Gå til innhold

Kokkejævelen, ny nr 1 på blogg.no


Gjest Barberblad

Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

non_stop skrev (2 timer siden):

Kjedelig skattesmell da

Den visste han om på forhånd. Den skyldes jo salg av deler av bedriften hans. Og han kunne også valgt å betale mer i forskuddsskatt for å unngå den restskatten. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå får fansen hans kaste seg rundt å kjøpe kakepynt, selv om de trenger det eller ikke, for å hjelpe med og betale restskatten. 

Endret av Oppland
Slettet et ord
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finlay skrev (6 timer siden):

Han direkte overvåker Kjerringtanker, og skulle hun nevne ham i en bisetning - ja da er han en løs kanon i kommentarfeltet hennes i løpet av kort tid. Det er komisk!😂

Fatter ikke at han har tid og ork til å drive på sånn, voksne mannen🙄

 

https://kjerringtanker.blogg.no/langt-ned-pa-lista.html#kommentarer

Der er'n i gang igjen ja.......og det er alle som blogger på blogg.no som er skyld i at han ikke blogger mer, til og med fruen ble "jaget" bort derfra.........Patetiske greier 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Finlay
Skrottefar skrev (9 minutter siden):

og det er alle som blogger på blogg.no som er skyld i at han ikke blogger mer, til og med fruen ble "jaget" bort derfra

Skulle gjerne sett dokumentasjon på det ja🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finlay skrev (6 timer siden):

Han direkte overvåker Kjerringtanker, og skulle hun nevne ham i en bisetning - ja da er han en løs kanon i kommentarfeltet hennes i løpet av kort tid. Det er komisk!😂

Fatter ikke at han har tid og ork til å drive på sånn, voksne mannen🙄

 

https://kjerringtanker.blogg.no/langt-ned-pa-lista.html#kommentarer

Det er vanskelig å finne ord etter å ha lest dette… Biter meg merke i at han henvender seg til modenhet og voksne mennesker; han burde virkelig starte med seg selv og hvordan han uttrykker seg… 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

Noen som har sett hva denne mannen klarte å lire av seg på sin Facebook i dag ? Kjenner jeg blir kvalm av hele mannen, ufyselig. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bloggheksa skrev (33 minutter siden):

Noen som har sett hva denne mannen klarte å lire av seg på sin Facebook i dag ? Kjenner jeg blir kvalm av hele mannen, ufyselig. 

Hva var det som var så spesielt og ufyselig med det?
Han averterte laks han hadde igjen og promoterte boken han og kona (?) har gitt ut....

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjugur skrev (5 minutter siden):

Hva var det som var så spesielt og ufyselig med det?
Han averterte laks han hadde igjen og promoterte boken han og kona (?) har gitt ut....

Er nok innlegget under hun sikter til…lagt ut for 5-6 t siden, ang fattig eller ei i Norge 

Endret av Tessa12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjugur skrev (14 minutter siden):

Hva var det som var så spesielt og ufyselig med det?
Han averterte laks han hadde igjen og promoterte boken han og kona (?) har gitt ut....

 
tror du virkelig jeg er så dum at jeg reagerer på ett innlegg om laks og den boka? Nei det var overhode ikke de innleggene jeg siktet til. 

569812A2-CBB1-4279-8B91-63052E299601.jpeg

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bloggheksa skrev (5 minutter siden):

 
tror du virkelig jeg er så dum at jeg reagerer på ett innlegg om laks og den boka? Nei det var overhode ikke de innleggene jeg siktet til. 

569812A2-CBB1-4279-8B91-63052E299601.jpeg

Tenker at han sier høyt det mange andre tenker. Tenker da på media og vinklingene av enkelte saker. Det er faktisk latterlig å være mikrofonstativ for hytteeiere som ikke har råd til å varme opp boblebadet på hytta. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill :) skrev (2 minutter siden):

Tenker at han sier høyt det mange andre tenker. Tenker da på media og vinklingene av enkelte saker. Det er faktisk latterlig å være mikrofonstativ for hytteeiere som ikke har råd til å varme opp boblebadet på hytta. 

