Gå til innhold

Hva er den værste hemmeligheten du har holdt på, eller hørt om?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helsemyndigheter kan ikke gripe inn hvis en myndig person vil selge sex. Det er ikke ulovlig. 

Anonymkode: c0d60...74c

Tror du misforsto delen med at de ikke gjør noe. Det er hvor store problemer hun egentlig har, som er problemet. Det hun driver med nå er en følge av at det har gått altfor langt uten at hun får den hjelpen hun har behov for. 

Anonymkode: 1791f...2fa

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At jeg ble banket av pappa når jeg var barn og frem til slutten av tenårene. 

Han sitter i dag inne for vold og overgrep mot barn. Anser meg selv som heldig som kun opplevde volden. Har fortalt et par stykker om at han kunne være voldelig, men har (av en eller annen grunn) tonet det betydelig ned. Det er ingen som vet hvor brutalt det faktisk var. 

Anonymkode: 96c0a...5e5

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min største hemmelighet er at jeg er alvorlig syk. Sykdommen min synes litt, men ser ikke å alvorlig ut. Jeg kommer til å dø av den. Medisiner utsetter kun det uunngåelige. Ingen vet at dette kommer til å ta livet mitt. 

Jeg har valgt å ikke ta medisiner fordi jeg ikke vil at barna skal se meg alvorlig syk i lang tid. Jeg vil gjøre kort prosess og la barns huske meg oppegående, klar og lykkelig.

Mannen min vet det ikke, jeg er redd for å fortelle det. Han tar slike ting dårlig.

Anonymkode: 66d3c...387

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min største hemmelighet er at jeg er alvorlig syk. Sykdommen min synes litt, men ser ikke å alvorlig ut. Jeg kommer til å dø av den. Medisiner utsetter kun det uunngåelige. Ingen vet at dette kommer til å ta livet mitt. 

Jeg har valgt å ikke ta medisiner fordi jeg ikke vil at barna skal se meg alvorlig syk i lang tid. Jeg vil gjøre kort prosess og la barns huske meg oppegående, klar og lykkelig.

Mannen min vet det ikke, jeg er redd for å fortelle det. Han tar slike ting dårlig.

Anonymkode: 66d3c...387

❤️ Har du kreft?

Anonymkode: b0956...79d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

At jeg har en venninne som ikke har det så bra, og selger seg selv for å få råd til alkohol. Den hemmeligheten dreper meg på innsiden. Får forferdelig vondt av henne, og er genuint bekymret. Hun har gitt beskjed til helsepersonell, men de gjør ingenting.. 

Han jeg så på som en far omtrent hele livet mitt, prøvde å få meg til sengs for ett års tid siden. Først nå plager det meg. Den følger meg nok til graven. Forferdelig vondt. 

 

Anonymkode: 1791f...2fa

Det er hjelp å få 🧡🧡

Anonymkode: 82f6c...763

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min største hemmelighet er at jeg er alvorlig syk. Sykdommen min synes litt, men ser ikke å alvorlig ut. Jeg kommer til å dø av den. Medisiner utsetter kun det uunngåelige. Ingen vet at dette kommer til å ta livet mitt. 

Jeg har valgt å ikke ta medisiner fordi jeg ikke vil at barna skal se meg alvorlig syk i lang tid. Jeg vil gjøre kort prosess og la barns huske meg oppegående, klar og lykkelig.

Mannen min vet det ikke, jeg er redd for å fortelle det. Han tar slike ting dårlig.

Anonymkode: 66d3c...387

😢 Dette var forferdelig trist. Du må selvsagt fortelle dette til din familie. Han tar det dårlig skriver du. Tror ikke han tar dette lettere om du plutselig bare dør uten at dere har fått snakket sammen. Det er ikke bra at du bærer dette alene. Trøsteklem 🤗💓

Anonymkode: 731ac...3f1

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner en mann som er homofil, men som er gift med en kvinne, har barn, men som har en elsker.
Kona vet ikke at han er homofil... 😕

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Chizue skrev:

Kjenner en mann som er homofil, men som er gift med en kvinne, har barn, men som har en elsker.
Kona vet ikke at han er homofil... 😕

Kanskje han "bare" er bifil? Svært mange befinner seg et eller annet sted mellom helero- og homofil, og svært mange igjen av disse velger den enkleste og mest aksepterte løsningen. Ikke noe problem i det. Problemet er at han er utro. Kjønn er uvesentlig i denne sammenhengen.

