Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Skrevet
28 minutter siden, J.. skrev:

Dagens episode synes jeg faktisk var ganske hyggelig.

K virker som en oppriktig og fin fyr.

Hvem er K?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Snuppah00 skrev:

Hvem er K?

Kasper - kjæresten hennes.

• Liker 1
Skrevet
55 minutter siden, Snuppah00 said:

Når man faktisk får hooded eyes av Botox, så bør man tenke at det har gått for langt og roe ned. Hvis hun har fått det pga for mye Botox 

Synes det burde bli aldersgrense for å ta Botox. 25 år kanskje. 

Hun har brukt botox for å fjerne hooded eyes. Ikke fått av det botox 

• Liker 3
Gjest orfeus
Skrevet
14 minutter siden, jentefranorge skrev:

Hun har brukt botox for å fjerne hooded eyes. Ikke fått av det botox 

Tja. Hva kom først, høna eller egget? Se på «gamle» bilder av Sofie, ikke tegn til hooded eyes/tunge, hengende øyelokk. http://m.sophieelise.blogg.no/1340376198__der_er_hunden_til_so.html

Men, man kan få tunge øyelokk som en bivirkning av botox. Hvis man bruker mer botox for å fikse på dette, blir det verre. 

Les punkt 7 http://listcrux.co/10-effects-getting-botox-pros-cons/

Ligg unna nervegiften Botox, folkens! 

Skrevet
3 minutter siden, orfeus skrev:

Tja. Hva kom først, høna eller egget? Se på «gamle» bilder av Sofie, ikke tegn til hooded eyes/tunge, hengende øyelokk. http://m.sophieelise.blogg.no/1340376198__der_er_hunden_til_so.html

Men, man kan få tunge øyelokk som en bivirkning av botox. Hvis man bruker mer botox for å fikse på dette, blir det verre. 

Det et utrolig at det er den samme jenta.

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, Peonjenta skrev:

Vet. Ikke til å kjenne igjen. Hun var en helt alminnelig pen jente.

• Liker 3
Skrevet
4 timer siden, orfeus skrev:

Jo, hun har hooded-eyes der, men ikke hengende øyelokk. Hooded-eyes er bare at øvre del av øyelokket henger over nedre del, så øynene ser mindre ut enn de er og får en "hette" over seg (som f.eks. Blake Lively sine).  Øyelokket hennes har derimot mistet litt av det, til fordel for hengende øyelokk.

• Liker 1
Skrevet
30 minutter siden, allesote skrev:

Jo, hun har hooded-eyes der, men ikke hengende øyelokk. Hooded-eyes er bare at øvre del av øyelokket henger over nedre del, så øynene ser mindre ut enn de er og får en "hette" over seg (som f.eks. Blake Lively sine).  Øyelokket hennes har derimot mistet litt av det, til fordel for hengende øyelokk.

Vil også si st det er forskjell på medfødte hengende/tunge øyelokk og de man får med alderen.   SE sine er medfødte, naturlig nok.  Hun har ikke rynker så jeg kommer aldri til å skjønne hvorfor hun bruker botox.

Gjest orfeus
Skrevet

@Peonjenta  @allesote

http://mobile-dictionary.reverso.net/english-definition/hooded eyes

«Hooded eyes» = tunge og hengende øyelokk. 

https://emedicine.medscape.com/article/1212294-overview

«Dermatochalasis» = det er for mye hud slik at det dannes en stor brett.

På bilder av Sofie kan man av og til se at øyelokkets midterste del blir strukket utover på grunn av for store doser med botox i pannemuskler. Hun har ikke «hooded eyes» eller «dermatochalasis», bare for mye botox. 

På andre bilder kan det se ut som om hun har «Hooded eyes», men det er kun en optisk illusjon som oppstår på grunn av falske vipper og for mye mascara.

Sofies øyelokk er normale - men ser av og til rare ut på grunn heftig bruk av nervegift i ansiktet  

Skrevet

Lurer på hvordan SE hadde svart for seg igår. Trist at det ikke ble noen av verstingene. Kristine deler ihvertfall somewhat "kunsneriske" bilder, men SE skal bare være digg og deilig. På en annen side svarte Kristine elendig for seg, tror faktisk SE hadde svart litt bedre- hvem vet.. 

• Liker 3
Skrevet
9 minutter siden, boski skrev:

Lurer på hvordan SE hadde svart for seg igår. Trist at det ikke ble noen av verstingene. Kristine deler ihvertfall somewhat "kunsneriske" bilder, men SE skal bare være digg og deilig. På en annen side svarte Kristine elendig for seg, tror faktisk SE hadde svart litt bedre- hvem vet.. 

Jeg er egentlig glad jeg slapp å høre henne vri det hele over til "jammen stakkars meg jeg har vært alvorlig deprimeeeeeeert" for hun hadde garantert kommet inn på det, når det ble snakk om den økte forekomsten av psykiske problemer. 

