Gå til innhold

Kokkejævelen, ny nr 1 på blogg.no


Gjest Barberblad

Anbefalte innlegg

Nordpia skrev (1 minutt siden):

«Det rundt han»? Hva er det?

Bloggen, det personlige drama, utleveringen av barn etc

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fjugur skrev (3 timer siden):

Bloggen, det personlige drama, utleveringen av barn etc

Nå var det ikke deg jeg spurte. Men hvorfor leser du bloggen hans som handler om «livet MELLOM måltidene» dersom du ikke liker det? 🤔

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nordpia skrev (2 timer siden):

Nå var det ikke deg jeg spurte. Men hvorfor leser du bloggen hans som handler om «livet MELLOM måltidene» dersom du ikke liker det? 🤔

Jeg leser ikke bloggen hans, jeg svarte bare på hva som antagelig mentes med «det rundt han», som også var spørsmålet

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjugur skrev (50 minutter siden):

Jeg leser ikke bloggen hans, jeg svarte bare på hva som antagelig mentes med «det rundt han», som også var spørsmålet

Noe må du da lese ettersom du er her i denne tråden 😁

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nordpia skrev (8 minutter siden):

Noe må du da lese ettersom du er her i denne tråden 😁

Nå har du vel fått svar på det du lurte på?

Ingen grunn til gå over på brukerdebatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finlay skrev (2 timer siden):

Nå har du vel fått svar på det du lurte på?

Ingen grunn til gå over på brukerdebatt.

Fikk ikke svar fra vedkommende jeg spurte, nei. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

O.G. skrev (1 minutt siden):

Vel, men trenger du mitt svar når det blir mye godt det samme som @Fjugurs?

Nei, men det kunne jeg ikke vite. 
Man pleier jo normalt å svare for seg sjøl. 
Ha en fin helg. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nordpia skrev (På 9.12.2020 den 15.34):

Nå var det ikke deg jeg spurte. Men hvorfor leser du bloggen hans som handler om «livet MELLOM måltidene» dersom du ikke liker det? 🤔

 

Nordpia skrev (På 9.12.2020 den 21.06):

Fikk ikke svar fra vedkommende jeg spurte, nei. 

Du vet at alle kan skrive på et diskusjonsforum og du ikke dikterer hvem som svarer?

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nordpia skrev (21 timer siden):

Nei, men det kunne jeg ikke vite. 
Man pleier jo normalt å svare for seg sjøl. 
Ha en fin helg. 

Takk, trivelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

minister-mio skrev (14 timer siden):

 

Du vet at alle kan skrive på et diskusjonsforum og du ikke dikterer hvem som svarer?

Absolutt. 
Du vet at jeg ikke ønsket å diktere noe som helst? 
(Når jeg spør en person direkte så kan jeg jo få hundre svar fra andre som ønsker å komme med sine meninger, men fortsatt ikke vite hva vedkommende mente.)

Jeg avslutter mitt «engasjement» her. 
 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nordpia skrev (7 timer siden):

Absolutt. 
Du vet at jeg ikke ønsket å diktere noe som helst? 

 

Jeg vet ca ingenting om dine ønsker og intensjoner. Hvordan skulle jeg vite det?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Om jeg legger all min godvilje til så klarer jeg ikke tolke det der som en trussel.. Blir så irritert av bloggere som renner ned dørene hos politet, og opptar ressurser som kunne vært brukt nyttig! 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spyflua skrev (3 timer siden):

Om jeg legger all min godvilje til så klarer jeg ikke tolke det der som en trussel.. Blir så irritert av bloggere som renner ned dørene hos politet, og opptar ressurser som kunne vært brukt nyttig! 

Enig. Det virker som en person som kan trenge hjelp, men ikke fra politiet.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dere ikke legge ut hva det gjelder? Dere gir jo bloggen flere klikk ved å hinte om *noe*, men dere kan jo bare legge ut hva. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

panfobi skrev (7 minutter siden):

Kan dere ikke legge ut hva det gjelder? Dere gir jo bloggen flere klikk ved å hinte om *noe*, men dere kan jo bare legge ut hva. 

Jeg ga bloggen klikk nå av nysgjerrighet (som antagelig var bloggerens mål med dette i utgangspunktet) Kort oppsummert, så har han fått en melding på bredt Nordnorsk hvor noen skriver

 

Har fan ikkje vært borti noen som har syntes så synd i sjøl.og æ har fått mett hær i livet.kan nevne litt.dela av kroppen knust i bilulykke,angst og dyp depresjon.bipolar 1osv.Æ mykje oppe i altaområdet på jobb. neste gang du skleive med kjeften, din forvokste kjempebavy.så bør du undersøke kem du snakke tel.ringe dø over helga.nok e sagt no.ha ei fortsatt fin jul du og dine.næste gang æ e i Alta så stikk æ innom👍
 
Den hær
Di hær ordan skal du merke dæ.har knippsa lykkepellera i fleire år før æ heiv mannskjiten.
 
 
Dette ble tydeligvis oppfattet som en trussel, og kokkejævel spurte etter å ha tenkt seg om litt om det var det - en trussel. 
Vedkommende svarer da at "Du ser no sjøl, men du har nok misforstått eller jeg har ordlagt meg feil". 
 
