Gå til innhold

Hva er den værste hemmeligheten du har holdt på, eller hørt om?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Alterego666
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min største hemmelighet er at jeg hater mannen min. Vi har det helt forferdelig sammen og jeg drømmer om å bli alene. Sett utenifra er vi det perfekte paret med alt på stell. Han ødelegger livskvaliteten min. Kan ikke gå ifra Han pga økonomien og barna. Håper han blir alvorlig syk og dør. Det er det eneste håpet jeg har. 

Anonymkode: a2b5b...d3a

Klart du kan gå fra ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror du misforsto delen med at de ikke gjør noe. Det er hvor store problemer hun egentlig har, som er problemet. Det hun driver med nå er en følge av at det har gått altfor langt uten at hun får den hjelpen hun har behov for. 

Anonymkode: 1791f...2fa

Så du er bekymra fordi venninne di er alkoholiker? 

Anonymkode: c0d60...74c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil ikke ha medisin. Medisinen gir meg fler år, men ikke gode år. Det vil jeg ikke barna skal oppleve. 

Mannen min vet jeg har en sykdom som potensielt kan ta livet mitt på sikt, men sannheten er at deg kommer til å ta livet mitt, of jeg er mer syk enn han tror. Jeg kar han ikke være med på sykehuset.

han ser på det på samme måte som deg, at dette er vår avgjørelse. At jeg må gjøre det jeg kan for å Leve lengst mulig. Jeg vil ikke. Jeg vil ikke leve noen ekstra år i smerte og sengeliggende, uten livskvalitet. 

 

Anonymkode: 66d3c...387

Vil bare gi deg en klem og fortelle en historie. 

Jeg var sammen med verdens beste mann. Vi hadde det fint. Etterhvert begynte han å bli mer og mer sliten. Han sa det var jernmangel. En dag kom jeg hjem for å overraske han og han hadde hengt seg. Viste seg at han hadde kreft. Han hadde ikke sagt det til noen.. 

Det var utrolig vondt. 

Anonymkode: 04155...124

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så du er bekymra fordi venninne di er alkoholiker? 

Anonymkode: c0d60...74c

Det er en følge av problemene hennes. Hun har gått igjennom mye mer enn det noen burde. Ser dog ikke vitsen med skulle diskutere rundt det, når tråden handler om den/de verste hemmelighetene man har hørt om eller holdt på. Og jeg synes den er ganske kjip, ja. 

Anonymkode: 1791f...2fa

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke tantebarna mine. Jeg er heller ikke kjempefan av søsteren min og svogeren. 

De går bra å være rundt i en times tid. Men alt over det blir slitsomt. 

Anonymkode: 4aa80...5b2

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg var liten(6) så jeg faren min gi broren min(7) juling bak fjøset på gården. Jeg hørte han gråt på rommet sitt etterpå og jeg har i alle år angret på at jeg ikke gikk inn til han og trøstet han. Fortalte det aldri til noen og det gjorde nok ikke han heller. 

Anonymkode: 1f344...fe9

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet at min farfar ikke er biologisk far til min pappa. 

Det vet ikke min pappa. Og jeg har ingen planer om å være den som forteller han det.

 

Anonymkode: 9081f...abe

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vil bare gi deg en klem og fortelle en historie. 

Jeg var sammen med verdens beste mann. Vi hadde det fint. Etterhvert begynte han å bli mer og mer sliten. Han sa det var jernmangel. En dag kom jeg hjem for å overraske han og han hadde hengt seg. Viste seg at han hadde kreft. Han hadde ikke sagt det til noen.. 

Det var utrolig vondt. 

Anonymkode: 04155...124

Takk for at du delte historien din, og takk til dere andre som viser meg omtanke. Jeg er lei meg for hva du opplevde.

min mann og mine barn vet at jeg er syk. De vet bare ikke at det er så alvorlig som det er og at jeg kommer til å dø av det. Jeg får hjelp på Sykehuset i fht dette. Barna skal få terapi før jeg dør, de har visst egne grupper for slikt, men jeg har ikke kommet «dit» enda. 

Det viktigste er barna, at de er forberedt og at vi får gode stunder sammen før jeg blir så dårlig at jeg må bo på sykehuset, men å fortelle det til barna så de skal få hjelp innebærer å fortelle det til mannen min, og jeg orker rett og slett ikke den samtalen og krangelen. Han er helt låst og synes jeg er egoistisk, vi har hatt samtalen da vi har diskutert «worst case scenario»

Anonymkode: 66d3c...387

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

😢 Dette var forferdelig trist. Du må selvsagt fortelle dette til din familie. Han tar det dårlig skriver du. Tror ikke han tar dette lettere om du plutselig bare dør uten at dere har fått snakket sammen. Det er ikke bra at du bærer dette alene. Trøsteklem 🤗💓

Anonymkode: 731ac...3f1

Takk

jeg dør ikke plutselig, jeg kommer til å bli mye dårligere først, legges inn på sykehus og få «hjelp» der... han får forberedt seg.

men jeg skulle ønske jeg heller døde plutselig. Heller det enn at han skal se meg så dårlig over flere måneder. 

