Gå til innhold

Panama-mysteriet. Der ligger bevisene på bildene...


Gjest MadameDeRosa

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, miss summers skrev:

Det er ikke et bur. Husk at det er polaroid av ekte bilder som så er lagt ut i aviser. Dette stedet har de besøkt under letingen. Det finnes det flere bilder på. 

Ok, så dette stedet er funnet... Hmmm... Merkelig at ikke de andre lar seg lokalisere, men det er nok et digert område. 

Haha, mente ikke bur som i bur, men at de greinene er lagt i formasjon over. (ses tydeligere på linken presentert tidligere der et bilde som ikke er beskjært i toppen viser dette tydeligere... Og med noe rødt i treet (plast?)) 

Men lurte bare på om stedet var funnet, og det var det jo. :)

 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, miss summers skrev:

Det er ikke et bur. Husk at det er polaroid av ekte bilder som så er lagt ut i aviser. Dette stedet har de besøkt under letingen. Det finnes det flere bilder på. 

Hvor står det at stedet er funnet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, MonicaM skrev:

Hvor står det at stedet er funnet?

Det er en del av stien. Ikke noe mystisk ved det egentlig. Juan har en del bilder av dette på sin Google konto. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, miss summers skrev:

Det er en del av stien. Ikke noe mystisk ved det egentlig. Juan har en del bilder av dette på sin Google konto. 

Hva heter han på Google?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, MonicaM skrev:

Hva heter han på Google?

 

90E52DC7-1DB4-4C6B-AF22-9A43B1C0E0EF.jpeg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lirah

Er det noen som har en forklaring på hvorfor de f.eks ikke tok bilder av skadene de ble utsatt før (om hun ene falt og "knuste" foten, hvorfor ble det ikke tatt bilde av for å "dokumentere")? Hvorfor har de ikke dokumentert noe som helst, men bare tatt slike rare bilder? Kan det være at de ble tatt av en stamme og at en i stammen fant kameraet og tok disse bildene? Men igjen hvorfor er ingen eller jentene ikke avbildet? Det er så rart.... Og om de brukte kameraet som lyskilde, så ville de jo gjort det tidligere eller senere også? Og hvorfor skulle de begynne å gå om natten? Hvorfor er håret som er avbildet tørt, når det regna hele uken etter de forsvant? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, miss summers skrev:

 

Om jeg, eller venninnen min ble skadet på turen, og det regnet, ville jeg forsøkt å søke tilflukt i en av hyttene i nærheten eller i hulene. Kanskje derfor håret er tørt? 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Snabeltann skrev:

Ok, så dette stedet er funnet... Hmmm... Merkelig at ikke de andre lar seg lokalisere, men det er nok et digert område. 

Haha, mente ikke bur som i bur, men at de greinene er lagt i formasjon over. (ses tydeligere på linken presentert tidligere der et bilde som ikke er beskjært i toppen viser dette tydeligere... Og med noe rødt i treet (plast?)) 

Men lurte bare på om stedet var funnet, og det var det jo. :)

 

 

 

1 time siden, MonicaM skrev:

Hvor står det at stedet er funnet?

Man ser stedet i den videoen som noen la ut her i går. Der hvor foreldrene går stien. 

19 minutter siden, Lirah skrev:

Er det noen som har en forklaring på hvorfor de f.eks ikke tok bilder av skadene de ble utsatt før (om hun ene falt og "knuste" foten, hvorfor ble det ikke tatt bilde av for å "dokumentere")? Hvorfor har de ikke dokumentert noe som helst, men bare tatt slike rare bilder? Kan det være at de ble tatt av en stamme og at en i stammen fant kameraet og tok disse bildene? Men igjen hvorfor er ingen eller jentene ikke avbildet? Det er så rart.... Og om de brukte kameraet som lyskilde, så ville de jo gjort det tidligere eller senere også? Og hvorfor skulle de begynne å gå om natten? Hvorfor er håret som er avbildet tørt, når det regna hele uken etter de forsvant? 

Men hvorfor skulle de dokumentere noe som helst? Hvis jeg eller venninnen min er hardt skadd er ikke å ta bilde av det for å dokumetere det noe jeg ville tenkt på. For jeg ser ikke noen logisk grunn for å dokumentere det der og da. Og bildene den natten er ikke for å dokumentere noe. Det er helt ulogisk. 

