Gå til innhold

37 år,ufrivillig barnløs,finner aldri en god partner å dele livet med


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Da skreiv han ene til meg. Blir veldig som et jobbintervju. Klar over at en må spørre for å  finne ut om man passer sammen osv. Men litt krampeaktig blir det. 
Kjenner en er skeptisk i utgangspunktet. Ikke bra, prøver å gi folk en sjans. 
 

Er det flere som ikke gir sosiale medier før de har møttes litt og en vet det går mot noe å satse på?

Ts

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har prøvd å senke kravene, og faktisk møtt 3 stk denne uka. Han ene var tykk som bare det, og hadde ikke orden på noen ting. Ting på stell er et must, litt bagasje er greit, det har jo alle, men det får da være grenser. Sier ikke noe mer, vil ikke bli gjenkjent på noen måte. Han første vare bare helt uaktuell på absolutt alle områder. Den siste av de var morsom å prate med, og følte vi hadde litt kjemi, i tillegg til at han var litt kjekk. Det virket som han likte meg litt etter det han har skrevet siden vi møttes. Men vi var så forskjellige. Jeg har barn, har ost jobb, og eier leilighet. Han hadde en liten jobbstilling, og det var det. 

Anonymkode: cc0f5...bcf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så er han 1.69. Det er dealbreaker!!Hudflett meg det dere vil men det er ikke aktuelt!!

Anonymkode: 1bb8f...613

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 matcher siste døgnet🤭Hva skjer med verden😅 Håper det er noen bra snart da som en kan møte osv😄🤞🙏👍

Ts

Anonymkode: 1bb8f...613

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

6 matcher siste døgnet🤭Hva skjer med verden😅 Håper det er noen bra snart da som en kan møte osv😄🤞🙏👍

Ts

Anonymkode: 1bb8f...613

Dette lover jo bra :) Vær frempå, spør spørsmål og inviter dem ut dersom de er interessante. 

Anonymkode: a11c6...9cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så er han 1.69. Det er dealbreaker!!Hudflett meg det dere vil men det er ikke aktuelt!!

Anonymkode: 1bb8f...613

Hva er galt med en mann på 169 cm hvis alt ellers OK ?

Anonymkode: 4785b...a34

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette lover jo bra :) Vær frempå, spør spørsmål og inviter dem ut dersom de er interessante. 

Anonymkode: a11c6...9cf

Var litt rask der,for han siste fjernet meg rett etter matchen. Bodde uansett 285 km borte.

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva er galt med en mann på 169 cm hvis alt ellers OK ?

Anonymkode: 4785b...a34

Det er for lavt. Jeg er selv 163/164 men aldri datet/vært sammen med noen under 1.80. Det er tilfeldig,men jeg elsker høye mannfolk,men trenger ikke være over 1.83. Det er perfekt høyde👌

Ts

Anonymkode: 1bb8f...613

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.9.2020 den 23.32, AnonymBruker skrev:

Nå kjenner ikke jeg deg, men du virker kanskje noe umoden til 37-åring å være. 

"Til og med stygge folk har kjæreste,hvorfor har ikke jeg kjæreste", er en veldig merkelig uttalelse fra en kvinne i godt voksen alder. 

Kanskje må du innse at det ikke er godt nok bare å være pen, det må være mer substans i en person for at andre skal finne den attraktiv. I hvert fall når det kommer til valg av partner og forelder til et eventuelt barn. 

Kanskje har det rukket å ha et bra utseendet i din ungdom, men at du nå som middelaldrende kvinne må lete etter andre kvaliteter du har ved deg selv og fremheve dem.

Og en siste ting, prøv å ikke vær fordømmende, men møt heller menn(esker) med et åpent sinn.

Lykke til! :)

 

Anonymkode: 86e4b...d36

Anser du en 37-åring som middelaldrende og godt voksen? På tide med realitetsorientering kanskje. 
Disse begrepene brukes når man har rundet 55 år eller der omkring. 
Regner med at den som skrev mente å sette det på spissen med «stygge folk»osv, men ser du skjønte poenget videre i tråden her. 
 

Anonymkode: 14b5e...492

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.8.2020 den 15.07, AnonymBruker skrev:

Er da ikke min oppgave å lære opp en mann til å ha sex og eller ta initiativ. Det burde de fleste kunne i en alder av 35+. At det er kleint første gang med ny partner er vel vanlig,men at de er sjenerte og ikke veit hva de gjør er en dealbreaker.

