Gå til innhold

Hva er den værste hemmeligheten du har holdt på, eller hørt om?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Angrer på at jeg fikk barn med en vanskelig eks. Vil ha barnet selvsagt, men barnefaren er en verkebyll, egoist og selvopptatt.

Anonymkode: cae40...fa5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 5.9.2019 den 16.05, AnonymBruker skrev:

Det tror jeg kanskje må være at jeg synes det ene venneparet mitt er skikkelig ekle, passer dårlig sammen og burde ikke fått flere barn. 

Jeg synes de er ekle fordi dama blir sendt rundt på tur, før typen har sex med henne da med andre menn sin sæd inne i henne. Dama må være full eller rusa for å klare å håndtere dette. 

De forgifter hverandre totalt, orker ikke å være i samme rom som hverandre, bryter hverandre ned og krangler konstant. 

De bruker mye penger på alkohol, tobakk, mat og surr. Så barna har ikke noen klær som det ikke er hull i, foreldrene krangler som sagt mye som også går utover barna, og barna får generelt altfor mye kjeft. 

Jeg skammer meg over å tenke dette om de, men det gjør jeg. 

Anonymkode: fcd2a...886

Dette høres ut som en barnevernssak.

Anonymkode: 76fa0...632

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.9.2019 den 18.40, SupaWoman skrev:

Er det noe hun selv vil, tenker at hvis hun må ruse seg føre så kan det ikke akkurat være noe hun har veldig lyst til. 

Akkurat det er bare innlegger sin antakelse. Hun skriver også at de skryter av det, så påtvunget høres det ikke ut som det er.

Anonymkode: 76fa0...632

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er totalt imot utroskap på noe vis, og jeg hadde klikket om samboern min hadde ønsket det samme....

Men min sterkeste seksuelle fantasi, er å ha sex med samboern min og en annen mann, og helst bli dominert.

Dette er selvfølgelig noe som aldri blir en realitet, så praise kondomeriet for gode sexleketøy! 😅

Anonymkode: 431ce...103

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tennene mine er blitt så dårlige at jeg skammer meg for å vise meg foran familie og venner. Dette har resultert i at jeg har "forsvunnet" fra mange i livet mitt. Er veldig ensom og får aldri ordnet de tennene på grunn av økonomi og tannlegeskrekk.

Anonymkode: 471bf...2f2

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tennene mine er blitt så dårlige at jeg skammer meg for å vise meg foran familie og venner. Dette har resultert i at jeg har "forsvunnet" fra mange i livet mitt. Er veldig ensom og får aldri ordnet de tennene på grunn av økonomi og tannlegeskrekk.

Anonymkode: 471bf...2f2

Hør med nærmeste universitet om noen tannlegestudenter kan fikse tennene dine med rabatt. De har absolutt bruk for å kunne håndtere folk med tannlegeskrekk. 

Anonymkode: c0d60...74c

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tennene mine er blitt så dårlige at jeg skammer meg for å vise meg foran familie og venner. Dette har resultert i at jeg har "forsvunnet" fra mange i livet mitt. Er veldig ensom og får aldri ordnet de tennene på grunn av økonomi og tannlegeskrekk.

Anonymkode: 471bf...2f2

Du vet det er tannleger som tilbyr narkose 😊

Anonymkode: cca08...135

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker said:

Hør med nærmeste universitet om noen tannlegestudenter kan fikse tennene dine med rabatt. De har absolutt bruk for å kunne håndtere folk med tannlegeskrekk. 

Anonymkode: c0d60...74c

 

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Du vet det er tannleger som tilbyr narkose 😊

Anonymkode: cca08...135

Tannlegeskolen er for langt å kjøre frem og tilbake på èn dag, og under narkose kan man oppleve at man kjenner alt men ikke kan bevege seg (noen svært få opplever dette), så det er utelukket.