Forstår godt at det der ikke var trivelig, men at en voksen mann og etterhvert STOR blogger tror politiet bruker ressurser på å ettergå "trusler" fra en som selv skriver at han sliter psykisk og skriver selv at han ordla seg feil. Dette ble for dumt. Kokkejævel burde holdt seg til å dele matoppskrifter. 
 
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (3 minutter siden):

Jeg ga bloggen klikk nå av nysgjerrighet (som antagelig var bloggerens mål med dette i utgangspunktet) Kort oppsummert, så har han fått en melding på bredt Nordnorsk hvor noen skriver

 

Har fan ikkje vært borti noen som har syntes så synd i sjøl.og æ har fått mett hær i livet.kan nevne litt.dela av kroppen knust i bilulykke,angst og dyp depresjon.bipolar 1osv.Æ mykje oppe i altaområdet på jobb. neste gang du skleive med kjeften, din forvokste kjempebavy.så bør du undersøke kem du snakke tel.ringe dø over helga.nok e sagt no.ha ei fortsatt fin jul du og dine.næste gang æ e i Alta så stikk æ innom👍
 
Den hær
Di hær ordan skal du merke dæ.har knippsa lykkepellera i fleire år før æ heiv mannskjiten.
 
 
Dette ble tydeligvis oppfattet som en trussel, og kokkejævel spurte etter å ha tenkt seg om litt om det var det - en trussel. 
Vedkommende svarer da at "Du ser no sjøl, men du har nok misforstått eller jeg har ordlagt meg feil". 
 
Forstår godt at det der ikke var trivelig, men at en voksen mann og etterhvert STOR blogger tror politiet bruker ressurser på å ettergå "trusler" fra en som selv skriver at han sliter psykisk og skriver selv at han ordla seg feil. Dette ble for dumt. Kokkejævel burde holdt seg til å dele matoppskrifter. 
 

Jeg ville tatt det der som en trussel. Om noen er gal nok til å skrive noe sånt, så er de vel gal nok til å oppsøke han også. Med baby i hus og alt, så hadde jeg også anmeldt om jeg var i hans sko.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
Isild skrev (4 minutter siden):

Jeg ga bloggen klikk nå av nysgjerrighet (som antagelig var bloggerens mål med dette i utgangspunktet) Kort oppsummert, så har han fått en melding på bredt Nordnorsk hvor noen skriver

 

Har fan ikkje vært borti noen som har syntes så synd i sjøl.og æ har fått mett hær i livet.kan nevne litt.dela av kroppen knust i bilulykke,angst og dyp depresjon.bipolar 1osv.Æ mykje oppe i altaområdet på jobb. neste gang du skleive med kjeften, din forvokste kjempebavy.så bør du undersøke kem du snakke tel.ringe dø over helga.nok e sagt no.ha ei fortsatt fin jul du og dine.næste gang æ e i Alta så stikk æ innom👍
 
Den hær
Di hær ordan skal du merke dæ.har knippsa lykkepellera i fleire år før æ heiv mannskjiten.
 
 
Dette ble tydeligvis oppfattet som en trussel, og kokkejævel spurte etter å ha tenkt seg om litt om det var det - en trussel. 
Vedkommende svarer da at "Du ser no sjøl, men du har nok misforstått eller jeg har ordlagt meg feil". 
 
Forstår godt at det der ikke var trivelig, men at en voksen mann og etterhvert STOR blogger tror politiet bruker ressurser på å ettergå "trusler" fra en som selv skriver at han sliter psykisk og skriver selv at han ordla seg feil. Dette ble for dumt. Kokkejævel burde holdt seg til å dele matoppskrifter. 
 

Men det gir ikke så mange klikk.

Han har kopiert AnneBrith fra glansdagene, kommentarer fra «hatere» er gull. Han fikk to innlegg ut av det, komplett med klikkåte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin måte å få opp lesertallene igjen det der. Kokkejævel er ikke mett på seg selv -det blir han nok aldri heller. Han fant "oppskriften" for både å få endeløst med oppmerksomhet og tjene mest mulig penger -koste hva det koste vil.  Han viser tydelig at han har ekstremt behov for oppmerksomhet hele tiden. Alt skal blogges om -alt for klikk og inntekt -selv om det betyr å vrenge sjela offentlig + dele alt fra familie (inkludert mindreårige). Gang på gang på gang. og han veksler mellom ekstrem selvskryt (den som ler sist..osv -veldig opptatt av å "hevne" de som dømte han nord og ned)  + og ekstrem selvmedlidenhet (stakkars meg som har folk som "hater meg" -stakkars meg som har mistet 2 barn. Stakkars meg med dårlig psykisk helse. Stakkars meg som har dårlig fysisk helse. Stakkars meg som får kritikk -jeg er jo bare meg selv")

Han er jammen meg den mannelige utgaven av Anne Brith. Drives av syklig egetfokus, hevntanker over alle som ikke elsker han, selger alt av drama og privatliv for klikk, grådig som få ifht å dra inn penger på alt og alle og totalt blind på egen oppførsel. Klarer ikke/vil ikke ta til seg saklig og konstruktive tilbakemeldinger.

Og daglig må nye planer legges -må hele tiden overgå seg selv for å lage drama og holde på lesere. En liten trussel kommer selvsagt fint med når lesertallene synker....

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...