Gå til innhold

Kokkejævelen, ny nr 1 på blogg.no


Gjest Barberblad

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har vært inne og lest mer på bloggen. Dette er bare så drøyt og jeg kommer ikke til å gi denne bloggen flere klikk.

Endret av Consita
Skiftet helt mening om bloggen.
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Barberblad

Han deler også vanskelige saker mens de pågår. De mistet babyen sin for 3 mnd siden, han ble 2 uker. Han har vært åpen og brutalt ærlig om det hele veien. Først på Facebook for oss som har fulgt han der og deretter på bloggen da den ble opprettet. 

Og veldig godt mat har han også 😁

Han har en utrolig fengende måte å uttrykke seg skriftlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kokkejævel er helt fantastisk flott fyr! 😍😍😍 Har holdt meg laaaangt unna blogger, men nå er det jo faktisk en der ute som jeg har lyst å følge 😁😍

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var trist å høre.

Følger ingen bloggere egentlig. Holder meg mer enn nok oppdater ved å rote rundt her inne. Men tror dette kan bli unntaket.😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet godt hvem han er. Kjenner han ikke personlig, men vi har mange felles venner og kjente. Han er rett og slett en himla ålreit fyr. En veldig god kokk og et fint og varmt menneske. Skriver godt gjør han også. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fulgt ham lenge på Facebook og fyren mangler rett og slett filter. Husker da han la ut om nydama før han hadde fortalt ungene om det. De leste og kommenterte det på FB😱 Posten ble etterhvert slettet. 

Ser at mange har sansen for ham. Jeg tenker han prøver for hardt og blir litt krampaktig. Han er vel heller ikke alltid like ærlig..... 

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger han også på Face, og setter pris på innleggene hans. Veldig artig at han føyk opp til toppen så raskt. Og så lager han jo nydelig mat. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Antoinette skrev:

Så man er bare nok en blogger som sosialt prostituerer sin egen familie?

Topp fyr. 

Nettopp.

Kom tilfeldigvis over denne karen da et innlegg av ham ble delt på FB for en tid siden.

Klarer virkelig ikke å bli sjarmert av denne "freske" nordlendingen, som i det ene øyeblikket skriver om sitt døde barn (-Jeg er så jævlig lei av å begrave unger), og i neste reklamerer for ferske reker i restauranten.

Helikopterulykken i Alta, tett fulgt av eplekakebaking (-vi smattes)

Det er denne velkjente sammensausingen av dramatisk privatliv og business på nytt. Vi har sett det før!

Det blir ikke herlig, morsomt eller mer fargerikt på noen måte fordi det er en mann som skriver.

Nei, bare NEI. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Consita skrev:

ABIP mat?

Han trenger ikke ABIP når han er AB.

Alt er jo der, både personlige tragedier og triumf over høye lesertall.

(Kanskje litt mer direkte enn AB, men likevel: -Skal vi ikke rett og slett bare klinke til og bare TUPPE Sofie Elise ned fra bloggtronen en gang for alle?)

Hvorfor ikke bare holde seg til kokk, og droppe jævel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er generelt skeptisk til alle som utleverer andre som ikke har samtykkekompetanse. Hvorfor ikke holde seg til mat? Holder det! 

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg

Denne kjekkasen hadde fint klart å selge inn blogg uten problemer. Trist å bruke privatlivet sitt når man fint kunne klart seg med å selge inn mat. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er en "jævel" på å lage mat. Fulgte han på FB en stund. 

All delingen av privatliv det har blitt mer og mer av er jeg ikke så fan av. 

 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...