Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, Oktnxbye said:

"... og ut hoppet tre menn med våpen" "...viste seg å være sivil-politiet."

Går sivilt politi med våpen?

I USA, ja (liten håndpistol). I Frankrike, nei. 

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Gjest orfeus
Skrevet (endret)

Jeg tror hun har glemt å ta høyde for at det finnes mennesker som leser hva hun presenterer på bloggen - som faktisk har bodd i Paris ...

PS Kanskje hun møtte på sikkerhetspolitiet (CRS), de har vel dress og pistol @EiJente ? :skya:

Endret av orfeus
Satt inn et PS
Gjest Vitting
Skrevet

Fikk litt lyst å lese bloggen hennes om dette berømte overfallet, men jobben min (i utlandet!) har satt inn filter på hennes blogg med sperre om "xxxxx has denied access to the requested URL : http://sophieelise.blogg.no/.
It has been categorized as : Intimate Apparel/Swimsuit;Personal Sites and is considered illegal, offensive or inappropriate by the company."

Hahaha.

Gjest orfeus
Skrevet
7 minutter siden, Vitting skrev:

Fikk litt lyst å lese bloggen hennes om dette berømte overfallet, men jobben min (i utlandet!) har satt inn filter på hennes blogg med sperre om "xxxxx has denied access to the requested URL : http://sophieelise.blogg.no/.
It has been categorized as : Intimate Apparel/Swimsuit;Personal Sites and is considered illegal, offensive or inappropriate by the company."

Hahaha.

Hahahaha 

Skrevet
51 minutter siden, orfeus said:

Jeg tror hun har glemt å ta høyde for at det finnes mennesker som leser hva hun presenterer på bloggen - som faktisk har bodd i Paris ...

PS Kanskje hun møtte på sikkerhetspolitiet (CRS), de har vel dress og pistol @EiJente ? :skya:

Hvis dette defineres som dress, så :fnise:

CRS_tenue_maintien_ordre_p1200484.jpg

• Liker 8
Gjest orfeus
Skrevet
12 minutter siden, EiJente skrev:

Hvis dette defineres som dress, så :fnise:

CRS_tenue_maintien_ordre_p1200484.jpg

De er i alle fall svartkledde :skya:

Skrevet

Jeg kom på enda en ting... Hadde det virkelig pågått en biljakt gjennom Paris' gater for å få tak i skurken som ranet en norsk kjendis, viktig nok til at politi gidder å bruke masse tid og ressurser på å gi VIP-behandling (i forhold til alle de andre stakkars turistene som bare må finne seg i å gå på politistasjonen og fylle ut en porter plainte og krysse fingrene for at politiet tar saken på alvor), så ville dette blitt nevnt i Paris' lokalaviser. Det er jo topp underholdning. Som tatt ut av en film. Så dette ville definitivt fått spalteplass. 

• Liker 16
Skrevet

Og ja, jeg har sjekket Le Parisien (og de store avisene Le Monde og Le Figaro). Ingenting. Rien du tout. Selv nettavisene. Som forventet.

• Liker 14
Skrevet

Tråden er ryddet for krenkende utsagn.
/lillesky (mod)

Gjest hulillerunde
Skrevet
4 timer siden, orfeus skrev:

Når man ikke kan bruke noe av det som er oppe i media, lager man en god røverhistorie, og bæng! Der var man øverst!

Jeg lurer veldig på hvorfor hun må fortelle så mye og så mange ganger om sine underlivsplager. Andre kvinner ville tatt operasjonen og holdt kjeft, det er da virkelig ikke noe som angår andre enn henne selv og hennes nærmeste.

Jeg er så enig. Den eneste årsaken til at det hadde vært litt greit at hun forteller om det så ofte er dersom hun faktisk gjorde en greie ut av det. Typ; udiagnostisert klamydia, dette er en bivirkning av å ikke ha sjekket seg på en stund. Alle (ikke bare gutter) burde sjekke seg for klamydia og andre kjønnssykdommer med jevne mellomrom, etc. Virkelig gjort noe positivt ut av en situasjon som nok helt sikkert er kjip. 

Ut fra symptomene hun gjentatte ganger har beskrevet så høres det ut som at dette (klamydia) er årsaken til at hun nå må opereres. Hun kunne valgt å brukt situasjonen og stemmen sin til å formidle hvor viktig det er å sjekke seg dersom man er seksuelt aktiv. 

Skrevet

Altså det er ting som dette som gir Kvinneguiden et dårlig rykte. Tenk å tro at hun lyver om eller har diktet opp dette...? Jeg er ekstremt kritisk til SE og vet at hun lyver rett som det er, men hallo. Hvorfor skulle hun dikte opp en historie som dette? Selv ikke hun ville ha gjort det. Og aller viktigst, hvorfor skulle venninnen hennes lyve om det? Hun skrev jo at det hele endte veldig dramatisk og "som om de var midt i en actionfilm" (før SE i det hele tatt hadde skrevet noe om det).

• Liker 2
Gjest orfeus
Skrevet
8 minutter siden, K91 skrev:

Altså det er ting som dette som gir Kvinneguiden et dårlig rykte. Tenk å tro at hun lyver om eller har diktet opp dette...? Jeg er ekstremt kritisk til SE og vet at hun lyver rett som det er, men hallo. Hvorfor skulle hun dikte opp en historie som dette? Selv ikke hun ville ha gjort det. Og aller viktigst, hvorfor skulle venninnen hennes lyve om det? Hun skrev jo at det hele endte veldig dramatisk og "som om de var midt i en actionfilm" (før SE i det hele tatt hadde skrevet noe om det).

