Gå til innhold

Hva er den værste hemmeligheten du har holdt på, eller hørt om?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men hvorfor tenker hun at du er ei dårlig mor? Og konkret at du brukte vold og misbruket alkohol? Er det misforståelser? Er hun gal? 

Er hun et barn fra et anna kull, sia hun er voksen og har tatt høyskoleutdanning, mens de andre barna er mindreårige? 

Anonymkode: c0d60...74c

Jeg har ikke bv-utdanning, men jeg antar at hun vet at alkohol og vold fører til strakstiltak. I bekymringsmeldingen kommer det tydelig frem at hun har stilt spm om alkohol, og skrevet ned svarene. Problemet var jo bare at når jeg forklarte, og ungene forklarte, var svarene sammenfallende, at jeg ikke drikker mye. Det samme ifbm vold. 

Jeg aner ikke hva hun ønsket å oppnå med det her. Og for å være helt ærlig, så har jeg kommet til et punkt der dette er greit. Jeg håper hun er lykkelig og at hun får et fint liv. Uten meg. 

Anonymkode: 5b0a0...7b6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skulle ønske min far døde av hjertestanset han hadde for flere år siden.

Anonymkode: d07eb...0b6

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper faren til guttene mine dør. Men det er min hemmelighet da. 

Jeg synes samboeren min sine foreldre er svært egoistiske. De er et prakteksemplar av hvordan jeg ikke ønsker å bli, når mine barn blir store. 

Bestekompisen til mannen har vært utro mot konen sin. Ikke sex, men klining og forelskelse. Svigerfaren til samme kompis er pedofil, og dømt for det. 

Anonymkode: e0344...7ae

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ligger med naboen ca. 1 gang i måneden. Begge er gift og har barn i ca. samme alder. 

Anonymkode: 3b902...968

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forutser når og hvor folk kommer til å bli skada eller dø, selv folk jeg ikke kjenner. Jeg møtte naboen til eksen min én gang, hun framsto som lun og hyggelig, likevel visste jeg at hun kom til å ta selvmord 2 år fram i tid, på en blodig måte. 3,5 år seinere får vi høre at hun hadde en psykotisk bad trip og stelt seg sjøl med kniv. Men det skjedde allerede etter 2 år. Det var bare så fælt at de nærmeste vennene kvidde seg for å spre det, derfor fikk vi ikke vite det før halvannet år seinere. I nabolaget mitt, der det ellers er rolig og stille, visste jeg etter et besøk i en blokk at noen kom til å bli drept der snart. 6 mnd seinere står det i avisa at 2 personer er tiltalt for drap, de bor i bygget og drapet skjedde der. Jeg har flere ganger unngått fare, der brann og skade har hendt rett etter at jeg har følt på uro og gått. 

Eksen min sa at jeg er heksete fordi jeg vet sånne ting ,og iblant snakker om dem. Jeg forstår ikke at ikke andre også vet det. Og jeg tror ikke jeg kan date noen som ikke liker den evnen. P

Anonymkode: c0d60...74c

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg forutser når og hvor folk kommer til å bli skada eller dø, selv folk jeg ikke kjenner. Jeg møtte naboen til eksen min én gang, hun framsto som lun og hyggelig, likevel visste jeg at hun kom til å ta selvmord 2 år fram i tid, på en blodig måte. 3,5 år seinere får vi høre at hun hadde en psykotisk bad trip og stelt seg sjøl med kniv. Men det skjedde allerede etter 2 år. Det var bare så fælt at de nærmeste vennene kvidde seg for å spre det, derfor fikk vi ikke vite det før halvannet år seinere. I nabolaget mitt, der det ellers er rolig og stille, visste jeg etter et besøk i en blokk at noen kom til å bli drept der snart. 6 mnd seinere står det i avisa at 2 personer er tiltalt for drap, de bor i bygget og drapet skjedde der. Jeg har flere ganger unngått fare, der brann og skade har hendt rett etter at jeg har følt på uro og gått. 

Eksen min sa at jeg er heksete fordi jeg vet sånne ting ,og iblant snakker om dem. Jeg forstår ikke at ikke andre også vet det. Og jeg tror ikke jeg kan date noen som ikke liker den evnen. P

Anonymkode: c0d60...74c

Ser du slikt om dine nærmeste også? Må isåfall være forferdelig å vite..

Anonymkode: 898a3...f9a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I snart fem år har jeg visst at mamma er utro med en god venn av henne og pappa. Har ikke sagt det til en eneste sjel, siden jeg ikke vil ødelegge familien vi er i dag. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser du slikt om dine nærmeste også? Må isåfall være forferdelig å vite..

Anonymkode: 898a3...f9a

Det er ille hvis vonde ting skal skje med mine, men det er bedre å vite. Jeg visste det den natta farmor døde. Sålangt har jeg sett lite, så jeg tror de fleste av mine skal leve lenge.

Jeg ser positive ting også. F.eks visste jeg om det den natta ene søstera mi blei født (mens jeg sov) og at det var ei jente. 

Anonymkode: c0d60...74c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, udiskutert skrev:

I snart fem år har jeg visst at mamma er utro med en god venn av henne og pappa. Har ikke sagt det til en eneste sjel, siden jeg ikke vil ødelegge familien vi er i dag. 

Hvordan vet du dette? Har du tatt de på fersken? Om du er 100 % sikker kan det være lurt å ta en liten prat med denne "vennen" og be han holde seg unna. Dette vil nok bare eskalere og skape et vondt brudd for dere alle om det får lov til å fortsette.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.9.2019 den 12.48, AnonymBruker skrev:

At eksmannen min var homofil. Han misbrukte meg psykisk og ble fysisk når han drakk, noe han ofte gjorde.

