Gå til innhold

Kokkejævelen, ny nr 1 på blogg.no


Gjest Barberblad

Anbefalte innlegg

Jeg syns han hadde en "artig vri" på Facebook - da han fortsatt bare var der - og fulgte han. Etter at han begynte å blogge mistet jeg helt sansen, og har ikke vært innom noe mer  før nå - ikke etter bildene av han på gulvet med illebefinnende (husker ikke når det var så jeg får ikke linket til det) For min del så blir dette bare nok en teatralsk clickbait-blogg. 

Synd, for som kokk syns jeg har en fabelaktig. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Er det virkelig innafor slik han holder på? Henger ut folk i nærområdet på bloggen. Både folk som tidligere har vært ansatt hos han og mye annet.  Er nesten som en mer ekstrem utgave av Annebrith om det er mulig? Han har en stor "fanklubb" av voksne damer som hyller han i kommentarfeltet. Som fyrer oppunder hans allerede oppblåste ego.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinglass skrev (33 minutter siden):

Er det virkelig innafor slik han holder på? Henger ut folk i nærområdet på bloggen. Både folk som tidligere har vært ansatt hos han og mye annet.  Er nesten som en mer ekstrem utgave av Annebrith om det er mulig? Han har en stor "fanklubb" av voksne damer som hyller han i kommentarfeltet. Som fyrer oppunder hans allerede oppblåste ego.

Om det er innenfor, må vel de som er hengt ut bestemme. Jeg aner ikke hvordan det er utformet, så kan egentlig ikke uttale meg så mye om det. Og, jeg nekter å gå inn å se! For ga han noen klikk for et år siden, og flere er ikke aktuelt! 

Fanklubben er et godt kapittel i seg selv, det var helt fantastisk å lese. Mye morsommere enn bloggen! For uansett, så var det det beste de hadde lest. Tror det ligger mye som er verdt en studie der👍 Har vel noe med at han er mann, sjelden sort innen Blogglandia. Og, han har brettet ut i intime detaljer, alle kursene han har gått på Livets Harde Skole, og det er så man kan spekulere i om han snart er ferdig utdannet professor der. Den gang jeg var innom bloggen hans, og leste kommentarer, så tydet mye på at leserne hans er elever på samme studiet. Og, han er skolens mest populære elev. Sånn er det bare, og tviler på at det er noe å gjøre noe med. De har fått sin Messias, og alt han gjør er å se på som under!

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pinkee skrev (52 minutter siden):

Om det er innenfor, må vel de som er hengt ut bestemme. Jeg aner ikke hvordan det er utformet, så kan egentlig ikke uttale meg så mye om det. Og, jeg nekter å gå inn å se! For ga han noen klikk for et år siden, og flere er ikke aktuelt! 

Fanklubben er et godt kapittel i seg selv, det var helt fantastisk å lese. Mye morsommere enn bloggen! For uansett, så var det det beste de hadde lest. Tror det ligger mye som er verdt en studie der👍 Har vel noe med at han er mann, sjelden sort innen Blogglandia. Og, han har brettet ut i intime detaljer, alle kursene han har gått på Livets Harde Skole, og det er så man kan spekulere i om han snart er ferdig utdannet professor der. Den gang jeg var innom bloggen hans, og leste kommentarer, så tydet mye på at leserne hans er elever på samme studiet. Og, han er skolens mest populære elev. Sånn er det bare, og tviler på at det er noe å gjøre noe med. De har fått sin Messias, og alt han gjør er å se på som under!

Ja den heiagjengen hans er veldig fascinerende . Tror ditt resonnement er veldig riktig . 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sliter med å produsere innlegg nå. Kleine bilder av kjæresten og noe svada tekst om spist baby. Samt gammel dritt om ansatte og oppgulp om folk i kommentarfeltet. Virker som bloggen synger på siste vers nå.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spyflua skrev (14 timer siden):

Han sliter med å produsere innlegg nå. Kleine bilder av kjæresten og noe svada tekst om spist baby. Samt gammel dritt om ansatte og oppgulp om folk i kommentarfeltet. Virker som bloggen synger på siste vers nå.

Han skyr ingenting bare han får penger for det. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oppland skrev (22 minutter siden):

Han skyr ingenting bare han får penger for det. 

Og han fortsetter med clickbait-overskrifter.....den mannen er så kalkulerende og kynisk når det gjelder det å få klikk på bloggen sin

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han må hente frem gamle innlegg nå for å fylle på. Uansett hva han skriver, så synes de 15-20 blodfansen som alltid svarer at det er supervittig. Han er i ferd med å gå tom. Når man kommer til det stadiet da man gjengir (fiktive?) drømmer kan man jo begynne å lure litt 😆

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri lest bloggen, men så en bekjent kommentere på facebook. Overskriften "Barnevernet har tatt Lillebror fra oss!" er så langt fra innafor, når jeg tolker av kommentarfeltet at det var en drøm (eller mareritt da). Tilogmed i kommentarfeltet på facebook er det folk som hyller han og skriver "Bra det bare var en drøm, jeg satte kaffen i halsen og måtte inn på bloggen å lese! ❤️ ". Møkkafolk...

