Gå til innhold

Aldri sex lenger.. Jeg blir sinnsykt oppgitt!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg merker jo når jeg skriver at han virkelig er råtten mot meg og slem. 

Ja, han er det, han er jo helt forferdelig, når sant skal sies. Jeg synes faktisk du burde ringe snarest til krisesenteret, det er mulig du burde dra dit fysisk allerede i dag - bor du langt unna, har du mulighet til å dra?

Hvis ikke, har du venner, familie etc som du kan dra til?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har hatt det slik i 2 år nå, kjenner det ødelegger mye for selvfølelsen og for følelsene til partner. 😢

Anonymkode: e94a4...460

Hvordan kan du holde ut dette i 2 år? Jeg har opplevd mye ifra han, men de siste mnd tar kaka, og det er snakk om 4 mnd, og jeg holder straks ikke ut. 

12 minutter siden, Sansx skrev:

Da er visst forholdet over. Flytt ut og la han være. 

Det er din konklusjon ut av dette? 😏

Anonymkode: e1cd6...376

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ikke ut som dere har barn heldigvis. Pakk en bag, gå til en venn eller familie, la være å svare på noen som helst kontakt, og se hva som skjer. Han venter å finne føyelige lille deg ventende og klar i leiligheten. Skal du sitte der og ta i mot, tenker du? Det er på tide å ta selvrespekten din tilbake. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Taffel skrev:

Han har gått alt for langt, og må jo feile noe som drar det så langt. Jeg hadde slengt en tallerken eller åpnet melkekartong i veggen og brølt at han skulle dra til helvete, ta med seg sin ubrukelige pikk og nyte singellivet, og han skulle være så heldig å finne et ludder som var så nødent at hun ville ha ham. Om ikke annet så hadde du hatt gleden av å se et måpende tryne. 

Men han her har du det best uten.

Her er det han som kaster ting i lufta. Jeg har gjort det, men sluttet for flere år siden. Enda kan han nevne den døra jeg slo hull i for 8 år siden. Så pleier jeg og si "det er ikke jeg som knuser ting, det er det du som gjør, ja jeg har gjort, men jeg gjør det ikke nå lenger", så får jeg tilbake "ja for du er jo perfekt du har ødelagt døra, knust det og det" og jeg kan si "ja det har jeg, men gjør det nå? Nei. Jeg prøver og snakke med deg, under 4 øyne, rolig. Og finne ut av ting". Hun på messenger vil vel tydeligvis ha han ut ifra de bildene hun sender. Og skriver til han. Hvorfor han ikke svarte henne igår på det bilde og med god morgen tekst, er det bare han og gudene som vet. 

4 minutter siden, ~ m a u d e ~ skrev:

Ja, han er det, han er jo helt forferdelig, når sant skal sies. Jeg synes faktisk du burde ringe snarest til krisesenteret, det er mulig du burde dra dit fysisk allerede i dag - bor du langt unna, har du mulighet til å dra?

Hvis ikke, har du venner, familie etc som du kan dra til?

Jeg bor ikke langt unna krisesenteret, 20-30 min. Hva skal jeg si til de? Har de alltid plass? 

Anonymkode: e1cd6...376

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Taffel skrev:

Det høres ikke ut som dere har barn heldigvis. Pakk en bag, gå til en venn eller familie, la være å svare på noen som helst kontakt, og se hva som skjer. Han venter å finne føyelige lille deg ventende og klar i leiligheten. Skal du sitte der og ta i mot, tenker du? Det er på tide å ta selvrespekten din tilbake. 

Nei, ingen barn. Jeg hører som regel ikke så mye ifra han lenger. Før kunne han ringe og sende melding, sånn koselig. For bare et par mnd siden. Så jeg tror helt ærlig at jeg ikke hører så mye ifra han hvis jeg drar. Kanskje jeg får en melding "da er vi vel single" eller noe, sånn jeg kan se det for meg😅😢. Men jeg er helt enig med deg, at selvrespekten må taes tilbake. Det eneste som plager meg er jo de ubesvarte spørsmålene, de plager meg virkelig. 

Anonymkode: e1cd6...376

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, ingen barn. Jeg hører som regel ikke så mye ifra han lenger. Før kunne han ringe og sende melding, sånn koselig. For bare et par mnd siden. Så jeg tror helt ærlig at jeg ikke hører så mye ifra han hvis jeg drar. Kanskje jeg får en melding "da er vi vel single" eller noe, sånn jeg kan se det for meg😅😢. Men jeg er helt enig med deg, at selvrespekten må taes tilbake. Det eneste som plager meg er jo de ubesvarte spørsmålene, de plager meg virkelig. 

Anonymkode: e1cd6...376

Ikke inntrykk av at du er den skarpeste kniven i skuffen... 

Anonymkode: bf90a...486

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bor ikke langt unna krisesenteret, 20-30 min. Hva skal jeg si til de? Har de alltid plass? 

