Gå til innhold

Hva er den værste hemmeligheten du har holdt på, eller hørt om?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vet hva dypt, fortærende og altoppslukende hat er for noe. Jeg kan ikke lenger bruke hat som et hverdagslig ord, det ordet er reservert for han. Ingen vet at jeg ønsker han død, selv om de nok forstår av seg selv at jeg hater han. 

Anonymkode: e1d33...57c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Familytree
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet hva dypt, fortærende og altoppslukende hat er for noe. Jeg kan ikke lenger bruke hat som et hverdagslig ord, det ordet er reservert for han. Ingen vet at jeg ønsker han død, selv om de nok forstår av seg selv at jeg hater han

Anonymkode: e1d33...57c

😰 Ok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Familytree
På 13.9.2019 den 1.04, AnonymBruker skrev:

Det er ille hvis vonde ting skal skje med mine, men det er bedre å vite. Jeg visste det den natta farmor døde. Sålangt har jeg sett lite, så jeg tror de fleste av mine skal leve lenge.

Jeg ser positive ting også. F.eks visste jeg om det den natta ene søstera mi blei født (mens jeg sov) og at det var ei jente. 

Anonymkode: c0d60...74c

Det er et stort talent, du kan hjelpe folk hvis du utvikler det til fulle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

Jeg hadde gjort alle forberedelsene klare til å ta livet mitt. Behandleren min snakket meg ut av det. Ingen i familien eller venner vet det, og dagen etter tok de kontakt som om ingenting hadde skjedd. Lite visste de. 

Anonymkode: ed4ad...b71

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At en kollega har voldtatt meg og samtidig smittet meg med kjønnssykdom. Han truet med å si til mannen min at vi har hatt et forhold sammen hvis jeg avslørte han. Vi har ikke hatt et forhold btw, han voldtok meg. Før jeg visste at jeg var smittet så klarte jeg å smitte mannen min. Men som en komplikasjon så trodde mannen min at det var HAN som hadde smittet meg, for han hadde vært på guttetur og havnet hjem med ei ukjent dame. Han sa at han ikke husker å ha hatt sex med henne, men måtte ha gjort det siden han var smittet. Jeg har «tilgitt» mannen min og holder voldtekten en hemmelighet i frykt for at denne grusomme kollegaen skal ødelegge familien min. 

Anonymkode: ce312...d67

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

At en kollega har voldtatt meg og samtidig smittet meg med kjønnssykdom. Han truet med å si til mannen min at vi har hatt et forhold sammen hvis jeg avslørte han. Vi har ikke hatt et forhold btw, han voldtok meg. Før jeg visste at jeg var smittet så klarte jeg å smitte mannen min. Men som en komplikasjon så trodde mannen min at det var HAN som hadde smittet meg, for han hadde vært på guttetur og havnet hjem med ei ukjent dame. Han sa at han ikke husker å ha hatt sex med henne, men måtte ha gjort det siden han var smittet. Jeg har «tilgitt» mannen min og holder voldtekten en hemmelighet i frykt for at denne grusomme kollegaen skal ødelegge familien min. 

Anonymkode: ce312...d67

Uff så fælt! Men hvorfor sa du ikke noe med en gang? Du kan jo ikke jobbe med denne fyren?

Anonymkode: d90da...e7e

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen til min stesøster har et forhold på si, med dama i det beste venneparet deres. 

Anonymkode: 0fbe0...73f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og broren min bada i et badekar alene, jeg var vel rundt 3-4 år og han 10-11 år. Han ville prøve å stikke tissen min i meg, jeg skjønte ikke det da annet enn at det var ubehagelig. Men husker den episoden veldig godt den dag i dag.

Anonymkode: fcd9a...9bc

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mannen til min stesøster har et forhold på si, med dama i det beste venneparet deres. 

Anonymkode: 0fbe0...73f

Hva med å fortelle din stesøsken dette?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var utro mot min eks som også er faren til mitt barn. Han jeg var utro med har jeg kjent i mange år, og også dama hans. Jeg ble gravid den gangen, og tok abort som jeg holdt skjult for alle i noen år. Tilslutt sa jeg det til han jeg var utro med(faren til barnet jeg valgte bort). Vi kan enda finne på å havne opp sammen, selv om han pr idag er gift med den samme dama og de har fått tre barn sammen... 

Anonymkode: 4cbd0...caf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.9.2019 den 6.22, Familytree skrev:

Det er et stort talent, du kan hjelpe folk hvis du utvikler det til fulle.

Jeg hjelper folk. Jobber med mennesker. 

Anonymkode: c0d60...74c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei jeg kjenner har jugd til sin mann og sagt at hun bare har ett barn fra et tidligere ekteskap. Hun har egentlig tre barn.

De to barna han ikke vet om kommer bare på besøk når han er ute på business-reiser.

Anonymkode: f3750...7bd

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har hatt selvmordstanker to ganger, sist gang for under 1 år siden. For 3 år siden gjorde eksen det slutt og jeg vurderte kjøre utfor med bilen hans/vår. Har slitt med angst og lavt selvbilde i flere år nå. Håper jeg ikke får det på nytt, utrolig tøff tid. 

Jeg er tilsynelatende oppegående med høyere utdanning, mamma og en fast jobb. Grunnet yrkesprofesjon og jobb kan ingen få vite om dette. 

Anonymkode: 2fc86...9df

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ei jeg kjenner har jugd til sin mann og sagt at hun bare har ett barn fra et tidligere ekteskap. Hun har egentlig tre barn.

De to barna han ikke vet om kommer bare på besøk når han er ute på business-reiser.

Anonymkode: f3750...7bd

The hell...

Anonymkode: 00a17...5b0

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ei jeg kjenner har jugd til sin mann og sagt at hun bare har ett barn fra et tidligere ekteskap. Hun har egentlig tre barn.

De to barna han ikke vet om kommer bare på besøk når han er ute på business-reiser.

Anonymkode: f3750...7bd

Seriøst? 😱

Anonymkode: 52ee0...5ab

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg har hatt fyllesex med min brors ex-svigermor.  

Jeg må stadig vekk finne på unnskyldninger for ikke å komme i mitt onkelbarns bursdag, eller andre familiesammenkomster der bestemor kan dukke opp  

Anonymkode: 4a6d3...c30

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...