Gå til innhold

Aldri sex lenger.. Jeg blir sinnsykt oppgitt!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg har ikke det. Og det gjør så uendelig vondt at jeg ikke klarer dette.. 💔

Jeg forstår bare ikke hvorfor jeg ikke kan forlate han.

Som jeg skrev over her. 

Anonymkode: e1cd6...376

Du klarer det. Men du må ha noen til å støtte deg. Har du en venninne du kan snakke med? En kollega? Mamma, pappa, tante?

Om du åpner deg opp til noen om hvordan du har det, så vil/kan de hjelpe deg med å komme deg bort. Vær så snill å prøve. Ti år sammen med denne fyren er mer enn nok. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, Mallard skrev:

Du klarer det. Men du må ha noen til å støtte deg. Har du en venninne du kan snakke med? En kollega? Mamma, pappa, tante?

Om du åpner deg opp til noen om hvordan du har det, så vil/kan de hjelpe deg med å komme deg bort. Vær så snill å prøve. Ti år sammen med denne fyren er mer enn nok. 

Jeg har en venninne jeg snakker med dette om, ellers har jeg ikke klart og fortelle alt til min mor. Det var 2 normale dager frem til ikveld. Jeg vet at ting ikke skal være sånn som det er nå. Og det gjør meg så utrolig vondt at jeg ikke bare kan snu ryggen til han. Selvfølgelig bryr jeg meg om han. Men uansett, så er ikke måten han er på nå akseptabel, jeg ville jo aldri latt noen andre behandle meg slik. Og jeg er så enig med deg, 10 år med han er nok, det er mer enn nok. 😭💔

Anonymkode: e1cd6...376

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, marykay skrev:

Dump han

Problemet er jo at jeg KLARER DET IKKE! 

Hva faen er problemet mitt, jeg får det ikke til. Jeg klarer ikke bare og gå. 

Anonymkode: e1cd6...376

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Problemet er jo at jeg KLARER DET IKKE! 

Hva faen er problemet mitt, jeg får det ikke til. Jeg klarer ikke bare og gå. 

Anonymkode: e1cd6...376

Da kommer du til å lage tråder her, med samme tema fem år fra nå. Og ti år. 

Det er bedre å ha det bra alene, enn å føle seg alene (og uelsket) sammen med noen. I morgen ringer du til noen du vet vil hjelpe deg, enten det er venninna di eller moren din. Du forteller at du har det dårlig, og må komme deg bort. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Problemet er jo at jeg KLARER DET IKKE! 

Hva faen er problemet mitt, jeg får det ikke til. Jeg klarer ikke bare og gå. 

Anonymkode: e1cd6...376

Da må du bli tykkhudet og gi han tilbake med samme mynt. Få HAN til å bli redd for at DU har funnet noen andre. Snakk høyt om kjekke menn, hvis han spør om oralsex så si du ikke orker/gidder/har vondt i hodet. IKKE vis at du er lei deg. Lat som om du er i strålende humør. Samtidig begynner du å trene og ta skikkelig godt vare på deg selv. Han vil merke det og lure på hva har skjedd med deg. 

Anonymkode: 09ef4...571

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da må du bli tykkhudet og gi han tilbake med samme mynt. Få HAN til å bli redd for at DU har funnet noen andre. Snakk høyt om kjekke menn, hvis han spør om oralsex så si du ikke orker/gidder/har vondt i hodet. IKKE vis at du er lei deg. Lat som om du er i strålende humør. Samtidig begynner du å trene og ta skikkelig godt vare på deg selv. Han vil merke det og lure på hva har skjedd med deg. 

Anonymkode: 09ef4...571

Enig! Klarer du ikke å komme deg bort er dette det nest beste. Fra og med i dag tenker du på deg selv! Finn på morsomme ting med venninner. Tren. Smink deg og plei deg masse. Gå til frisøren. Føl deg bra på utsiden! Vær høflig, men avvisende og strålende mot han. 

 

Nå verden ikke jeg hvordan det er med husarbeid og lignende hos dere, men gjør nøyaktig halvparten og forvent at han tar resten. 

Anonymkode: 688a6...f28

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Problemet er jo at jeg KLARER DET IKKE! 

Hva faen er problemet mitt, jeg får det ikke til. Jeg klarer ikke bare og gå. 

Anonymkode: e1cd6...376

Men du klarer å kontakte krisesenter, hvor du kan avtale en time og få litt hjelp fra proffer. 

Og jeg må bare si at hvis du ikke er villig til det en gang, nei vel, da er det ikke noe vi kan gjøre.

