Gå til innhold

Aldri sex lenger.. Jeg blir sinnsykt oppgitt!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han er på tinder ja. Jeg lagde tinder selv for å sjekke og ja jeg fant han. Så hvorfor vi enda er ilag, gudene vet, jeg må skaffe meg litt selvrespekt og komme meg videre. 

Anonymkode: e1cd6...376

Herregud for en fyr. Det høres ut som en god plan! 

 

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei si det. Jeg vet ikke😔.. 

Jeg drar ikke nå ikveld, men vurderer virkelig å dra imorgen. 

Han er liksom blid igjen nå, men som sagt, etter alt så spiller det så urolig liten rolle. Det bare sårer så utrolig mye, måten han er på meg mot.. Jeg har ikke gjort noe for at han skal være sånn.. Så det er på hans kappe. Synd han er for feig til og evt avslutte forholde og samboerskapet.

Anonymkode: e1cd6...376

Hans oppførsel er definitivt på hans kappe! Det kan jo være at du får svar etterhvert, men det viktigste er nok at du kommer deg vekk. Håper du drar i morgen og at du tar god vare på deg selv :) 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han er «blid igjen nå»? Underveis i tråden har det kommet frem at problemet ditt med ham er LANGT forbi sexnekt. Det er systematisk nedbryting. Det vil ødelegge deg, Og du lar det skje. Du kommer aldri til å gå, men finne deg i denne dritten og bare lage nye tråder. Du har fått mange, mange råd her. Er det ETT ENESTE som har vært: «bare bli der du, og prøv å få ham blid» ? 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig hvordan nye detaljer kommer frem hver gang TS skal fortelle samme historien flere ganger. Tror ikke på dette.

Anonymkode: 0134b...042

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare drit i de siste innleggene her, trådstarter. Det å snu en skute, er noe som tar tid. Du er langt i fra den eneste som bruker tid på å omstille tankene sine, slik at det går opp for de hvordan de egentlig har det, og har hatt det, i lengre tid. Det er en tung og møysommelig prosess.

Så bare vis fingern til de som forsøker å være negativ, la de forsvinne i bakspeilet. 

Håper det går bra med deg i dag, og at du tar telefonen til krisesenteret. Du behøver ikke bekymre deg sånn, for det med å legge frem din sak. De er flink til å spørre om det de behøver å vite :) 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei det er mye mulig. Men nå sitter jeg med et titalls ubesvarte spørsmål. Og folk flest ønsker svar det på. Og det er noe jeg må godta at jeg aldri får svar på. Om jeg er den skarpeste kniven i skuffen da, er egentlig likegyldig for meg. 

For han viser seg og ha endret seg totalt, ift hvem han var mot meg. Selvfølgelig blir et av spørsmålene mine eller noe jeg undrer på, hva har jeg gjort, hva har skjedd, siden han skal behandle meg sånn nå. 

Anonymkode: e1cd6...376

Du er blitt en dørmatte og han er lei av deg.  Det er svarene på spørsmålene dine.  Dere var unge da dere ble sammen,  og han har ikke lyst til å være sammen med deg lenger.  Han bruker deg nå som dørmatte,  og du finner deg i det!! Da mister han respekten for deg,  og den vil nok ikke komme tilbake.  For å beholde din egen selvrespekt,  bør du nå si at nok er nok.  Forlat denne noksagten av en mann,  og bygg opp livet ditt igjen.  Lei en annen leilighet og la han seile sin egen sjø. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, ~ m a u d e ~ skrev:

Bare drit i de siste innleggene her, trådstarter. Det å snu en skute, er noe som tar tid. Du er langt i fra den eneste som bruker tid på å omstille tankene sine, slik at det går opp for de hvordan de egentlig har det, og har hatt det, i lengre tid. Det er en tung og møysommelig prosess.

Så bare vis fingern til de som forsøker å være negativ, la de forsvinne i bakspeilet. 

Håper det går bra med deg i dag, og at du tar telefonen til krisesenteret. Du behøver ikke bekymre deg sånn, for det med å legge frem din sak. De er flink til å spørre om det de behøver å vite :) 

Hun trenger da ikke dra på krisesenteret? Mannen virker jo mer som om han har mistet interessen, ikke som om han har tenkt å utsette henne for vold.

Ts, foreslår også at du flytter ut og avslutter forholdet. Du kommer til å få det så mye bedre på litt sikt!

