Gå til innhold

Kokkejævelen, ny nr 1 på blogg.no


Gjest Barberblad

Anbefalte innlegg

Finlay skrev (3 timer siden):

Hvorfor tror du??

Bare fint om https://kjerringtanker.blogg.no/ får noen ekstra klikk fra KG ikke sant?😂

Leste et par innlegg på denne bloggen. Kjærringa må skjerpe seg når hun kritiserer Ida Wulf for å gråte av en råneserie (Rådebank). Rådebank sesong 2 tror jeg ikke mange klarer å komme seg gjennom uten å gråte, iallefall ikke når man er gravid og hormonell.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har han åpnet kommentarfeltet sitt for kritiske røster igjen? Så et av innleggene hans angående kjerringtanker hadde fått over 100 kommentarer.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winther
Fjugur skrev (3 timer siden):

Spot on! 👏👏

Kokken var der å kommenterte 😂😂😂, snakk om han er overalt å snuser. Tru katti han har tid til familien 😀😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trynefaktor
Sommer65 skrev (56 minutter siden):

Kokken var der å kommenterte 😂😂😂, snakk om han er overalt å snuser. Tru katti han har tid til familien 😀😂😂

Han klarte jo å bevise mye av det hun skriver med kommentaren sin også. 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trynefaktor skrev (18 minutter siden):

Han klarte jo å bevise mye av det hun skriver med kommentaren sin også. 🤣

Ja han forsto visst ikke det innlegget🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På lille juleaften så jeg på en video hvor en fyr viste hvordan du skulle få ribba perfekt. Han hadde en behagelig fremtoning og maten han laget så himmelsk ut. Det var linket til en Youtubekanal, og jeg fikk nesten litt sjokk når jeg skjønte at dette faktisk var selveste Kokkejævel. 😮😮 Jeg har aldri sett han på video så kjente han ikke igjen. Videoene var riktignok for noen år siden, men han burde bare holde seg til å lage god mat  og slutte med alt det surret han skriver om ellers! Så flere videoer og fyren er jo faktisk veldig dyktig. Han virket så rolig, stødig og jordnær på de videoene, mens på bloggen så er det jo bare bitching og syting? 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste akkurat en artikkel på sol.no der han snakker om barna de har mistet, sorgen etc. 

Når har ikke jeg lest 49 sider i denne tråden, men er det andre som reagerer på at han faktisk har flere barn fra tidligere forhold som må lese til stadighet om hvordan pappaen lever og ånder for disse «nye» barna? 
 

Det eneste som nevnes i en bisetning er at han var bare 20 år da han ble far for første gang så da er han så glad for at han kan være en bedre far denne gangen...

Så da sitter det en 22-åring et sted i landet og leser om det? Han kan (bør)  jo fremdeles prøve å være en god far for de eldste barna da 🤷🏼‍♀️

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dalila skrev (5 minutter siden):

Leste akkurat en artikkel på sol.no der han snakker om barna de har mistet, sorgen etc. 

Når har ikke jeg lest 49 sider i denne tråden, men er det andre som reagerer på at han faktisk har flere barn fra tidligere forhold som må lese til stadighet om hvordan pappaen lever og ånder for disse «nye» barna? 
 

Det eneste som nevnes i en bisetning er at han var bare 20 år da han ble far for første gang så da er han så glad for at han kan være en bedre far denne gangen...

Så da sitter det en 22-åring et sted i landet og leser om det? Han kan (bør)  jo fremdeles prøve å være en god far for de eldste barna da 🤷🏼‍♀️

Han har nevnt de to voksne sønnene. En bor i Australia, tror jeg. Den andre jobbet lenge sammen med faren. De ønsker ikke å være aktivt med i bloggen, etter hva jeg har skjønt. Kokkejævel har barn med ekskona og nåværende kjæreste, så ikke barn fra mer enn to forhold. Ganske normalt nå for tiden. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dalila det du skriver der har jeg tenkt på også når jeg har lest hva han skriver. Hva må de fire han har sammen med første samboer tenke og føle. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Viki6 skrev (19 minutter siden):

Han har nevnt de to voksne sønnene. En bor i Australia, tror jeg. Den andre jobbet lenge sammen med faren. De ønsker ikke å være aktivt med i bloggen, etter hva jeg har skjønt. Kokkejævel har barn med ekskona og nåværende kjæreste, så ikke barn fra mer enn to forhold. Ganske normalt nå for tiden. 

