Gå til innhold

Aldri sex lenger.. Jeg blir sinnsykt oppgitt!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

enig med den over her. 

Nyedama er ikke helt i boks enda. 

Han er iallefall ferdig med deg, og vil nok helst du skal gå fra han slik det er mer legitimt å hoppe over på den nye. 

Virkelig sørgelig menneske dette her. 

Anonymkode: 724e6...a17

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenker nok dette har med alder å gjøre. Libidoen til menn faller kraftig når de begynner å nærme seg 40-årene.

Anonymkode: 36172...e9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Tenker nok dette har med alder å gjøre. Libidoen til menn faller kraftig når de begynner å nærme seg 40-årene.

Anonymkode: 36172...e9f

😱

Menn blir empatiløse drittsekker uten potens når de nærmer seg 40-årene? 

Anonymkode: 724e6...a17

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tipper han har vært utro en gang, eller kanskje vurderer det, og derfor passet på å legge skylda på deg. Hvorfor skulle han snakke om det hvis han ikke tenkte på det? 

Kan hende han nøler med å bryte, f eks er det ikke sikkert den andre dama egentlig er noe for ham, og dere har vært sammen så lenge. Kanskje han er redd for at hun ikke vil ha ham når hun blir kjent med ham.

Han vil gå, men tør ikke ta steget. Han vil gå, men må ha en sikker dame å gå TIL før han  går fra deg. Han vil gå, men vil ikke ha skylda for bruddet. Tror mest på at han ikke har hun andre helt i boks ennå...

Anonymkode: cb943...9c6

Selvfølgelig tenker han på det, han har aldri snakket om utroskap på denne måten før. Han har alltid vært opptatt av at han er lojal, og det tror jeg han har vært i alle år, frem til idag. Så mulig han er ferdig med forholdet og vil videre, om han vil sikre seg noe først også holder på som han gjør for og få meg til bryte ut. Det syntes jeg uansett er smålig av han. Kan ikke folk som føler de er ferdig i et forhold ha ryggrad og respekt for den andre parten av og bare avslutte? Enn og behandle noen dårlig og det han holder på med nå. 

Han svarte ikke på god morgen meldingen hennes igår, hvor hun sendte bilde av seg selv halvnaken i senga. 

Men gudene vet hva han gjør nå feks, spesielt når han slang det han gjorde i tlf isted også. Han unnskylder seg alltid på en eller annen måte og han har aldri feil og ting er aldri hans skyld. Han har endret seg veldig mot meg de siste mnd. Jeg har holdt ut lenge, og prøvd og ta opp samtalen i ny og ne, men han viker alltid og får det over på meg nå. Før kunne han snakke, han stod for sine "feil". Men nå er det som og møte en vegg, hver gang jeg prøver og prate om noe seriøst. 

Han er kald mot meg, avviser meg totalt. På 9 dager av ferien våres, lå vi sammen i sofaen 1 kveld, og han holdt rundt meg i sengen 1 natt. Vi sov sammen 2 eller 3 netter var det vel, ellers sov han på sofaen. Så jeg fikk virkelig nok tidligere idag. Og saken blir ikke bedre når han mener vi ikke har noe og snakke om. For så og stikke av ut døra. Det er flere timer siden nå. 

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

enig med den over her. 

Nyedama er ikke helt i boks enda. 

Han er iallefall ferdig med deg, og vil nok helst du skal gå fra han slik det er mer legitimt å hoppe over på den nye. 

Virkelig sørgelig menneske dette her. 

Anonymkode: 724e6...a17

Ja noe sånt må det være. Jeg kan liksom ikke se noen annen grunn enn at han er ferdig med forholdet. Uavhening om det er pga hun nye eller at han bare er ferdig. Jeg fikk ikke scrollet meg så langt opp at jeg så starten, når de begynte og snakke, mtp når han endret seg mot meg som var rundt Mars. Og ja, det er virkelig sørgelige mennesker som holder på sånn. 

 

Anonymkode: e1cd6...376

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi snakket i tlf nå, han er i bedre humør. Men altså, når vi aldri kan snakke sammen om vårt forhold, så står man jo fast. Det løser absolutt ingenting at han er blid nå. Jeg kverner fortsatt på de samme tankene, og det kommer jeg til og gjøre så lenge jeg er i dette forholdet, og avslutter jeg forholde ila sommeren da si, så vil jeg fortsatt sitte med ubesvarte spørsmål, som jeg da håper jeg vil glemme etter en tid. 

