Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Gjest hulillerunde
Skrevet (endret)
10 minutter siden, Aurora** skrev:

Det er irriterende for hun legger faktisk ord i munnen på han. De som ikke så han på GKN tror jo de han kalte henne stygg og det gjorde han faktisk ikke. Men hun får det til å virke sånn på bloggen. Hun har mange unge lesere og nå legger de vel han for hat siden de tror han kalte idolet de sitt for stygg. Sophie leker offer, IGJEN! 🙈

Sant! Ofte er dette problemet med/rundt SE. Hun kaster ut en påstand på bloggen sin som blir fanget opp av media, de tar det hun skriver for god fisk og *poff* så har de laget en sak basert på noe som er helt feil. Hun får mer oppmerksomhet og trafikk, og dermed mer penger i kassa. 

Det må være slitsomt å være SE og se verden igjennom briller som enten skriker "du er fantastisk, jeg faller ned å tilber deg" eller "hat, stygg, fæl, grusom". Det er ingen nyanser når det gjelder henne. Enten er man liksom for henne eller så er man mot. For å bruke ord som SE kanskje forstår "the world aint that black and white"

Endret av hulillerunde
Videoannonse
Annonse
Gjest orfeus
Skrevet
38 minutter siden, hulillerunde skrev:

Sant! Ofte er dette problemet med/rundt SE. Hun kaster ut en påstand på bloggen sin som blir fanget opp av media, de tar det hun skriver for god fisk og *poff* så har de laget en sak basert på noe som er helt feil. Hun får mer oppmerksomhet og trafikk, og dermed mer penger i kassa. 

Det må være slitsomt å være SE og se verden igjennom briller som enten skriker "du er fantastisk, jeg faller ned å tilber deg" eller "hat, stygg, fæl, grusom". Det er ingen nyanser når det gjelder henne. Enten er man liksom for henne eller så er man mot. For å bruke ord som SE kanskje forstår "the world aint that black and white"

Hvis media lar seg bruke av Sofie igjen, gir jeg helt opp. Det må da være noen med hjerneceller i nettavisene!?

Skrevet
8 timer siden, korallrev skrev:

Han sa ikke det engang, han sa at han ikke ønsker å bli helt forandret. Ganske langt fra det hun skriver. Greit at det er et stikk, men hun er jo helt forandret, det er svært lite igjen av hennes naturlige utseende.

Men selvsagt, greit å ha fanskaren på sin side.

«Jeg ønsker ikke å bli bli forandret slik som SE og MJ» er jo ganske frekt spør du meg. Han sidestiller jo henne med MJ og et uønsket resultat... Det kan jo være at han har et poeng her, men jeg synes så absolutt at det er unødvendig å dra hennes navn inn i en sak som ikke handler om henne. 

Det blir litt som når en jente i klassen på barneskolen sa til en annen: «nesa di ligner på nesa til michael jackson, IKKE VONDT MENT» øhm, neivel? men det er fortsatt en veldig unødvendig kommentar som det er veldig naturlig å tolke som nettopp vondt ment og da er det lurt å la være å si det.

• Liker 4
Skrevet

SE elsker jo å være et navn i saker som ikke gjelder henne, nå sist at en mann ble knivstukket på bussen. Jeg ser poenget ditt, det skal være sagt, fordi jeg uansett synes det er unødvendig å kommentere andres utseende, kjøpt eller ikke. Synes likevel at SE tolker kommentaren overdrevent negativt, og hun burde huske litt på dette intervjuet som hun var så fornøyd med:

https://m.imgur.com/a/4H1j9

(Skjermbilde fra SEs snapchat 4.feb)

Men, det er vel bare alle andre som er krenka? 

• Liker 21
Skrevet
10 timer siden, orfeus skrev:

Hvis media lar seg bruke av Sofie igjen, gir jeg helt opp. Det må da være noen med hjerneceller i nettavisene!?

