Gå til innhold

Hva er den værste hemmeligheten du har holdt på, eller hørt om?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 hours ago, AnonymBruker said:

Han har hatt sex med kona til broren (lovlig, men ufint) og gjort henne gravid.

Anonymkode: bc74d...09b

Jeg leste at han var far til svigerinnen.

Anonymkode: 4d922...790

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, SupaWoman skrev:

Hva mener du med at dama blir sent rundt på tur?   Og hvorfor melder du ikke et slikt familieorhold til barnevernet istedet for å sitte å BARE SE PÅ at barna lider???

En eller flere menn har sex med henne, før til slutt typen har sex med henne. Forstår ikke helt hva du ikke forstod? 

Se svaret mitt over for å se angående barna. 

Anonymkode: fcd2a...886

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Josefine5

Sexlivet er en privatsak og sålenge barna ikke er tilstedet så har ikke dette noe med omsorgsevnen å gjøre. Men rart at de forteller dette. Det høres veldig merkelig ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine to største hemmeligheter er

1, ble seksuelt missbrukt i 5 år i barndommen.

2, takler ikke at min mor har valgt å flytte langt unna. Har prøvd å forklart dette til mine nermeste, men ingen skjønner hvorfor jeg synes dette er vanskelig. Lar herretter værr å snakke  om henne og lar være å ta kontakt med henne..

Anonymkode: 19cc1...e4f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg veit at jeg ikke er far til barnet jeg har med min kone. Jeg elsker sønnen min så høyt at jeg aldri vil røpe det. Mannen hun lå med døde for noen år tilbake av kreft. En dag vil jeg si det, men ikke med det første. 

Anonymkode: 0ac21...021

Hvor gammelt er barnet? jeg tror du bør si det. Jeg hadde hatet min far om han holdt noe slikt hemmelig for meg.

Anonymkode: 74f0c...dc0

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Som du ikke har kunnet sagt eller villet sagt til noen? (Om dette kan røpes anonymt).

 

Anonymkode: 4e0cc...2f8

Er forelsket i en jeg ikke bør være forelsket i og ønsker at han er utro mot dama si med meg.

Anonymkode: 74f0c...dc0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En eller flere menn har sex med henne, før til slutt typen har sex med henne. Forstår ikke helt hva du ikke forstod? 

Se svaret mitt over for å se angående barna. 

Anonymkode: fcd2a...886

Er det noe hun selv vil, tenker at hvis hun må ruse seg føre så kan det ikke akkurat være noe hun har veldig lyst til. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, SupaWoman skrev:

Er det noe hun selv vil, tenker at hvis hun må ruse seg føre så kan det ikke akkurat være noe hun har veldig lyst til. 

Nei, om hun kunne valgt ville hun valgt et liv uten. Men han tenner på det, så han sender henne ut for å finne seg en kandidat, om ikke er det gangbang. 

Det er fryktelig synd hele greia, og veldig ekkelt. 

Anonymkode: fcd2a...886

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker kjæresten min. Vi har mange ganger gjort det slutt (grunnet hans tillitsbrudd og løgner så han har mye på "tabbekvota" sin). Jeg tror enda han flørter med damer på nett (snap osv) , men ikke at han nødvendigvis puler dem. Forholdet vært er skjult over sosiale medier og det har det alltid vært pga hans ønske om det.

Jeg har nå over tre mnd prestert å være utro ved at jeg har kysset to andre.. Har menn som står i kø som mest sannsynligvis ville behandlet meg mye bedre. Mine venninner sier jeg fortjener bedre og ikke burde gå tilbake til han, så har ikke fortalt de at vi er kjærester... Forholdet er vel i en prøveperiode 

Anonymkode: 2fc86...9df

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så deilig å ikke ha noen hemmeligheter om seg selv. Jeg vet derimot endel om mange andre, men det er ikke min sak. Selv om jeg har hatt lyst til å fortelle enkelte om dette, så må jeg lå være. 

