Gå til innhold

Aldri sex lenger.. Jeg blir sinnsykt oppgitt!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har samtale med de imorgen rundt 13-14, ønsker ikke si eksakt tidspunkt. Men over tlf så virket det som de forstod meg og det er forståelig, så avtalte jeg møte over tlf, da jeg ikke klarte og møte opp personlig sist 😏😟

Anonymkode: e1cd6...376

Håper inderlig du forteller dem «alt» i morgen. Lykke til!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 minutter siden, Mallard skrev:

Håper inderlig du forteller dem «alt» i morgen. Lykke til!

Jeg vil fortelle hvordan ståa er ja, og jeg legger ikke to fingre imellom. Tro meg. 

Anonymkode: e1cd6...376

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drar fra han imorgen. Nå har han brukt voldt 2 dager på rad. 

Anonymkode: e1cd6...376

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.7.2020 den 18.13, AnonymBruker skrev:

Tenker nok dette har med alder å gjøre. Libidoen til menn faller kraftig når de begynner å nærme seg 40-årene.

Anonymkode: 36172...e9f

Det finnes nok av menn på 40+ som er klare hver dag. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg drar fra han imorgen. Nå har han brukt voldt 2 dager på rad. 

Anonymkode: e1cd6...376

Har du noen du kan avtale med at kommer og hjelper deg med å reise? Kanskje lettere hvis du har sagt «jeg trenger hjelp til å flytte ut da han er voldelig»? Da har du noen som kan hjelpe deg ut døra når du begynner å tvile. For du må ut, mannen er farlig for deg. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil fortelle hvordan ståa er ja, og jeg legger ikke to fingre imellom. Tro meg. 

Anonymkode: e1cd6...376

Hvordan gikk det? Jeg håper inderlig at du flytter ut i dag. Du kommer til å få det så mye bedre uten ham. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du lagt på deg? Har han startet med medikamenter? Har han potensproblemer? 

Har han forandret seg, tar han mer vare på seg selv kan det tyde på utroskap. Alle tegnene med å hemmeligholde Ulf, jobbe lengre, trene, mer opptatt av utseende, ikke ville ha sex osv. 

 

 

Anonymkode: bcf17...6be

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du lagt på deg? Har han startet med medikamenter? Har han potensproblemer? 

Har han forandret seg, tar han mer vare på seg selv kan det tyde på utroskap. Alle tegnene med å hemmeligholde Ulf, jobbe lengre, trene, mer opptatt av utseende, ikke ville ha sex osv. 

 

 

Anonymkode: bcf17...6be

Har du lest tråden?

Anonymkode: de6ef...546

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du lest tråden?

Anonymkode: de6ef...546

Antakeligvis ikke, den er jo på ni sider nå

 

Så bra du tar grep, TS. Lykke til!

Anonymkode: 30513...28c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk greit å dra. Har vært hos en venninne nå siden Torsdag. Jeg titter på nettet etter leilighet jeg kan leie. Har ikke hørt noe ifra han, og jeg har heller ikke gitt lyd ifra meg. Det har vært noen utrolig tunge dager, jeg blir tiltaksløs, orker ikke/gidder ikke gjøre noe. 

Jeg tok kun med meg det mest nødvendige+litt til. Jeg har noen møbler jeg må hente og andre diverse ting osv, men jeg orker ikke avtale dette med han enda. 

Det hele er så surrealistisk. Kverner hodet mitt fra jeg står opp til jeg legger meg. Hans ords, hans handlinger og alt bare overtar hele hodet og kjører det i ett sett. Jeg vet jeg vil sitte med uendelig mange ubesvarte spørsmål. Og jeg må bare klare og finne "roa" med det. Jeg vet at ting blir bedre, men jeg er livredd for at det vil ta meg mange mnd og bygge meg selv opp, være glad og positiv for meg selv og alt det. Jeg er virkelig langt nede nå. 

Anonymkode: e1cd6...376

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke lest alt:
Dere har ikke bare gått oppå hverandre i koronatider og truffet for få andre folk da?
Man blir deprimert av slikt - uansett hvor glad man egentlig er i den hjemme - så kan det bli FOR mye. Og du skriver mars... høres ut som koronakrisa slo ned hos dere også. Her er vi vel ganske ærlige på at hadde vi kunnet skulle vi tatt en uke ferie hver helt alene - det siste vi vil er på ferie sammen nå, haha. Men med to små barn har vi ikke slike muligheten, men vi er iaf ærlige om at denne tiden ikke er toppen av romatikk og at vi tidvis er møkk lei hverandre. Men vi forstår også at det er effekten av å ha vært sperret inne med bare hverandre siden mars og hatt alt for lite sosialt liv utenom. Det tar på, uten tvil.

Anonymkode: c99dc...eee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det gikk greit å dra. Har vært hos en venninne nå siden Torsdag. Jeg titter på nettet etter leilighet jeg kan leie. Har ikke hørt noe ifra han, og jeg har heller ikke gitt lyd ifra meg. Det har vært noen utrolig tunge dager, jeg blir tiltaksløs, orker ikke/gidder ikke gjøre noe. 

Jeg tok kun med meg det mest nødvendige+litt til. Jeg har noen møbler jeg må hente og andre diverse ting osv, men jeg orker ikke avtale dette med han enda. 

