Gå til innhold

Kokkejævelen, ny nr 1 på blogg.no


Gjest Barberblad

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Finlay skrev (15 minutter siden):

"Noen" bør snarest komme seg på en liten tretoppferie tror jeg😂

Håper angrepet på https://kjerringtanker.blogg.no/ bare er for å få opp temperaturen på bloggen. Hvis ikke tror jeg det er grunn til bekymring.

 

 

Ja, han burde ta seg en liten ferie fra alt, for jo mer han skriver og utleverer om det meste jo mer vil andre skrive om det, men men, tror det er lite selvinnsikt der i gården, for han blir jo krenka av hver eneste lille filleting, og når han skriver om det så får han hele mobben sin med seg på å komme med eder og galle ovenfor hvem det nå enn måtte være 🤣

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finlay skrev (1 time siden):

"Noen" bør snarest komme seg på en liten tretoppferie tror jeg😂

Håper angrepet på https://kjerringtanker.blogg.no/ bare er for å få opp temperaturen på bloggen. Hvis ikke tror jeg det er grunn til bekymring.

 

 

Han er i alle fall ikke noen god rollemodell for konflikthåndteringer. Hva om han hadde gått inn på 1881 og funnet tlf. nr og tatt en prat eller sendt en mail til den han mener seg mobbet av? Fortalt at han faktisk mener å føle seg mobbet av henne? Hadde ikke det vært et mer slagkraftig virkemiddel? Å snakke ut på tomannshånd. Mye mer realt det, vel. 
I stedet blir det smurt ut over nettet,  i uendelige lange kommentarfelt på blogg og fb. Sånt sikrer klikk. Det er mobberne sin sak han taler, må vite.

Det var ei ung kvinne som kommenterte i kommentarfeltet hans i går. Hun var så glad for at han satte mobbing på agendaen. Men hun etterlyste refleksjon og modenhet fra bloggeren. Jammen, var det spot on, av en kommentar.


Det går ikke an å ta han på alvor når det virker som om at det er det å ligge øverst, som gjelder. Det er også en trasig blogg å lese når han annenhver uke skal angripe kritikere, nettroll og satirikere. Nesten blitt hovudtemaet hans, det. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne bloggen har bare blitt fryktelig trist. I starten var det noe humoristisk og gode oppskrifter iblandet litt nordnorsk humør. Nå er det bare surving, sutring, klaging, uthenging og utlevering. Alt er negativt, alt er kjipt og alle andre er vanskelige og slemme. Fryktelig dårlig reklame for egen bedrift, og ikke minst han selv som person og de rundt. Det er stort fokus på sykdom, elendighet og katastrofer. Måten han setter seg selv i en konstant offerrolle er så skammelig. Alt er alle andre, alt fra sykehus til enkeltpersoner. Og det har bare blitt verre og verre. Ikke ett eneste innlegg uten noen form for klaging på folk og systemet. Tror han hadde hatt godt av en pause fra denne plattformen, og tenke over om dette virkelig er verdt det? Å selge sjela si for en blogg? 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

panzerpølsa jeg er så enig i det du skriver. For meg kom han inn som et friskt pust som blogger og jeg gledet meg til hvert nye innlegg. I høst begynte gleden av å lese bloggen hans å bli mindre og mindre. Det var sutring og klaging, uthenging av ansatte han hadde hatt og etter hvert utlevering av ungene. Skreiv tydelig  han er imot mobbing, men hva holder han på med selv? Jo, han har blitt en av de verste mobberne og lar også andre delta i mobbingen i kommentarfeltet. Hvorfor holder han på slik? Når jeg skriver klikk og penger tror jeg det ikke er så langt unna sannheten. Og fansen jubler over slik han holder på. Det er helt uforståelig!

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oppland skrev (17 minutter siden):

panzerpølsa jeg er så enig i det du skriver. For meg kom han inn som et friskt pust som blogger og jeg gledet meg til hvert nye innlegg. I høst begynte gleden av å lese bloggen hans å bli mindre og mindre. Det var sutring og klaging, uthenging av ansatte han hadde hatt og etter hvert utlevering av ungene. Skreiv tydelig  han er imot mobbing, men hva holder han på med selv? Jo, han har blitt en av de verste mobberne og lar også andre delta i mobbingen i kommentarfeltet. Hvorfor holder han på slik? Når jeg skriver klikk og penger tror jeg det ikke er så langt unna sannheten. Og fansen jubler over slik han holder på. Det er helt uforståelig!