Jeg får hjelp på sykehuset til å takle disse følelsene og til å fortelle alt til barna og mannen min og stå for valget om å ikke ta imot medisin

Anonymkode: 66d3c...387

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker ikke tantebarna mine. Jeg er heller ikke kjempefan av søsteren min og svogeren. 

De går bra å være rundt i en times tid. Men alt over det blir slitsomt. 

Anonymkode: 4aa80...5b2

Da er vi fler 🙈 

Anonymkode: dcfcb...e98

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min datter har meldt meg til barnevernet. Hun er utdannet barnevenspedagog, og har  tydelig stilt søsknene ledende spm ift alkohol og vold, så bv måtte åpne sak med en gang. Hun har ikke vært på besøk eller sett meg ift alkohol eller med ungene over tid, på mange år.

Ift alkohol og vold, så var alle historier sammenfallende, fra meg, eks og ungene. Og de andre historiene hun hadde diktet på, falt gjennom. Hun hadde også skrevet ned konkrete feil og løgner.

En lettelse å slippe styret med å prøve å få det til å fungere. Moren min har garantert stått bak og heiet henne frem. 

Jeg har nå et bevis fra bv om at jeg er en god forelder, og ingen av oss vil savne henne. Jeg kommer ikke til å si dette til flere nå, og vil ta med meg galskapen i graven. 

Anonymkode: 5b0a0...7b6

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min datter har meldt meg til barnevernet. Hun er utdannet barnevenspedagog, og har  tydelig stilt søsknene ledende spm ift alkohol og vold, så bv måtte åpne sak med en gang. Hun har ikke vært på besøk eller sett meg ift alkohol eller med ungene over tid, på mange år.

Ift alkohol og vold, så var alle historier sammenfallende, fra meg, eks og ungene. Og de andre historiene hun hadde diktet på, falt gjennom. Hun hadde også skrevet ned konkrete feil og løgner.

En lettelse å slippe styret med å prøve å få det til å fungere. Moren min har garantert stått bak og heiet henne frem. 

Jeg har nå et bevis fra bv om at jeg er en god forelder, og ingen av oss vil savne henne. Jeg kommer ikke til å si dette til flere nå, og vil ta med meg galskapen i graven. 

Anonymkode: 5b0a0...7b6

Tenker vel at noe må ha gått galt i denne relasjonen allerede i barndommen hennes jeg da.. Siden dere har et så elendig forhold.. 

Anonymkode: df602...591

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min datter har meldt meg til barnevernet. Hun er utdannet barnevenspedagog, og har  tydelig stilt søsknene ledende spm ift alkohol og vold, så bv måtte åpne sak med en gang. Hun har ikke vært på besøk eller sett meg ift alkohol eller med ungene over tid, på mange år.

Ift alkohol og vold, så var alle historier sammenfallende, fra meg, eks og ungene. Og de andre historiene hun hadde diktet på, falt gjennom. Hun hadde også skrevet ned konkrete feil og løgner.

En lettelse å slippe styret med å prøve å få det til å fungere. Moren min har garantert stått bak og heiet henne frem. 

Jeg har nå et bevis fra bv om at jeg er en god forelder, og ingen av oss vil savne henne. Jeg kommer ikke til å si dette til flere nå, og vil ta med meg galskapen i graven. 

Anonymkode: 5b0a0...7b6

OMG!

Du har «bevis» fra barnevernet om at du er en god forelder, men har likevel en datter som melder deg til barnevernet og som du skriver at ingen kommer til å savne. Det er noe av det mest hjerterå jeg har hørt!

Anonymkode: c7494...05f

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min datter har meldt meg til barnevernet. Hun er utdannet barnevenspedagog, og har  tydelig stilt søsknene ledende spm ift alkohol og vold, så bv måtte åpne sak med en gang. Hun har ikke vært på besøk eller sett meg ift alkohol eller med ungene over tid, på mange år.

Ift alkohol og vold, så var alle historier sammenfallende, fra meg, eks og ungene. Og de andre historiene hun hadde diktet på, falt gjennom. Hun hadde også skrevet ned konkrete feil og løgner.

En lettelse å slippe styret med å prøve å få det til å fungere. Moren min har garantert stått bak og heiet henne frem. 

Jeg har nå et bevis fra bv om at jeg er en god forelder, og ingen av oss vil savne henne. Jeg kommer ikke til å si dette til flere nå, og vil ta med meg galskapen i graven. 

Anonymkode: 5b0a0...7b6

Sorg fra begges sider. Hendelser fra  oppvekst/barndom som ikke har blitt sortert og arbeidet med (fra dere begge)...? 

