Gå til innhold

Aldri sex lenger.. Jeg blir sinnsykt oppgitt!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

11 timer siden, Hr. Aktiv skrev:

Tror nok løsningen ligger mye nærmere enn man tror. Hva tenker kvinner på når de mister lysta på sex i forholdet?

Mistet sexlyst pga at det hver gang var raskt inn og ut og så ferdig. Han ville aldri snakke om det eller prøve noe nytt. Samme gjelder for endel kvinner jeg har diskutert tema med

Anonymkode: 5d27e...536

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kommuniserer dere ellers. Er det bare sex som er et problem, eller er det daglig kommunikasjon også?

Anonymkode: d4cf6...606

Kan ikke si at kommunikasjonen er på topp nå, jeg får jo ikke et ordentlig svar åå hvorfor han ikke vil ha sex en gang. Han sier bare at det er et styr, ett ork osv. Men samtidig tar han seg rettigheter til og ta på meg for morro skyld. 

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han er lei av deg, tenner ikke på deg lenger, og liker bedre å ta seg en runk istedenfor å ha sex med deg. Eller så er han utro, eller bettatt av noen andre som han ønsker å ha sex med. Dere er bare 30 år gamle, så litt vel tidlig å bli for gammal for sex.. Snakk med han om det i en seriøs samtale. 

Anonymkode: 42196...029

Ja, noe er det jo, det er jeg helt sikker på. Også oppstod det egentlig bare helt plutselig at han ikke ønsker og ha sex lenger. Jeg syns det er leit og ikke vite grunnen. Så jeg får jo selvfølgelig mine mistanker og tenker og grubler over dette da det virkelig har begynt og plage meg. 

Anonymkode: e1cd6...376

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist vi hadde sex måtte jeg virkelig mase meg til det, etter det har jeg ikke spurt eller tatt noe initiativ. Og når han tar på meg så har jeg sagt "du trenger ikke ta på meg, fordi du vil ikke ha sex uansett", så sier han "stemmer det".. 

Dette har virkelig begynt og plage meg. 

Anonymkode: e1cd6...376

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han er i en vanskelig periode nå, der han bare ikke orker sex? Hadde en venninne sagt til meg at kjæresten hennes ble sur på henne fordi hun ikke orket å ha sex med han en periode, hadde jeg syntes det var veldig toxic. Derfor syns jeg også det du driver med er dårlig. Det må være lov å ha en periode der sex ikke er noe man orker. Han vil jo fortsatt være nær deg med kos og kjærlighet, det er bare sexen som ikke går akkurat nå. Det må vel være lov? Han kommer nok tilbake igjen, bare gi han tid.

Jo mer du maser, jo verre blir det og. Det mest usexy som finnes er en som blir sur fordi han/hun ikke får ligge.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, LillEve skrev:

Kanskje han er i en vanskelig periode nå, der han bare ikke orker sex? Hadde en venninne sagt til meg at kjæresten hennes ble sur på henne fordi hun ikke orket å ha sex med han en periode, hadde jeg syntes det var veldig toxic. Derfor syns jeg også det du driver med er dårlig. Det må være lov å ha en periode der sex ikke er noe man orker. Han vil jo fortsatt være nær deg med kos og kjærlighet, det er bare sexen som ikke går akkurat nå. Det må vel være lov? Han kommer nok tilbake igjen, bare gi han tid.

Jo mer du maser, jo verre blir det og. Det mest usexy som finnes er en som blir sur fordi han/hun ikke får ligge.

Humøret hans virker på topp. Han vil heller ikke kose eller vise noe kjærlighet. Han er bare klåfingret og det virker som han gjør det bare for og være kjip fordi han da samtidig kan le av at nei han vil ikke ha sex. 

Jeg viser heller ikke ovenfor han at jeg blir sur eller irritert fordi han ikke vil ha sex, det holder jeg for meg selv. Men nå har det pågått i så mange mnd at jeg snart ikke klarer og skjule min irritasjonen, spesielt også fordi jeg ikke ha fått noe særlig til svar på hvorfor han avstår ifra det. Det var sex flere ganger i uken, til ingenting. 

Anonymkode: e1cd6...376

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det på samme måte. Eller, han er med på sex innimellom, hvis jeg tar initiativ på et tidspunkt hvor han ikke er trøtt eller opptatt med noe annet. Men da må jeg gjøre alt, han tar ikke på meg eller tar noe initiativ selv. Han er enig i at det er et problem, men klarer ikke gi meg noe forklaring på hvorfor det har blitt sånn. Jeg blir gal snart, resten av forholdet er så bra, men jeg vet ikke hvor lenge jeg kan leve med tørke på denne fronten. 

