Gå til innhold

Kokkejævelen, ny nr 1 på blogg.no


Gjest Barberblad

Anbefalte innlegg

På 20.10.2020 den 21.34, Twistdott skrev:

Håper det ikke blir overeksponert baby. Akkurat nå er de selvsagt i lykkebobla. 

Selvsagt eksponerer de babyen. De selger alt, inkl sin døde baby. 

Har ikke sett noe så umoralsk siden Anne Brit Davidsen. 

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 minutter siden, Halle-Palle skrev:

Selvsagt eksponerer de babyen. De selger alt, inkl sin døde baby. 

Har ikke sett noe så umoralsk siden Anne Brit Davidsen. 

Enig! Det er som ett flykrasj man ikke kan se unna! 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Spyflua skrev:

Enig! Det er som ett flykrasj man ikke kan se unna! 

Kan man ikke?

Jeg har sluttet både å følge ham, og følge med på hva han foretar seg. Det går helt fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk innom der nå og det er som med ABD; man føler at han opererer i et parallelt univers der det er helt normalt å utlevere alt. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Så gøy at det går så bra med nettbutikken hannes. Han har jo hele tiden sakt at han ikke blir å fornye kontrakten med kjøpesenteret, og blir heller ikke å takke nei hvis noen vil overta kontrakten med de. Nå har han en fot å stå på utenom, og det må man jo kunne applaudere han for. At mannen er driftig er det ingen tvil om. Jeg liker bloggen hans, og blir å fortsette med å lese den. Er det noe man ikke liker så er det jo bare å scrolle forbi. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HøOmPø skrev (1 time siden):

Så gøy at det går så bra med nettbutikken hannes. Han har jo hele tiden sakt at han ikke blir å fornye kontrakten med kjøpesenteret, og blir heller ikke å takke nei hvis noen vil overta kontrakten med de. Nå har han en fot å stå på utenom, og det må man jo kunne applaudere han for. At mannen er driftig er det ingen tvil om. Jeg liker bloggen hans, og blir å fortsette med å lese den. Er det noe man ikke liker så er det jo bare å scrolle forbi. 

Litt lite trafikk på bloggen for tiden? 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HøOmPø skrev (20 timer siden):

Så gøy at det går så bra med nettbutikken hannes. Han har jo hele tiden sakt at han ikke blir å fornye kontrakten med kjøpesenteret, og blir heller ikke å takke nei hvis noen vil overta kontrakten med de. Nå har han en fot å stå på utenom, og det må man jo kunne applaudere han for. At mannen er driftig er det ingen tvil om. Jeg liker bloggen hans, og blir å fortsette med å lese den. Er det noe man ikke liker så er det jo bare å scrolle forbi. 

Han er en driftig mann 👍🏻 
 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halle-Palle skrev (På 1.12.2020 den 22.56):

Litt lite trafikk på bloggen for tiden? 

Til informasjon så er jeg en kvinne på 43 år, gift, har barn, hus og hytte. Jeg jobber i helsevesenet, har diagnosen ME, liker å scrappe og se grøsserfilmer. Noe mer du lurer på? 😂😂😂😂

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HøOmPø skrev (28 minutter siden):

Til informasjon så er jeg en kvinne på 43 år, gift, har barn, hus og hytte. Jeg jobber i helsevesenet, har diagnosen ME, liker å scrappe og se grøsserfilmer. Noe mer du lurer på? 😂😂😂😂

Ikke noe å bry seg om. Det der er en hersketeknikk som blir brukt mot de som snakker han opp 😅

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicoretta skrev (2 timer siden):

Ikke noe å bry seg om. Det der er en hersketeknikk som blir brukt mot de som snakker han opp 😅

Det blir brukt mot alle som sier noe positivt om bloggere, uansett hvilken blogg det er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trude4 skrev (4 minutter siden):

Det blir brukt mot alle som sier noe positivt om bloggere, uansett hvilken blogg det er. 

Denne "hersketeknikken" eksisterer KUN fordi man har "gått seg på" - mer enn en gang - at når en bloggers tråd har ligget brakk en tid, så vips! -kommer det en ny bruker og løfter tråden med en intetsigende, rosende eller kritisk kommentar😂Noen ganger har bloggeren selv blitt avslørt ganske raskt, eller det kan være mennesker i dennes nærhet som røper seg.

For bloggere/influencere er det nemlig ikke bare negativt med omtale på KG, selv om de neppe vil innrømme det. Det fører til økt trafikk i deres kanaler, noe kokken skal være over middels opptatt av:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finlay skrev (4 timer siden):

Denne "hersketeknikken" eksisterer KUN fordi man har "gått seg på" - mer enn en gang - at når en bloggers tråd har ligget brakk en tid, så vips! -kommer det en ny bruker og løfter tråden med en intetsigende, rosende eller kritisk kommentar😂Noen ganger har bloggeren selv blitt avslørt ganske raskt, eller det kan være mennesker i dennes nærhet som røper seg.

