Gå til innhold

Aldri sex lenger.. Jeg blir sinnsykt oppgitt!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Da er faktisk leiligheten tømt 👍🏼.. Så er det bare og innfinne seg i null kontakt hvis dette skal bli bedre. 

Anonymkode: e1cd6...376

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da er faktisk leiligheten tømt 👍🏼.. Så er det bare og innfinne seg i null kontakt hvis dette skal bli bedre. 

Anonymkode: e1cd6...376

Har han sagt noe ang at du flyttet ut eller virker han helt likegyldig? 

Anonymkode: f69df...f7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har han sagt noe ang at du flyttet ut eller virker han helt likegyldig? 

Anonymkode: f69df...f7a

Likegyldig. Det virker ikke som man kan bry seg mindre. Jeg syns ikke han virker berørt i det hele tatt. 

Skulle ønske jeg kunne skru av mine følelser sånn som det virker han kan. 

Anonymkode: e1cd6...376

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Likegyldig. Det virker ikke som man kan bry seg mindre. Jeg syns ikke han virker berørt i det hele tatt. 

Skulle ønske jeg kunne skru av mine følelser sånn som det virker han kan. 

Anonymkode: e1cd6...376

Da blir du bare sikrere i din sak om at denne fyren som ikke bryr seg om deg i det hele tatt, ihvertfall har ingen rett til å skade deg eller snakke dårlig om deg. 
 

Nå kan du begynne prosessen med å fri deg fra grepet han har hatt på deg, det tar tid, men tilslutt vil du ikke en gang skjønne hvorfor du var med fyren i 10 år. Lykke til, du har gjort det vanskeligste biten allerede, å bryte opp og komme deg vekk. Kan bare gå oppover herfra og ut 🤗

Anonymkode: f69df...f7a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Likegyldig. Det virker ikke som man kan bry seg mindre. Jeg syns ikke han virker berørt i det hele tatt. 

Skulle ønske jeg kunne skru av mine følelser sånn som det virker han kan. 

Anonymkode: e1cd6...376

Skjønner at det virker fristende, men følelser er det som gjør oss til mennesker. Hadde du kunnet skru av kunne du (teoretisk) vært like kald som han. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da blir du bare sikrere i din sak om at denne fyren som ikke bryr seg om deg i det hele tatt, ihvertfall har ingen rett til å skade deg eller snakke dårlig om deg. 
 

Nå kan du begynne prosessen med å fri deg fra grepet han har hatt på deg, det tar tid, men tilslutt vil du ikke en gang skjønne hvorfor du var med fyren i 10 år. Lykke til, du har gjort det vanskeligste biten allerede, å bryte opp og komme deg vekk. Kan bare gå oppover herfra og ut 🤗

Anonymkode: f69df...f7a

Ja, han hadde ikke mimikk i fjeset en gang. Og man så på hele han at han ga totalt faen og kunne ikke brydd seg mindre. Syns det er helt hinnsides og kunne klare og være så likegyldig. Han virket ikke berørt for fem flate øre. Jeg vet ikke hva jeg skal si om "reaksjonen" hans jeg. Om dette er en "seier" for han eller noe. Jeg lurer virkelig på hva som gikk igjennom hodet hans igår, også idag for den sak skyld. 

Det eneste jeg vet er at han sleit/sliter litt med depresjon. Men det betyr ikke at han kan holde på sånn som han gjorde. Jeg ga han mange sjanser. Jeg ba han søke hjelp, men nei. Et sted går grensen. Det gjør selvfølgelig kjempe vondt og gå igjennom et sammlivsbrudd. Og jeg bryr meg enda om han. Jeg håper ting blir bedre med tiden, for det kan jo ikke bli noe verre. Greit at det blir verre før det blir bedre. Leser at det tar folk rundt 15-17 mnd og komme over et brudd, syns det er lenge. Men jeg må jo bare ta tiden til hjelp. 

Anonymkode: e1cd6...376

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, Baker Harepus skrev:

Skjønner at det virker fristende, men følelser er det som gjør oss til mennesker. Hadde du kunnet skru av kunne du (teoretisk) vært like kald som han. 