Anonymkode: 731ac...3f1

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/5/2019 at 2:23 PM, AnonymBruker said:

Jeg veit at jeg ikke er far til barnet jeg har med min kone. Jeg elsker sønnen min så høyt at jeg aldri vil røpe det. Mannen hun lå med døde for noen år tilbake av kreft. En dag vil jeg si det, men ikke med det første. 

Anonymkode: 0ac21...021

Hvordan har du fått vite det?

On 9/5/2019 at 2:29 PM, AnonymBruker said:

Min verste hemmelighet er at jeg har visst om konas utroskap over lengre tid uten at hun vet. Har vært psykisk knekt over lengre tid nå, men har bestemt meg for å konfrontere henne med dette. 

Anonymkode: 07ae5...f27

Hvordan fant du det ut?

On 9/5/2019 at 2:52 PM, AnonymBruker said:

Jeg så nabo A skyte hunden til nabo B. Saken ble aldri oppklart. Jeg var 7 år og var redd jeg ville bli skutt selv om jeg fortalte. De to var kjærester på det tidspuktet og idag er de gift...

Anonymkode: 60f66...58e

Herregud! Hvorfor skjøt han hunden hennes? (jeg regner med at det var han som skjøt men det kan jo ha vært hun også...)

Anonymkode: 471bf...2f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min største hemmelighet er at jeg er alvorlig syk. Sykdommen min synes litt, men ser ikke å alvorlig ut. Jeg kommer til å dø av den. Medisiner utsetter kun det uunngåelige. Ingen vet at dette kommer til å ta livet mitt. 

Jeg har valgt å ikke ta medisiner fordi jeg ikke vil at barna skal se meg alvorlig syk i lang tid. Jeg vil gjøre kort prosess og la barns huske meg oppegående, klar og lykkelig.

Mannen min vet det ikke, jeg er redd for å fortelle det. Han tar slike ting dårlig.

Anonymkode: 66d3c...387

Du må ta medisinen! Det er grusomt for barn å se moren sin alvorlig syk over lang tid, men det er enda verre å miste moren sin. Legeprognoser tar ofte feil, de kan ikke vite sikkert hvor lenge du vil leve på medisiner og ved hvilken livskvalitet. Det er også fryktelig dårlig overfor din mann å ikke informere ham. De aller fleste ønsker å gjøre absolutt alt for å beholde partneren sin lengst mulig. Du har ikke rett til å frata ham dette, ved å ikke ta medisin. 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min største hemmelighet er at jeg er alvorlig syk. Sykdommen min synes litt, men ser ikke å alvorlig ut. Jeg kommer til å dø av den. Medisiner utsetter kun det uunngåelige. Ingen vet at dette kommer til å ta livet mitt. 

Jeg har valgt å ikke ta medisiner fordi jeg ikke vil at barna skal se meg alvorlig syk i lang tid. Jeg vil gjøre kort prosess og la barns huske meg oppegående, klar og lykkelig.

Mannen min vet det ikke, jeg er redd for å fortelle det. Han tar slike ting dårlig.

Anonymkode: 66d3c...387

Huff, så sterkt å lese. 

Hvor lang tid får du høre du har igjen? 

❤ Gir en liten tankevekker gitt. Vi andre som kan klage og syte over en minste ting i hverdagen, alt til et verdensproblem. Varm klem til deg❤

Anonymkode: 4a624...152

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min største hemmelighet er at jeg hater mannen min. Vi har det helt forferdelig sammen og jeg drømmer om å bli alene. Sett utenifra er vi det perfekte paret med alt på stell. Han ødelegger livskvaliteten min. Kan ikke gå ifra Han pga økonomien og barna. Håper han blir alvorlig syk og dør. Det er det eneste håpet jeg har. 