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskopi skrev (2 timer siden):

Har aldri lest bloggen, men så en bekjent kommentere på facebook. Overskriften "Barnevernet har tatt Lillebror fra oss!" er så langt fra innafor, når jeg tolker av kommentarfeltet at det var en drøm (eller mareritt da). Tilogmed i kommentarfeltet på facebook er det folk som hyller han og skriver "Bra det bare var en drøm, jeg satte kaffen i halsen og måtte inn på bloggen å lese! ❤️ ". Møkkafolk...

Fy faen :angry: At det går an.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og tror dere det virkelig var en drøm? Drømmer man så,lange og sammenhengende drømmer? Eller var drømmen funnet på for å få et innlegg som skapte klikk?

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Olle-Bolle skrev (20 minutter siden):

Og tror dere det virkelig var en drøm? Drømmer man så,lange og sammenhengende drømmer? Eller var drømmen funnet på for å få et innlegg som skapte klikk?

Garantert oppspinn

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Olle-Bolle skrev (24 minutter siden):

Og tror dere det virkelig var en drøm? Drømmer man så,lange og sammenhengende drømmer? Eller var drømmen funnet på for å få et innlegg som skapte klikk?

Funnet på for å skape klikk og engasjement blant fansen. Regner med det strømmet inn med hjerter og godord om hvor fantastiske foreldre de er. Og, kanskje noen om hvor skummelt barnevernet er også.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommentarene er i 3 kategorier:

1: satte kaffen i halsen. For et fælt mareritt

2: ikke rart du drømmer slikt med tanke på alt dere har opplevd 

3: dere som kritiserer, les en annen blogg eller skaff dere en hobby

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det som skaper mest kommentarer er jo når noen er kritiske. Han viet jo et helt innlegg til en av sine kritikere, og kommentarene strømmet på 😆

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Spyflua skrev (19 minutter siden):

Kan man tolke det siste innlegget som at han har en sønn som er rekonvalert narkoman? 

Hvilken ordlyd er det han bruker som får deg til å tolke det dithen?


Det eneste jeg leser i det siste innlegget til kokkens blogg er det at han har sendt mail til og fått svar i fra Alta kommune......men nå syns jeg han gnåler vel mye om saken, har han ikke bedre å komme med så får han heller la vare å skrive noe, samtidig så burde han bare latt være å publisere alt som denne personen la igjen av kommentarer på kokkens SoMe, rett og slett.
Denne personen har kanskje et horn i siden på kokken, og kanskje med grunn, det er det ingen som vet, foruten de som kjenner til det. Ingen røyk uten ild kanskje?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrottefar skrev (10 timer siden):

Hvilken ordlyd er det han bruker som får deg til å tolke det dithen?


Det eneste jeg leser i det siste innlegget til kokkens blogg er det at han har sendt mail til og fått svar i fra Alta kommune......men nå syns jeg han gnåler vel mye om saken, har han ikke bedre å komme med så får han heller la vare å skrive noe, samtidig så burde han bare latt være å publisere alt som denne personen la igjen av kommentarer på kokkens SoMe, rett og slett.
Denne personen har kanskje et horn i siden på kokken, og kanskje med grunn, det er det ingen som vet, foruten de som kjenner til det. Ingen røyk uten ild kanskje?

Tja, litt mer enn et horn i siden når det er snakk om flere år og mange hundre meldinger.. høres ut som en psykisk ustabil person . 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
Spyflua skrev (22 timer siden):

Kan man tolke det siste innlegget som at han har en sønn som er rekonvalert narkoman? 

Jeg leste det også sånn. 

Problemet er at på den ene siden kjefter han på vedkommende som har skrevet om det i kommentarfeltet fordi han ikke ønsker privatlivet krenket. Deretter skriver han i dulgte vendinger om det på bloggen slik at alle får vite det. Det henger ikke på greip. 

Og sånn holder han på, med å skriv ting som fører til spekulasjoner. Familievernkontoret nevnes også,  men også der er det A og ikke B. 

Han burde slutte med denne utleveringen, som bare fører til spekulasjoner. Jeg fatter ikke at han ikke ser det selv. Han kan utlevere seg selv så mye han vil, men ha respekt for andres privatliv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han framstår totalt grenseløs, til tider desperat.

Håper han legger om kursen før dette ender med forferdelse, for en eller annen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...