Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)
Bustefisk skrev (På 12.3.2018 den 17.27):

Hun har fortalt hele historien på bloggen.. 

Endret av Nasse Nøff ❤
Videoannonse
Annonse
Skrevet
10 minutter siden, Bustefisk skrev:

Veldig trist, men antar at hun har sendt div kapitler og utkast til forlag/og eller andre, så hele boken er forhåpentligvis ikke tapt. Men fortsatt trist å miste det siste arbeidet, og "orginalarbeidet" sitt :(

Man tar sikkerhetskopier.  

• Liker 19
Gjest orfeus
Skrevet

Hvem i all verden jobber med tekst, og har såpass lang erfaring, uten å lagre i iCloud/Dropbox/Evernote/ekstern harddisk???? Det minner om «hundenminspisteoppkladdeboka mi» ...

Skrevet

17:16 SE publiserer blogginnlegg

17:54 VG publiserer artikkel, har allerede vært i kontakt med SE

Har VG SE on speed dial, eller omvendt? Samme greia etter knivstikkingen. Well well.

• Liker 25
Skrevet
27 minutter siden, orfeus skrev:

Hvem i all verden jobber med tekst, og har såpass lang erfaring, uten å lagre i iCloud/Dropbox/Evernote/ekstern harddisk???? Det minner om «hundenminspisteoppkladdeboka mi» ...

Tenkte det samme

• Liker 2
Skrevet
14 minutter siden, orfeus said:

Hun med så mye bilder og blogginnlegg er vel særs dreven på backup? Nekter å tro at dette er tilfelle. Får litt "det ble ikke noen bok likevel so this is how I dramatically cover it up"-vibber, dessverre...

• Liker 19
Gjest hulillerunde
Skrevet (endret)
1 time siden, Llise skrev:

Om hun virkelig har mistet hele boken hun har skrevet på, så er det vanvittig trist. Tenk å miste så mye arbeid.

Det må være grusomt! Trist om hun ikke har tatt backup av den ett eller annet sted, men veldig veldig rart om hun ikke har det :/ 

Endret av hulillerunde
Skrevet

Hææ ho lagt det ut ? Jeg får det ikke opp? Siste innlegg jeg ser er « mennesker er så rare» ellernoe :( 

Gjest Dikteren
Skrevet
2 minutter siden, Lillekråka skrev:

Hææ ho lagt det ut ? Jeg får det ikke opp? Siste innlegg jeg ser er « mennesker er så rare» ellernoe :( 

Er du på mobil? På mobil er «mennesker er så rare» det nyeste innlegget for meg også, men så gikk jeg innpå pcen og da kom det opp «jeg ble ranet i paris» som det nyeste innlegget. 

Skrevet
Akkurat nå, Skrueløs skrev:

Er du på mobil? På mobil er «mennesker er så rare» det nyeste innlegget for meg også, men så gikk jeg innpå pcen og da kom det opp «jeg ble ranet i paris» som det nyeste innlegget. 

Ja er på mobil! Men, når jeg gikk inn på Instagram og «swipet» opp, så kom det opp ... 👍🏻

Skrevet
12 minutter siden, Skrueløs skrev:

Hva skriver Hun? Vil ikke gi henne klikk

Gjest Bloggleseren
Skrevet

Høres skikkelig kjipt ut. Samtidig er det noe med måten hun sier det med boka på som ikke virker fortvilet nok til at jeg helt klarer å tro på at den eneste kopien har gått tapt. Kall meg gjerne skeptiker, men det har vært så mange løgner og overdrivelser fra hennes side at det er vanskelig å stole fullt og helt på noe av det hun sier.

Skrevet

Hun skriver at hun mistet hele boken fordi den bare var var på Macen (altså ikke backup)..

Skrevet
8 minutter siden, J.. skrev:

Hun skriver at hun mistet hele boken fordi den bare var var på Macen (altså ikke backup)..

Kan ikke si jeg syns så synd på henne når hun ikke jevnlig sikkerhetskopierer måneder med arbeid. 

• Liker 28
Skrevet
6 minutter siden, Peonjenta skrev:

Kan ikke si jeg syns så synd på henne når hun ikke jevnlig sikkerhetskopierer måneder med arbeid. 

Jeg mistenker som en annen her "faul play"..

Utsettelse av lansering eller rett å slett en måte å droppe den på?

Men hvem vet.

• Liker 17
Gjest Jegskulleønskeat
Skrevet
7 minutter siden, Peonjenta skrev:

Jeg skriver selvbiografi, og lagrer alltid kopien i min egen messenger på Facebook, sånn i tilfelle PC-en klikker eller noe. 

Skrevet

En «forfatter» som ikke tar backup? Det klarer jeg ikke tro. Tyveri er kanskje ikke så sannsynlig men hva om hun søler kaffekoppen på macen? Mister den i gulvet etc?

Selvfølgelig trist om det er sant, men den jenta har løyet om så mye at jeg dessverre ikke stoler på noe hun sier lenger..

• Liker 19
Skrevet (endret)

ENDA EN operasjon?!

Ikke kosmetisk,men hvor mange ganger pr år er hun egentlig under narkose?

Hjelpes..

Endret av J..
  • Liker 5
Skrevet
2 hours ago, Anonym2467 said:

Man kan tvile på mye SE sier, men at hun lyver om å ha blitt ranet? Hvorfor betviler dere det? Blir for dumt..

Fordi hun har alt å tjene på en slik type historie, kanskje?

Spesielt om det viste seg at det å skrive bok, ble tyngre og innebar mer arbeid enn ventet :vetikke:

• Liker 13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...