Hørt om avtalt spill? 

Hvorfor bloggvenninnen syns det var som en actionfilm, blir ikke forklart, og det er veldig merkelig at Sofie nekter venninnen å fortelle noe som helst. Sorry, tror ikke på fortellingen. 

Skrevet
18 minutter siden, orfeus skrev:

Hørt om avtalt spill? 

Hvorfor bloggvenninnen syns det var som en actionfilm, blir ikke forklart, og det er veldig merkelig at Sofie nekter venninnen å fortelle noe som helst. Sorry, tror ikke på fortellingen. 

Ikke jeg heller. Det er jo Sophie Elise vi snakker om her. At vi er skeptiske gir ikke KG et dårlig rykte. Man bør undersøket litt før man kommer opp en slik røverhistorie 

Selvfølgelig kommer ikke venninnen til å oute henne og si hele historien var oppspinn. Hun vil vel ikke miste SE som venninne 

• Liker 13
Skrevet
8 hours ago, BeverTramp said:

Om kjærlighet og drt å være forelsket. Mye handlet om Thodesen, da det var første gang hun opplevde å ikke få det hun ønsket på kjærlighetsfronten.

Nå som hun er så stupende forelsket passer det kanskje fint at kapitler om gamle flammer blir stjålet...:plystre:

My thought indeed. 

Hun angrer vel når Thodesen kapitellet er over for lenge siden og innser hvor pinlig det er for hennes nåværende kjæreste at hun skal melke den ubesvarte forelskelsen så grådigt. 

Jeg vil heller lese Hernik Thodesen sin bok "Da Jeg Ble Stalket Av Sophie Elise" eller "Blogger, Leave Me Alone" eller kanskje "Da En Rosablogger Inflitrerte Vennegjengen Min For Å Få Min Oppmerksomhet Og Da Det Fortsatt Ikke Funka Lagde Hun En Sang Om Å Fuck All My Friends". For det var vel  det som var situasjonen.

• Liker 28
Skrevet
3 hours ago, K91 said:

Vell, bare det å kalle et tyveri for ran, gir god nok grunn å ikke tro på henne;)

• Liker 5
Skrevet
2 hours ago, ReinaSiete said:

My thought indeed. 

Hun angrer vel når Thodesen kapitellet er over for lenge siden og innser hvor pinlig det er for hennes nåværende kjæreste at hun skal melke den ubesvarte forelskelsen så grådigt. 

Jeg vil heller lese Hernik Thodesen sin bok "Da Jeg Ble Stalket Av Sophie Elise" eller "Blogger, Leave Me Alone" eller kanskje "Da En Rosablogger Inflitrerte Vennegjengen Min For Å Få Min Oppmerksomhet Og Da Det Fortsatt Ikke Funka Lagde Hun En Sang Om Å Fuck All My Friends". For det var vel  det som var situasjonen.

😂👏👏👏

• Liker 10
Skrevet
2 timer siden, ReinaSiete skrev:

Den boka bil jeg lese :fnise:

• Liker 7
Gjest Alara
Skrevet

Den biljakten i Paris høres så oppdikta ut at jeg selv vil grave meg ned i hennes vegne. Tror ikke i et sivilisert land som frankerike tar politiet de utsatte for å jakte tyvene. Gjerningsmennene kan jo være bevæpnet, hvorfor utsette de til en farlig hendelse? Tror hun at Paris er like stort som Harstad? Politiet må deale med så mye kriminellt der nede men VIP behandling har de tid til kun SE? Og hvordan kunne disse agentene med dress vite at det var et ran? Virkelig Sophie timeisup enough with your bullshit! 

Skrevet
22 minutter siden, Alara said:

Den biljakten i Paris høres så oppdikta ut at jeg selv vil grave meg ned i hennes vegne. Tror ikke i et sivilisert land som frankerike tar politiet de utsatte for å jakte tyvene. Gjerningsmennene kan jo være bevæpnet, hvorfor utsette de til en farlig hendelse? Tror hun at Paris er like stort som Harstad? Politiet må deale med så mye kriminellt der nede men VIP behandling har de tid til kun SE? Og hvordan kunne disse agentene med dress vite at det var et ran? Virkelig Sophie timeisup enough with your bullshit! 

Det er ingen tvil om at den historien er kraftig overdrevet. Politiet prioriterer ikke slike tyveri saker. Er flere hundre tyverier daglig i Paris. Hadde skjemmes.

• Liker 4
Skrevet

Skjønner heller ikke tidsperspektivet. Hun sier da det hele startet så var det 30 min før de skulle til flyplassen. De har på den tiden rukket å løpe etter gjerningsmann, haiket med politiet og hatt en villbiljakt rundt gatene i Paris, vært på politistasjonen, hun har fått hjelp fra hotellet samt at personen på skolen hun besøkte tidligere i tillegg har rukket å komme å hjelpe henne (av en merkelig grunn, men hun gjorde vel så fantastisk inntrykk).

Deretter var de på flyplassen å diskutere manglende pass og hun rakk alikevel flyet? Jaja...🤔

• Liker 29

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...