Anonymkode: e1cd6...376

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kan jo å funnet ut at han gjerne liker samme kjønn, eller er usikker

Anonymkode: 8fcc6...464

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har han vært borte i mange timer. Han dro vel ut i 15/15.30 tiden. 

Jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre fremover. 

Jeg får ikke snakket med han, for det nekter han plent. Kommer med alle teite svar for og unngå en samtale. 

Det har vært 4 mnd tørketid for og si det sånn, og det skjedde bare ut av ingeting, vi hadde masse sex som vanlig, også plutselig "Nei, er trøtt, skal sove, orker ikke, kan heller runke, hvem vil ha sex med deg". Og før det, var tankene mine rundt det at han aldri viste noe empati, altså, han sa en gang ifjor at han var glad i meg/elsker meg. 

Jeg har vært lei meg for andre ting på privaten og det og ha en som støtter en da er utrolig flott, men han har ikke vist en tanke. Han er veldig på det at han skal kun tenke på seg selv dette året, men det betyr jo ikke at jeg som skal stå han nærmest blir skyvet vekk, får dritt slengt mot seg og blir behandlet sånn som dette. 

Bare settningen "hvem vil ha sex med deg", sårer. At han snakker om at han skal være utro så kan jeg bare klappe meg selv på skulderen for det er min skyld. Det blir ja, hva skal man si. Jeg har ikke ord for det. Så når jeg titter kjapt på tlf hans idag, så finner jeg samtalen og bilder. Hva blir det neste? 

Kan ikke folk bare avslutte forholde om følelser er borte, enn og endre seg totalt. Eller hva nå enn grunnen måtte være. 

Jeg gleder meg ikke til han kommer etterpå, da må jeg jo late som alt er normal og vi er blide begge to. Jeg har prøvd under flere omstendigheter og ta opp samtaler med han men blir bare avvist. 😢

Anonymkode: e1cd6...376

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det vært han som har tatt initiativ til sex tidligere? Eller har det vært likt mellom dere? Kanskje hvis han har opplevd å bli avist fra deg så tar han tilbake med samme mynt? Hvis dette ikke er tifelle så kan det virke som følelsene ikke er der.håper du finner ut av dette❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Hadde jeg gjort noe galt som jeg visste om, hadde jeg skrevet det. Men om jeg har gjort han noe så vet ikke jeg hva det er. Han har vært ute et par timer nå, jeg prøvde og ringe uten svar, 2 ganger, så ringer han opp igjen og sier, "hvorfor tror du jeg går? Din forpulte hore, gi faen i og ringe meg." så skulle jeg prøve og si at vi må snakke sammen, men han slang på røret før jeg fikk sagt noe. 

Anonymkode: e1cd6...376

Og du skal være blid når han kommer tilbake, fordi??? Å FY F.... så rasende jeg hadde vært om mannen min hadde kalt meg noe slikt. Det er totalt uakseptabelt, og han kunne bare prøvd å vise trynet sitt i vårt hjem før han hadde krøpet dyyyypt ned i sin ussle kjeller og unnskyldt så mye. Tviler på om det hadde vært nok heller. 

Men kan det samtidig være en nøkkel til denne psyke oppførselen? DU virker som om du godtar utrolig mye. Kan det hende ha prøver å provosere deg? Få frem noe annet enn mild og snill medgjørlighet? Kanskje han VIL at du skal slå i bordet og kjempe?  

Ikke for at jeg synes han virker som noe å kaste bort mer tid på i det hele tatt, men kan det være noe slikt? 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Tears in heaven skrev:

Har det vært han som har tatt initiativ til sex tidligere? Eller har det vært likt mellom dere? Kanskje hvis han har opplevd å bli avist fra deg så tar han tilbake med samme mynt? Hvis dette ikke er tifelle så kan det virke som følelsene ikke er der.håper du finner ut av dette❤