Det har rett og slett blitt en togkræsj, med en heiagjeng godt over middagsalder som roser alt. Så fort han får svar på tiltale, eller kritikk, er det å pøse på ord om døde babyer, motgang og sykdom. Det syns jeg er både usmakelig og under en hver kritikk. Han har mistet grepet helt på hva som er viktig, og hva han startet. Og syns det er utrolig trist å se hvor lavt ned han er villig å synke for å øke besøk på bloggen. Jeg hadde syns det har vært utrolig ubehagelig å skulle forholde meg til å få livet mitt utbrodert på denne måten for alles skue, da tenker jeg som eventuelt pårørende eller nærmeste. Alle vet alt. Og tror ikke han greier å redde seg inn etter de siste usmakelige innleggene, annet enn hos Gerda og Olaug på 75. Oppegående mennesker velger jeg å tro tar avstand fra galskapen, da han i alle fall ikke evner å skjerme seg selv eller sine. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Twistdott

Han er et togkræsj, men jeg synes denne kjerringa er temmelig patetisk. Hun har vel egentlig ikke så mye å komme med, og skor seg på kokken fra nord.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

panzerpølsa skrev (17 minutter siden):

Det har rett og slett blitt en togkræsj, med en heiagjeng godt over middagsalder som roser alt. Så fort han får svar på tiltale, eller kritikk, er det å pøse på ord om døde babyer, motgang og sykdom. Det syns jeg er både usmakelig og under en hver kritikk. Han har mistet grepet helt på hva som er viktig, og hva han startet. Og syns det er utrolig trist å se hvor lavt ned han er villig å synke for å øke besøk på bloggen. Jeg hadde syns det har vært utrolig ubehagelig å skulle forholde meg til å få livet mitt utbrodert på denne måten for alles skue, da tenker jeg som eventuelt pårørende eller nærmeste. Alle vet alt. Og tror ikke han greier å redde seg inn etter de siste usmakelige innleggene, annet enn hos Gerda og Olaug på 75. Oppegående mennesker velger jeg å tro tar avstand fra galskapen, da han i alle fall ikke evner å skjerme seg selv eller sine. 

Det er en stund siden jeg sluttet å lese bloggen hans, men hva er denne harseleringen med leserne han har? Gang på gang i tråden blir det gjort narr av at det er middelaldrende damer, Gerda og Olaug....hvorfor? 

Og er du selv i ovennevnte kategori, du leser jo tydeligvis bloggen.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicoretta skrev (20 minutter siden):

Det er en stund siden jeg sluttet å lese bloggen hans, men hva er denne harseleringen med leserne han har? Gang på gang i tråden blir det gjort narr av at det er middelaldrende damer, Gerda og Olaug....hvorfor? 

Og er du selv i ovennevnte kategori, du leser jo tydeligvis bloggen.

Bare å taen kjapp titt på kommentarer på hans Facebookside, så ser du jo hvilken gruppe som roser og støtter. Tror mennesker i alle aldre leser bloggen, så hvilken kategori jeg er i, er ubetydelig med tanke på at dette er en tråd om bloggeren og hans virksomhet. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han burde konsentrere seg om nytt familiemedlem, butikken sin og bokskriving. Alt det andre han driver med fremstår fullstendig uten mening, men det trekker vel lesere. Dumt for han at han kaster all troverdighet vekk samtidig. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
panzerpølsa skrev (5 timer siden):

Denne bloggen har bare blitt fryktelig trist. I starten var det noe humoristisk og gode oppskrifter iblandet litt nordnorsk humør. Nå er det bare surving, sutring, klaging, uthenging og utlevering. Alt er negativt, alt er kjipt og alle andre er vanskelige og slemme. Fryktelig dårlig reklame for egen bedrift, og ikke minst han selv som person og de rundt. Det er stort fokus på sykdom, elendighet og katastrofer. Måten han setter seg selv i en konstant offerrolle er så skammelig. Alt er alle andre, alt fra sykehus til enkeltpersoner. Og det har bare blitt verre og verre. Ikke ett eneste innlegg uten noen form for klaging på folk og systemet. Tror han hadde hatt godt av en pause fra denne plattformen, og tenke over om dette virkelig er verdt det? Å selge sjela si for en blogg? 

