Gå til innhold

Hva er den værste hemmeligheten du har holdt på, eller hørt om?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

13 timer siden, Arabella skrev:

Som 14-åring ble jeg antastet av faren til bestevenninnene mine. Det var på en mer eller mindre bortgjemt bussholdeplass. Jeg skulle på skolen. Han skulle til behandling et sted i Oslo. Han snakket normalt hyggelig til å begynne med, men så ble han så rar. Ble rød i ansiktet, pustet fortere. Plutselig drar han meg med seg bak et uthus og stikker fingrene inni meg. Jeg var paralysert, klarte ikke å røre meg. Lammelsen slapp taket da jeg hørte bussen komme. Jeg løp over veien og inn i bussen. "Dette må du ikke fortelle noen" hvisker han fort før han går videre inn i bussen.

Dette er første gang jeg forteller noen. Jeg sa aldri noe om det til mine foreldre. Det var helt utenkelig. Det var ingen jeg kunne snakke med.

❤️❤️❤️

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

At jeg er utsatt for mangeårig seksuelle overgrep av min fett.

Samt min onkel slo meg en gang så blodet spruta.

 

Anonymkode: 4d5a8...983

 

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At jeg ble seksuelt misbrukt av min far og stemor fra jeg var 7 år til jeg var 15 år gammel jente. Min mor døde da jeg var 6 år, faren min har aldri vært snill mot meg, men var en trøst å ha min mor der så lenge hun levde. Tok selv tak i dette og meldte meg inn til barnevernet og flytta på instutisjon da jeg var 15-17 år. Så flytta jeg i kollektiv da jeg var 17-19 år. Så flytta jeg ut for meg selv. Ikke møtt/sett/hørt noe fra dem siden jeg forlot dem. Dette vet nesten ingen, selv ikke kjæresten min som jeg har vært med i et halvt år nå. Så jeg sliter dessverre veldig med å ha sex og får flashbacks med han. Prøver å holde ut og late som jeg liker det. I dag er jeg 21 år

Anonymkode: 9782d...3b8

 

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da jeg var 4 år gammel begynte krig i hjemmelandet. Som 5 åring ble jeg sendt til onkelen i naborepublikken da det var mindre farlig der. Fra jeg var 5 år gammel ble jeg seksuelt misbrukt av onkelen min i 6 år, helt til faren min hentet meg, og vi flyttet til Norge. Onkelen ble drept to år senere i et bombeangrep. Har aldri fortalt det til noen, og kommer aldri til å gjøre det sikkert. 

Anonymkode: 59389...f74

Så grusomt. Seksuell misbruk er helt forferdelig. Ingen å snakke med? Hadde det ikke vært godt for dere å hatt noen å betro dere til?

All medfølelse for dere❤️❤️❤️

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At eksmannen min var homofil. Han misbrukte meg psykisk og ble fysisk når han drakk, noe han ofte gjorde.

Ingen i familien vet hvor jævlig jeg hadde det de siste årene før vi skilte oss, og hvor tungt jeg tok hemligheten hans da han omsider klarte å dele den med meg.

Kommer aldri til å dele hemligheten hans med andre! Selv om det betyr at jeg aldri kommer til å kunne forklare hvorfor jeg slet sånn etter bruddet. Han var veldig glad i analsex for å si det sånn. Fuck jeg sliter enda. Var gift i 15år uten å ane noe. Men jeg er glad han klarte å si noe, det forklarte samtidig mye av de psykiske plagene hans. Men jeg fikk min andel av egne plager etter det ja. Jeg var rett og slett en trophy wife, han elsket meg aldri.

Anonymkode: 9ccb1...d41

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at besteforeldrene til to venninner (søstre) ikke var de biologiske besteforeldrene (de er døde nå). Faren deres var adoptert, men de vet det ikke. De hadde et veldig nært forhold til spesielt farfaren, så moren deres vil at de ikke skal vite det. Jeg vet det fordi foreldrene mine vet det (liten by der de fleste vet hvem folk er). Synes det er litt rart, men legger meg ikke opp i det.