Er klar over at de som blir skallet ikke kan noe for det,og at det kan være genetisk. Men jeg ønsker ikke å starte et forhold med en som er skallet for det er ikke min preferanse. 
Ts

Anonymkode: 1bb8f...613

Sjarmerende du....

Anonymkode: a0ba3...704

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.9.2020 den 15.34, AnonymBruker skrev:

Ts her. Bor på et lite sted og det er ikke menn å sveipe på hele tiden. Det er i rykk og napp. 
Har dessverre ikke så mange bilder for tiden. Et par bilder fra 2018/2019 men har ikke forandret meg mye siste tiden
,så det de ser er det de får. Burde ta flere selfies men syns det er et ork. Må ta 50 bilder før en blir fornøyd med et. Har også litt uren hud i ansiktet pga matallergi(noe herk,dette kommer og går da,kan ha fin hud også).

Anonymkode: 1bb8f...613

Da får du utvide søket ditt, da :)

Og så tror jeg at jeg ville gitt en mann på 169 en sjanse. Det er virkelig ikke en egenskap han rår over selv, og han kan godt være en fantastisk flott fyr. Det vet du ikke før du har møtt ham. 

Du setter vanvittig mange overfladiske begrensninger for deg selv! 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Anser du en 37-åring som middelaldrende og godt voksen? På tide med realitetsorientering kanskje. 
Disse begrepene brukes når man har rundet 55 år eller der omkring. 
Regner med at den som skrev mente å sette det på spissen med «stygge folk»osv, men ser du skjønte poenget videre i tråden her. 
 

Anonymkode: 14b5e...492

Beklager, du har rett. Hun er snart middelaldrende (som kvinne i Norge kan man kalles middelaldrende ved fylte 42 år).

Godt voksen er man som 37-åring.

Anonymkode: 86e4b...d36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er kvaliteter/egenskaper jeg ønsker i en partner som jeg har en del av selv. Noen kan jeg jobbe mer med for å ha. For mye?

B2D033BD-0884-4239-9019-738E48B8E55A.jpeg

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Månestjerne skrev:

Da får du utvide søket ditt, da :)

Og så tror jeg at jeg ville gitt en mann på 169 en sjanse. Det er virkelig ikke en egenskap han rår over selv, og han kan godt være en fantastisk flott fyr. Det vet du ikke før du har møtt ham. 

Du setter vanvittig mange overfladiske begrensninger for deg selv! 

Hvordan utvide da? Andre arena?Det er ganske håpløst på appene,noen fjerner like etter matchen,noen svarer ikke osv. Kommer ikke til en date en gang😢De aller fleste bor minst 2 timer unna. Hva skal man gjøre?Er ikke då stygt heller men det er jo ikke håp liksom 😭

Ts

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er kvaliteter/egenskaper jeg ønsker i en partner som jeg har en del av selv. Noen kan jeg jobbe mer med for å ha. For mye?

B2D033BD-0884-4239-9019-738E48B8E55A.jpeg

Anonymkode: 1bb8f...613

Ja..

Anonymkode: cc0f5...bcf

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja..

Anonymkode: cc0f5...bcf

Synes det er egenskaper de fleste bør søke i en partner!!

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes det er egenskaper de fleste bør søke i en partner!!

Anonymkode: 1bb8f...613

Ønsker barn innen KORT tid, høyde, attraktiv. Selvfølgelig skal man se etter noen man selv synes er attraktiv, men har inntrykk av at her menes det attraktiv for «alle.» Altsy type populær. Lykke til

Anonymkode: cc0f5...bcf

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo mer TS skriver i denne tråden, jo mer forståelig er det at hun er en singel, barnløs 37-åring. 
 

Det er faktisk helt tullete å ha så mange krav til partner. Høydekravet er spesielt urovekkende. 

Anonymkode: 99fe9...dcc

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ønsker barn innen KORT tid, høyde, attraktiv. Selvfølgelig skal man se etter noen man selv synes er attraktiv, men har inntrykk av at her menes det attraktiv for «alle.» Altsy type populær. Lykke til

Anonymkode: cc0f5...bcf

Så jeg skal velge en stygg en?Takk for det!

Klarer faktisk å se forskjell på en som er kjekkas som i for glatt/pikenes Jens/badguy osv.

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...