Så enig! 

Nå har bloggen hans blitt nøyaktig som du skriver. Likte måten han skrev på i begynnelsen, men nå blir jeg nesten flau. Synd, for han har nok mye bra i seg, men har blitt preget av antall klikk og besøkende på siden hans. Pr-kåt er han også, og ikke minst et offer så fort noe vender mot ham. 

I tillegg skal han gå ned noen kilo, helt forferdelig å lese hvordan han gjør det. Eller hvordan han ikke gjør det. Og når jeg nå så siste innlegget hans om baconfett, herregud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bloggen er blitt virkelig ille, med et konstant negativt fokus, rettet mot enkeltmennesker, eller som i går, bloggen https://kjerringtanker.blogg.no/.

Det verste er uansett kommentarene han tillater. Først oppildner han i blogginnlegget følgerne med hvor urettferdig han er blitt behandlet, eller mobbet/hetset/trakassert, og hvor  tungt dette er for ham. Han som bare er et stakkars menneske. Han orker snart ikke mer.

Så trår de til i kommentarfeltet, sprengt av beskyttelsestrang og hevntanker. Det kommer krav om offentliggjøring av navn og politianmeldelser, psykiatriske diagnoser settes fortløpende mellom kommentarer som drittkjærring og møkkakjerring, flere vil "stoppe kjæften på trollet". Disse besøker selvsagt også Kjerringtanker sitt kommentarfelt, for å være sikker på at hun får det med seg.

Kvinnen som jobber i Alta kommune, (som ble greit identifisert med navn og profilbilde på et dårlig sladdet skjermbilde fra messenger) har kanskje også fått meldinger. Ville ikke blitt forbauset om så var.

Forsvarer absolutt ikke alt kjerringa skriver, men kommentarfeltene på FB-siden hans og på bloggen er helt hårreisende etter slike innlegg! Fatter ikke at han godtar det. Men det gjør han. Trykker "liker" eller hjerter på utidige kommentarer, eller støtter nærmest hatefulle ytringer på bloggen med "Takk".

Dette kan umulig få en lykkelig utgang med mindre noen legger om kursen drastisk. Nesten skremmende å se denne utviklingen av en blogg(er).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Finlay skrev (33 minutter siden):

Bloggen er blitt virkelig ille, med et konstant negativt fokus, rettet mot enkeltmennesker, eller som i går, bloggen https://kjerringtanker.blogg.no/.

Det verste er uansett kommentarene han tillater. Først oppildner han i blogginnlegget følgerne med hvor urettferdig han er blitt behandlet, eller mobbet/hetset/trakassert, og hvor  tungt dette er for ham. Han som bare er et stakkars menneske. Han orker snart ikke mer.

Så trår de til i kommentarfeltet, sprengt av beskyttelsestrang og hevntanker. Det kommer krav om offentliggjøring av navn og politianmeldelser, psykiatriske diagnoser settes fortløpende mellom kommentarer som drittkjærring og møkkakjerring, flere vil "stoppe kjæften på trollet". Disse besøker selvsagt også Kjerringtanker sitt kommentarfelt, for å være sikker på at hun får det med seg.

Kvinnen som jobber i Alta kommune, (som ble greit identifisert med navn og profilbilde på et dårlig sladdet skjermbilde fra messenger) har kanskje også fått meldinger. Ville ikke blitt forbauset om så var.

Forsvarer absolutt ikke alt kjerringa skriver, men kommentarfeltene på FB-siden hans og på bloggen er helt hårreisende etter slike innlegg! Fatter ikke at han godtar det. Men det gjør han. Trykker "liker" eller hjerter på utidige kommentarer, eller støtter nærmest hatefulle ytringer på bloggen med "Takk".

Dette kan umulig få en lykkelig utgang med mindre noen legger om kursen drastisk. Nesten skremmende å se denne utviklingen av en blogg(er).

Det er utrolig at han er så motsgende mot seg sjøl. Han var kanskje et friskt pust når han kom inn i bloggverden nå er han bare tragisk orker ikke lese bloggen hans mer mest bare sutring om hvor forferdelig alt og alle er mot han og ikke skjønner humoren hans.