Beklager at jeg er litt hard her, men noen ganger må den som er i situasjonen være den som tar grep, for å i det hele tatt ha sjanse til å løse situasjonen.

Denne gang er det deg. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en mann som har vært utsatt for sexnekt i over 25 år. Etter at vi fikk siste barn i 1993, var det slutt på all sex og nå er vi i 2020. Hun ville bare ha sex for å få barn så var det slutt.Det føles forferdelig å bli avvist i så mange år. Det er helt forferdelig. Jeg har holdt ut på grunn av barna, mange vil mene at jeg burde dra for lenge siden, men så enkelt er det ikke. Jeg har nå innsett at det aldri blir sex på meg med en partner. Jeg er godt voksen nå. Noen sidestiller sexnekt med utroskap og det stemmer vel godt. Jeg føler at hun bare forakter meg og beholder meg kun på grunn av økonomi. Jeg er frustrert og føler meg verdiløs. Jeg har aldri hatt noen andre. Så det har blitt utrolig lite sex. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym Bruker

Svaret er enkelt :  Skulle ikkje forundre meg om du har fått noen kilo ektstra rundt midjen, og han føler deg ikkje attraktiv nok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, jaeols said:

Jeg er en mann som har vært utsatt for sexnekt i over 25 år. Etter at vi fikk siste barn i 1993, var det slutt på all sex og nå er vi i 2020. Hun ville bare ha sex for å få barn så var det slutt.Det føles forferdelig å bli avvist i så mange år. Det er helt forferdelig. Jeg har holdt ut på grunn av barna, mange vil mene at jeg burde dra for lenge siden, men så enkelt er det ikke. Jeg har nå innsett at det aldri blir sex på meg med en partner. Jeg er godt voksen nå. Noen sidestiller sexnekt med utroskap og det stemmer vel godt. Jeg føler at hun bare forakter meg og beholder meg kun på grunn av økonomi. Jeg er frustrert og føler meg verdiløs. Jeg har aldri hatt noen andre. Så det har blitt utrolig lite sex. 

Med andre ord har du hatt 25 år til å ta ansvar for å endre situasjonen, men har ikke gjort det. Det får være grenser for hvor tafatt man skal være. 

Anonymkode: 7f45a...a35

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym Bruker
På 20.7.2020 den 20.36, jaeols skrev:

Jeg er en mann som har vært utsatt for sexnekt i over 25 år. Etter at vi fikk siste barn i 1993, var det slutt på all sex og nå er vi i 2020. Hun ville bare ha sex for å få barn så var det slutt.Det føles forferdelig å bli avvist i så mange år. Det er helt forferdelig. Jeg har holdt ut på grunn av barna, mange vil mene at jeg burde dra for lenge siden, men så enkelt er det ikke. Jeg har nå innsett at det aldri blir sex på meg med en partner. Jeg er godt voksen nå. Noen sidestiller sexnekt med utroskap og det stemmer vel godt. Jeg føler at hun bare forakter meg og beholder meg kun på grunn av økonomi. Jeg er frustrert og føler meg verdiløs. Jeg har aldri hatt noen andre. Så det har blitt utrolig lite sex. 

Og kan bare trøste deg med at du er i godt selskap med mange andre menn som lider i stillhet.    Sexnekt, og  avvisning er etter min oppfattning eit stort svik  overfor partneren,  og ofte innledning til utroskap der partner er medskyldig.    Du hevder å vera en  godt voksen mann som truleg  ikkje er  så motivert å begynne " på nytt"  og  føler eit moralsk ansvar overfor barna.  Sexnekt, og avvisning blir sett på som en slags  psykisk terror overfor partneren såfremt det ikkje ligg medisinske årsaker til grunn.    Det er  ellers grunn til å tru at du  er blandt dei menn som kvar dag  blir utnyttet økonomisk, og har  status  som en omsorgsperson en  ektefelle.          

Endret av Anonym Bruker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er lei av deg desverre. Og sansynligvis har han noen andre i kikkerten. Hva med å snu det litt, bli kald selv en periode? Slutt å hinte til sex og kos. Unngå han litt. Pynt deg ekstra. Ta på litt esktra parfyme. Gå ut av huset litt mer. Kanskje det får han til å tenke "Oi, hva driver egentlig dama mi med?..."

Anonymkode: db5c8...aa7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde jeg vært deg neste gang han slenger dritt kommentarer så si:

" viss du er så sinnsykt jævla lei av meg og vil ha andre damer så få fingeren ut av ræva og gjør det slutt med meg! Om du ikke klarer være en kjæreste, men bare prater dritt for du er lei så avslutt dette forholdet. Ikke klarer du gjøre slutt med meg, men prate sammen om hva som er galt geier du heler ikke"

Anonymkode: db5c8...aa7

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elder Millennial

Dette er ikke ett bra forhold og etter å ha lest gjennom hele tråden her så blir jeg oppriktig bekymret. 
 

