Gå til innhold

Kokkejævelen, ny nr 1 på blogg.no


Gjest Barberblad

Anbefalte innlegg

han har jo fått en slags konkurent i en Toms matprat.    kanskje derfor?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Fortsetter under...

Kokken viser sin joviale og festlige side i Kjerringtankers kommentarfelt for tiden. Mannen kan ikke ha det helt bra med seg selv sånn som han holder på. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

panzerpølsa skrev (10 minutter siden):

Kokken viser sin joviale og festlige side i Kjerringtankers kommentarfelt for tiden. Mannen kan ikke ha det helt bra med seg selv sånn som han holder på. 

Huff og huff… 

Har selv bitt meg merke i clickbait «KREFT»-overskriftene hans på egen blogg i det siste. Tror det er som du sier, han har det ikke helt bra med seg selv. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

RachelGreen skrev (2 timer siden):

Huff og huff… 

Har selv bitt meg merke i clickbait «KREFT»-overskriftene hans på egen blogg i det siste. Tror det er som du sier, han har det ikke helt bra med seg selv. 

Sånn har han alltid holdt på

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i all verden er det som foregår på blogg. Voksne folk som sitter og lager drama i kommentarfeltene til hverandre. Han ligger jo ikke som nr.1. Jeg tok en titt men jeg så ham ikke men fant bloggen hans. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Heartgirl skrev (På 17.4.2024 den 20.36):

Hva i all verden er det som foregår på blogg. Voksne folk som sitter og lager drama i kommentarfeltene til hverandre. Han ligger jo ikke som nr.1. Jeg tok en titt men jeg så ham ikke men fant bloggen hans. 

 

Han valgte selv å ikke bli inkludert i topplista selv om hadde mer enn nok lesere til å forbli nummer 1, men han mente det var for belastende å være på lista eller noe, om jeg ikke husker helt feil 😛

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...