Endret av Mynona
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men vet vi egentlig at politi fra Panama lette ordentlig? Har selv bodd i et lignende land og der var politi korrupte som f. Mulig de bare satt å sniffet kokain og slappet av når de skulle lete.

  • Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste om ei jente som forsvant og ble funnet av letemannskaper på tre personer som gjemte henne og forgrep seg på henne i dagevis til hun skadet en av de og mennene oppsøkte lege. Sånn overlevde hun. Samme område. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lirah
1 minutt siden, miss summers skrev:

Leste om ei jente som forsvant og ble funnet av letemannskaper på tre personer som gjemte henne og forgrep seg på henne i dagevis til hun skadet en av de og mennene oppsøkte lege. Sånn overlevde hun. Samme område. 

Og hvor er kildene dine på dette? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Klappe skrev:

Men vet vi egentlig at politi fra Panama lette ordentlig? Har selv bodd i et lignende land og der var politi korrupte som f. Mulig de bare satt å sniffet kokain og slappet av når de skulle lete.

Det er veldig lite vi vet med sikkerhet om denne saken.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.6.2020 den 20.59, MadameDeRosa skrev:
  Skjul innhold

94853DEE-78AD-4EDC-B6E1-9EF22B99E856.thumb.jpeg.ee362aa876c9faafb6a970c957274a09.jpeg

Her ser man også noens ansikt.

 

 

 

 

Herregud. Folk ser det de vil se skjønner jeg...

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Lirah skrev:

Og hvor er kildene dine på dette? 

Hvor er kildene på at du har lest noe på nett? 😂 Jeg skriver «jeg leste om...» ergo en anekdote, som referanse på at shite SKJER faktisk. Seriøst altså, Google deg til det selv. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, miss summers skrev:

Hvor er kildene på at du har lest noe på nett? 😂 Jeg skriver «jeg leste om...» ergo en anekdote, som referanse på at shite SKJER faktisk. Seriøst altså, Google deg til det selv. 

Det er du som har lest om det. Da kan du vel si hvor du leste om det?

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, The Kitten skrev:

Det er du som har lest om det. Da kan du vel si hvor du leste om det?

Sannsynligvis en av flere blogger om temaet. Leste dog kun Koude Kaas i går, muligens nederst i del to eller tre eller fire. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lirah skrev:

Er det noen som har en forklaring på hvorfor de f.eks ikke tok bilder av skadene de ble utsatt før (om hun ene falt og "knuste" foten, hvorfor ble det ikke tatt bilde av for å "dokumentere")? Hvorfor har de ikke dokumentert noe som helst, men bare tatt slike rare bilder? Kan det være at de ble tatt av en stamme og at en i stammen fant kameraet og tok disse bildene? Men igjen hvorfor er ingen eller jentene ikke avbildet? Det er så rart.... Og om de brukte kameraet som lyskilde, så ville de jo gjort det tidligere eller senere også? Og hvorfor skulle de begynne å gå om natten? Hvorfor er håret som er avbildet tørt, når det regna hele uken etter de forsvant? 

Skulle til å skrive det samme. Kanskje en av jentene skadet seg mens det enda var lyst ute og det var mulig å se. Hvis det skjedde mens det var mørkt kan de ha brukt lommleykta på mobilen. 

Tenker at de begynte å bruke kameraet når de skjønte at det kom til å ta tid å komme seg ned fra fjellet eller bli funnet for å spare strømmen på mobilene til nødanrop.

Hadde en av jentene skadet seg mens det var mørkt, vil jeg tro di hadde tatt bilde av en eventuell skade

Det er mulig at blitsen fra kameraet tiltrekte seg oppmerksomhet og at de på den måten ble oppdaget av "urfolk/jungelstammer" 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så veldig relevant, men det stod på Koude Kaas-bloggen at tiden på kameraet viste feil? De begynte å gå Ca kl 1400, mens første bilder viste kl 1700? Er tiden på bildet feil eller tok de første bildet lenge etter de begynte å gå? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...