Anonymkode: 07e70...312

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det der gidder du ikke. Jeg holdt ut i bare noen mnd jeg, før jeg ba han flytte ut. Da var det sjelden sex, han ville helst bare bli sugd i sofaen i stua. Tok aldri på meg, og han maste bare om analsex hele tiden, noe han også ofte fikk. 

Følte meg så sykt uattraktiv, usexy og det var som om jeg levde et pensjonistliv. 

Hev han som sagt rett på dør, og fant meg en ordentlig mann. 

Anonymkode: ce0e7...fec

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som om han er på vei ut av forholdet. Om dere er 30 år, og allerede har vært sammen i ti år, så er det vel stor sjans for at dere har «vokst fra hverandre». 
 

Jeg tror han er for feig til å gjøre det slutt, så han kutter ut sex, sier/gjør ting for å frustrere deg, slik at du blir den som tar steget. Da slipper han å være «skurken». 
Du bør gå videre. Dette forholdet er over. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, LillEve skrev:

Kanskje han er i en vanskelig periode nå, der han bare ikke orker sex? Hadde en venninne sagt til meg at kjæresten hennes ble sur på henne fordi hun ikke orket å ha sex med han en periode, hadde jeg syntes det var veldig toxic. Derfor syns jeg også det du driver med er dårlig. Det må være lov å ha en periode der sex ikke er noe man orker. Han vil jo fortsatt være nær deg med kos og kjærlighet, det er bare sexen som ikke går akkurat nå. Det må vel være lov? Han kommer nok tilbake igjen, bare gi han tid.

Jo mer du maser, jo verre blir det og. Det mest usexy som finnes er en som blir sur fordi han/hun ikke får ligge.

I alle dager. Jeg hadde rett og slett krevd å få et svar når dette går såpass mye utover deg, ikke er han særlig hyggelig heller. Skal ikke være sånn. Jeg hadde satt meg ned med han og ville hatt et ordentlig svar og krevd at dette måtte snakkes skikkelig ut om, ellers hadde jeg gått. Du finner deg jo i dette. 

Anonymkode: f4adb...a9a

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det der gidder du ikke. Jeg holdt ut i bare noen mnd jeg, før jeg ba han flytte ut. Da var det sjelden sex, han ville helst bare bli sugd i sofaen i stua. Tok aldri på meg, og han maste bare om analsex hele tiden, noe han også ofte fikk. 

Følte meg så sykt uattraktiv, usexy og det var som om jeg levde et pensjonistliv. 

Hev han som sagt rett på dør, og fant meg en ordentlig mann. 

Anonymkode: ce0e7...fec

Hahaha, noe så turn off...😅 

Anonymkode: bf90a...486

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis svaret er for gammel,  for sliten osv osv hadde jeg tatt han med til legen! Om han ikke ville det så hadde det blitt ultimatum. Legetime for å utelukke kroppslige/psykiske greier eller at han flytter ut.

Kan man ikke strekke seg til i det hele tatt bry seg nok til å sjekke så kan man søren meg ha det så godt. Da vil man ha det sånn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har det på samme måte. Eller, han er med på sex innimellom, hvis jeg tar initiativ på et tidspunkt hvor han ikke er trøtt eller opptatt med noe annet. Men da må jeg gjøre alt, han tar ikke på meg eller tar noe initiativ selv. Han er enig i at det er et problem, men klarer ikke gi meg noe forklaring på hvorfor det har blitt sånn. Jeg blir gal snart, resten av forholdet er så bra, men jeg vet ikke hvor lenge jeg kan leve med tørke på denne fronten. 

Anonymkode: 07e70...312

Han her er ikke interessert i sex i det hele tatt, han spør om jeg kan suge han, men nei det gidder jeg ikke. Hvorfor skal suge han og ikke få noe igjen lenger. Jeg spurte idag om vi kunne snakke sammen, men da sa han bare at han ikke har noe og snakke med meg om. Og stemningen ble kjempe dårlig. 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det der gidder du ikke. Jeg holdt ut i bare noen mnd jeg, før jeg ba han flytte ut. Da var det sjelden sex, han ville helst bare bli sugd i sofaen i stua. Tok aldri på meg, og han maste bare om analsex hele tiden, noe han også ofte fikk. 

Følte meg så sykt uattraktiv, usexy og det var som om jeg levde et pensjonistliv. 

Hev han som sagt rett på dør, og fant meg en ordentlig mann. 

