Gå til innhold

Hva er den værste hemmeligheten du har holdt på, eller hørt om?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da er vi to.. Klem.. 

Anonymkode: 82f6c...763

Ånei :( klem til deg også! 

Anonymkode: dcfcb...e98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har stjålet i over 30 år. Varer for mangfoldige hundre tusen.

Anonymkode: 10a24...312

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg ikke hadde sett broren min på et halvt år da han tok livet av seg. Er redd for at folk skal tro at jeg ikke brydde meg og at han kanskje ikke hadde gjort det om jeg var mer til stede..

Anonymkode: b5a71...d49

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venninna mi er veldig sjalu fordi eksen har begynt med ei ny dame. Hun har bestilt noen kriminelle til å slå til den nye kjæresten hans. 

Jeg vet ikke hvem hverken den nye kjæresten eller hitman'en er. Men jeg vet hvem eksen hennes er. Jeg har ikke tenkt å si noe til ham (han er gal, og ting kan eskalere). Derimot har jeg tenkt å trappe opp kontakten med venninna mi. Hun gjør nok sånt fordi hun ikke har noen andre outlet for frustrasjonen sin. Jeg tror det er den sikreste måten for at hun trekker tilbake bestillinga, eller ihvertfall ikke gjør sånt igjen. 

Anonymkode: c0d60...74c

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har stjålet i over 30 år. Varer for mangfoldige hundre tusen.

Anonymkode: 10a24...312

Hva gjør du med varene?

Anonymkode: d10ad...864

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da er vi to.. Klem.. 

Anonymkode: 82f6c...763

Tre... 

Anonymkode: 288f0...caf

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En nær venn av meg og min mann ligger jevnlig med prostituerte, og elsker å dra på bordell når han er ute og reiser osv. Jeg syntes det er helt hinsides, forsåvidt. 

Anonymkode: fa330...285

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

En nær venn av meg og min mann ligger jevnlig med prostituerte, og elsker å dra på bordell når han er ute og reiser osv. Jeg syntes det er helt hinsides, forsåvidt. 

Anonymkode: fa330...285

Men du syns de er greit at mannen din ligger med horer?   Jeg mener du kaller han fortsatt din mann, så du godtar det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, SupaWoman skrev:

Men du syns de er greit at mannen din ligger med horer?   Jeg mener du kaller han fortsatt din mann, så du godtar det.

Jeg leste den også sånn først, men skjønte etterpå at han det er snakk om er venn med både henne og mannen hennes. Ikke at mannen hennes drar på bordell 🤣

Anonymkode: 836bf...1b0

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, SupaWoman skrev:

Men du syns de er greit at mannen din ligger med horer?   Jeg mener du kaller han fortsatt din mann, så du godtar det.

Jeg og mannen min har en felles venn, som ligger med horer. Jeg, Kari og mannen min Ola, har en venn, Petter, som ligger med horer.

min mann, Ola, gjør ikke det.

Anonymkode: fa330...285

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.9.2019 den 14.23, AnonymBruker skrev:

Jeg veit at jeg ikke er far til barnet jeg har med min kone. Jeg elsker sønnen min så høyt at jeg aldri vil røpe det. Mannen hun lå med døde for noen år tilbake av kreft. En dag vil jeg si det, men ikke med det første. 

Anonymkode: 0ac21...021

Hvordan vet du at du ikke er faren til gutten? DNA-test? Fortalte elskeren deg dette før han døde eller kanskje din kone har tilstått? Så fint at du elsker "sønnen" din. At du ikke er biologisk far og likevel fyller rollen som pappa gjør at du får all respekt fra meg. Elsker du din kone like høyt etter at du fikk vite om utroskapen? Av hensyn til gutten og kanskje din kone bør du fortelle dette, gjerne før gutten blir for stor. En svært vanskelig samtale å ta, men den må tas og gjerne i samarbeid med din kone.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.9.2019 den 8.41, AnonymBruker skrev:

Dama mi var utro.. jeg gikk så lavt at jeg hevna meg og hoppa til sengs med alle hennes beste venniner (3), selvfølgelig etter at det var slutt. Gode venner tenker nå jeg. Eksen vet heldigvis ingenting om dette🤦‍♂️

Anonymkode: 07ae5...f27

Ikke rare hevnen når eksen ikke vet om dette...

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min hemmelighet er at jeg mange ganger i løpet av et år hadde sex med en ung gutt da jeg selv var ung. Dette var før jeg traff min nåværende kone og stiftet familie. Jeg blir fortsatt litt betatt av gutter uten at jeg vil/kan gjøre noe med dette. Er nok bifil/biseksuell, men elsker henne jeg har nå. Og nei, hun vet ikke om denne hemmeligheten min og jeg har ikke tenkt å fortelle henne det.

Anonymkode: 731ac...3f1

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 5.9.2019 den 22.01, AnonymBruker skrev:

Det er ikke så voldsomme konsekvenser. Det vil si det kommer litt an på omstendighetene. Jeg var psykisk syk og ble ved to anledninger anmeldt for vold mot politimann. Ikke type slag eller spark. Diffuse ting som helt klart var uhell, men dog. Fikk samfunnsstraff. Som ble "sonet" i behandling da jeg var for syk til å jobbe.  

Jeg bærer en veldig mørk hemmelighet. Som muligens vil bli offentlig. Kommer an på om det blir henleggelse eller tiltale. Det er dog ikke noe jeg skriver på et forum. 

Anonymkode: 076a3...ef6

Utfordringen er at jeg får sån angst av dette. Han har slitt mye med depresjonen og har hatt episoder med alkohol hvor han er blitt veldig deprimert og selvmordsnær. Dette er første gang han er blitt aggresiv. Dyttet til en politi. Vi har hatt mange samtaler og han innser at han ikke kan drikke alkohol. Han er tidlig i 20-årene. Nå et han bare lei seg og dypt ulykkelig. Får helt panikk med tanke på rettsak og soning. Og om dette kommer til å ødelegge hele livet hans. Han husker ikke hva som skjedde. Jeg er så redd for han.

Anonymkode: 4150e...bdc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.9.2019 den 17.03, AnonymBruker skrev:

Hva gjør du med varene?

Anonymkode: d10ad...864

Bruker de selv eller selger de på nettet.

Anonymkode: 10a24...312

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

At jeg har en venninne som ikke har det så bra, og selger seg selv for å få råd til alkohol. Den hemmeligheten dreper meg på innsiden. Får forferdelig vondt av henne, og er genuint bekymret. Hun har gitt beskjed til helsepersonell, men de gjør ingenting.. 

Han jeg så på som en far omtrent hele livet mitt, prøvde å få meg til sengs for ett års tid siden. Først nå plager det meg. Den følger meg nok til graven. Forferdelig vondt. 

 

Anonymkode: 1791f...2fa

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

At jeg har en venninne som ikke har det så bra, og selger seg selv for å få råd til alkohol. Den hemmeligheten dreper meg på innsiden. Får forferdelig vondt av henne, og er genuint bekymret. Hun har gitt beskjed til helsepersonell, men de gjør ingenting.. 

Anonymkode: 1791f...2fa

Hvor gammel er hun? 

Anonymkode: c0d60...74c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvor gammel er hun? 

Anonymkode: c0d60...74c

Starten av tyveårene. 

Anonymkode: 1791f...2fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Starten av tyveårene. 

Anonymkode: 1791f...2fa

Helsemyndigheter kan ikke gripe inn hvis en myndig person vil selge sex. Det er ikke ulovlig. 

Anonymkode: c0d60...74c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...