Dette er ikke noe som blir bedre av å vente og du vet selv at du må komme deg ut av dette. Ring krisesenteret og be om hjelp, eller snakk med noen venner/familie du stoler på og be dem om hjelp. Det er som å rive av ett plaster, best å bare bli ferdig med det. 
 

Ønsker deg alt godt💗 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym Bruker skrev:

Svaret er enkelt :  Skulle ikkje forundre meg om du har fått noen kilo ektstra rundt midjen, og han føler deg ikkje attraktiv nok. 

Hva med å, la meg se - faktisk lese tråden? Din løk. 

Anonymkode: 7a08a...4b7

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

TS - jeg har lest hele denne tråden. Jeg håper du får hjelp til å avslutte og komme deg videre. Jeg avsluttet selv et destruktivt parforhold - med barn - for noen få år siden. Det var helt forferdelig, jeg ville jo egentlig ikke gå. Likevel skjønte jeg jo at jeg måtte, at forholdet var til skade på barna og oss voksne - og påvirket også de rundt. Jeg klarte å mobilisere såpass at jeg fikk leid en leilighet og fikk flyttet dit. Dagene, ukene og de første månedene var utrolig tunge. Jeg sov og spiste lite, men tok meg av barnet, kom meg etterhvert delvis tilbake på jobb etc. Hadde et lite håp om at avstanden ville hjelpe oss, og et par måneder etter jeg flyttet ut møttes vi og snakket litt. Han ønsket jo heller ikke bruddet. Men, disse samtalene var avgjørende for meg - jeg hadde fått ting litt på avstand, og jeg innså at om de samme problemene ville være der om vi ble sammen igjen. Eksmannen min var psykisk syk, han hadde fått masse behandling men orket ikke ta i bruk alle verktøyene for å bli bedre. Han ville ha hjelp, men hullet var så sort og dypt at han ikke var i nærheten av å ta i bruk den hjelpen han fikk. Og, han klarte derfor ikke sette barnet og meg over egne behov pga hans psyke. Det må være lov å ha det slik, men jeg måtte velge en annen vei videre - for belastningen på barnet og meg hadde vært for stor. Jeg var redd vi ville gått med i dragsuget.

Jeg har aldri kommet nær nok til å virkelig forstå, fullt og helt, og i et parforhold - eller i forhold generelt - så er det slik at vi ikke er «inni hodet» til den andre. Vi vet ikke hva de tenker om ett og alt. Min mann var utrolig stygg med meg, la tilnærmet skylden på hans depresjon og problemer på meg - og fikk støtte fra familien sin på det. Selv om han hadde slitt i mange år før jeg kom inn i bildet. Og for all del, forholdet fikk frem mine verste sider.. 

Etter to tre måneder alene, klarte jeg sakte men sikkert å ta livet tilbake. En dag av gangen. Barnet og jeg har det mye bedre nå, enn vi hadde det da. Og, jeg tror du må tenke litt sånn at ja - det blir trolig verre en stund, når du har flyttet ut. Omgi deg så mye du makter og kan med venninner og de som vil deg vel. Dette vil gå over, om du velger å stå i det. Og, du vil få det bedre enn i det destruktive forholdet du er i i dag❤️

Anonymkode: de6ef...546

Endret av Kragebein
Ryddet for sitering av slettet innlegg.
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.7.2020 den 17.03, AnonymBruker skrev:

Nei jeg vet ikke? Jeg føler jo at man ikke kommer noen vei. Og jeg kan ikke ta opp at jeg snoket på mobilen og fant samtalen alle de bildene hun har sendt😳. Jeg føler meg sikkerlig stuck. 

Anonymkode: e1cd6...376

Det høres jo dødfødt født ut uansett, syns du ikke?

Jeg hadde sagt det til han: At jeg har nå funnet ut hvorfor du er så stygg i kjeften, og unngår meg. Jeg vil du kommer deg ut fra felles enhet så fort som fy. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.7.2020 den 0.59, Mallard skrev:

Da kommer du til å lage tråder her, med samme tema fem år fra nå. Og ti år. 

Det er bedre å ha det bra alene, enn å føle seg alene (og uelsket) sammen med noen. I morgen ringer du til noen du vet vil hjelpe deg, enten det er venninna di eller moren din. Du forteller at du har det dårlig, og må komme deg bort. 