Jeg vet også at mora til ei annen venninne tok livet av seg da hun var liten. Hun fikk beskjed om at moren hadde dødd av sykdom (hun var syk, men valgte å avslutte livet). Tror ikke hun vet det ennå, 20 år etter, at moren tok selvmord. Også dette fikk jeg vite av foreldrene mine (de har tydeligvis oversikt over det meste folk driver med). Har ikke planer om å si dette heller. Folk får ta ansvar for sine egne hemmeligheter...

Anonymkode: 1ba53...084

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venninna mi vet ikke at hennes mor har hatt sex med en i vår omgangskrets, bare noen få år eldre enn henne (dattera).  Minst 25 års aldersforskjell.  Hun skal ikke få vite det fra meg iallefall.

Anonymkode: 4a6d3...c30

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

At jeg ble seksuelt misbrukt av min far og stemor fra jeg var 7 år til jeg var 15 år gammel jente. Min mor døde da jeg var 6 år, faren min har aldri vært snill mot meg, men var en trøst å ha min mor der så lenge hun levde. Tok selv tak i dette og meldte meg inn til barnevernet og flytta på instutisjon da jeg var 15-17 år. Så flytta jeg i kollektiv da jeg var 17-19 år. Så flytta jeg ut for meg selv. Ikke møtt/sett/hørt noe fra dem siden jeg forlot dem. Dette vet nesten ingen, selv ikke kjæresten min som jeg har vært med i et halvt år nå. Så jeg sliter dessverre veldig med å ha sex og får flashbacks med han. Prøver å holde ut og late som jeg liker det. I dag er jeg 21 år

Anonymkode: 9782d...3b8

Kjære vene, dette må du anmelde. Kontakt advokat og få en kjempeerstatning♥️

Anonymkode: 14150...19f

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Anmeld, værsåsnill♥️♥️

Anonymkode: 14150...19f

Overgrepene ble anmeldt og henlagt. Så lite å gjøre det.

Anonymkode: 4d5a8...983

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg solgte sex da jeg var fattig alenemor. Sluttet da jeg fikk meg samboer. Savner pengene dog 

Anonymkode: 04155...124

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ene venninna mi kom til meg i fortrolighet og fortalte at hun ble voldtatt av vennene til faren annenhver helg i mange år. Hun sa også at farmora stod utenfor og ventet til de var ferdige før hun sa at dette var helt vanlig... 

Jeg visste ikke at hun ikke hadde fortalt det til mora. Jeg var den eneste hun delte dette med i ungdommen, men fortalte familien det tidlig i tyveårene. 

 

 

Anonymkode: 9a072...fa1

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holdt hemmelig lenge at søskenbarnet il venninnen min tvang meg til å ha sex med han, han var 13 og jeg var 8. Jeg viste ikke hva sex var, men jeg skjønte det jo senere at det var det som skjedde. Og da jeg mange år senere sa det til mamma sa hun at jeg var syk i hode som kunne lyve om å bli voldtatt.  Jeg fikk et veldig usunt syn på sex og min egen kropp og dens verdi når jeg kom i puberteten. Men skjønte ikke at dette var grunnen før en psykolog påpekte det. 

Anonymkode: 412be...0e6

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at jeg var sykemeldt for fem år siden var at jeg ble innlagt på psykiatrisk. Jeg hadde bestemt meg for at verden kom til å bli et bedre sted uten meg. 

Det er først nå jeg begynner å kjenne at jeg har det bra. 

Anonymkode: 1c6f9...8d7

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.9.2019 den 14.23, AnonymBruker skrev:

Jeg veit at jeg ikke er far til barnet jeg har med min kone. Jeg elsker sønnen min så høyt at jeg aldri vil røpe det. Mannen hun lå med døde for noen år tilbake av kreft. En dag vil jeg si det, men ikke med det første. 

