Gå til innhold

Aldri sex lenger.. Jeg blir sinnsykt oppgitt!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ok, som tittelen sier, vi har aldri sex lenger. Vi har vært sammen i 10+ år, og har hat et ganske bra sexliv, frem til for noen mnd siden. Han bare avviser meg totalt. 

Vi har alltid hat regelmessig sex, når som helst og hvor som helst. Han har alltid bydd på sex, og jeg det samme tilbake. 

Nå vil han aldri ha sex lenger. Jeg kan spørre, og få nei. Jeg kan prøve og være kjælig men da er det "ikke ta på meg, du kan gi meg kos"(sånn styrk/pjusking). Men jeg gidder jo faen ikke det noe mer, når jeg aldri får noe tilbake. Han kan finne på og danske meg på rumpa, og da blir jeg litt irritert inni meg, fordi, hvorfor skal du drive og ta på rumpa mi, nå du alltid avviser meg. 

Og den ene gangen vi hadde sex sist for 100år siden, var det bare og putte den inn og bli ferdig med det. Det har vært sånn hvertfall siden Mars. 

Jeg har prøvd og spørre hvorfor han ikke vil ha sex, da er svarene, gidder ikke, orker ikke, er for gammel til sånt, skal sove. 

Det begynner og irritere meg, og dette vet han. Han kan slå en spøk om sex, og jeg blir irritert, uten at han vet det. Jeg viser ikke irritasjonen min så han ser det. Men jeg får jo følelsen av at han ikke har lyst på meg lenger og det har jeg også spurt om, da får jeg ikke noe konkret svar. Hvor lenge skal man la det gå? Jeg vet man kan få perioder der man ikke ønsker sex, men nå har dette pågått i en god del mnd. 

Anonymkode: e1cd6...376

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han får det vel et annet sted da.. 

Anonymkode: e1f6b...213

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan han ha forelsket seg i noen andre?

Anonymkode: 1d6c3...5ca

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan han ha forelsket seg i noen andre?

Anonymkode: 1d6c3...5ca

Tror nok løsningen ligger mye nærmere enn man tror. Hva tenker kvinner på når de mister lysta på sex i forholdet?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Hr. Aktiv skrev:

Tror nok løsningen ligger mye nærmere enn man tror. Hva tenker kvinner på når de mister lysta på sex i forholdet?

Hva mener du? Ts sin mann er ikke kvinne og hvilken relevans har egentlig kjønn? Sykdom og følelser for noen andre er nok de to mest vanlige grunnene for å ikke ønske sex lenger.

Anonymkode: 1d6c3...5ca

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har hatt regelmessig sex i ti år +, da er det nokså spesielt å plutselig avstå, derfor tenker jeg at han er forelsket i en annen, og har heller sex med henne. 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gamle er dere? Kan det være alder (hormoner og slikt) som gjør noe med lysta hans?

Anonymkode: c4265...37b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som min eksmann. 16 år sammen, 13 av de gift. Mangel på sex var det heller ikke fra noens side helt til det plutselig sa stopp for han. 

Han hadde funnet seg ei anna å ligge med. 

Anonymkode: c4265...37b

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han høres utro ut. Sjekk tlf hans mens han sover els. Eller spør om han har sex med noen andre, og se an ansiktsuttrykket og reaksjonen hans.

Anonymkode: 8c2a1...7ec

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan han ha forelsket seg i noen andre?

Anonymkode: 1d6c3...5ca

Det vet jeg ikke. 

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Impotent?

Anonymkode: ef5ae...004

Nei. 

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

 

4 timer siden, Kaffefrøken skrev:

Dere har hatt regelmessig sex i ti år +, da er det nokså spesielt å plutselig avstå, derfor tenker jeg at han er forelsket i en annen, og har heller sex med henne. 

Ja, jeg har liksom begynt og mistenke det nå. Han kan umulig ha møtt noen fysisk fordi vi er så og si sammen hele tiden. Vi dro på ferie i Norge og jeg tenkte kanskje det kunne hjelpe😅, men nei, han er like avvisende. 

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor gamle er dere? Kan det være alder (hormoner og slikt) som gjør noe med lysta hans?

Anonymkode: c4265...37b

30, så nei det vil jeg ikke tro 

Anonymkode: e1cd6...376

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han bare tenker at det er mere jobb enn gevinst. En runk tar bare noen minutter og har samme resultat.

Anonymkode: d4cf6...606

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje han bare tenker at det er mere jobb enn gevinst. En runk tar bare noen minutter og har samme resultat.

Anonymkode: d4cf6...606

Han sa her om dagen at han runket da han stod opp. Og nevnt hvorfor all den jobben(med sex)når han kan ta et kjapt runk. 

Jeg syns det er trist at han avviser meg helt. På ferien sov han ofte på sofaen i stua og jeg lå i sengen alene. Ferien var hans forslag også 

Anonymkode: e1cd6...376

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Han sa her om dagen at han runket da han stod opp. Og nevnt hvorfor all den jobben(med sex)når han kan ta et kjapt runk. 

Jeg syns det er trist at han avviser meg helt. På ferien sov han ofte på sofaen i stua og jeg lå i sengen alene. Ferien var hans forslag også 

Anonymkode: e1cd6...376

Du har ikke tilfeldigvis hintet om barn? Det kan også være drepen for sexlysten.

Må innrømme at jeg også heller tar meg en kjapp alene, fremfor med kona. Men tror nok vi er på vei til skilsmisse.

Anonymkode: d4cf6...606

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har en elsker. Dette er min eks mann du beskriver. Sjekk mobilen hans, 99% sikker på at du finner noe. 

Anonymkode: 5e62b...5f2

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har ikke tilfeldigvis hintet om barn? Det kan også være drepen for sexlysten.

Må innrømme at jeg også heller tar meg en kjapp alene, fremfor med kona. Men tror nok vi er på vei til skilsmisse.

Anonymkode: d4cf6...606

Nei, det har jeg ikke😅

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han har en elsker. Dette er min eks mann du beskriver. Sjekk mobilen hans, 99% sikker på at du finner noe. 

Anonymkode: 5e62b...5f2

Jeg har bare fått tatt en rask titt. Fant ikke noe spesielt, han er veldig sosial på messenger og snapchat. Med grupper, og enkelt folk av begge kjønn 🤷🏼‍♀️. Hvis det ga en mening.. 

Anonymkode: e1cd6...376

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kommuniserer dere ellers. Er det bare sex som er et problem, eller er det daglig kommunikasjon også?

Anonymkode: d4cf6...606

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er lei av deg, tenner ikke på deg lenger, og liker bedre å ta seg en runk istedenfor å ha sex med deg. Eller så er han utro, eller bettatt av noen andre som han ønsker å ha sex med. Dere er bare 30 år gamle, så litt vel tidlig å bli for gammal for sex.. Snakk med han om det i en seriøs samtale. 

Anonymkode: 42196...029

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han har en elsker. Dette er min eks mann du beskriver. Sjekk mobilen hans, 99% sikker på at du finner noe. 

Anonymkode: 5e62b...5f2

Når noen sjekker mobilen til partneren og skriver om det her, får de kjeft, men nå får TS beskjed om å gjøre de... Bestem dere

Anonymkode: 4cd96...b6a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...