Gå til innhold

Panama-mysteriet. Der ligger bevisene på bildene...


Gjest MadameDeRosa

Anbefalte innlegg

6 timer siden, IkkeAnonymBruker skrev:

 

 

Helikopteret og mannskapet var ute mye tidligere enn da bildene ble tatt, så tror ikke det var for å signalisere

Det var helikopter ute om nettene også. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eller så simpelt at de hadde lest på nett om et kjempefint sted som bare ligger rett utenfor stien, og så bare litt lenger, og litt lenger og rett rundt hjørnet. Og så finner de ikke tilbake til riktig sti. Absolutt alle som er glad i å gå tur i naturen har gjort det, enten hørt om et fint sted "rett borti her" eller sett en sti og tenkt "tro hvor denne går" eller møtt noen på veien som har fortalt om et kult sted bare ti minutter unna. Og om de var typen til å utforske, kombinert med at de undervurderte hvor forvirrende og tett jungelen er, så kan de ha gått seg skikkelig bort veldig fort. 

 

 

Endret av Saph
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, The Kitten skrev:

Jeg ser ingen mann.

Jeg ser armen til en mann helt til høre i bildet, med tatoveringer på .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Elsk skrev:

Fantasien er utrolig, og jeg har nok sett meg helt blind på disse bildene nå. Likevel klarer jeg bare ikke slå fra meg at det står en mann her på dette bildet. Jeg får skikkelig grøss av å se på det.. 

552342EF-B4FA-49EC-BA04-447E6167ED97.jpeg

Ser en arm med tatoveringer helt til høyre i bildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

This is a very important case I believe: In this same region, a German tourist was kidnapped and raped by three local men in 2017. Interesting detail: this German tourist had gotten lost in the jungle of the Panamanian province of Veraguas, and the three locals who abused her were part of the rescue operation. And they were said to have been drinking heavily when out looking for her. When they found her, they hid her in one of the wooden sheds in the jungle and managed to keep her hidden there from the other searchers for three days. In which she was raped and abused... One of her attackers ended up in hospital due to the wounds she gave him while trying to defend herself with a broken rum bottle.”

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, PoisonIwy skrev:

This is a very important case I believe: In this same region, a German tourist was kidnapped and raped by three local men in 2017. Interesting detail: this German tourist had gotten lost in the jungle of the Panamanian province of Veraguas, and the three locals who abused her were part of the rescue operation. And they were said to have been drinking heavily when out looking for her. When they found her, they hid her in one of the wooden sheds in the jungle and managed to keep her hidden there from the other searchers for three days. In which she was raped and abused... One of her attackers ended up in hospital due to the wounds she gave him while trying to defend herself with a broken rum bottle.”

Der var den! 

Takk 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bienvilleparish

For en fantasi dere har dere som ser torso, bur, menn, øyne, hansker, tenner nese osv. Jeg ser ingen av delene, og bildet hvor hun skal ha hendene bundet bak ryggen ser mer ut som hun har den ene hånda opp til ansiktet for å skygge for sola. De to øynene mange ser er også for små i forhold til dimensjonen på hårstråene. 

Men jeg tror absolutt noe kriminelt har skjedd dem. Tenker de mennene som de tok taxi med muligens har fulgt etter dem en stund senere og tatt dem. Eventuelt en stamme inni jungelen og myndighetene har garantert skjult det og holdt tilbake vesentlige opplysninger. Det er eneste mulighet som forklarer sekken, bildet som mangler og tilstanden levningene ble funnet i. Tviler narkokarteller står bak. Hvorfor skulle de ta seg bryet med å drepe to ufarlige jenter på tur. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, oxycodone skrev:

For en fantasi dere har dere som ser torso, bur, menn, øyne, hansker, tenner nese osv. Jeg ser ingen av delene, og bildet hvor hun skal ha hendene bundet bak ryggen ser mer ut som hun har den ene hånda opp til ansiktet for å skygge for sola. De to øynene mange ser er også for små i forhold til dimensjonen på hårstråene. 

Men jeg tror absolutt noe kriminelt har skjedd dem. Tenker de mennene som de tok taxi med muligens har fulgt etter dem en stund senere og tatt dem. Eventuelt en stamme inni jungelen og myndighetene har garantert skjult det og holdt tilbake vesentlige opplysninger. Det er eneste mulighet som forklarer sekken, bildet som mangler og tilstanden levningene ble funnet i. Tviler narkokarteller står bak. Hvorfor skulle de ta seg bryet med å drepe to ufarlige jenter på tur. 

 

Det er en litt åpen munn under håret. Det er jeg ganske sikker på. Det vises også når man zoomer uten å bli for taggete. Plis snu bildet så ser du. Selvfølgelig er det ikke øyne og tenner og aper overalt, men den åpne munnen er ikke bare hår eller en skade.

Det er snakk om Kremers jordbær blonde hår over Froon sitt ansikt, ikke Kremers hår over eget ansikt. 

Husk at Kremers hadde hår ned til brystet så hodebunnen hennes trenger ikke vises for at håret hennes skal dekke ansiktet til Froon. Men det er nok litt hodebunn i det bildet.

