Gå til innhold

Hva er den værste hemmeligheten du har holdt på, eller hørt om?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det høres ikke helt lovlig ut. Eller fungerer det på en måte hvor hun ikke er gift med sin onkel?

Anonymkode: 4d922...790

Hun har ban med broren til mannen sin, det er bwl lovlig, men ikke helt greit.

Anonymkode: d2ade...72f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At min ekskone var utro, at hun gikk til fysisk vold mot meg helt ut av det blå, og det var årsaken til at jeg dro fra henne. Det får aldri min datter høre fra min munn.

Det som er litt vanskelig er at min ekskone har gått til venner av meg og gitt de inntrykk av at det var jeg som var den voldelige. 

Jeg satser på karma - at hennes nye mann røper hemmeligheten en gang, for jeg vet at de har trøbbel på hjemmebane, og da tar det ikke lang tid før min ekskone ikke klarer å styre seg. 

Heldigvis lever vi i en annen tid nå, hvor media belyser problemet med  kvinner som begår vold i hjemmet - så det er ikke så lett for disse kvinnene lenger å komme med påstander og uttalelser uten at de blir sjekket ut. 

Anonymkode: ad179...d86

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg vet at kona til min beste kompis var utro flere ganger. Hun er også en god venn av meg og jeg ville uansett aldri fortalt det til han, men jeg er veldig glad for at hun fortalte han det selv.

Anonymkode: e624a...7bd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At sønnen min har vært arrestert for vold mot politiet (motsatte seg arrestasjon i fylla, ingen unnskyldning)  og venter på konsekvensene av dette. Det ødelegger meg fullstendig. Holder det hemmelig for resten av familien. Redd det kommer til å ødelegge mye for han. 

Anonymkode: 4150e...bdc

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min største hemmelighet er at jeg fortsatt føler skyld for et dødsfall der en ung gutt ble påkjørt. Jeg hadde ansvar for denne gutten, og han sprang rett ut i veien uten at jeg rakk å stanse han. Ble da påkjørt og drept av lastebil. 

 

Alle sier det ikke var min feil, og i teorien vet jeg at jeg ikke kunne gjort noe annerledes. Men følelsene mine sier fortsatt at det var min skyld. 

Anonymkode: fd360...dc4

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Min største hemmelighet er at jeg fortsatt føler skyld for et dødsfall der en ung gutt ble påkjørt. Jeg hadde ansvar for denne gutten, og han sprang rett ut i veien uten at jeg rakk å stanse han. Ble da påkjørt og drept av lastebil. 

 

Alle sier det ikke var min feil, og i teorien vet jeg at jeg ikke kunne gjort noe annerledes. Men følelsene mine sier fortsatt at det var min skyld. 

Anonymkode: fd360...dc4

Det er IKKE din skyld. Jeg håper du får hjelp til å håndtere dette. Så grusomt å oppleve.....

Anonymkode: 49591...426

  • Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er IKKE din skyld. Jeg håper du får hjelp til å håndtere dette. Så grusomt å oppleve.....

Anonymkode: 49591...426

Takk for støtten ❤ Får heldigvis god hjelp!

Anonymkode: fd360...dc4

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Takk for støtten ❤ Får heldigvis god hjelp!

Anonymkode: fd360...dc4

Det er kjempe bra du får hjelp til å håndtere dette! Heier på deg!

Anonymkode: 4150e...bdc

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg kanskje må være at jeg synes det ene venneparet mitt er skikkelig ekle, passer dårlig sammen og burde ikke fått flere barn. 

Jeg synes de er ekle fordi dama blir sendt rundt på tur, før typen har sex med henne da med andre menn sin sæd inne i henne. Dama må være full eller rusa for å klare å håndtere dette. 

De forgifter hverandre totalt, orker ikke å være i samme rom som hverandre, bryter hverandre ned og krangler konstant. 

De bruker mye penger på alkohol, tobakk, mat og surr. Så barna har ikke noen klær som det ikke er hull i, foreldrene krangler som sagt mye som også går utover barna, og barna får generelt altfor mye kjeft. 

Jeg skammer meg over å tenke dette om de, men det gjør jeg. 

Anonymkode: fcd2a...886

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg melde søskenbarnet til samboer til BV. Gutten hadde det ikke bra hjemme, fikk ikke annen mat enn søtsaker, pusset ikke tennene på han, luktet alltid tiss og snakket bare babyspråk i alder av 7 år. 

 

Jeg liker ikke mine tantebarn! 

Jeg hater min mor så mye at jeg hadde helst sett at hun døde i stede for min far som har gått bort. Hun er ei som aldri burde hatt barn. 

 

Anonymkode: bb078...a23

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det tror jeg kanskje må være at jeg synes det ene venneparet mitt er skikkelig ekle, passer dårlig sammen og burde ikke fått flere barn. 

Jeg synes de er ekle fordi dama blir sendt rundt på tur, før typen har sex med henne da med andre menn sin sæd inne i henne. Dama må være full eller rusa for å klare å håndtere dette. 

De forgifter hverandre totalt, orker ikke å være i samme rom som hverandre, bryter hverandre ned og krangler konstant. 

De bruker mye penger på alkohol, tobakk, mat og surr. Så barna har ikke noen klær som det ikke er hull i, foreldrene krangler som sagt mye som også går utover barna, og barna får generelt altfor mye kjeft. 

Jeg skammer meg over å tenke dette om de, men det gjør jeg. 

Anonymkode: fcd2a...886

Hvorfor er dette en stor  hemmelighet? Tror du ikke alle andre er enig med deg? Er det ikke verre at de og alle andre tror at du mener alt dette er greit og normalt? Og hvordan vet du dette? Hvorfor kaller du dem venner? Hjelper du barna på noe vis?

Anonymkode: a3acf...a7d

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min oldefar betrodde seg til meg på dødsleiet at han hadde begått et drap. Har holdt det hemmelig i snart 20 år og slik skal det fortsatt bli.

Anonymkode: 773e4...05b

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Min oldefar betrodde seg til meg på dødsleiet at han hadde begått et drap. Har holdt det hemmelig i snart 20 år og slik skal det fortsatt bli.

Anonymkode: 773e4...05b

Er ikke dette info som er ulovlig å sitte på?

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Macro skrev:

Er ikke dette info som er ulovlig å sitte på?

Den var foreldet da jeg fikk vite det, vet det kom en lovendring i 2014 men alle pårørende er døde nå. Dette var under krigen. 

Anonymkode: 773e4...05b

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, Macro skrev:

Er ikke dette info som er ulovlig å sitte på?

Spiller ingen rolle når ingen andre vet.  Og dette var en døende manns betroelser i tillit og fortrolighet.

Anonymkode: acea7...49d

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spiller ingen rolle når ingen andre vet.  Og dette var en døende manns betroelser i tillit og fortrolighet.

Anonymkode: acea7...49d

Ser nå det var under krigen. Vi vet ikke omstendigheter men min bestefar drepte også en mann under krigen. En tysker.

Anonymkode: acea7...49d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

...barna har ikke noen klær som det ikke er hull i, foreldrene krangler som sagt mye som også går utover barna, og barna får generelt altfor mye kjeft. 

Anonymkode: fcd2a...886

Her er du pliktig til å involvere barnevernet, hvis de ikke ivaretar barna materielt. BV kan bistå med ulike tiltak, evt ta dem ut av hjemmet. 

Anonymkode: c0d60...74c

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...