Anonymkode: e1cd6...376

Veldig bra at du bor nærme!

Reis dit, og ring gjerne til de på veien bort.

Fortell de tingene du skriver om på de siste sidene her. At han er fysisk mot deg (drar deg etter håret) og at han har endret oppførsel i det siste, slik at han fremstår som ustabil.

Han virker jo som om det er et eller annet som brygger, og det ser - for meg - ut, som om han kan bli farlig.

Det er de på krisesenteret som bestemmer hva de synes er lurt at du gjør, men hvis du spør meg så høres det absolutt ut som du bør komme deg vekk fra han fysisk, så fort som mulig. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke inntrykk av at du er den skarpeste kniven i skuffen... 

Anonymkode: bf90a...486

Nei det er mye mulig. Men nå sitter jeg med et titalls ubesvarte spørsmål. Og folk flest ønsker svar det på. Og det er noe jeg må godta at jeg aldri får svar på. Om jeg er den skarpeste kniven i skuffen da, er egentlig likegyldig for meg. 

For han viser seg og ha endret seg totalt, ift hvem han var mot meg. Selvfølgelig blir et av spørsmålene mine eller noe jeg undrer på, hva har jeg gjort, hva har skjedd, siden han skal behandle meg sånn nå. 

Anonymkode: e1cd6...376

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei, ingen barn. Jeg hører som regel ikke så mye ifra han lenger. Før kunne han ringe og sende melding, sånn koselig. For bare et par mnd siden. Så jeg tror helt ærlig at jeg ikke hører så mye ifra han hvis jeg drar. Kanskje jeg får en melding "da er vi vel single" eller noe, sånn jeg kan se det for meg😅😢. Men jeg er helt enig med deg, at selvrespekten må taes tilbake. Det eneste som plager meg er jo de ubesvarte spørsmålene, de plager meg virkelig. 

Anonymkode: e1cd6...376

Dere er ikke samboere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei det er mye mulig. Men nå sitter jeg med et titalls ubesvarte spørsmål. Og folk flest ønsker svar det på. Og det er noe jeg må godta at jeg aldri får svar på. Om jeg er den skarpeste kniven i skuffen da, er egentlig likegyldig for meg. 

For han viser seg og ha endret seg totalt, ift hvem han var mot meg. Selvfølgelig blir et av spørsmålene mine eller noe jeg undrer på, hva har jeg gjort, hva har skjedd, siden han skal behandle meg sånn nå. 

Anonymkode: e1cd6...376

Nettopp! Lese mellom linjene (ord og handling). 

Anonymkode: bf90a...486

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Taffel skrev:

Dere er ikke samboere?

Jo. Men han har alltid pleid og ring og sende melding når vi er ifra hverandre. Det har også dabbet av de siste mnd. Han er veldig kort på sms "Ok, 👍🏼".. For bare er par mnd siden kunne jeg få "elsker deg jenta mi ♥", elsker deg ♥, alt bra på jobb 🤗

Osv.. 

Anonymkode: e1cd6...376

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dra derifra før han kommer hjem... 

Anonymkode: 440a4...9ea

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i all verden. Høres ut som om dere har et merkelig forhold. Problemet med manglende sex er vel bare toppen av isfjellet. Kom deg vekk jente! Ha litt selvrespekt og ikke la deg bli behandlet som dritt. Oh lord.  

Anonymkode: 983b6...182

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dra mot krisesenteret og ring på veien slik en annen skriver over her. Når du kommer dit skriver du ned alle tingene han har gjort mot deg indirekte og direkte og hva han har sagt til til deg og kalt deg. Få alt det negative på et papir og bruk det om du noen gang tviler på å gå tilbake til han. 

Anonymkode: 69f53...469

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Sånn likt, han har tatt hakke mer initiativ enn meg. Jeg har hat perioder der jeg ikke ønsker sex, men det er ikke snakk om lange perioder. Har følt meg dårlig med meg selv, og kroppen. Men han har også fått sex de gangene. Jeg har også sagt til han at "ja jeg har avvist deg noen ganger, men ikke så mye som du gjør med meg nå", da bare lo han. Det er vel en 2-3 ukers tid siden. Han har så og si aldri avvist meg noen gang ila alle årene. Nå har jeg blitt avvist siden Mars vi har vel hat sex 3 ganger, 2 av gangene var han drita og krevde så og si sex, den ene gangen sa han at han angret på og ha sex med meg. 3 gangen og siste gangen vi hadde sex, var det jeg som maste meg til det, og han avviser, samtidig som han har bennern og bare ja skulle vi ikke ha sex, så sier jeg tilbake at klager jo bare på at det er slik ork, så hvis du ikke vil så dropper vi det. Jojo da skulle vi ha sex, jeg runker han litt, mens han ikke gjør en dritt, så kjører vi på, da gjorde han som han ellers pleier så han vet jeg får nytelse. Etter det så har jeg egentlig bare prøvd meg litt også sagt "det blir ikke noe idag heller?", og han sier "stemmer det". 