Ingen i familien vet hvor jævlig jeg hadde det de siste årene før vi skilte oss, og hvor tungt jeg tok hemligheten hans da han omsider klarte å dele den med meg.

Kommer aldri til å dele hemligheten hans med andre! Selv om det betyr at jeg aldri kommer til å kunne forklare hvorfor jeg slet sånn etter bruddet. Han var veldig glad i analsex for å si det sånn. Fuck jeg sliter enda. Var gift i 15år uten å ane noe. Men jeg er glad han klarte å si noe, det forklarte samtidig mye av de psykiske plagene hans. Men jeg fikk min andel av egne plager etter det ja. Jeg var rett og slett en trophy wife, han elsket meg aldri.

Anonymkode: 9ccb1...d41

Fikk dere  barn sammen? 

Anonymkode: f80d3...590

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Familytree

Fortsett med noen du ikke elsker lenger, overvinn løftene du ikke kan holde og aksepter ulikheten i forholdet. Men ja, det er ikke min hemmeligheten, jeg elsket hun og jeg elsker hun nå. 

Endret av Familytree
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Familytree

Min far holdt en hemmelighet: Han tok piller for å kontrollere anfallene hans og hadde blåmerker i hjernen. Vi var ikke klar over det før han fikk hjerneslag foran oss og døde.
 
 

Endret av Familytree
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hundedama
1 minutt siden, Augustotejerina skrev:

Min far holdt en hemmelighet: Han tok piller for å kontrollere anfallene hans og hadde blåmerker i hjernen. Vi var ikke klar over det før han fikk hjerneslag foran oss og døde.
 
 

💚Klem 💚

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 5.9.2019 den 12.56, AnonymBruker skrev:

Jeg holdt hemmelig at jeg ble psykisk mishandlet av samboeren i mange år, og enda verre, jeg er i lag med henne enda.

 

Anonymkode: 2ce03...22c

Huff, stakkars deg❤️. Kom deg vekk, det er ikke bra for deg. Kanskje enda verre for deg enn for damer som utsettes for det samme, fordi det er skambelagt. 

Dette fortjener du ikke. Det finnes mange gode snille jenter der ute. Du vil angre om du bruker hele livet ditt slik du gjør nå.

ønsker deg lykke til. Hilsen en av de tusenvis snille jentene som behandler mannen sin bra.

Anonymkode: cf188...f3b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.9.2019 den 23.31, Arabella skrev:

Som 14-åring ble jeg antastet av faren til bestevenninnene mine. Det var på en mer eller mindre bortgjemt bussholdeplass. Jeg skulle på skolen. Han skulle til behandling et sted i Oslo. Han snakket normalt hyggelig til å begynne med, men så ble han så rar. Ble rød i ansiktet, pustet fortere. Plutselig drar han meg med seg bak et uthus og stikker fingrene inni meg. Jeg var paralysert, klarte ikke å røre meg. Lammelsen slapp taket da jeg hørte bussen komme. Jeg løp over veien og inn i bussen. "Dette må du ikke fortelle noen" hvisker han fort før han går videre inn i bussen.

Dette er første gang jeg forteller noen. Jeg sa aldri noe om det til mine foreldre. Det var helt utenkelig. Det var ingen jeg kunne snakke med.

Jeg tenker at det er stor sjanse for at han misbrukte sine egne døtre og jeg da. 

Anonymkode: 21006...bd4

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde sex med min kones lillesøster for mange år siden, men er fortsatt så betatt av henne, jeg gifta meg med " feil søster "

Anonymkode: 230d1...67b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde sex i fylla med en kjendisadvokat for  en del år siden. Angret etterpå. Et par år etter dette, ble jeg med noen venner på nach hos kjendisadvokaten. Opplevde at han skjenket meg. De andre dro, og jeg sovnet. Våknet av at han lå oppå meg (vi hadde begge klær på). Klarte å dytte ham vekk (var vel mer eller mindre en slosskamp), og skrike høylydt. En veldig ubehagelig opplevelse som jeg tenker på hver gang jeg ser han i mediene.

 

Anonymkode: 43ba9...da9

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har to venner som er brødre. De er omgangsvenner men vet ikke at de har samme far. Jeg synes det er utrolig at ingen har lagt det sammen, for det uekte barnet er prikk lik faren sin. Den ekte sønnen ligner han ikke i det hele tatt, men idoliserer faren sin og ville gått rett i kjelleren hvis han visste. Faren er død nå, 

Mannen til en veldig god venninne har sex med horer hver gang han reiser. Han tror han har ligget med over 100 horer.. En gang kom han hjem med noen vitaminpiller som var så fantastiske at hun måtte prøve dem. Det var en kur på 7 dager. Tenker mitt om det.

Jeg kommer ikke til å si noe, for en gang sa hun til meg at hvis jeg fant ut at mannen hennes var utro, så ville hun ikke vite det. Jeg vet ikke om det stiller seg annerledes om det er horer, men så lenge han sørger for å holde henne frisk, så holder jeg kjeft.

Anonymkode: d90da...e7e

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde som 17 åring sex med tanta mi i kjellerstua, mens onkel satt oppe og så dagsrevyen.

Anonymkode: 1dde6...92a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg meldte søstera mi til barnevernet, og senere faren min til mattilsynet. Likevel tør jeg ikke melde fra om seksuelle overgrep som har skjedd meg selv. 

Anonymkode: af65a...d96

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...