Endret av LittleBabyNothing
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lin11
9 minutter siden, LittleBabyNothing skrev:

Det er en litt åpen munn under håret. Det er jeg ganske sikker på. Det vises også når man zoomer uten å bli for taggete. Plis snu bildet så ser du. Selvfølgelig er det ikke øyne og tenner og aper overalt, men den åpne munnen er ikke bare hår eller en skade.

Det er snakk om Kremers jordbær blonde hår over Froon sitt ansikt, ikke Kremers hår over eget ansikt. 

Ja, som at hodene er ved siden av eller oppå hverandre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, PoisonIwy skrev:

This is a very important case I believe: In this same region, a German tourist was kidnapped and raped by three local men in 2017. Interesting detail: this German tourist had gotten lost in the jungle of the Panamanian province of Veraguas, and the three locals who abused her were part of the rescue operation. And they were said to have been drinking heavily when out looking for her. When they found her, they hid her in one of the wooden sheds in the jungle and managed to keep her hidden there from the other searchers for three days. In which she was raped and abused... One of her attackers ended up in hospital due to the wounds she gave him while trying to defend herself with a broken rum bottle.”

Dette skjedde ikke i samme region, men 4 timer unna med bil. 

Men ja, skulle ikke forundre meg meg at jentene ble utsatt for seksuelt relatert vold. I fjor ble to norske jenter gruppevoldtatt på en seilbåt som ble ranet i Nombre de Dios.

 Men synes det er veldig rart at alle eiendelene til jentene ikke ble stjålet. 80 dollar er en del penger tross alt, og mobiltelefoner er veldig vanlig å bli frastjålet når man først blir ranet. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, bordogstol skrev:

Dette skjedde ikke i samme region, men 4 timer unna med bil. 

Men ja, skulle ikke forundre meg meg at jentene ble utsatt for seksuelt relatert vold. I fjor ble to norske jenter gruppevoldtatt på en seilbåt som ble ranet i Nombre de Dios.

 Men synes det er veldig rart at alle eiendelene til jentene ikke ble stjålet. 80 dollar er en del penger tross alt, og mobiltelefoner er veldig vanlig å bli frastjålet når man først blir ranet. 

Eiendelene og levningene til jentene ble funnet så langt unna stien at 4 timer feks ikke betyr så mye regionsmessig. Poenget var vel at slikt skjer oftere enn vi ønsker å vite 😕

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, bordogstol skrev:

Dette skjedde ikke i samme region, men 4 timer unna med bil. 

Men ja, skulle ikke forundre meg meg at jentene ble utsatt for seksuelt relatert vold. I fjor ble to norske jenter gruppevoldtatt på en seilbåt som ble ranet i Nombre de Dios.

 Men synes det er veldig rart at alle eiendelene til jentene ikke ble stjålet. 80 dollar er en del penger tross alt, og mobiltelefoner er veldig vanlig å bli frastjålet når man først blir ranet. 

Stemmer det, altså jeg har ikke skrevet at det skjedde samme sted. Bare hjalp hun å finne det hun sa hun hadde lest.

Synes uansett mye skurrer i denne saken. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, miss summers skrev:

Eiendelene og levningene til jentene ble funnet så langt unna stien at 4 timer feks ikke betyr så mye regionsmessig. Poenget var vel at slikt skjer oftere enn vi ønsker å vite 😕

Sekken ble funnet 8 (eller var det 11?) km fra El Pianista. Santa Fé de Veraguas (der den tyske jenta ble utsatt for grusomheter) ligger 285 km fra Boquete. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er relativt vanlig at unge jenter som ferdes alene der borte blir tatt av dage da, tydeligvis. Ikke ble de ranet, så ble de kanskje voldtatt etc. Når ikke politiet gadd å sjekke opp de fingeravtrykkene som stemte med noen de hadde i databasen, så sier det litt om hvordan det skurer og går der. 
 

Men skjønner ikke hvorfor de som hadde sekken ikke bare destruerte den. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er veldig rart at panamanske myndigheter ikke etterforsket denne saken grundig. Da den norske seilbåten ble angrepet, arresterte de 6 av de 8 mistenkte nesten umiddelbart. Den syvende ble tatt et par måneder senere. Var veldig mye om dette i lokal media, der turistdepartemantet gikk hardt ut mot de kriminelle og lovet streng straff. https://www.prensa.com/provincias/Capturan-sospechosos-implicados-violacion-Colon_0_5440705899.html

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Tanuki skrev:

 

Det du sier om blekingen stemmer ikke. Det var funnet blekeMIDLER som i KJEMIKALIER. Alle disse spørsmålene er tatt fra Koude Kaas bloggen. Scarlet, som har satt seg inn i saken har skrevet ned alle spørsmålene hun har.

På noen av spørsmålene svarer du bare "umulig å si....".... det er nettopp disse merkelige tingene som gjør saken så spesiell, og som også hentyder til at de ikke døde på "egen hånd".

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Snabeltann skrev:

Kjenner at det ikke frister å reise til Panama... Mye rart som rører seg i landet! Her er en fersk sak:

 https://www.tv2.no/a/11147257/

https://www.google.com/amp/s/www.dailymail.co.uk/news/article-7966645/amp/Man-convicted-killings-escapes-Panama-prison-2nd-time.html kjekt sted. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere sett alle bildene denne karen linker til i teksten til denne videoen? Masse bilder av jentene som var nye for meg ihvertfall. Er et Google album. Mannen virker litt snodig, men det trenger ikke bety noe 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...