Anonymkode: cb943...9c6

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun trenger da ikke dra på krisesenteret? Mannen virker jo mer som om han har mistet interessen, ikke som om han har tenkt å utsette henne for vold.

Ts, foreslår også at du flytter ut og avslutter forholdet. Du kommer til å få det så mye bedre på litt sikt!

Anonymkode: cb943...9c6

Jo, det gjør hun så absolutt!

Denne mannen er allerede fysisk voldelig.

Hun har et tankesett hvor hun overser det som mange av oss andre tenker på som tydelige røde flagg. At andre også overser disse, betyr ikke at hun ikke skal ta dette på alvor. Om ikke for å bo på krisesenteret, så i alle fall ta kontakt for samtaler.

Så igjen, trådstarter, det er bare å gi blaffen i de merkelige og uempatiske kommentarene på slutten her. Du kommer aldri til å angre på å ha snakket med de på krisesenteret, det kan jeg love deg!

Endret av ~ m a u d e ~
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Merkelig hvordan nye detaljer kommer frem hver gang TS skal fortelle samme historien flere ganger. Tror ikke på dette.

Anonymkode: 0134b...042

Enig.

Anonymkode: bf90a...486

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde jeg gjort noe galt som jeg visste om, hadde jeg skrevet det. Men om jeg har gjort han noe så vet ikke jeg hva det er. Han har vært ute et par timer nå, jeg prøvde og ringe uten svar, 2 ganger, så ringer han opp igjen og sier, "hvorfor tror du jeg går? Din forpulte hore, gi faen i og ringe meg." så skulle jeg prøve og si at vi må snakke sammen, men han slang på røret før jeg fikk sagt noe. 

Anonymkode: e1cd6...376

Lik min x, kom deg vekk uten å si noe til han. Gå i stillhet!

Anonymkode: 8fab6...3ff

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo mer du skriver om ham, jo mer blir det åpenbart at det ikke er mangel på sex som er problemet i forholdet deres, det er mangel på respekt. 
 

Du har brukt ti år av livet ditt sammen med noen som ser ned på deg, trykker deg ned psykisk, og til og med er fysisk voldelig til tider. Ikke kast vekk en dag til på dette. Det er bedre å ha kastet bort ti år på ham, enn elleve, tolv, tretten.....

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei det er mye mulig. Men nå sitter jeg med et titalls ubesvarte spørsmål. Og folk flest ønsker svar det på. Og det er noe jeg må godta at jeg aldri får svar på. Om jeg er den skarpeste kniven i skuffen da, er egentlig likegyldig for meg. 

For han viser seg og ha endret seg totalt, ift hvem han var mot meg. Selvfølgelig blir et av spørsmålene mine eller noe jeg undrer på, hva har jeg gjort, hva har skjedd, siden han skal behandle meg sånn nå. 

Anonymkode: e1cd6...376

Du kommer aldri til å få svar på de spørsmålene, det må du bare slå deg til ro med. Det spiller heller ingen rolle hva han sier, det er hva han gjør som viser deg hvordan han er, og hva han føler for deg. Om du har bittelitt selvrespekt, så drar du fra han nå, og prøver å komme deg videre i livet.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Mallard skrev:

Jo mer du skriver om ham, jo mer blir det åpenbart at det ikke er mangel på sex som er problemet i forholdet deres, det er mangel på respekt. 
 

Du har brukt ti år av livet ditt sammen med noen som ser ned på deg, trykker deg ned psykisk, og til og med er fysisk voldelig til tider. Ikke kast vekk en dag til på dette. Det er bedre å ha kastet bort ti år på ham, enn elleve, tolv, tretten.....

Ja, jeg ser jo det. Idag viste han meg mobilen sin kjapt, hvor han da viste 2 bilder av 2 så og si nakne damer. Også sa han at dette mottar han hver dag, dette står han opp til hver dag. 

Jeg fikk ikke så sykt stor reaksjon, fordi jeg ble mer satt ut. Jeg så samtalen med han og en annen dame+bilde igår, når jeg snoket litt. Også viser han meg dette idag. Rett før middag. Jeg har ikke ord, jeg blir helt knekt. Jeg syns det er motbydelig og på kanten til utroskap. 

Så jeg ser godt at sex er det minste problemet. 