Sånn likt, han har tatt hakke mer initiativ enn meg. Jeg har hat perioder der jeg ikke ønsker sex, men det er ikke snakk om lange perioder. Har følt meg dårlig med meg selv, og kroppen. Men han har også fått sex de gangene. Jeg har også sagt til han at "ja jeg har avvist deg noen ganger, men ikke så mye som du gjør med meg nå", da bare lo han. Det er vel en 2-3 ukers tid siden. Han har så og si aldri avvist meg noen gang ila alle årene. Nå har jeg blitt avvist siden Mars vi har vel hat sex 3 ganger, 2 av gangene var han drita og krevde så og si sex, den ene gangen sa han at han angret på og ha sex med meg. 3 gangen og siste gangen vi hadde sex, var det jeg som maste meg til det, og han avviser, samtidig som han har bennern og bare ja skulle vi ikke ha sex, så sier jeg tilbake at klager jo bare på at det er slik ork, så hvis du ikke vil så dropper vi det. Jojo da skulle vi ha sex, jeg runker han litt, mens han ikke gjør en dritt, så kjører vi på, da gjorde han som han ellers pleier så han vet jeg får nytelse. Etter det så har jeg egentlig bare prøvd meg litt også sagt "det blir ikke noe idag heller?", og han sier "stemmer det". 

Anonymkode: e1cd6...376

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ber du han ikke bare la være å komme hjem? Han oppfører seg jo helt jævlig mot deg..

Anonymkode: 1d6c3...5ca

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Taffel skrev:

Og du skal være blid når han kommer tilbake, fordi??? Å FY F.... så rasende jeg hadde vært om mannen min hadde kalt meg noe slikt. Det er totalt uakseptabelt, og han kunne bare prøvd å vise trynet sitt i vårt hjem før han hadde krøpet dyyyypt ned i sin ussle kjeller og unnskyldt så mye. Tviler på om det hadde vært nok heller. 

Men kan det samtidig være en nøkkel til denne psyke oppførselen? DU virker som om du godtar utrolig mye. Kan det hende ha prøver å provosere deg? Få frem noe annet enn mild og snill medgjørlighet? Kanskje han VIL at du skal slå i bordet og kjempe?  

Ikke for at jeg synes han virker som noe å kaste bort mer tid på i det hele tatt, men kan det være noe slikt? 

Han har begynt og komme med en del stikkere de siste mnd, som virker for meg enten for og se om jeg er sjalu eller bare for og være en drittsekk. På ferien satt det en jente utenfor den ene butikken vi var og handlet i, så sier han at hun var så fin og han hadde lett fått henne. Jeg gadd ikke si så mye mer enn at "hun satt sikkert med typen sin, kjør på hvis du vil" så var han så og si på vei bort mot henne for og spørre om nr, og jeg sier "kødder du?", og han "Nei, hvis jeg får lov så gjør jeg det". 

Kommentarer som, hadde vært deilig og være singel, det er deilig og være singel, finnes mye fisk i havet, det var en fin rumpe(når vi går ute), mye sånne forskjellige kommentarer som jeg reagerte på i begynnelse, men så gjentar det seg, til den dag i dag, så jeg gidder liksom ikke reagere så mye på de. Han sa tom forann svigermoren min at han var singel og utrykket hennes sa bare "what?", så sa jeg "nå må du slutte og kødde så jævlig".. Men ja, jeg godtar ekstremt mye, det gjør jeg. Altså hva skal jeg svare nesten gang han slenger en kommentar om at han er singel, eller at det hadde vært deilig og være det? Jeg har så mye tanker som kverner oppi hodet mitt, at jeg ikke orker og ta igjen, eller ta en kamp med en han. 

Anonymkode: e1cd6...376

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bytt lås på leiligheten/huset, og sett tingene hans utenfor. Dere kommer aldri til å få snakket ordentlig ut slik han oppfører seg! 

Anonymkode: 59e19...f84

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva skal jeg si? "jeg snoket på mobilen din og vet at du snakker mye med navn og mottar en god del lettkledde bilder av henne.. Det setter jo meg i et kjempe dårlig lys.

Det setter ikke DEG i et dårlig lys. Det setter HAN i et dårlig lys.

Men vet du hva, trådstarter, når jeg leser det du skriver;

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han har vært ute et par timer nå, jeg prøvde og ringe uten svar, 2 ganger, så ringer han opp igjen og sier, "hvorfor tror du jeg går? Din forpulte hore, gi faen i og ringe meg." så skulle jeg prøve og si at vi må snakke sammen, men han slang på røret før jeg fikk sagt noe. 

Så lurer jeg på om du har vært utsatt for psykisk terror og vold i mange år, og dermed er så vant med det, eller om dette er så uvante takter, at du er i sjokk.

Dette er jo hinsides akseptabelt! 

Kontakt krisesenteret. Det er det eneste riktige nå. Du kan ringe her og nå. Få deg en prat eller lag deg en avtale, med en av de som jobber der. 