Anonymkode: a2b5b...d3a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min største hemmelighet er at jeg hater mannen min. Vi har det helt forferdelig sammen og jeg drømmer om å bli alene. Sett utenifra er vi det perfekte paret med alt på stell. Han ødelegger livskvaliteten min. Kan ikke gå ifra Han pga økonomien og barna. Håper han blir alvorlig syk og dør. Det er det eneste håpet jeg har. 

Anonymkode: a2b5b...d3a

Vil det hjelpe på økonomien om han dør? Da sitter du plutselig igjen med en inntekt mindre og ene ansvar for barna.

Jeg anbefaler deg å skille deg, du klarer på en eller annen måte å overleve økonomisk likevel.

Du er jo rett og slett slem som ønsker han død.

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hulderen skrev:

Du må ta medisinen! Det er grusomt for barn å se moren sin alvorlig syk over lang tid, men det er enda verre å miste moren sin. Legeprognoser tar ofte feil, de kan ikke vite sikkert hvor lenge du vil leve på medisiner og ved hvilken livskvalitet. Det er også fryktelig dårlig overfor din mann å ikke informere ham. De aller fleste ønsker å gjøre absolutt alt for å beholde partneren sin lengst mulig. Du har ikke rett til å frata ham dette, ved å ikke ta medisin. 

Jeg vil ikke ha medisin. Medisinen gir meg fler år, men ikke gode år. Det vil jeg ikke barna skal oppleve. 

Mannen min vet jeg har en sykdom som potensielt kan ta livet mitt på sikt, men sannheten er at deg kommer til å ta livet mitt, of jeg er mer syk enn han tror. Jeg kar han ikke være med på sykehuset.

han ser på det på samme måte som deg, at dette er vår avgjørelse. At jeg må gjøre det jeg kan for å Leve lengst mulig. Jeg vil ikke. Jeg vil ikke leve noen ekstra år i smerte og sengeliggende, uten livskvalitet. 

 

Anonymkode: 66d3c...387

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Hundedama
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil ikke ha medisin. Medisinen gir meg fler år, men ikke gode år. Det vil jeg ikke barna skal oppleve. 

Mannen min vet jeg har en sykdom som potensielt kan ta livet mitt på sikt, men sannheten er at deg kommer til å ta livet mitt, of jeg er mer syk enn han tror. Jeg kar han ikke være med på sykehuset.

han ser på det på samme måte som deg, at dette er vår avgjørelse. At jeg må gjøre det jeg kan for å Leve lengst mulig. Jeg vil ikke. Jeg vil ikke leve noen ekstra år i smerte og sengeliggende, uten livskvalitet. 

 

Anonymkode: 66d3c...387

Ååå jeg tørker tårer når jeg leser dette ♥️jeg vil gi deg en stor varm trøsteklem, jeg forstår din avgjørelse 💚

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Hulderen skrev:

Du må ta medisinen! Det er grusomt for barn å se moren sin alvorlig syk over lang tid, men det er enda verre å miste moren sin. Legeprognoser tar ofte feil, de kan ikke vite sikkert hvor lenge du vil leve på medisiner og ved hvilken livskvalitet. Det er også fryktelig dårlig overfor din mann å ikke informere ham. De aller fleste ønsker å gjøre absolutt alt for å beholde partneren sin lengst mulig. Du har ikke rett til å frata ham dette, ved å ikke ta medisin. 

Jo, det har hun. Det er hennes kropp. Hennes sykdom. Det er hun som vil få smerter, bli sykere, hjelpeløs og til slutt dø.

Han har ikke rett til å tvinge henne til å leve lenger og mer smertefylt enn hun ønsker. 

Anonymkode: bc74d...09b

  • Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil ikke ha medisin. Medisinen gir meg fler år, men ikke gode år. Det vil jeg ikke barna skal oppleve. 

Mannen min vet jeg har en sykdom som potensielt kan ta livet mitt på sikt, men sannheten er at deg kommer til å ta livet mitt, of jeg er mer syk enn han tror. Jeg kar han ikke være med på sykehuset.

han ser på det på samme måte som deg, at dette er vår avgjørelse. At jeg må gjøre det jeg kan for å Leve lengst mulig. Jeg vil ikke. Jeg vil ikke leve noen ekstra år i smerte og sengeliggende, uten livskvalitet. 

 

Anonymkode: 66d3c...387

Sender deg en klem❤️❤️❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...