Anonymkode: 471bf...2f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tannlegeskolen er for langt å kjøre frem og tilbake på èn dag, og under narkose kan man oppleve at man kjenner alt men ikke kan bevege seg (noen svært få opplever dette), så det er utelukket.

Anonymkode: 471bf...2f2

Noen tannleger spesialiserer seg på pasienter med tannlegeskrekk. Jeg gikk til noen sånne da jeg var 16 og redd for tannlegen. Ble kurert over natta. Da hadde jeg inngått tannleger i flere år.

Tannlegen og/eller NAV kan hjelpe deg til å finne ut om du kan få dekka deler av behandlinga.

Anonymkode: c0d60...74c

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen i mitt liv ( gift i 13 år) er steril, jeg har fått prøve svarene og sjult de for han.. ( han har sakt han ikke vil ha barn om han ikke kan få de selv) Jeg har sakt at prøven var fin

Nå ligger jeg med et par fyrer som ligner han for å bli gravid.. 

 

Anonymkode: 27244...c51

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Mannen i mitt liv ( gift i 13 år) er steril, jeg har fått prøve svarene og sjult de for han.. ( han har sakt han ikke vil ha barn om han ikke kan få de selv) Jeg har sakt at prøven var fin

Nå ligger jeg med et par fyrer som ligner han for å bli gravid.. 

 

Anonymkode: 27244...c51

Du er enten et troll, eller en vaskekte psykopat.

Setter mine penger på førstnevnte.

Anonymkode: f3750...7bd

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.9.2019 den 22.43, AnonymBruker skrev:

Hadde sex i fylla med en kjendisadvokat for  en del år siden. Angret etterpå. Et par år etter dette, ble jeg med noen venner på nach hos kjendisadvokaten. Opplevde at han skjenket meg. De andre dro, og jeg sovnet. Våknet av at han lå oppå meg (vi hadde begge klær på). Klarte å dytte ham vekk (var vel mer eller mindre en slosskamp), og skrike høylydt. En veldig ubehagelig opplevelse som jeg tenker på hver gang jeg ser han i mediene.

 

Anonymkode: 43ba9...da9

Huff 

 

❤️❤️❤️

Anonymkode: e829f...25d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang så åpnet jeg hele kalenderen til sønnen min.. 

Har aldri fortalt han det

Anonymkode: 27244...c51

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 hours ago, AnonymBruker said:

Noen tannleger spesialiserer seg på pasienter med tannlegeskrekk. Jeg gikk til noen sånne da jeg var 16 og redd for tannlegen. Ble kurert over natta. Da hadde jeg inngått tannleger i flere år.

Tannlegen og/eller NAV kan hjelpe deg til å finne ut om du kan få dekka deler av behandlinga.

Anonymkode: c0d60...74c

Hvorfor var du redd for tannlegen? Den eneste grunnen til at jeg er redd for å gå til tannlege, er smerte. Klarer ikke den elektrisk støt-følelsen på et mikroskopisk område når borret treffer en nerve, noe som skjer i en viss prosent av boringene. Ingen tannleger kan unngå dette etter min erfaring. Og jeg har MYE tannbehandling å gjøre, og det blir bare mer og mer fordi tennene mine er så dårlige.

NAV dekker ikke, jeg har søkt to ganger. Problemet er at livet mitt ikke passer inn i deres A4 skjema.

Anonymkode: 471bf...2f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor var du redd for tannlegen? Den eneste grunnen til at jeg er redd for å gå til tannlege, er smerte. Klarer ikke den elektrisk støt-følelsen på et mikroskopisk område når borret treffer en nerve, noe som skjer i en viss prosent av boringene. Ingen tannleger kan unngå dette etter min erfaring. Og jeg har MYE tannbehandling å gjøre, og det blir bare mer og mer fordi tennene mine er så dårlige.

Anonymkode: 471bf...2f2

Kombinasjon av smerte og utrygghet.