Anonymkode: e1cd6...376

Synes ikke han behandler deg med respekt,når han sier han angrer på sex med deg,synes oppriktig synd i deg.kanskje du hadde fått det bedre uten han,når han behandler deg så dårlig! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den dagen jeg avslutter, siden det tydeligvis er jeg som må det. Så vil jeg nevne det jeg har sett. Jeg vet akuratt hvordan han kommer til og reagere. Men jeg har mitt på det rene. Han reagerer jo bare jeg får snap av en fyr. Hvem er det? Sier han, og jeg svare hvem det er. Og han virker og bli sykt sjalu. Også kommer han med "da kan jeg bare snakke med en haug av jenter da, og være på tinder, jeg har ganske mange matcher der, vil du se?".. Og jeg "Nei, jeg trenger ikke se det".. Jeg merker jo når jeg skriver at han virkelig er råtten mot meg og slem. 

Det har vært noe psykisk terror, og vold som at han har dyttet meg unna. Det gjorde han idag også, når jeg prøvde og snakke med han, så dyttet han meg vekk og så dro han meg etter håret. 

Ikke for og forsvare han, for det gjør jeg ikke. Men dette med sexen, nærheten og empati har han vært flink til, men det er totalt long gone. Så jeg vet ærlig talt ikke hva han ønsker og oppnå med dette. 

Anonymkode: e1cd6...376

Han ER på Tinder?! 
 

Håper du kommer deg vekk fra han fyren der ASAP. Enig med alle andre her som nevner det - kom deg ut i kveld. Dette høres ikke bra ut! 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Tears in heaven skrev:

Synes ikke han behandler deg med respekt,når han sier han angrer på sex med deg,synes oppriktig synd i deg.kanskje du hadde fått det bedre uten han,når han behandler deg så dårlig! 

Ja og tro det sårer der og da, og i ettertid. Det første han sa når vi var ferdig var at han angret. Altså, hvem sier sånn etter så mange år ilag. 

Men jeg hadde nok muligens fått det bedre uten han, nå må jeg bare "manne" meg opp til og avslutte det hele. Jeg skjønner jo at vi ikke kommer noen vei sånn ting er nå, og han har nektet og vridd seg unna det og prate i flere mnd. 

1 time siden, Lønneberget skrev:

Han ER på Tinder?! 
 

Håper du kommer deg vekk fra han fyren der ASAP. Enig med alle andre her som nevner det - kom deg ut i kveld. Dette høres ikke bra ut! 

Han er på tinder ja. Jeg lagde tinder selv for å sjekke og ja jeg fant han. Så hvorfor vi enda er ilag, gudene vet, jeg må skaffe meg litt selvrespekt og komme meg videre. 

Anonymkode: e1cd6...376

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja og tro det sårer der og da, og i ettertid. Det første han sa når vi var ferdig var at han angret. Altså, hvem sier sånn etter så mange år ilag. 

Men jeg hadde nok muligens fått det bedre uten han, nå må jeg bare "manne" meg opp til og avslutte det hele. Jeg skjønner jo at vi ikke kommer noen vei sånn ting er nå, og han har nektet og vridd seg unna det og prate i flere mnd. 

Han er på tinder ja. Jeg lagde tinder selv for å sjekke og ja jeg fant han. Så hvorfor vi enda er ilag, gudene vet, jeg må skaffe meg litt selvrespekt og komme meg videre. 

Anonymkode: e1cd6...376

Så hvorfor er du fremdeles hjemme i felles leilighet? 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pakk alt du eier og har, så noen med bil og henger til å hente og sette på lager. 
Ikke gitt du slipper inn igjen senere. 

En koffert med det viktigste, husk kodebrikker og papirer, og kom deg vekk. 

Forholdet er dødt! Du kan ikke vente på en slags oppklarende samtale. Bare kom deg unna. 

Klem. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Taffel skrev:

Så hvorfor er du fremdeles hjemme i felles leilighet? 

Nei si det. Jeg vet ikke😔.. 

17 minutter siden, Juniper skrev:

Pakk alt du eier og har, så noen med bil og henger til å hente og sette på lager. 
Ikke gitt du slipper inn igjen senere. 

En koffert med det viktigste, husk kodebrikker og papirer, og kom deg vekk. 

Forholdet er dødt! Du kan ikke vente på en slags oppklarende samtale. Bare kom deg unna. 

Klem. 

Jeg drar ikke nå ikveld, men vurderer virkelig å dra imorgen. 

Han er liksom blid igjen nå, men som sagt, etter alt så spiller det så urolig liten rolle. Det bare sårer så utrolig mye, måten han er på meg mot.. Jeg har ikke gjort noe for at han skal være sånn.. Så det er på hans kappe. Synd han er for feig til og evt avslutte forholde og samboerskapet.

Anonymkode: e1cd6...376

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...