Ja. Og for meg da, som er et menneske med følelser og jeg bryr meg om folk veldig til vanlig. Så er det så fjernt og se et menneske være så kald. Hvordan kan de det? Jeg tror han aldri vil sørge over bruddet selv om vi var ilag i 10 år. Jeg skal hvertfall gjøre mitt aller beste for ikke og ta kontakt med han. Og jeg har skrevet ned positive og negative sider, det er ikke noe jeg kommer på den dag idag som var positivt, så den siden er tom. Jeg har skrevet ned hendelser, og alle ordene han har kalt meg, for og kunne lese på det og håpe at det hjelper meg til og ikke ta kontakt. 🤞🏼

Anonymkode: e1cd6...376

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

eg har skrevet ned hendelser, og alle ordene han har kalt meg, for og kunne lese på det og håpe at det hjelper meg til og ikke ta kontakt. 🤞🏼

Kjempelurt!

Anonymkode: f69df...f7a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lest alt, men kanskje dere har vært for mye og tett sammen siden mars? Med nedstenging,  hjemmekontor, bare familien sammen hele tiden, så sommerferie (Hjemme), kan jo få noen til å bli litt lei? 

Anonymkode: 0d19d...758

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok...glem det...ser nå på siste side at jeg burde lest mer enn hovedinnlegget! 😄

Anonymkode: 0d19d...758

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han hadde kanskje hatt godt av å ha ei på si? «Lette litt på trykket», få tilbake livsgnist og lysten på sex?

Anonymkode: 6749b...b9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Og for meg da, som er et menneske med følelser og jeg bryr meg om folk veldig til vanlig. Så er det så fjernt og se et menneske være så kald. Hvordan kan de det? Jeg tror han aldri vil sørge over bruddet selv om vi var ilag i 10 år. Jeg skal hvertfall gjøre mitt aller beste for ikke og ta kontakt med han. Og jeg har skrevet ned positive og negative sider, det er ikke noe jeg kommer på den dag idag som var positivt, så den siden er tom. Jeg har skrevet ned hendelser, og alle ordene han har kalt meg, for og kunne lese på det og håpe at det hjelper meg til og ikke ta kontakt. 🤞🏼

Anonymkode: e1cd6...376

Du skal være stolt over deg selv! 👏🏻
Lykke til med ditt nye, og bedre liv. ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.8.2020 den 21.47, AnonymBruker skrev:

Han hadde kanskje hatt godt av å ha ei på si? «Lette litt på trykket», få tilbake livsgnist og lysten på sex?

Anonymkode: 6749b...b9e

Hei, tror ikke du har lest hele tråden min. Tror nok ikke problemene hadde løst seg om han fikk lette på trykket og ha en på si, og hvem i huleste godtar at partneren har en på si🤔

Anonymkode: e1cd6...376

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Annonse

Jeg har ikke hatt sex på 24 år, hun vil ikke. Får ingen svar. Fryktelig frustrerende. Det er ufattelig lenge uten noe form for sex. 

Anonymkode: 7c1c5...e36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym Bruker skrev (På 20.7.2020 den 23.17):

Og kan bare trøste deg med at du er i godt selskap med mange andre menn som lider i stillhet.    Sexnekt, og  avvisning er etter min oppfattning eit stort svik  overfor partneren,  og ofte innledning til utroskap der partner er medskyldig.    Du hevder å vera en  godt voksen mann som truleg  ikkje er  så motivert å begynne " på nytt"  og  føler eit moralsk ansvar overfor barna.  Sexnekt, og avvisning blir sett på som en slags  psykisk terror overfor partneren såfremt det ikkje ligg medisinske årsaker til grunn.    Det er  ellers grunn til å tru at du  er blandt dei menn som kvar dag  blir utnyttet økonomisk, og har  status  som en omsorgsperson en  ektefelle.          

Mange kvinner som straffer mannen på den måten, og de får bare holde på. Mange av de er psykopater som er farlige. Og skille seg kan være livsfarlig.