• Liker 5
Gjest Jegskulleønskeat
Skrevet
21 minutter siden, Oktnxbye skrev:

Jeg er egentlig glad jeg slapp å høre henne vri det hele over til "jammen stakkars meg jeg har vært alvorlig deprimeeeeeeert" for hun hadde garantert kommet inn på det, når det ble snakk om den økte forekomsten av psykiske problemer. 

Har sett alle de 8 episodene i serien nå, og det var snakk om "sosial angst på Snapchat", tullet med at en gutt var "shizofren", sagt at hun hadde "separasjonsangst" når kjæresten skulle dra. Det var tydeligvis noe som ikke var typisk henne, men som hadde kommet i akkurat det øyeblikket. Eller ble det sagt at: "Nå fikk jeg eksistensiell angst" når hun ble glad når vennene dukket opp for å ha overraskelsesfest for henne. I tillegg til at hun sa at hun ikke visste om hun bare skulle: "legge meg inn en måneds tid på psykiatrisk, eller være med på farmen". Altså som om det var et hotell, og venninna holder på å dø av latter.

Blir helt oppgitt. Er det mulig?? Hun må helt serriøst slutte å slenge rundt med alvorlige diagnoser. 

Skrevet
1 time siden, Oktnxbye skrev:

Det er sant. Syns dog debatten igår ikke var noe særlig. Skulle hatt mer fokus på det Kristin snakket om syns jeg. Å fronte plastisk kirurgi. Håper de tar debatten igjen en annen gang, med mer orden og SE. Syns Kristin gjorde den beste figuren igår uten tvil!! Veldig fornuftig dame :-)

• Liker 4
Skrevet

Tror ikke hun vet hva det vil si å være alvorlig deprimert. At hun ikke vil ta imot hjelp sier jo litt. Hadde hun vært alvorlig deprimert, så hadde hun faktisk ikke klart å gjøre alt hun gjør og ha et kamerateam på slep.

Hun er en mester i å spille offer og få sympati.  "Buhuu stakkars meg"

• Liker 14
Skrevet
5 minutter siden, Christy89 skrev:

Tror ikke hun vet hva det vil si å være alvorlig deprimert. At hun ikke vil ta imot hjelp sier jo litt. Hadde hun vært alvorlig deprimert, så hadde hun faktisk ikke klart å gjøre alt hun gjør og ha et kamerateam på slep.

Hun er en mester i å spille offer og få sympati.  "Buhuu stakkars meg"

Nemlig! Hun hadde ikke hatt annet valg enn å ta imot hjelp. Og aldri i verden om hun hadde orket all den reisingen til utlandet heller. Det er så mye med det hun har kommet med, som absolutt ikke er samsvarende med en klinisk alvorlig depresjon

Det handler vel egentlig ikke om hvorvidt Sofie har slitt eller ikke, men det er alvorlighetsgraden vi snakker om. Det er ganske stor avstand fra mild til alvorlig depresjon. En mild depresjon kan være vond nok i massevis. Og det går faktisk an å ha en vond og vanskelig periode, uten at det trenger å være en depresjon. 

• Liker 15
Gjest -Willow
Skrevet
På 8.3.2018 den 10.55, J.. skrev:

Dagens episode synes jeg faktisk var ganske hyggelig.

K virker som en oppriktig og fin fyr.

Melkeinnlegget synes jeg virket rimelig blåst.

"Jeg drikker egentlig ikke melk (pga dyrene/melkeindustrien),men det er jo så godt at nå drikker jeg 1 liter pr dag"

Løst sitert.

Men igjen - dyrevelferd/vegansk livsstil ryker ut vindu over en lav sko..

Hun er absolutt ingen veganer, ei heller vegetarianer. SE spiser fisk og det tror jeg hun har gjort siden hun sluttet å spise kjøtt? Rett meg gjerne om jeg tar feil. Dermed er hun uansett per definisjon en pescetarianer. Jeg syns hun er svært inkonsekvent i sin egen "hjertesak", og da mister hun mye troverdighet. Ikke misforstå - å gjøre noe er bedre enn ingenting, men slik hun tidligere har formulert seg når det gjelder dyrevelferd og plantebasert kosthold, så fremstår hun som hyklersk. Selv er jeg pescetarianer og har valgt bort kjøtt utelukkende av egoistiske, helsemessige årsaker. At det er bedre for miljøet og dyrene er bare en bonus, men det er jeg helt åpen om. 

På 8.3.2018 den 11.48, Peonjenta skrev:

Jeg lurer på hvordan hun hadde sett ut nå, helt uten operasjoner og fillers. Hun må jo lure noen ganger, hun også. Det er litt trist å tenke på. 

Skrevet
11 minutter siden, -Willow skrev:

Hun er absolutt ingen veganer, ei heller vegetarianer. SE spiser fisk og det tror jeg hun har gjort siden hun sluttet å spise kjøtt? Rett meg gjerne om jeg tar feil. Dermed er hun uansett per definisjon en pescetarianer.

Riktig.

Jeg er ikke så "inn i" forskjellene,men poenget var uansett at det er så halvhjertet og avhengig av dagshumøret for hva hun mener om sine egne hjertesaker at det er helt latterlig å se på.

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...