Det hele er så surrealistisk. Kverner hodet mitt fra jeg står opp til jeg legger meg. Hans ords, hans handlinger og alt bare overtar hele hodet og kjører det i ett sett. Jeg vet jeg vil sitte med uendelig mange ubesvarte spørsmål. Og jeg må bare klare og finne "roa" med det. Jeg vet at ting blir bedre, men jeg er livredd for at det vil ta meg mange mnd og bygge meg selv opp, være glad og positiv for meg selv og alt det. Jeg er virkelig langt nede nå. 

Anonymkode: e1cd6...376

Jeg håper virkelig du holder deg borte fra han også, og ikke begynner å sende han meldinger og ringe han for at han skal "ta deg til nåde igjen"!?

Håper du finner ditt eget sted å bo snart. Lykke til! Stå på, ikke la deg kue mer. Finn jernviljen din innerst inne!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Million skrev:

Jeg håper virkelig du holder deg borte fra han også, og ikke begynner å sende han meldinger og ringe han for at han skal "ta deg til nåde igjen"!?

Håper du finner ditt eget sted å bo snart. Lykke til! Stå på, ikke la deg kue mer. Finn jernviljen din innerst inne!

Jeg håper også jeg virkelig holder ut, jeg må stå på mitt. Det er kjempe vanskelig. Hadde jeg sittet helt alene, hadde jeg nok ringt eller sendt en melding. Men jeg må ha i bakhodet, måten han behandlet meg på og hva han har sagt. 

Jeg har blokkert han på sosiale medier så jeg ikke driver å titter der. Eneste evt kontakten er via vanlig sms eller samtale og det evt bare for og lage en avtale.

Anonymkode: e1cd6...376

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 13.7.2020 den 20.57, AnonymBruker skrev:

Ok, som tittelen sier, vi har aldri sex lenger. Vi har vært sammen i 10+ år, og har hat et ganske bra sexliv, frem til for noen mnd siden. Han bare avviser meg totalt. 

Vi har alltid hat regelmessig sex, når som helst og hvor som helst. Han har alltid bydd på sex, og jeg det samme tilbake. 

Nå vil han aldri ha sex lenger. Jeg kan spørre, og få nei. Jeg kan prøve og være kjælig men da er det "ikke ta på meg, du kan gi meg kos"(sånn styrk/pjusking). Men jeg gidder jo faen ikke det noe mer, når jeg aldri får noe tilbake. Han kan finne på og danske meg på rumpa, og da blir jeg litt irritert inni meg, fordi, hvorfor skal du drive og ta på rumpa mi, nå du alltid avviser meg. 

Og den ene gangen vi hadde sex sist for 100år siden, var det bare og putte den inn og bli ferdig med det. Det har vært sånn hvertfall siden Mars. 

Jeg har prøvd og spørre hvorfor han ikke vil ha sex, da er svarene, gidder ikke, orker ikke, er for gammel til sånt, skal sove. 

Det begynner og irritere meg, og dette vet han. Han kan slå en spøk om sex, og jeg blir irritert, uten at han vet det. Jeg viser ikke irritasjonen min så han ser det. Men jeg får jo følelsen av at han ikke har lyst på meg lenger og det har jeg også spurt om, da får jeg ikke noe konkret svar. Hvor lenge skal man la det gå? Jeg vet man kan få perioder der man ikke ønsker sex, men nå har dette pågått i en god del mnd. 

Anonymkode: e1cd6...376

Hvor mange mnd?

Anonymkode: 5b538...f4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du har vært som har kommet deg ut!!! 👏👏👏

Så forstår jeg godt at du har det tøft og tungt, jeg er glad du bor hos venner - forsøk å ha litt planer fremover. Det vil helt sikkert være tøft å gjennomføre, men det kan likevel hjelpe deg - litt av gangen og noe du «må ta deg selv litt i nakken» - for å få gjennomført. Det kan tenkes det blir verre, men en dag vil det snu og gå riktig retning. Sender deg mange gode tanker, stå på 😍 

Anonymkode: de6ef...546

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg utrolig glad, jeg har tenkt mye på deg. Godt å høre at du er hos venner. Pass på å ha med deg venner eller familie når du henter tingene dine. 
Jeg heier på deg! 

Anonymkode: cc1f4...1ff

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå ble jeg utrolig glad, jeg har tenkt mye på deg. Godt å høre at du er hos venner. Pass på å ha med deg venner eller familie når du henter tingene dine. 
Jeg heier på deg! 

Anonymkode: cc1f4...1ff

Hyggelig og høre😊.

Skal ha med meg noen når jeg henter ut tingene mine, jeg drar ikke alene. 

Jeg håper jeg klarer og la være og ta noe kontakt med han. Jeg har selvfølgelig masse jeg kunne sagt, men ville ikke "tjent" noe på og sende han er melding eller ringt uansett. Jeg hadde nok ikke fått en respons på melding en gang, har det på følelsen, og da er det bortkasta og gi lyd ifra seg. Uansett så må jeg også tenke at jeg har det bedre uten han. Jeg ønsker ikke og bli kaldt alt mulig dritt, ikke oppleve mer fysisk vold heller. 

Anonymkode: e1cd6...376

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...