trenger ikke å bli arrestert for dette!!).

Ts

Anonymkode: 1bb8f...613

Alle møter rare folk på nettet. Det er ikke bare deg. Vi er jo litt rare, vi som er blitt single, enten brente, eller som du skriver folk som ikke har erfaring. 

Anonymkode: d2573...a20

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva sier du, TS? 

Anonymkode: 7bddb...aad

Ja er med på den😊 Skreiv til en mann på 42 år som så veldig snill og hyggelig ut og der vi har sneket litt fram og tilbake på hverandre sine profile,spurte om han ville ta en kaffe/gåtur. Vi har ikke snakket før så det var kanskje litt dristig gjort. Uansett han leste den kun men svarer ikke.

Jeg kjenner jeg er mentalt utslitt og kjennes som magesår av å feile og ikke få noe resultat,ikke møtes etc. Men så nekter jeg samtidig å gi opp.

Satt å gråt et kvarter i sted. Veit det ikke hjelper å synes synd i seg selv men er så fortvilt og oppgitt og lei meg av å ikke komme noen vei,bare spinne og kaste vekk energi på svada og folk som ikke verdsetter  min tid.

Ts

Anonymkode: 1bb8f...613

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja er med på den😊 Skreiv til en mann på 42 år som så veldig snill og hyggelig ut og der vi har sneket litt fram og tilbake på hverandre sine profile,spurte om han ville ta en kaffe/gåtur. Vi har ikke snakket før så det var kanskje litt dristig gjort. Uansett han leste den kun men svarer ikke.

Jeg kjenner jeg er mentalt utslitt og kjennes som magesår av å feile og ikke få noe resultat,ikke møtes etc. Men så nekter jeg samtidig å gi opp.

Satt å gråt et kvarter i sted. Veit det ikke hjelper å synes synd i seg selv men er så fortvilt og oppgitt og lei meg av å ikke komme noen vei,bare spinne og kaste vekk energi på svada og folk som ikke verdsetter  min tid.

Ts

Anonymkode: 1bb8f...613

Jeg skjønner at du er lei. Men skal du komme i mål, må du holde ut, og prøve å forandre hvordan du tolker intensjonene til den du snakker med. Jeg har vært der du er nå selv altså, det var jeg som gikk singel helt til jeg traff kjæresten på byen når jeg gikk inn for å slappe av og "slå meg løs". Før det tolket jeg alt som playerhensikter, hadde jeg sett tilbake på det i dag så hadde jeg nok tenkt at huff, jeg hadde hatt mann og barn for lenge siden hvis jeg ikke hadde tolket alt som bad intentions... 

Du må bare vri hjernen rundt 360 grader, vær en jente som man kan like å elske, og elsk deg selv for den du er. Bare når du elsker deg selv kan du bli elsket tilbake. Jeg skjønner du har møtt mye motgang tidligere slik jeg gjorde selv, men det er da man må tenke: hva kan jeg gjøre annerledes for å få det til? 

Med den interessen du fikk fra de andre du har postet skjermbilde fra her, så er jeg HELT sikker på at du vil klare det bare du klarer å legge fra deg å tolke alt som seksuelle hensikter. Så jeg er veldig glad for at du tar utfordringen min nå. Så da sier jeg klar, ferdig, GÅ! Nå starter forandringen og veien mot å bli en lykkelig jente 😊

Anonymkode: 7bddb...aad

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.8.2020 den 18.53, AnonymBruker skrev:

Mine absolutte ufravikelige krav er at mannen ikke er for sjenert der han ikke tør gjøre noe,ikke tar initiativ og eller er jomfru. Jeg er ikke den med mest sexerfaring men litt har jeg opplevd og lærer og utvikler meg gjerne mer. Vil at mannen skal ha hatt litt erfaring der. Trenger ikke å ha ligget med en hær men med noen i hverfall, så han veit litt hva han driver med!!Det er et ultimatum faktisk.

Ts

Anonymkode: 1bb8f...613

Jeg hadde selv blitt skeptisk til en mann som fex var jomfru rundt 40, men ikke med den begrunnelsen du har. Du fremstiller det som om manglende seksuell erfaring er negativt i seg selv. 
Men sex kan du alltids lære opp folk til, om kommunikasjonen ellers er bra. Enig med @Bamseklemmer i det. 
Hadde vært mer bekymret for årsaken til at personen aldri har hatt sex, ev lite sex. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er nok veldig sårbar og frykter alle har onde hensikter😢

Ts

Anonymkode: 1bb8f...613

Her har du kjernen av problemet

Anonymkode: 0f6c4...b16

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner at du er lei. Men skal du komme i mål, må du holde ut, og prøve å forandre hvordan du tolker intensjonene til den du snakker med. Jeg har vært der du er nå selv altså, det var jeg som gikk singel helt til jeg traff kjæresten på byen når jeg gikk inn for å slappe av og "slå meg løs". Før det tolket jeg alt som playerhensikter, hadde jeg sett tilbake på det i dag så hadde jeg nok tenkt at huff, jeg hadde hatt mann og barn for lenge siden hvis jeg ikke hadde tolket alt som bad intentions... 