Anonymkode: 0ac21...021

Hvordan fikk du vite det? Var det han som hadde kreft som sa det? 

Vanskelig situasjon for deg. Tror det desverre er maange av de damene. 

Anonymkode: 4a624...152

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg veit at min far hadde planlagt å ta livet av seg sjøv ved henging når eg var tidlig i tenåra. Min mor veit ikkje detta. Men min far veit at eg veit.
 

Anonymkode: eef0e...423

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.9.2019 den 23.31, Arabella skrev:

Som 14-åring ble jeg antastet av faren til bestevenninnene mine. Det var på en mer eller mindre bortgjemt bussholdeplass. Jeg skulle på skolen. Han skulle til behandling et sted i Oslo. Han snakket normalt hyggelig til å begynne med, men så ble han så rar. Ble rød i ansiktet, pustet fortere. Plutselig drar han meg med seg bak et uthus og stikker fingrene inni meg. Jeg var paralysert, klarte ikke å røre meg. Lammelsen slapp taket da jeg hørte bussen komme. Jeg løp over veien og inn i bussen. "Dette må du ikke fortelle noen" hvisker han fort før han går videre inn i bussen.

Dette er første gang jeg forteller noen. Jeg sa aldri noe om det til mine foreldre. Det var helt utenkelig. Det var ingen jeg kunne snakke med.

Så godt at du nå endelig har fortalt det til noen (her på KG). Håper det kan være med på å hjelpe deg å bearbeide det. 

Husk at det ikke var din feil!

Ta vare på deg selv. ❤️

Anonymkode: 411e9...1cc

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg bare hatt økonomi til det, så hadde jeg ønsket å være alenemamma. Men i steden kommer jeg nok til å være i dette forholdet til økonomien tilsier det?? Som sikkert ikke skjer før småungene her har flyttet ut.. Har i bunn og grunn verdens snilleste mann, men det er helt DØDT, og det har det vært en god stund. 

Anonymkode: dcfcb...e98

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

At jeg har et crush på sønnen til ei venninne...(han er strax 30) og venninnen var ung da hun fikk ham

Anonymkode: 350fd...b95

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde jeg bare hatt økonomi til det, så hadde jeg ønsket å være alenemamma. Men i steden kommer jeg nok til å være i dette forholdet til økonomien tilsier det?? Som sikkert ikke skjer før småungene her har flyttet ut.. Har i bunn og grunn verdens snilleste mann, men det er helt DØDT, og det har det vært en god stund. 

Anonymkode: dcfcb...e98

Da er vi to.. Klem.. 

Anonymkode: 82f6c...763

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går på medisiner for angst og depresjon.  Men kan ikke fortelle det til noen pga alle forventer noe av meg og jeg ikke skal ha noen klager osv.  Mannen så at det var en dum ting å begynne på piller og han forventet at jeg ikke startet . De hjelper meg og går til samtaler som de ikke vet om. Har opplevd så mye dritt i livet at jeg trenger å sortere hodet og lære meg å stå opp for meg selv  

Anonymkode: 7db3f...e89

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/5/2019 at 4:23 PM, Macro said:

Er ikke dette info som er ulovlig å sitte på?

Nei, man er ikke pålagt å varsle om lovbrudd som er begått så lenge det ikke er sannsynlig at det vil skje igjen. Straffelovens paragraf 196. Du blir altså ikke straffet om noen betror seg til deg om et mord de har begått og du ikke varsler videre.

Hvis du forteller her på KG om et mord du har begått så kan kvinneguiden bli pålagt å hjelpe politiet med å finne din identitet. Hvis du derimot forteller det anonymt i en avis vil ikke avisen behøve å fortelle det videre. Helsepersonell vil ikke ha lov til å fortelle det videre. 

Anonymkode: 4955d...72b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...