Gå til innhold

Hva er den værste hemmeligheten du har holdt på, eller hørt om?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Som du ikke har kunnet sagt eller villet sagt til noen? (Om dette kan røpes anonymt).

 

Anonymkode: 4e0cc...2f8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var utro mot mannen gjentatt ganger i løpet av en 3 års periode, med samme mann. Han hadde alltid vært «the one that got away», jeg har bestandig vært betatt av ham. Vi brøt dette for et års tid siden, da han fikk seg kjæreste.

Jeg vet at jeg aldri kommer til å være utro igjen. Det var bare HAN - da fikk jeg ha han litt i livet mitt likevel.

Anonymkode: 036c8...2a2

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holdt hemmelig at jeg ble psykisk mishandlet av samboeren i mange år, og enda verre, jeg er i lag med henne enda.

 

Anonymkode: 2ce03...22c

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig hemmelig at jeg ruslet bort til naborommet og delte seng med en kollega på julebordet. Trur våre ektefeller hadde sett rødt om de viste det🙈

Anonymkode: 14150...19f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet at den gifte 40+ nabofrua driver å puler på leieboeren deres i sokkelleiligheten. Ung "hunk" på 27-28, som også har dame.

Anonymkode: 4a6d3...c30

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min verste hemmelighet er at jeg har visst om konas utroskap over lengre tid uten at hun vet. Har vært psykisk knekt over lengre tid nå, men har bestemt meg for å konfrontere henne med dette. 

Anonymkode: 07ae5...f27

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg veit at jeg ikke er far til barnet jeg har med min kone. Jeg elsker sønnen min så høyt at jeg aldri vil røpe det. Mannen hun lå med døde for noen år tilbake av kreft. En dag vil jeg si det, men ikke med det første. 

Anonymkode: 0ac21...021

Så dere begge vet det, men ikke sønnen?

Eller vet ikke kona di at du ikke er faren heller?:p

Anonymkode: 7719d...229

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så dere begge vet det, men ikke sønnen?

Eller vet ikke kona di at du ikke er faren heller?:p

Anonymkode: 7719d...229

Hjelpes meg.🙄

Anonymkode: 318f9...ad3

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg veit at jeg ikke er far til barnet jeg har med min kone. Jeg elsker sønnen min så høyt at jeg aldri vil røpe det. Mannen hun lå med døde for noen år tilbake av kreft. En dag vil jeg si det, men ikke med det første. 

Anonymkode: 0ac21...021

Så trist dette var, men så fantastisk at du likevel elsker gutten din så høyt! :) Helt sikkert lurt å si det en dag.......

Det verste jeg har hørt om er forøvrig far til min venninne, som var utro i 30 ( TRETTI!!!!) år, med samme dame, før kona fant det ut. Da gikk kona fra mannen og mannen er i dag kjæreste/samboer med elskerinnen gjennom alle disse årene. Galskap. 

Anonymkode: 49591...426

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så trist dette var, men så fantastisk at du likevel elsker gutten din så høyt! :) Helt sikkert lurt å si det en dag.......

Det verste jeg har hørt om er forøvrig far til min venninne, som var utro i 30 ( TRETTI!!!!) år, med samme dame, før kona fant det ut. Da gikk kona fra mannen og mannen er i dag kjæreste/samboer med elskerinnen gjennom alle disse årene. Galskap. 

Anonymkode: 49591...426

Folk er jo helt sinnsyke 😂😭

Anonymkode: 98294...97b

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg holdt hemmelig at jeg ble psykisk mishandlet av samboeren i mange år, og enda verre, jeg er i lag med henne enda.

 

Anonymkode: 2ce03...22c

 

Kjære deg, kom deg ut av forholdet. Jeg sliter fortsatt etter et to år langt forhold, som tok slutt for ca 15 år siden. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så dere begge vet det, men ikke sønnen?

Eller vet ikke kona di at du ikke er faren heller?:p

Anonymkode: 7719d...229

Tipper at kona ikke vet at mannen vet at han ikke er biologisk far.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg holdt hemmelig at jeg ble psykisk mishandlet av samboeren i mange år, og enda verre, jeg er i lag med henne enda.

 

Anonymkode: 2ce03...22c

Uff det var ikke bra

Anonymkode: 5a133...bd3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg holdt hemmelig at jeg ble psykisk mishandlet av samboeren i mange år, og enda verre, jeg er i lag med henne enda.

 

Anonymkode: 2ce03...22c

https://reform.no/tjenester/mannstelefon/

 

Kjære deg, jeg håper du kan klare å komme deg ut av dette. Du forstår at dette er ille og du har det ikke bra - vær så snill, kan du få hjelp til å komme deg bort? Hun har makten over deg, slik skal det ikke være....

Anonymkode: 49591...426

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjenner en mann som er far til svigerinnen(gift med broren hans) sitt barn 

Anonymkode: b4989...814

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Kjenner en mann som er far til svigerinnen(gift med broren hans) sitt barn 

Anonymkode: b4989...814

Det høres ikke helt lovlig ut. Eller fungerer det på en måte hvor hun ikke er gift med sin onkel?

Anonymkode: 4d922...790

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så nabo A skyte hunden til nabo B. Saken ble aldri oppklart. Jeg var 7 år og var redd jeg ville bli skutt selv om jeg fortalte. De to var kjærester på det tidspuktet og idag er de gift...

Anonymkode: 60f66...58e

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det høres ikke helt lovlig ut. Eller fungerer det på en måte hvor hun ikke er gift med sin onkel?

Anonymkode: 4d922...790

Han har hatt sex med kona til broren (lovlig, men ufint) og gjort henne gravid.

Anonymkode: bc74d...09b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...