For bloggere/influencere er det nemlig ikke bare negativt med omtale på KG, selv om de neppe vil innrømme det. Det fører til økt trafikk i deres kanaler, noe kokken skal være over middels opptatt av:rolleyes:

Men noen ganger går det kanskje an å se på brukerens øvrige innlegg før man (mer enn) insinuerer noe? Eller er det sånn at enhver relativt nye bruker som roser en blogger må antas å være bloggeren selv?

Det øvrige er jeg enig i. De dere kritiserer så mye lever nok litt ekstra godt på omtalen, rent økonomisk. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HøOmPø skrev (10 timer siden):

Til informasjon så er jeg en kvinne på 43 år, gift, har barn, hus og hytte. Jeg jobber i helsevesenet, har diagnosen ME, liker å scrappe og se grøsserfilmer. Noe mer du lurer på? 😂😂😂😂

Midt i målgruppa hans altså. Mangler bare fibromyalgi på lista di så får dy 10/10 😂

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spyflua skrev (På 4.12.2020 den 1.51):

Midt i målgruppa hans altså. Mangler bare fibromyalgi på lista di så får dy 10/10 😂

Spyflua spyr galle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spyflua skrev (På 4.12.2020 den 1.51):

Midt i målgruppa hans altså. Mangler bare fibromyalgi på lista di så får dy 10/10 😂

Ja, ikke sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men folkens da. Blogg er jobb. Selvfølgelig har de som lykkes godt målgrupper. Det må jo alle som tar bedriften sin seriøst ha, og selvfølgelig deler de fra det private. Det må de for at folk skal engasjere seg i stor nok grad til å følge dem, og skal de tjene penger må de ha mange nok følgere. Dette vet alle. Vi kan nok likevel gå ut fra at mye forblir privat. Husk også at denne karen er nordfra. De har en helt annen åpenhetskultur der enn mange andre steder. Det er raka puckar, rett fra levra, som gjelder. 

Mannen har et forretningstalent og det er en bra ting. Døde barn blir ikke mindre døde av å bli snakket om. Å snakke om dem og det som skjedde kan i tillegg til å fungere som egenterapi hjelpe mange som er eller har vært i samme situasjon. Jeg ser ikke helt hva som er så grusomt med dette.

Jeg har faktisk spist på restauranten hans en gang, og det var en stor skuffelse. Godt å se at han har flere ben å stå på 😜

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

youcancallmejune skrev (På 6.12.2020 den 11.18):

Men folkens da. Blogg er jobb. Selvfølgelig har de som lykkes godt målgrupper. Det må jo alle som tar bedriften sin seriøst ha, og selvfølgelig deler de fra det private. Det må de for at folk skal engasjere seg i stor nok grad til å følge dem, og skal de tjene penger må de ha mange nok følgere. Dette vet alle. Vi kan nok likevel gå ut fra at mye forblir privat. Husk også at denne karen er nordfra. De har en helt annen åpenhetskultur der enn mange andre steder. Det er raka puckar, rett fra levra, som gjelder. 

Mannen har et forretningstalent og det er en bra ting. Døde barn blir ikke mindre døde av å bli snakket om. Å snakke om dem og det som skjedde kan i tillegg til å fungere som egenterapi hjelpe mange som er eller har vært i samme situasjon. Jeg ser ikke helt hva som er så grusomt med dette.

Jeg har faktisk spist på restauranten hans en gang, og det var en stor skuffelse. Godt å se at han har flere ben å stå på 😜

Der sa du det. Bortsett fra restauranten. Har spist der tre ganger på gjennomfart, og alt var nydelig. Bortsett fra en baguette jeg tok med meg, den var bare god. Det er hardt arbeid som har ført han dit han er, i stort og smått. 
Det hender at jeg tenker at det er noe han ikke burde skrevet, men da er det stort sett humor som ofte går på bekostning av han selv. Å gjøre seg sjøl sårbar samtidig som man har ambisjoner er en hårfin balansegang. Og innimellom glipper det, noe som bare er menneskelig. Jeg digger fyren og unner han alt godt. (Og de oppskriftene hans er utrolig kreative, enkle for hvermannsen og sabla gode). 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nordpia skrev (1 time siden):

Der sa du det. Bortsett fra restauranten. Har spist der tre ganger på gjennomfart, og alt var nydelig. Bortsett fra en baguette jeg tok med meg, den var bare god. Det er hardt arbeid som har ført han dit han er, i stort og smått. 
Det hender at jeg tenker at det er noe han ikke burde skrevet, men da er det stort sett humor som ofte går på bekostning av han selv. Å gjøre seg sjøl sårbar samtidig som man har ambisjoner er en hårfin balansegang. Og innimellom glipper det, noe som bare er menneskelig. Jeg digger fyren og unner han alt godt. (Og de oppskriftene hans er utrolig kreative, enkle for hvermannsen og sabla gode). 

Han er en sinnsykt god kokk, det er bare det rundt ham som ikke holder mål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

O.G. skrev (2 timer siden):

Han er en sinnsykt god kokk, det er bare det rundt ham som ikke holder mål.

«Det rundt han»? Hva er det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...