Anonymkode: ce0e7...fec

Spurte om vi kunne snakke sammen idag, men han har tydeligvis ikke noe og snakke med meg om. Han har spurt meg flere ganger om og bli sugd, men det gidder jeg som sagt ikke når ting er som de er. Så kjenner igjen følelsen at man føler seg uatraktiv, usexy og alt det. Jeg for liksom ingen ordentlig grunn til hvorfor han ikke ønsker og ha sex, og han vil ikke være kjærlig eller noe. Han ligger gjerne på sofaen og jeg sover alene i senga, det har skjedd oftere og oftere, tom når vi var på ferie. Jeg trodde kanskje en liten ferie ville hjelpe men nei, ferien var tom hans forslag. 

1 time siden, Mallard skrev:

Det høres ut som om han er på vei ut av forholdet. Om dere er 30 år, og allerede har vært sammen i ti år, så er det vel stor sjans for at dere har «vokst fra hverandre». 
 

Jeg tror han er for feig til å gjøre det slutt, så han kutter ut sex, sier/gjør ting for å frustrere deg, slik at du blir den som tar steget. Da slipper han å være «skurken». 
Du bør gå videre. Dette forholdet er over. 

Ja det kan jo være, jeg vet ikke. Men jeg føler jo selvfølgelig at det er noe. Vi har hat sex tørke før, men ikke så lenge som dette. Og han har alltid vært flink til og ta initiativ til sex, men nå skjer det aldri, og hvis jeg prøver å ta på han, så sier han "ikke ta på meg". Men han kan danske meg på rumpa og prøve og ta meg på musa for morroskyld. Der vi var på ferie så sier han at dusjen er ganske stor og det var sånn stang man kunne henge håndkle på eller noe inni dusjen, så han sa at dusjen var stor og der kunne man tom holde seg fast, så ja jeg kunne gjøre det så kunne han jo kjøre en dildo inn. Og igjen så sier han dette for og sikkert påpeke at nei vi skal ikke ha sex. Mtp hvordan han ellers er. 

55 minutter siden, S4050-R40B skrev:

Hvis svaret er for gammel,  for sliten osv osv hadde jeg tatt han med til legen! Om han ikke ville det så hadde det blitt ultimatum. Legetime for å utelukke kroppslige/psykiske greier eller at han flytter ut.

Kan man ikke strekke seg til i det hele tatt bry seg nok til å sjekke så kan man søren meg ha det så godt. Da vil man ha det sånn.

Det kommer han aldri til og gjøre. Jeg prøvde som sagt og snakke med han isted, og det endte kjempe dårlig. Nå er det kjempe dårlig stemning, han slang dritt. Først sa han at han ikke har noe og prate med meg om, så jeg sier at vi har jo det. Så sier jeg bare mitt selv om han mener vi ikke har noe og snakke om. Forteller at det leit at han ikke vil ha sex, sover i stua, aldri vil ha nærhet til meg lenger. Da får jeg svar som "hvem vil ha sex med deg", han sa tom at han vurderte og gå bak min rygg og da kunne jeg bare klappe meg selv på skulderen, for da er det min skyld. Fra og prate om sex, til utroskap, og så stakk han ut døra. Så ja, vet ikke hva jeg skal gjøre jeg🤷🏼‍♀️. Jeg blir jo selvfølgelig kjempe lei meg av det han sier, det sårer som bare det og fikk meg til og begynne og gråte. 

Anonymkode: e1cd6...376

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen ba meg snoke på tlf. Jeg nevnte at han var veldig aktiv på snap og messenger. Jeg gikk raskt igjennom messenger. Han snakker med utrolig mange folk der spesielt i grupper, så fant jeg dessverre et jentenavn, gikk inn på den samtalen, de har tekstet litt frem og tilbake i ny og ne, hun har sendt toppløse bilder av seg selv, senest igår morges sendte hun et bilde til han hvor hun lå i senga. Og skrev god morgen, han hadde ikke svart henne på det, men så at de hadde tekstet mye frem og tilbake tidligere. Det føles for meg som utroskap. Kanskje derfor han avstår ifra sex og ikke ønsker noe nærhet med meg, fordi han har henne? Jeg aner ikke hvem hun er, og hun har aldri vært i hans omkrets tidligere som jeg vet om og vi har kjent hverandre i ganske mange år, før vi ble sammen også. 

 

Det er også noe han tar opp når jeg spør om vi kan snakke, for jeg sa isted at jeg merker at det er dårlig stemning her nå. Da sier han "du kjenner ikke meg, du vet ikke hva jeg føler". Det også, hvorfor slenge en sånn kommentar om at jeg ikke kjenne etter så mange år. 

Anonymkode: e1cd6...376

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, miss summers skrev:

Tror forholdet er over jeg TS 😞

Ja, jeg begynner også lure. Men hvorfor spørre om vi skal ta en ukes ferie i Norge også da, vi kom hjem for 2 dager siden. 

Anonymkode: e1cd6...376

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har han kjøpt nye underbukser i den senere tid?