6 timer siden, Era Vulgaris skrev:

Du kommer aldri til å få svar på de spørsmålene, det må du bare slå deg til ro med. Det spiller heller ingen rolle hva han sier, det er hva han gjør som viser deg hvordan han er, og hva han føler for deg. Om du har bittelitt selvrespekt, så drar du fra han nå, og prøver å komme deg videre i livet.

Enig, jeg får nok aldri svar. Og det er så sant det du skriver, at hva han sier ikke har så mye betydning ift de handling han gjør. Det kommer til å knuse meg og dra, av en eller annen rar grunn. Når det er så mye dritt som er skjedd og blitt sagt. 

Anonymkode: e1cd6...376

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, men hvis dette er sant virker du utrolig tafatt. Jeg synes veldig synd på deg, det må være utrolig kjipt å stå i det og bli behandlet sånn, men hvorfor ringer det ingen alarmer i hodet på deg??

1. Dere har vært sammen nesten hele voksenlivet, han eier leilighet og du leier hos han. Har det aldri vært noen samtale om at du skal kjøpe deg inn?? Felles økonomi? Du står igjen med absolutt ingenting annet enn duker og stearinlys, og han har betalt ned lån i ett tiår.  

2. Han har sluttet å ha sex med deg.

3. Han kaller deg forpult hore og andre stygge ting, og det bare godtar du uten unnskyldning?

4. Han har hatt tinder lenge, og det vet du om. Du finner nakenbilder av noen andre på telefonen hans. Og du begynner å lure på om han er utro og at forholdet er over?

Tuller du med meg? Nå er jeg kanskje veldig direkte, men han bruker ALLE triks i boka for å kvitte seg med deg. Utrolig stygt og feigt gjort, men nå er det på tide at du tar hintet..

Anonymkode: 9e0d8...f4b

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vær så snill, reis fra den mannen.

Han er ikke snill med deg en gang. Manglende sex er det minste problemet her. Han knekker deg totalt, uten å bry seg det minste. Samtidig har han noen til å gjøre husarbeid hjemme, betale halvparten av regningene.

Pakk det du trenger, reis og gi klar beskjed om at nok er nok. Han er på tinder, han snakker med andre og mottar bilder av dem, han slenger dritt til deg, han viser i ord og handling at han ikke bryr seg om deg. 

Det er ikke noe å jobbe med her. Det er ikke noe å bli værende for. 

 

Anonymkode: e79b7...0d5

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sorry, men hvis dette er sant virker du utrolig tafatt. Jeg synes veldig synd på deg, det må være utrolig kjipt å stå i det og bli behandlet sånn, men hvorfor ringer det ingen alarmer i hodet på deg??

1. Dere har vært sammen nesten hele voksenlivet, han eier leilighet og du leier hos han. Har det aldri vært noen samtale om at du skal kjøpe deg inn?? Felles økonomi? Du står igjen med absolutt ingenting annet enn duker og stearinlys, og han har betalt ned lån i ett tiår.  

2. Han har sluttet å ha sex med deg.

3. Han kaller deg forpult hore og andre stygge ting, og det bare godtar du uten unnskyldning?

4. Han har hatt tinder lenge, og det vet du om. Du finner nakenbilder av noen andre på telefonen hans. Og du begynner å lure på om han er utro og at forholdet er over?

Tuller du med meg? Nå er jeg kanskje veldig direkte, men han bruker ALLE triks i boka for å kvitte seg med deg. Utrolig stygt og feigt gjort, men nå er det på tide at du tar hintet..

Anonymkode: 9e0d8...f4b

DETTE ⬆️

Anonymkode: 5bc17...949

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk Mail og telefon. Han er garantert utro

Anonymkode: 006b5...d68

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Sjekk Mail og telefon. Han er garantert utro

Anonymkode: 006b5...d68

Synes ikke du trenger å sjekke mer jeg, mannen er en drittsekk. Kom deg bort, du fortjener mye bedre enn dette.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Mallard skrev:

Hvordan går det TS? Har du klart å ta steget, og forlate denne dusten?

Nei, jeg har ikke det. Og det gjør så uendelig vondt at jeg ikke klarer dette.. 💔

Jeg forstår bare ikke hvorfor jeg ikke kan forlate han.

5 timer siden, Kitty20 skrev:

Ja hvordan går det? ❤️

Som jeg skrev over her. 

Anonymkode: e1cd6...376

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...