Du må bare vri hjernen rundt 360 grader, vær en jente som man kan like å elske, og elsk deg selv for den du er. Bare når du elsker deg selv kan du bli elsket tilbake. Jeg skjønner du har møtt mye motgang tidligere slik jeg gjorde selv, men det er da man må tenke: hva kan jeg gjøre annerledes for å få det til? 

Med den interessen du fikk fra de andre du har postet skjermbilde fra her, så er jeg HELT sikker på at du vil klare det bare du klarer å legge fra deg å tolke alt som seksuelle hensikter. Så jeg er veldig glad for at du tar utfordringen min nå. Så da sier jeg klar, ferdig, GÅ! Nå starter forandringen og veien mot å bli en lykkelig jente 😊

Anonymkode: 7bddb...aad

De andre?Det var kun en. Er dere samboere nå?

Takk for hyggelige og oppmuntrende ord😊❤️

Ts

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.9.2020 den 19.41, AnonymBruker skrev:

Det er for lavt. Jeg er selv 163/164 men aldri datet/vært sammen med noen under 1.80. Det er tilfeldig,men jeg elsker høye mannfolk,men trenger ikke være over 1.83. Det er perfekt høyde👌

Ts

Anonymkode: 1bb8f...613

Hjelpes meg. Jeg er 168, mannen min 174 (ca, har ikke målt ham 😅)

Med all respekt, du er en lav dame... hvorfor må du ha en veldig høy mann? Fyren på 169 er jo høyere enn deg?!

Veldig rar holdning, gitt det desperate behovet du har for å få familie....!

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De andre?Det var kun en. Er dere samboere nå?

Takk for hyggelige og oppmuntrende ord😊❤️

Ts

Anonymkode: 1bb8f...613

Å, jeg trodde det var flere. Men uansett så tror jeg du har gode sjanser hvis du endrer tolkningssettet ditt, med tanke på interessen han forrige viste i deg. 

Det skulle bare mangle! Lykke til 🥰

Anonymkode: 7bddb...aad

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mange menn er ganske talentløse hva chatting og skrive meldinger angår, tross alt. Han kan være ok i virkeligheten for det. Han skriver jo at han er seriøs også. 

Anonymkode: a11c6...9cf

Så bare fordi en fremmed på nettet sier at hen er seriøs så skal man tro blindt på det? Det er mange luringer der ute som er flinke til å snakke og framstå oppegående, men så er de ikke det allikevel. Been there done that. Man får starte med å møte hverandre eller ringes for å slippe misforståelser og finne ut om man passer sammen eller er seriøse. 

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er en snill mann! Han er ikke pervers eller ufin på noen måte. Jeg mener det ikke frekt TS: men har du lite erfaring med å være sammen med andre mennesker? Altså sosial erfaring med menn og kvinner?

 Det er ikke uvanlig at man begynner å flørte/tulle/fantasere om man finner tonen på tinder. Sånn type: jeg skulle vært der og stelt for deg nå som du er syk, eller det er så kaldt i sengen min du skulle væer her og varmet meg. Menn og kvinner sier dette uten å ha noen forventinger til at man skal ha sex på første date, eller at man bare er ute etter sex. De som bare er ute etter sex merker man fort, de spør for det meste om sex,  seksuelle preferanser og fantasier, og orker ikke snakke mye om hverdaglige ting. Jeg har tidligere tenkt at du kanskje har hatt for høye krav, nå tenker jeg at du kanskje jager menn som er åpne og interessert i å bli bedre kjent med deg vekk? Du tillegger de meninger og intensjoner de og vi ikke ser. Hva tenker du når jeg sier at du kanskje ubevisst jager de bort? Det er absolutt håp, noen er interessert i å bli kjent med DEG TS, ikke utnytte deg for sex.

En ting jeg har tenkt på å tipse deg om: Har du hørt podkasten Hos Peder, med psykolog Peder Kjøs? Jeg anbefaler spesielt å høre Peder og Tiril. Hun kommer til Peder fordi hun er ufrivillig evig singel, også arbeider de med det. Fredrik som også er singel og har utfordringer med damer kan også være litt nyttig for deg.