Du kommer IKKE til å angre! :klem:

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har hatt det slik i 2 år nå, kjenner det ødelegger mye for selvfølelsen og for følelsene til partner. 😢

Anonymkode: e94a4...460

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Bytt lås på leiligheten/huset, og sett tingene hans utenfor. Dere kommer aldri til å få snakket ordentlig ut slik han oppfører seg! 

Anonymkode: 59e19...f84

Rekker jo ikke bytte lås nå kl 20.30 om kvelden. Han eier, jeg leier hos han. Så er jeg som må gå uansett. 

Du tror det, at vi aldri får snakket ut? Er nemlig sånn jeg føler det. Som jeg skrev isted jeg kommer alltid til og sitte med ubesvarte spørsmål, det tror jeg. 

Anonymkode: e1cd6...376

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Han har begynt og komme med en del stikkere de siste mnd, som virker for meg enten for og se om jeg er sjalu eller bare for og være en drittsekk. På ferien satt det en jente utenfor den ene butikken vi var og handlet i, så sier han at hun var så fin og han hadde lett fått henne. Jeg gadd ikke si så mye mer enn at "hun satt sikkert med typen sin, kjør på hvis du vil" så var han så og si på vei bort mot henne for og spørre om nr, og jeg sier "kødder du?", og han "Nei, hvis jeg får lov så gjør jeg det". 

Kommentarer som, hadde vært deilig og være singel, det er deilig og være singel, finnes mye fisk i havet, det var en fin rumpe(når vi går ute), mye sånne forskjellige kommentarer som jeg reagerte på i begynnelse, men så gjentar det seg, til den dag i dag, så jeg gidder liksom ikke reagere så mye på de. Han sa tom forann svigermoren min at han var singel og utrykket hennes sa bare "what?", så sa jeg "nå må du slutte og kødde så jævlig".. Men ja, jeg godtar ekstremt mye, det gjør jeg. Altså hva skal jeg svare nesten gang han slenger en kommentar om at han er singel, eller at det hadde vært deilig og være det? Jeg har så mye tanker som kverner oppi hodet mitt, at jeg ikke orker og ta igjen, eller ta en kamp med en han. 

Anonymkode: e1cd6...376

Han har gått alt for langt, og må jo feile noe som drar det så langt. Jeg hadde slengt en tallerken eller åpnet melkekartong i veggen og brølt at han skulle dra til helvete, ta med seg sin ubrukelige pikk og nyte singellivet, og han skulle være så heldig å finne et ludder som var så nødent at hun ville ha ham. Om ikke annet så hadde du hatt gleden av å se et måpende tryne. 

Men han her har du det best uten.

Endret av Taffel
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, ~ m a u d e ~ skrev:

Det setter ikke DEG i et dårlig lys. Det setter HAN i et dårlig lys.

Men vet du hva, trådstarter, når jeg leser det du skriver;

Så lurer jeg på om du har vært utsatt for psykisk terror og vold i mange år, og dermed er så vant med det, eller om dette er så uvante takter, at du er i sjokk.

Dette er jo hinsides akseptabelt! 

Kontakt krisesenteret. Det er det eneste riktige nå. Du kan ringe her og nå. Få deg en prat eller lag deg en avtale, med en av de som jobber der. 

Du kommer IKKE til å angre! :klem:

Den dagen jeg avslutter, siden det tydeligvis er jeg som må det. Så vil jeg nevne det jeg har sett. Jeg vet akuratt hvordan han kommer til og reagere. Men jeg har mitt på det rene. Han reagerer jo bare jeg får snap av en fyr. Hvem er det? Sier han, og jeg svare hvem det er. Og han virker og bli sykt sjalu. Også kommer han med "da kan jeg bare snakke med en haug av jenter da, og være på tinder, jeg har ganske mange matcher der, vil du se?".. Og jeg "Nei, jeg trenger ikke se det".. Jeg merker jo når jeg skriver at han virkelig er råtten mot meg og slem. 

Det har vært noe psykisk terror, og vold som at han har dyttet meg unna. Det gjorde han idag også, når jeg prøvde og snakke med han, så dyttet han meg vekk og så dro han meg etter håret. 

Ikke for og forsvare han, for det gjør jeg ikke. Men dette med sexen, nærheten og empati har han vært flink til, men det er totalt long gone. Så jeg vet ærlig talt ikke hva han ønsker og oppnå med dette. 

Anonymkode: e1cd6...376

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...