Gå til innhold

Kokkejævelen, ny nr 1 på blogg.no


Gjest Barberblad

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg sliter litt med å skjønne hvor mange barn han har og hvor mange barne-mødre det er. Er det noen som kan gi en kjapp oversikt, inkludert de barna som døde? Er nåværende kjæreste mor til andre enn han minste?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arabella3 skrev (1 time siden):

Jeg sliter litt med å skjønne hvor mange barn han har og hvor mange barne-mødre det er. Er det noen som kan gi en kjapp oversikt, inkludert de barna som døde? Er nåværende kjæreste mor til andre enn han minste?

Kun to barnemødre. Tre sønner og en datter med første samboer, pluss han de mistet. Så mistet han babyen med denne samboeren. De har nå fått ny sønn. Hun har vel også mistet i en MA. Derfor han iblant skriver han har tre døde barn. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spyflua skrev (2 minutter siden):

Kun to barnemødre. Tre sønner og en datter med første samboer, pluss han de mistet. Så mistet han babyen med denne samboeren. De har nå fått ny sønn. Hun har vel også mistet i en MA. Derfor han iblant skriver han har tre døde barn. 

Takk for svar! 🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spyflua skrev (5 minutter siden):

Tull med alvor vil jeg tro. 

Mtp kommentarene hvor fansen ber om vippsnummer, kontonummer og hjelp om hvordan de skal få utført transaksjonen synes jeg det er helt på trynet. Være seg spøk eller alvor. Leste noen hadde vippset typ 50,- for å ‘ha litt kreditt’. I tillegg svarer han flere at det er valgfritt hvor mye man vil gi. 
Lurer på om noen også misforstår og tror de må vippse bare for å lese oppskriften på bloggen. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har gjentakende ganger vist seg fra en ganske grisk side. Unaturlig opptatt av penger på en usjarmerende måte.  

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spyflua skrev (2 timer siden):

Tull med alvor vil jeg tro. 

Jeg tror det er en måte for  han å skaffe mer blest om bloggen på, pluss ekstra kroner i lommeboka.

Endret av Oppland
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppland skrev (13 minutter siden):

Jeg tror det er en måte for  han å skaffe mer blest om bloggen på, pluss ekstra kroner i lommeboka.

Garantert mest for å skape blest og engasjement. Og kanskje litt for å provosere.

Får nesten litt vondt av kjerringene som spør etter kontonummer, eller ikke får til vipps🥺 De får seg liksom ikke til å bruke oppskriftene før de har betalt, ærlig og redelig, for dem. Selv om de ligger der.

Endret av Finlay
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt artig å se kommentaren Kokkejævel la inn i kommentarfeltet til Kjerringtanker i 2019:

Kokkejævel

12.10.2019, KL. 19:58

Jeg skjønner at det er litt kjedelig å skrive om meg dag etter dag, men du må IKKE være redd for å gi meg skikkelig inn! Ikke tenk på at jeg anbefalte bloggen din. Det var det en grunn til. Peis på!

https://kjerringtanker.blogg.no/vipps-i-vei-det-gar-til-meg.html

Og sannelig HAR hun peiset på, mens han har hisset seg mer og mer opp! 😂

Nå velter det seg i magen hans når han ser navnet hennes, han sender henne meldinger hun oppfatter som truende, og han skriver svært nedsettende om henne på bloggen sin.

Hva har skjedd??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finlay skrev (1 time siden):

Litt artig å se kommentaren Kokkejævel la inn i kommentarfeltet til Kjerringtanker i 2019:

Kokkejævel

12.10.2019, KL. 19:58

Jeg skjønner at det er litt kjedelig å skrive om meg dag etter dag, men du må IKKE være redd for å gi meg skikkelig inn! Ikke tenk på at jeg anbefalte bloggen din. Det var det en grunn til. Peis på!

https://kjerringtanker.blogg.no/vipps-i-vei-det-gar-til-meg.html

Og sannelig HAR hun peiset på, mens han har hisset seg mer og mer opp! 😂

Nå velter det seg i magen hans når han ser navnet hennes, han sender henne meldinger hun oppfatter som truende, og han skriver svært nedsettende om henne på bloggen sin.