Jeg likte å gå til tannkontroll som barn, men da jeg var 7, hadde jeg en svært dårlig opplevelse med skoletannlegen, både et støt- og smertesjokk (bedøvelse og boring der jeg gråt) og at jeg følte meg utrygg. Etter det unngikk jeg ofte tannleger. Som sagt møtte jeg på noen tannleger med mye empati og erfaring da jeg var 16, så da fikk jeg fiksa det som hasta mest. De var supre, og lærte meg at jeg kan be om musikk på øret eller ut i rommet, avtale tegn med tannlegen etc. Jeg kan også roe meg selv ned ved telling, knipe meg i fingeren osv. Og jeg kjente på at det var helt ok å være smertesensitiv, noen bare er det!

Da jeg var 19-20 og student, fikk jeg bytta ut gammel amalgam etc fordi det var lurt, men jeg syntes fortsatt tannlege var fælt og fant ut at jeg måtte leite etter noen med ekstra empati. Jeg fant "min" tannlege tidlig i 20-årene. Hun har jeg så god kjemi med at da hun slutta på tannlegekontoret sitt, slutta jeg også, og fulgte henne over i ny praksis. Har gått til henne i ihvertfall 15 år. Selv den dag i dag synes jeg at det å sette bedøvelse og ordinær boring, pirking kan være vondt og ubehagelig. Og jeg har opplevd slik støtboring som du nevner, som jeg nesten ikke "klarer". Men jeg stoler på prosessen på en anna måte enn før. 

Anonymkode: c0d60...74c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

On 12/11/2019 at 1:14 PM, AnonymBruker said:

Mannen i mitt liv ( gift i 13 år) er steril, jeg har fått prøve svarene og sjult de for han.. ( han har sakt han ikke vil ha barn om han ikke kan få de selv) Jeg har sakt at prøven var fin

Nå ligger jeg med et par fyrer som ligner han for å bli gravid.. 

 

Anonymkode: 27244...c51

Hva om han faktisk vet at han er steril og ikke har villet innrømme det for deg? Blir en kinkig situasjon om du blir gravid med de andre du ligger med 😃

Anonymkode: bde40...fe9

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.12.2019 den 13.14, AnonymBruker skrev:

Mannen i mitt liv ( gift i 13 år) er steril, jeg har fått prøve svarene og sjult de for han.. ( han har sakt han ikke vil ha barn om han ikke kan få de selv) Jeg har sakt at prøven var fin

Nå ligger jeg med et par fyrer som ligner han for å bli gravid.. 

 

Anonymkode: 27244...c51

Du vet at fordi im sædprøven viser at han er steril, så kan man hente ut god nok sæd fra bitestiklene og utføre ICSI behandling? Det gjorde vi og sitter her med tvillinger. Mannen min hadde heller ikke levende sædceller i prøven😊

Anonymkode: 9b811...634

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du vet at fordi im sædprøven viser at han er steril, så kan man hente ut god nok sæd fra bitestiklene og utføre ICSI behandling? Det gjorde vi og sitter her med tvillinger. Mannen min hadde heller ikke levende sædceller i prøven😊

Anonymkode: 9b811...634

Og vi adopterte, og er lykkelige med det. Det finnes heldigvis andre måter å få barn på enn å ligge med andre i hemmelighet.

Men jeg må si det er veldig, veldig merkelig at en mann tydeligvis tar en spermtest, og synes det er helt greit å ikke få noe svar  :plystre:

Anonymkode: a96f5...c9c

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg har blitt seksuelt misbrukt og voldtatt ved 3 forskjellige situasjoner. Ble misbrukt når jeg var rundt 6 år, 17 år og en fullbyrdet voldtekt når jeg var 20, alle av forskjellige personer. For å prøve å takle voldtekten innledet jeg ett forhold til han som voldtok meg, da hadde jeg liksom valgt det selv denne gangen. Angrer veldig på det i dag

Anonymkode: ea5f6...7bb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...