Anonymkode: 52ee0...5ab

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.9.2019 den 12.32, AnonymBruker skrev:

Jeg vil ikke ha medisin. Medisinen gir meg fler år, men ikke gode år. Det vil jeg ikke barna skal oppleve. 

Mannen min vet jeg har en sykdom som potensielt kan ta livet mitt på sikt, men sannheten er at deg kommer til å ta livet mitt, of jeg er mer syk enn han tror. Jeg kar han ikke være med på sykehuset.

han ser på det på samme måte som deg, at dette er vår avgjørelse. At jeg må gjøre det jeg kan for å Leve lengst mulig. Jeg vil ikke. Jeg vil ikke leve noen ekstra år i smerte og sengeliggende, uten livskvalitet. 

 

Anonymkode: 66d3c...387

Dette er forståelig. Jeg ville valgt det samme som du har valgt hvis jeg hadde blitt syk. 

Anonymkode: 2ef0f...a3d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sorg fra begges sider. Hendelser fra  oppvekst/barndom som ikke har blitt sortert og arbeidet med (fra dere begge)...? 

Anonymkode: 52ee0...5ab

Vel. Hun valgte bv fremfor å ta en prat med meg ift sin bekymring. Hun har bevisst brukt utdanningen sin for å få frem det verste hos meg, da hun vet hva de så etter. Problemet var bare at det ikke var sant. Bv fant ikke hold i noen av påstandene, så etter tre mnd, var det ikke noe å endre hos meg. 

Hun må nesten gå i seg selv. Jeg har prøvd å snakke med henne om ting som har skjedd tidligere, og hun har ikke vært intr. 

Anonymkode: 5b0a0...7b6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel. Hun valgte bv fremfor å ta en prat med meg ift sin bekymring. Hun har bevisst brukt utdanningen sin for å få frem det verste hos meg, da hun vet hva de så etter. Problemet var bare at det ikke var sant. Bv fant ikke hold i noen av påstandene, så etter tre mnd, var det ikke noe å endre hos meg. 

Hun må nesten gå i seg selv. Jeg har prøvd å snakke med henne om ting som har skjedd tidligere, og hun har ikke vært intr. 

Anonymkode: 5b0a0...7b6

Hun har nok ventet på en kjærlighetserklæring (som desverre aldri kom). 

 

Ønsker dere alt godt for fremtiden!

Anonymkode: 52ee0...5ab

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor står det at hun har hatt en kjip barndom og ikke vil at søsknene skal oppleve det samme?

Hvis hun hadde brydd seg om søsknene, burde hun vist de oppmerksomhet og stilt opp for de, dersom det var så ille. I stedet trekker hun ut bruddstykker og skaper sin sannhet som ikke har rot i virkeligheten. 

Bra at hun bruker utdannelsen ved å beskylde meg for å misbruke alkohol og være voldelig? Jeg har aldri hatt problemer med det. 

Anonymkode: 5b0a0...7b6

Men hvorfor tenker hun at du er ei dårlig mor? Og konkret at du brukte vold og misbruket alkohol? Er det misforståelser? Er hun gal? 

Er hun et barn fra et anna kull, sia hun er voksen og har tatt høyskoleutdanning, mens de andre barna er mindreårige? 

Anonymkode: c0d60...74c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hun har nok ventet på en kjærlighetserklæring (som desverre aldri kom). 

 

Ønsker dere alt godt for fremtiden!

Anonymkode: 52ee0...5ab

Vel. Hun har fått det. Mer enn en gang, i form av ord, handlinger, penger og gaver. For noen mennesker er ikke dette nok. Og nå er det over. Jeg orker ikke prøve mer, og har fokus på mitt liv her og nå, og så får hun leve sitt. 

Anonymkode: 5b0a0...7b6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke hørt så mange hemmeligheter, eller kanskje folk ikke stoler på meg haha :P 

Det eneste jeg kan komme på er dette...som kanskje ikke er en hemmelighet men ikke noe man sprer på bygda heller. Jeg har ikke sagt det til noen og kommer ikke til å gjøre det heller.
En venninne av meg hadde i mange år mistanke om at mannen var utro, og han dyttet alltid dette tilbake på henne, og at hun måtte "jobbe med mistenksomheten sin", noe hun gjorde stakkars....helt til hun ved en tilfeldighet klarte å sende en video fra hans mobil over på sin egen, det var en sexvideo av han og en annen dame. Denne videoen var også sendt til en dame til, så disse tre hadde en pågående trekant der de sendte videoer til hverandre. Til alt overmål holdt han på med dette mens hun fikk behandling for en alvorlig sykdom. Hvem vet hvilke andre hemmeligheter han har hatt opp gjennom årene...

Anonymkode: 471bf...2f2

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...