Anonymkode: 06b2f...d22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han her er ikke interessert i sex i det hele tatt, han spør om jeg kan suge han, men nei det gidder jeg ikke. Hvorfor skal suge han og ikke få noe igjen lenger. Jeg spurte idag om vi kunne snakke sammen, men da sa han bare at han ikke har noe og snakke med meg om. Og stemningen ble kjempe dårlig. 

Spurte om vi kunne snakke sammen idag, men han har tydeligvis ikke noe og snakke med meg om. Han har spurt meg flere ganger om og bli sugd, men det gidder jeg som sagt ikke når ting er som de er. Så kjenner igjen følelsen at man føler seg uatraktiv, usexy og alt det. Jeg for liksom ingen ordentlig grunn til hvorfor han ikke ønsker og ha sex, og han vil ikke være kjærlig eller noe. Han ligger gjerne på sofaen og jeg sover alene i senga, det har skjedd oftere og oftere, tom når vi var på ferie. Jeg trodde kanskje en liten ferie ville hjelpe men nei, ferien var tom hans forslag. 

Ja det kan jo være, jeg vet ikke. Men jeg føler jo selvfølgelig at det er noe. Vi har hat sex tørke før, men ikke så lenge som dette. Og han har alltid vært flink til og ta initiativ til sex, men nå skjer det aldri, og hvis jeg prøver å ta på han, så sier han "ikke ta på meg". Men han kan danske meg på rumpa og prøve og ta meg på musa for morroskyld. Der vi var på ferie så sier han at dusjen er ganske stor og det var sånn stang man kunne henge håndkle på eller noe inni dusjen, så han sa at dusjen var stor og der kunne man tom holde seg fast, så ja jeg kunne gjøre det så kunne han jo kjøre en dildo inn. Og igjen så sier han dette for og sikkert påpeke at nei vi skal ikke ha sex. Mtp hvordan han ellers er. 

Det kommer han aldri til og gjøre. Jeg prøvde som sagt og snakke med han isted, og det endte kjempe dårlig. Nå er det kjempe dårlig stemning, han slang dritt. Først sa han at han ikke har noe og prate med meg om, så jeg sier at vi har jo det. Så sier jeg bare mitt selv om han mener vi ikke har noe og snakke om. Forteller at det leit at han ikke vil ha sex, sover i stua, aldri vil ha nærhet til meg lenger. Da får jeg svar som "hvem vil ha sex med deg", han sa tom at han vurderte og gå bak min rygg og da kunne jeg bare klappe meg selv på skulderen, for da er det min skyld. Fra og prate om sex, til utroskap, og så stakk han ut døra. Så ja, vet ikke hva jeg skal gjøre jeg🤷🏼‍♀️. Jeg blir jo selvfølgelig kjempe lei meg av det han sier, det sårer som bare det og fikk meg til og begynne og gråte. 

Anonymkode: e1cd6...376

Som sagt, han er ferdig med forholdet, men er for feig til å gjøre det slutt. Taktikken hans er å behandle deg som dritt, til DU gjør det slutt. 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, jeg begynner også lure. Men hvorfor spørre om vi skal ta en ukes ferie i Norge også da, vi kom hjem for 2 dager siden. 

Anonymkode: e1cd6...376

Det er nok over ja.... 

Anonymkode: 724e6...a17

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som en nødvendig korreksjon til alle som automatisk mener det må være utroskap når mannen ikke vil ha sex med kvinnen (men sjelden motsatt) må jeg bare si:

Dette er ganske etter boka et tegn på depresjon, stress, utbrenthet eller annen psykisk lidelse hos mannen. Der kvinner i større grad viser tegn på nedstemthet eller fortvilelse, er det for menn langt vanligere å være irritable og avvisende og ikke slippe noen inn på seg, heller ikke seksuelt, når han har det vanskelig. Det er ofte ikke lett å se.

Jeg ville i alle fall gitt det et forsøk å snakke om situasjonen hans før forholdet dømmes nord og ned.

Endret av isw
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har han kjøpt nye underbukser i den senere tid?

Anonymkode: 06b2f...d22

Nei. 

7 minutter siden, Mallard skrev:

Som sagt, han er ferdig med forholdet, men er for feig til å gjøre det slutt. Taktikken hans er å behandle deg som dritt, til DU gjør det slutt. 

Det er tror jeg også nå. Men hvorfor i huleste foreslå en ferietur i Norge? Vi var borte i 9 dager, det var hyggelig sånn sett, men null kjærlighet og sex, jeg orker liksom ikke bringe det opp fordi jeg håpet ferien ville hjelpe med og gjøre ting bedre, derfor sa jeg også ja til den turen. 

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er nok over ja.... 

Anonymkode: 724e6...a17

😢

Anonymkode: e1cd6...376

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...