Virker som at holdningen hans er "så lenge dere ikke skriver noe negativt om meg så bare peis på med hetsing og mobbing og still alle mulige diagnoser"

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finlay skrev (1 time siden):

Bloggen er blitt virkelig ille, med et konstant negativt fokus, rettet mot enkeltmennesker, eller som i går, bloggen https://kjerringtanker.blogg.no/.

Hvorfor legger du stadig ut linken til hennes blogg?
Tok et søk nå, ikke mindre enn 8 (!) ganger i tråden linker du dit. 

Endret av Nicoretta
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nicoretta skrev (Akkurat nå):

Ja, jeg skjønner at det er misjonen, men fortjener hun ikke sin egen tråd i så fall? 

Bare å starte en tråd om henne om du synes det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finlay skrev (2 timer siden):

Bloggen er blitt virkelig ille, med et konstant negativt fokus, rettet mot enkeltmennesker, eller som i går, bloggen https://kjerringtanker.blogg.no/.

Det verste er uansett kommentarene han tillater. Først oppildner han i blogginnlegget følgerne med hvor urettferdig han er blitt behandlet, eller mobbet/hetset/trakassert, og hvor  tungt dette er for ham. Han som bare er et stakkars menneske. Han orker snart ikke mer.

Så trår de til i kommentarfeltet, sprengt av beskyttelsestrang og hevntanker. Det kommer krav om offentliggjøring av navn og politianmeldelser, psykiatriske diagnoser settes fortløpende mellom kommentarer som drittkjærring og møkkakjerring, flere vil "stoppe kjæften på trollet". Disse besøker selvsagt også Kjerringtanker sitt kommentarfelt, for å være sikker på at hun får det med seg.

Kvinnen som jobber i Alta kommune, (som ble greit identifisert med navn og profilbilde på et dårlig sladdet skjermbilde fra messenger) har kanskje også fått meldinger. Ville ikke blitt forbauset om så var.

Forsvarer absolutt ikke alt kjerringa skriver, men kommentarfeltene på FB-siden hans og på bloggen er helt hårreisende etter slike innlegg! Fatter ikke at han godtar det. Men det gjør han. Trykker "liker" eller hjerter på utidige kommentarer, eller støtter nærmest hatefulle ytringer på bloggen med "Takk".

Dette kan umulig få en lykkelig utgang med mindre noen legger om kursen drastisk. Nesten skremmende å se denne utviklingen av en blogg(er).

Og nå har de skværet opp, men ut i fra innlegget så virker det som om Kjerringtanker påtar seg alt ansvar 

https://kjerringtanker.blogg.no/jeg-har-skvaera-opp-med-kokkejaevel.html

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winther
Finlay skrev (3 timer siden):

Bloggen er blitt virkelig ille, med et konstant negativt fokus, rettet mot enkeltmennesker, eller som i går, bloggen https://kjerringtanker.blogg.no/.

Det verste er uansett kommentarene han tillater. Først oppildner han i blogginnlegget følgerne med hvor urettferdig han er blitt behandlet, eller mobbet/hetset/trakassert, og hvor  tungt dette er for ham. Han som bare er et stakkars menneske. Han orker snart ikke mer.

Så trår de til i kommentarfeltet, sprengt av beskyttelsestrang og hevntanker. Det kommer krav om offentliggjøring av navn og politianmeldelser, psykiatriske diagnoser settes fortløpende mellom kommentarer som drittkjærring og møkkakjerring, flere vil "stoppe kjæften på trollet". Disse besøker selvsagt også Kjerringtanker sitt kommentarfelt, for å være sikker på at hun får det med seg.

Kvinnen som jobber i Alta kommune, (som ble greit identifisert med navn og profilbilde på et dårlig sladdet skjermbilde fra messenger) har kanskje også fått meldinger. Ville ikke blitt forbauset om så var.

Forsvarer absolutt ikke alt kjerringa skriver, men kommentarfeltene på FB-siden hans og på bloggen er helt hårreisende etter slike innlegg! Fatter ikke at han godtar det. Men det gjør han. Trykker "liker" eller hjerter på utidige kommentarer, eller støtter nærmest hatefulle ytringer på bloggen med "Takk".

Dette kan umulig få en lykkelig utgang med mindre noen legger om kursen drastisk. Nesten skremmende å se denne utviklingen av en blogg(er).

Bloggen hans er bare helt tragisk. Å lese hva blodfansen kommenterer er til å spy av

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...