Anonymkode: 684ec...a3e

Det virker heller som om det er han ts chatter med som har lite erfaringer med damer og kommuniserer klønete. Og jeg skjønner godt at hun bruker skepsis og sunn fornuft. Man sier ikke til noen man nesten ikke kjenner at man skulle ønske de lå ved siden av de i sengen eller hinter til film, det er ganske tydelig at man vil ende opp såret og dumpet etter sex med en sånn fyr. Hvis dette er måten folk flørter på idag som du mener, så har kulturen blitt helt skakkkjørt spør du meg. Det er bare ikke for alle at man er så intens og flørtete med noen man nesten ikke kjenner, og det må folk respektere uten å angripe og kalle folk for gale/at de sliter sosialt og må roe seg ned. Er der selv at jeg liker å bli kjent med personen og finne ut om vi passer sammen før vi flørter og hsr sex, liker ikke å dele følelsene mine og kroppen min med en mann som kanskje aldri vil elske meg og forsvinner. Det må det få lov til være uten at andre angriper og mener en er vanskelig og hsr store problemer. Å ha ons med en tilfeldig fyr i nøden er noe helt annet, da vet man begge hva man går uinn i og ser hverandre ikke noe mer. Men å bli kjent med noen og like de uten at deter gjensidig er ganske tungt og risky, man kan ende opp gravid også. Har selv vært med menn som har gitt uttrykk for at de er seriøse og liker meg veldig godt, men så var de ikke det store allikevel, var noen andre plutselig og traff andre damer bak min rygg.

Anonymkode: 3827d...1b3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så bare fordi en fremmed på nettet sier at hen er seriøs så skal man tro blindt på det? Det er mange luringer der ute som er flinke til å snakke og framstå oppegående, men så er de ikke det allikevel. Been there done that. Man får starte med å møte hverandre eller ringes for å slippe misforståelser og finne ut om man passer sammen eller er seriøse. 

Det virker heller som om det er han ts chatter med som har lite erfaringer med damer og kommuniserer klønete. Og jeg skjønner godt at hun bruker skepsis og sunn fornuft. Man sier ikke til noen man nesten ikke kjenner at man skulle ønske de lå ved siden av de i sengen eller hinter til film, det er ganske tydelig at man vil ende opp såret og dumpet etter sex med en sånn fyr. Hvis dette er måten folk flørter på idag som du mener, så har kulturen blitt helt skakkkjørt spør du meg. Det er bare ikke for alle at man er så intens og flørtete med noen man nesten ikke kjenner, og det må folk respektere uten å angripe og kalle folk for gale/at de sliter sosialt og må roe seg ned. Er der selv at jeg liker å bli kjent med personen og finne ut om vi passer sammen før vi flørter og hsr sex, liker ikke å dele følelsene mine og kroppen min med en mann som kanskje aldri vil elske meg og forsvinner. Det må det få lov til være uten at andre angriper og mener en er vanskelig og hsr store problemer. Å ha ons med en tilfeldig fyr i nøden er noe helt annet, da vet man begge hva man går uinn i og ser hverandre ikke noe mer. Men å bli kjent med noen og like de uten at deter gjensidig er ganske tungt og risky, man kan ende opp gravid også. Har selv vært med menn som har gitt uttrykk for at de er seriøse og liker meg veldig godt, men så var de ikke det store allikevel, var noen andre plutselig og traff andre damer bak min rygg.

Anonymkode: 3827d...1b3

Endelig noen som forstår meg,takk. Kanskje jeg er kresen men tror faktisk dårlig  magefølelse er en svært god indikator. 110% sikkker på han her kun var ute etter sex,sa de rette tingene for å få en på kroken,komme til sex så «next». Han hadde ikke hintet til sex så mange ganger og prøvd å få meg til å snakke om at jeg savnet sex og mener jeg holder igjen på noe som var sex for å få tilfredsstilt både å chatte om og eller oppnå sex. Jeg tror jeg har mye sunn fornuft ja,og det redder meg nok fra dårlige relasjoner og eller å bli dumpa etter sex. Det er ikke aktuelt.

Det verste som gjør meg så innmari provosert er at mange menn får holde på med dette kyniske spillet. Lure kvinner og si de søker seriøst forhold kun for å komme i buksa på deg. Arg!! Og hvis de er seriøse så vil de møtes ute,på tur,på kafé/restaurant osv. Og det at han gikk i forsvarsposisjon med en gang jeg spurte om han hadde vært utro,beror nok på at han var utro ja. Verste igjen,er at han ikke var spesielt fin heller. Ser litt ekkel og uforutsigbar ut. Takk min trofaste intuisjon for at du sa fra nok en gang. Men nå håper jeg at jeg finner en god,skikkelig,trofast,rolig og trygg mann og dele livet med🙏
 

Ts

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

...det at han gikk i forsvarsposisjon med en gang jeg spurte om han hadde vært utro,beror nok på at han var utro ja.

Anonymkode: 1bb8f...613

Enhver normal personen hadde reagert svært, svært negativt. Du tråkker over grenser, og oppfører deg uhøflig og aggressivt. Sikkert fordi du er såra selv. Men du sårer folk også. 

Anonymkode: d2573...a20

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...