Hva har skjedd??

Ja, husker det at han likte at kjerringtanker skrev om han dag etter dag, men plutselig var det ikke så gøy lenger nei, selv om hun egentlig holdt stilen sin på samme måte.
Skulle likte å kunne vite hva han mener om den kommentaren i dag, eller hva kjerringtanker måtte mene 😜

 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spyflua skrev (På 12.2.2021 den 14.07):

Kun to barnemødre. Tre sønner og en datter med første samboer, pluss han de mistet. Så mistet han babyen med denne samboeren. De har nå fått ny sønn. Hun har vel også mistet i en MA. Derfor han iblant skriver han har tre døde barn. 

Hva betyr i en MA? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kokkejævel følger sin vanlige oppskrift:

Han legger ut en innlegg hvor han er «morsom» og spøker med at Lillebror hadde fortjent baby shaken syndrome innimellom, men at Kjærest er så snill og tålmodig med han. Hva tenker han med? Alle skjønner han ikke mener at man skal riste spedbarn til døde,  men man spøker ikke med sånt. Er som å si at Lillebror har skreket så mye at han hadde fortjent å dø i krybbedød som storebror. Det er like usmakelig. 
Noen reagerte på innlegget, men fikk stortsett til svar at han syntes det var greit å spøke med, og at han hadde lest kritisk over det før han postet det. Jaha...

Så i dag. Kokkejævel legger seg flat og beklager innlegget, innlegget han la ut i går og forsvarte i går.

Tror hele stuntet er planlagt, bare «synd» Kjerringtanker ikke grep fatt i det så han kunne dratt mobbekortet i neste innlegg.

TIl Kokkejævel: Hva med å la kjærest lese over dine bloggposter FØR du poster dem?

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Olle-Bolle skrev (5 timer siden):

TIl Kokkejævel: Hva med å la kjærest lese over dine bloggposter FØR du poster dem?

De er nok godkjent av henne. Det er jo på sånn han formulerer seg, den skøyeren...🙄

F.eks da han mistet barnet ble det ikke barnedåp, fordi dåpsbarnet plutselig "la seg ned og nektet å være med på noe som helst."

Samboeren vet naturligvis at det er sånn han uttrykker seg, særlig når han vil ha litt temperatur i kommentarfeltet. De lever vel mer eller mindre av bloggen begge to nå, så hun synes vel det er greit.

Endret av Finlay
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finlay skrev (24 minutter siden):

De er nok godkjent av henne. Det er jo på sånn han formulerer seg, den skøyeren...🙄

F.eks da han mistet barnet -" ble det ikke barnedåp, fordi dåpsbarnet plutselig la seg ned og nektet å være med på noe som helst."

Samboeren vet naturligvis at det er sånn han uttrykker seg, særlig når han vil ha litt temperatur i kommentarfeltet. De lever vel mer eller mindre av bloggen begge to nå, så hun synes vel det er greit.

Ja, det er mulig, faktisk, har bare hatt et lite håp om at hun besitter en smule mere fornuft. Det er jo helt tydelig hun som har bestemt at barnet skal skjermes, veldig lite bilder av han. Hadde jeg mistet et barn hadde jeg overhodet ikke syntes noe om den type makabre spøker. Det er ikke morsomt. Heller grotesk.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også er det typisk at blodfansen, både på FB og bloggen tror at de som reagerer på det han skriver, de skjønner ikke at det var en SPØK... I tillegg har de for lite å ta seg til annet enn å kritisere. I tillegg er de misunnelige.

På vegne av de som reagert inkl meg selv: Vi FORSTO at det var ment som en spøk, men det var SMAKLØS. 
Vi er ikke sjalue eller misunnelig heller. Vi reagerer bare på ting denne mannen selv spyr ut i det offentlige rom. Og vi har lov å uttale oss og mene noe om det. Versågod for oppklaringen 👍

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...