Hvor har du det fra?😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winther

Egentlig så begynner jeg å få vondt av #. Han må slite noe vanvittig. Synes det er trasig at ikke helsevesnet har gitt han mere hjelp, enn det han har fått. Han har fylt i seg store mengder med antidepresiv ++++

 Det kan ikke være bra i lengden. Det meste han skriv om dreier seg om død, død og død. Kan ikke være sundt i lengden. Det er for det meste det har dreid seg om i 1 1/2 år nu. Håper han får profesjonell hjelp snart. Tenker mest på di stakkars mødrene som har det tungt, så må han skrive om det daglig. Bare det må slite vanvittig på alle. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viki6 skrev (27 minutter siden):

Han har nevnt de to voksne sønnene. En bor i Australia, tror jeg. Den andre jobbet lenge sammen med faren. De ønsker ikke å være aktivt med i bloggen, etter hva jeg har skjønt. Kokkejævel har barn med ekskona og nåværende kjæreste, så ikke barn fra mer enn to forhold. Ganske normalt nå for tiden. 

Jeg er klar over at det er normalt å ha barn fra tidligere forhold. 
Det jeg reagerer på er at jeg ser en far som er knust av sorg og deler den i alle kanaler, men som knapt nevner i en bisetning at han har flere fra før.

At far får seg «ny» familie som er viktigere enn alt annet, for NÅ skal han være god pappa, er uansett sårt for mange «gamle» barn. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dalila skrev (1 minutt siden):

Jeg er klar over at det er normalt å ha barn fra tidligere forhold. 
Det jeg reagerer på er at jeg ser en far som er knust av sorg og deler den i alle kanaler, men som knapt nevner i en bisetning at han har flere fra før.

At far får seg «ny» familie som er viktigere enn alt annet, for NÅ skal han være god pappa, er uansett sårt for mange «gamle» barn. 

Men du så vel hva jeg skrev? Han har sagt at de barna ikke ønsker å være en del av bloggen. Er det ikke fint at han respekterer det da? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finlay skrev (15 minutter siden):

Hvor har du det fra?😂

Han skrev det i forbindelse med å sende julegave, tror jeg det var. At han ble for sein til å sende i posten, så hab måtte vippse penger. Hvorfor gapskratter du? 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viki6 skrev (1 minutt siden):

Han skrev det i forbindelse med å sende julegave, tror jeg det var. At han ble for sein til å sende i posten, så hab måtte vippse penger. Hvorfor gapskratter du? 

Jeg òg har lest det at han bor i Australia, så skjønte ikke den gapskratten.....

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viki6 skrev (4 minutter siden):

Men du så vel hva jeg skrev? Han har sagt at de barna ikke ønsker å være en del av bloggen. Er det ikke fint at han respekterer det da? 

Selvfølgelig, men nå refererte jeg til en artikkel, og jeg har lest maaaaaange av dem. Han er over alt, og livet hans er knust av alle tapene. Forståelig nok.


Om jeg var han så hadde jeg når jeg skulle snakke om farsrollen og livet mitt som en selvfølge nevnt at jeg også har store barn som ikke ønsker oppmerksomhet, men som jeg er så heldig å få være pappa til og som gjør all motgangen litt enklere bare fordi de finnes. For så å nevne at jeg ikke har klart å være en så god pappa som jeg burde.
 

Jeg hadde ikke nevnt dem som en slags fotnote om at jeg var dårlig da, men NÅ skal jeg endelig være bra! Hurra for nye barn liksom. 
 

jeg skjønner at du er uenig med meg, og det er greit. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...