Anonymkode: 7c1c5...e36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmmmm skrev (På 21.7.2020 den 9.32):

Det høres jo dødfødt født ut uansett, syns du ikke?

Jeg hadde sagt det til han: At jeg har nå funnet ut hvorfor du er så stygg i kjeften, og unngår meg. Jeg vil du kommer deg ut fra felles enhet så fort som fy. 

Det er aldri så enkelt, særlig hvis det er barn med i bildet.

Anonymkode: 7c1c5...e36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 9.8.2020 den 18.40):

Ja, han hadde ikke mimikk i fjeset en gang. Og man så på hele han at han ga totalt faen og kunne ikke brydd seg mindre. Syns det er helt hinnsides og kunne klare og være så likegyldig. Han virket ikke berørt for fem flate øre. Jeg vet ikke hva jeg skal si om "reaksjonen" hans jeg. Om dette er en "seier" for han eller noe. Jeg lurer virkelig på hva som gikk igjennom hodet hans igår, også idag for den sak skyld. 

Det eneste jeg vet er at han sleit/sliter litt med depresjon. Men det betyr ikke at han kan holde på sånn som han gjorde. Jeg ga han mange sjanser. Jeg ba han søke hjelp, men nei. Et sted går grensen. Det gjør selvfølgelig kjempe vondt og gå igjennom et sammlivsbrudd. Og jeg bryr meg enda om han. Jeg håper ting blir bedre med tiden, for det kan jo ikke bli noe verre. Greit at det blir verre før det blir bedre. Leser at det tar folk rundt 15-17 mnd og komme over et brudd, syns det er lenge. Men jeg må jo bare ta tiden til hjelp. 

Anonymkode: e1cd6...376

Hei Ts hvordan går det? Håper ting går bedre for deg nå og at du fant den beste løsningen for deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.9.2021 den 12.28):

Jeg har ikke hatt sex på 24 år, hun vil ikke. Får ingen svar. Fryktelig frustrerende. Det er ufattelig lenge uten noe form for sex. 

Anonymkode: 7c1c5...e36

Du tuller? Null sex på 24 år? Jeg er selv kvinne og hatt en periode med sykdom og medisiner som har dempet sexlysten. Men etter at jeg har sluttet med medisinen og overskuddet er tilbake så har jeg og mannen sex ca to til tre ganger i uken igjen (vi er i midten av førti årene og vært sammen i over tjue år). Vi har funnet tilbake den kjemien vi hadde i starten av forholdet og jeg føler meg nesten litt nyforelsket igjen 

Men tilbake til TS, dette er nå over ett år siden hun postet dette. Hvordan går det med deg i dag?

Anonymkode: d9e46...4b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
AnonymBruker skrev (På 21.9.2021 den 15.27):

Du tuller? Null sex på 24 år? Jeg er selv kvinne og hatt en periode med sykdom og medisiner som har dempet sexlysten. Men etter at jeg har sluttet med medisinen og overskuddet er tilbake så har jeg og mannen sex ca to til tre ganger i uken igjen (vi er i midten av førti årene og vært sammen i over tjue år). Vi har funnet tilbake den kjemien vi hadde i starten av forholdet og jeg føler meg nesten litt nyforelsket igjen 

Men tilbake til TS, dette er nå over ett år siden hun postet dette. Hvordan går det med deg i dag?

Anonymkode: d9e46...4b1

Ingen sex på år, ja det er mulig. Slik kan enkelte oppføre seg for å hevne seg. Og det blir nok nye   år uten sex. Hvis jeg lever så lenge. 

Anonymkode: 7c1c5...e36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.7.2020 den 21.00):

Han får det vel et annet sted da.. 

Anonymkode: e1f6b...213

Slutt med de kommentarene, skjønner du ikke at det sitter et menneske bak skjermen på andre siden som er fortvilet og lei seg? Kanskje oppløst i tårer mens hun skriver? SKAM DEG og vær litt medmenneske! Brutalt ærlig meg langt inn i rassen, det er ikke nødvendig!

Anonymkode: 6773b...908

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...