Tro meg, vi er mange som ikke eier hytte og heller ikke lever så fett i disse dager. Vi er flere enn det du og kokkejævel tror 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bloggheksa skrev (2 timer siden):

 
tror du virkelig jeg er så dum at jeg reagerer på ett innlegg om laks og den boka? Nei det var overhode ikke de innleggene jeg siktet til. 

569812A2-CBB1-4279-8B91-63052E299601.jpeg

Får ikke opp det innlegget jeg... så er nok flere som har reagert på det ja, og så har han fjernet det, enig at det var ganske usmakelig

 

Endret av Fjugur
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bloggheksa skrev (3 timer siden):

 
tror du virkelig jeg er så dum at jeg reagerer på ett innlegg om laks og den boka? Nei det var overhode ikke de innleggene jeg siktet til. 

569812A2-CBB1-4279-8B91-63052E299601.jpeg

Fremdeles like usjarmerende og uspiselig ser jeg😆

Absolutt ingenting har forandret seg. Han har sluttet å blogge, dvs  han blogger, men nekter å stå på blogglista.

Det er reinhjerte med vanilje, smertestillende og mjødurt og rosmarin, prolaps, spekepølse og kranser på graven, laks, operasjon/ikke operasjon og velbekommen.

Samme surret som før.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finlay skrev (1 time siden):

Fremdeles like usjarmerende og uspiselig ser jeg😆

Absolutt ingenting har forandret seg. Han har sluttet å blogge, dvs  han blogger, men nekter å stå på blogglista.

Det er reinhjerte med vanilje, smertestillende og mjødurt og rosmarin, prolaps, spekepølse og kranser på graven, laks, operasjon/ikke operasjon og velbekommen.

Samme surret som før.

Ja, er det samme gamle fra den kanten ja, klager og syter over det meste, men er rask med å skryte når butikken går bra

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor var det virksomheten hadde utsalgsplass? Inne på er kjøpesenter med et hinsides varelager?

Jeg kjører stadig forbi Alta med stor bil. Alltid letende etter reinkjøtt og delikatesser. Og nå skriver han altså et provokativt innlegg for å øke eget salg med et "ramsalt" innlegg om at alle har råd til å handle hos ham.

Fint. Jeg kjenner andre som selger meg lokalt det jeg vil ha til en pris vi blir enige om. Siste slaktedag var idag. Han Kokkejævelen er ikke blant de jeg vil avtale noe med, og særlig ikke etter utfallet hans. Han matcher ikke prisen,og den er høy uansett.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revenge o'Cavatina skrev (6 minutter siden):

Hvor var det virksomheten hadde utsalgsplass? Inne på er kjøpesenter med et hinsides varelager?

Jeg kjører stadig forbi Alta med stor bil. Alltid letende etter reinkjøtt og delikatesser. Og nå skriver han altså et provokativt innlegg for å øke eget salg med et "ramsalt" innlegg om at alle har råd til å handle hos ham.

Fint. Jeg kjenner andre som selger meg lokalt det jeg vil ha til en pris vi blir enige om. Siste slaktedag var idag. Han Kokkejævelen er ikke blant de jeg vil avtale noe med, og særlig ikke etter utfallet hans. Han matcher ikke prisen,og den er høy uansett.

Den har utsalgsplass i ett annet lokale enn i kjøpesenterene. Rett nedfor rundkjøringen som er der du svinger ned for å komme til helsesenteret, parksenteret osv… men ja han tapte flere kunder etter det han skreiv i dag. Og det at han faktisk ikke svarte de som kommenterte negativt på det han skreiv, men i stede er så feig å sletter alt for å gjemme det. Fysj for en fyr 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...