F.eks de to på jobben som har seg og har holdt på i mange år med hverandre. Begge er gift på hver sin kant, ikke min sak. Det er ennå 2 til på jobben min som har damer på si. Jeg vet også om kollegaer av samboer som ble runka på horehus på jobbtur. Det skjedde før jeg møtte min samboer, men han har fortalt dette. Kollegaene har damer hjemme som ikke vet om dette. 

Anonymkode: 79ac9...724

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kompisen til mannen min fekk blowjob på jobbreise, og privat lapdance på strippeklubb. han har 4 unger og samboer. 
 

nabomannen pulte ei som leide leilighet i kjelleren. Kona fant det ut pga klamydia 😆 

 

Anonymkode: 697bd...6ea

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har tok en abort når jeg var 18 som absolutt ingen vet om. Løy for de på sykehuset når de spurte om jeg hadde noen som var der for meg. Trengte ikke noen støtte heller, jeg har ikke tenkt to ganger over det eller angret det minste. 

Kanskje ikke så ille hemmelighet å bære på, men det er kanskje den eneste jeg har som ingen vet om.

Anonymkode: a7792...a43

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg veit at jeg ikke er far til barnet jeg har med min kone. Jeg elsker sønnen min så høyt at jeg aldri vil røpe det. Mannen hun lå med døde for noen år tilbake av kreft. En dag vil jeg si det, men ikke med det første. 

Anonymkode: 0ac21...021

Men er det slik at hun har lurt deg til å tro at du er barnets far, eller har hun vært ærlig?

Anonymkode: dd439...09a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er så deilig å ikke ha noen hemmeligheter om seg selv. Jeg vet derimot endel om mange andre, men det er ikke min sak. Selv om jeg har hatt lyst til å fortelle enkelte om dette, så må jeg lå være. 

F.eks de to på jobben som har seg og har holdt på i mange år med hverandre. Begge er gift på hver sin kant, ikke min sak. Det er ennå 2 til på jobben min som har damer på si. Jeg vet også om kollegaer av samboer som ble runka på horehus på jobbtur. Det skjedde før jeg møtte min samboer, men han har fortalt dette. Kollegaene har damer hjemme som ikke vet om dette. 

Anonymkode: 79ac9...724

Er det rart man blir paranoid av å sitte og lese på KG daglig.. er så mye utroskap!

Anonymkode: 55cbf...7de

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Er det rart man blir paranoid av å sitte og lese på KG daglig.. er så mye utroskap!

Anonymkode: 55cbf...7de

Nei. 🥴

Anonymkode: 036c8...2a2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mine to største hemmeligheter er

1, ble seksuelt missbrukt i 5 år i barndommen.

2, takler ikke at min mor har valgt å flytte langt unna. Har prøvd å forklart dette til mine nermeste, men ingen skjønner hvorfor jeg synes dette er vanskelig. Lar herretter værr å snakke  om henne og lar være å ta kontakt med henne..

Anonymkode: 19cc1...e4f

Synes du skal anmelde forholdet og få terapi på statens regning♥️♥️

Anonymkode: 14150...19f

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

At sønnen min har vært arrestert for vold mot politiet (motsatte seg arrestasjon i fylla, ingen unnskyldning)  og venter på konsekvensene av dette. Det ødelegger meg fullstendig. Holder det hemmelig for resten av familien. Redd det kommer til å ødelegge mye for han. 

Anonymkode: 4150e...bdc

Det er ikke så voldsomme konsekvenser. Det vil si det kommer litt an på omstendighetene. Jeg var psykisk syk og ble ved to anledninger anmeldt for vold mot politimann. Ikke type slag eller spark. Diffuse ting som helt klart var uhell, men dog. Fikk samfunnsstraff. Som ble "sonet" i behandling da jeg var for syk til å jobbe.  

Jeg bærer en veldig mørk hemmelighet. Som muligens vil bli offentlig. Kommer an på om det blir henleggelse eller tiltale. Det er dog ikke noe jeg skriver på et forum. 

Anonymkode: 076a3...ef6

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...