Gå til innhold

Hva er den værste hemmeligheten du har holdt på, eller hørt om?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

At jeg har blitt seksuelt misbrukt og voldtatt ved 3 forskjellige situasjoner. Ble misbrukt når jeg var rundt 6 år, 17 år og en fullbyrdet voldtekt når jeg var 20, alle av forskjellige personer. For å prøve å takle voldtekten innledet jeg ett forhold til han som voldtok meg, da hadde jeg liksom valgt det selv denne gangen. Angrer veldig på det i dag

Anonymkode: ea5f6...7bb

God klem til deg, kjære❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kysset en mann når jeg egentlig ikke burde, og hadde sex ved én anledning. Til mitt forsvar har min kjæreste gjort det samme (knulla eb annen dame når vi datet, langt uti datingen) så vi er vel skuls. 

Anonymkode: 2fc86...9df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg kysset en mann når jeg egentlig ikke burde, og hadde sex ved én anledning. Til mitt forsvar har min kjæreste gjort det samme (knulla eb annen dame når vi datet, langt uti datingen) så vi er vel skuls. 

Anonymkode: 2fc86...9df

Du vet at han har vært utro, men han vet ikke at du har vært det, så teknisk sett er dere ikke skuls...

Anonymkode: d90da...e7e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk vite at søskenbarnet mitt sin far ikke er faren men at onkelen er faren istedet.  Han vet ikke dette selv, jeg har sett på bilder i ettertid og likheten til onkelen er slående.  Så tanta mi lå med broren til mannen sin, ble gravid og mannen har trodd hele livet at han var faren.  Mannen til tanta mi døde for 10 år siden.  Onkelen lever fortsatt.  Søskenbarnet mitt er rundt 40 år. 

Anonymkode: 8e62a...c5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du vet at han har vært utro, men han vet ikke at du har vært det, så teknisk sett er dere ikke skuls...

Anonymkode: d90da...e7e

Neinei, og det får han aldri vite heller. Men i mitt hode er vi skuls. 

Anonymkode: 2fc86...9df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker ikke samboeren min. han er 20 år eldre og ikke særlig digg. Jeg er kun sammen med han pga den økonomiske tryggheten han gir meg.

Anonymkode: efa54...c57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 18.12.2019 den 1.25, AnonymBruker skrev:

Fikk vite at søskenbarnet mitt sin far ikke er faren men at onkelen er faren istedet.  Han vet ikke dette selv, jeg har sett på bilder i ettertid og likheten til onkelen er slående.  Så tanta mi lå med broren til mannen sin, ble gravid og mannen har trodd hele livet at han var faren.  Mannen til tanta mi døde for 10 år siden.  Onkelen lever fortsatt.  Søskenbarnet mitt er rundt 40 år. 

Anonymkode: 8e62a...c5e

Hvordan fikk du vite dette? Er du sikker på at det ikke bare er sladder? Det er ikke uvanlig at barn ligner mer på onkelen sin enn på faren sin, de har jo de samme forfedrene. Broren min får stadig høre at: «Jeg ser at du er sønnen til XX». Når han svarer at det er onkelen hans, så sier de: «Ikke lyv, jeg ser jo hvem som er faren din!». Fetterne hans er ligner ikke på onkelen i det hele tatt. 

Anonymkode: 8bce0...676

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/19/2019 at 10:43 PM, AnonymBruker said:

Hadde sex i fylla med en kjendisadvokat for  en del år siden. Angret etterpå. Et par år etter dette, ble jeg med noen venner på nach hos kjendisadvokaten. Opplevde at han skjenket meg. De andre dro, og jeg sovnet. Våknet av at han lå oppå meg (vi hadde begge klær på). Klarte å dytte ham vekk (var vel mer eller mindre en slosskamp), og skrike høylydt. En veldig ubehagelig opplevelse som jeg tenker på hver gang jeg ser han i mediene.

 

Anonymkode: 43ba9...da9

Sylte?

Anonymkode: e4bd5...b1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var litt over 20 ble jeg forelsket i venninna til mamma, venninna så det. Men jeg er fremdeles usikker om mamma skjønte hva som foregikk på loftet, hun lå jo på sofan og snorket når vi holdt på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
På 19.12.2019 den 5.01, AnonymBruker skrev:

Hvordan fikk du vite dette? Er du sikker på at det ikke bare er sladder? Det er ikke uvanlig at barn ligner mer på onkelen sin enn på faren sin, de har jo de samme forfedrene. Broren min får stadig høre at: «Jeg ser at du er sønnen til XX». Når han svarer at det er onkelen hans, så sier de: «Ikke lyv, jeg ser jo hvem som er faren din!». Fetterne hans er ligner ikke på onkelen i det hele tatt. 

Anonymkode: 8bce0...676

Nei, tanta mi fortalte det. Har to tanter og hu tanta som var utro fortalte det selv til sin søster som er min tante og fortalte det til meg. Er ikke sladder. 

Anonymkode: 8e62a...c5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...