Ja det gjør jeg helt sikkert da. Kvier meg sånn for og forklare nærmeste familie hvordan det egentlig er mellom oss. Det er på en måte flaut, fordi man har latt seg bli behandlet på den måten, og han er respektløs ovenfor meg, det er psykisk og fysisk misshandling. Jeg ønsker ikke legge ut om hele livet mitt. Men jeg har tatt kontakt med krisesenteret og skal få snakke med noen der, jeg valgte over tlf først. 

På 20.7.2020 den 1.06, AnonymBruker skrev:

Da må du bli tykkhudet og gi han tilbake med samme mynt. Få HAN til å bli redd for at DU har funnet noen andre. Snakk høyt om kjekke menn, hvis han spør om oralsex så si du ikke orker/gidder/har vondt i hodet. IKKE vis at du er lei deg. Lat som om du er i strålende humør. Samtidig begynner du å trene og ta skikkelig godt vare på deg selv. Han vil merke det og lure på hva har skjedd med deg. 

Anonymkode: 09ef4...571

Jeg skal gjøre mitt beste for og ta igjen med samme mynt, men igjen. Gjør jeg som han gjør mot meg, så blir han 10x verre. Så man velger jo heller og la det være. Så blir han så utrolig empatiløs eller gir inntrykk av at han kunne ikke brydd seg mindre om meg. Han har alltids vært litt negativ til at jeg sminker meg, da var det "hvorfor sminker du deg, hvem skal du møte? Hvem skal du vise deg for" osv. Jeg prøver også mitt beste og heve meg over han og ha et godt humør. 

På 20.7.2020 den 11.24, AnonymBruker skrev:

Enig! Klarer du ikke å komme deg bort er dette det nest beste. Fra og med i dag tenker du på deg selv! Finn på morsomme ting med venninner. Tren. Smink deg og plei deg masse. Gå til frisøren. Føl deg bra på utsiden! Vær høflig, men avvisende og strålende mot han. 

 

Nå verden ikke jeg hvordan det er med husarbeid og lignende hos dere, men gjør nøyaktig halvparten og forvent at han tar resten. 

Anonymkode: 688a6...f28

Jeg skal gjøre mitt beste. Som jeg skrev over her, bare at jeg sminker meg har jo plagd han tidligere. Jeg vet ikke om han er eiesyk eller sjalu, fordi hvis en annen mann ser på meg, så er han veldig på det at "hun er min". Husarbeid har vært meg, jeg har gitt det litt opp, men da gjør han virkelig ikke en dritt. 

På 20.7.2020 den 11.29, ~ m a u d e ~ skrev:

Men du klarer å kontakte krisesenter, hvor du kan avtale en time og få litt hjelp fra proffer. 

Og jeg må bare si at hvis du ikke er villig til det en gang, nei vel, da er det ikke noe vi kan gjøre.

Beklager at jeg er litt hard her, men noen ganger må den som er i situasjonen være den som tar grep, for å i det hele tatt ha sjanse til å løse situasjonen.

Denne gang er det deg. 

Jeg har tatt kontakt med de og skal ha første samtale over tlf, da jeg ønsket det i første om gang, så får jeg heller klare og snakke med noen der ansikt til ansikt ved senere anledning. 

22 timer siden, Anonym Bruker skrev:

Svaret er enkelt :  Skulle ikkje forundre meg om du har fått noen kilo ektstra rundt midjen, og han føler deg ikkje attraktiv nok. 

Det gjelder kanskje deg selv eller? 🤔

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han er lei av deg desverre. Og sansynligvis har han noen andre i kikkerten. Hva med å snu det litt, bli kald selv en periode? Slutt å hinte til sex og kos. Unngå han litt. Pynt deg ekstra. Ta på litt esktra parfyme. Gå ut av huset litt mer. Kanskje det får han til å tenke "Oi, hva driver egentlig dama mi med?..."

Anonymkode: db5c8...aa7

Noe er det jo, det skjønner jeg også. Og siden jeg enda ikke klarer og avslutte dette. Så skal jeg ta rådene deres om og pleie meg selv mer, og gjøre det kan for at hva skal man si, at mitt ytre skal se best mulig ut. Han maser om kos på ryggen, armer, mage hver eneste kveld, jeg sier bare nei. Det frister dessverre ikke når han er mot meg som han er. 

 

Anonymkode: e1cd6...376

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du har kontaktet krisesenteret! 👏🏻 Da har du tatt det første skrittet på veien mot å komme deg bort fra ham. 
Håper du klarer å åpne deg for dem. Jeg heier på deg!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...