Fordi de tjener penger på henne. Bare vent, den dagen hun går ut på dato og ikke er så populær lenger, så gidder ikke media å skrive om henne siden hun ikke lenger er en inntektsilde for de

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, Viljaa skrev:

«Jeg ønsker ikke å bli bli forandret slik som SE og MJ» er jo ganske frekt spør du meg. Han sidestiller jo henne med MJ og et uønsket resultat... Det kan jo være at han har et poeng her, men jeg synes så absolutt at det er unødvendig å dra hennes navn inn i en sak som ikke handler om henne. 

Det blir litt som når en jente i klassen på barneskolen sa til en annen: «nesa di ligner på nesa til michael jackson, IKKE VONDT MENT» øhm, neivel? men det er fortsatt en veldig unødvendig kommentar som det er veldig naturlig å tolke som nettopp vondt ment og da er det lurt å la være å si det.

Fair enough, men han sa aldri hun var sttygg og er det folk reagerer på. At hun legger ord i munnen på han.

• Liker 3
Skrevet
6 timer siden, Viljaa skrev:

Syns ikke han sidestiller de med å bruke de som eksempel. Jeg tror han mente det som at han ikke har noen forbilder når det gjelds utseende, det forklarte han også i intervjuet. Det er usunt å ha et ideal. Altfor mange har et ideal de skal nå opp til og fikser på seg selv for å oppnå det. SE- Kylie Jenner. Isabell raad- Kim Kardashian. De blir ikke fornøyd før de har oppnådd det "perfekte" som er det idealene deres er i deres øyne. 

Og hva så om han kom med et lite stikk; har de ikke godt av å høre det? SE blir aldri fornøyd, og hun ligner ikke seg selv eller noen i familien på en prikk. Hun var så lik familien sin før.. Det er bare trist og jeg syns det er bra at noen ENDELIG tørr å navngi!! Greit at han operer selv, men han har ett mye sunnere syn på det enn mange andre i bloggverden og generelt.

• Liker 13
Skrevet
45 minutter siden, boski skrev:

Syns ikke han sidestiller de med å bruke de som eksempel. Jeg tror han mente det som at han ikke har noen forbilder når det gjelds utseende, det forklarte han også i intervjuet. Det er usunt å ha et ideal. Altfor mange har et ideal de skal nå opp til og fikser på seg selv for å oppnå det. SE- Kylie Jenner. Isabell raad- Kim Kardashian. De blir ikke fornøyd før de har oppnådd det "perfekte" som er det idealene deres er i deres øyne. 

Og hva så om han kom med et lite stikk; har de ikke godt av å høre det? SE blir aldri fornøyd, og hun ligner ikke seg selv eller noen i familien på en prikk. Hun var så lik familien sin før.. Det er bare trist og jeg syns det er bra at noen ENDELIG tørr å navngi!! Greit at han operer selv, men han har ett mye sunnere syn på det enn mange andre i bloggverden og generelt.

Helt enig. 

• Liker 1
Skrevet (endret)
1 time siden, boski skrev:

Word! For meg virker som SE vil bli dullet med og folk mene hun er så fantastisk. Hun er fryktelig hårsår og tåler egentlig ingenting. Så fort hun får et lite stikk fra noen (selv om ikke de har nevnt navnet hennes eller prater om henne) så er hun fort med å lage sutreinnlegg og vil ha sympati. Altså hun blir 24 i år. På tide å vokse opp og ikke oppføre seg som en trassig unge

Endret av smalls
  • Liker 11
Gjest Eidsbergingen
Skrevet (endret)

Nu er jeg nysgjerrig på noe. Erlend Elias har beklaget seg og sagt unnskyldning (lest i kommentarfeltet på BOTB) på bloggen sin til SE. Og et par år tilbake beklaget Kristin Gjelsvik på youtube under "Kjære Sophie Elise". Dog Kristin presiserte at hun ikke var enig i alt med SE for det hun sto for (plastisk kirurgi og unge jenter).

Men over til det jeg er nysgjerrig på: Har måtte Sophie Elise beklaget seg og sagt unnskyldning til et annet menneske i media/SoMe? Jeg synes den jenta konstant er såret eller deprimert for noe eller noen. Har ikke hun såret og provosert andre personer?

Endret av Eidsbergingen
Jeg så en feil. Jeg fikset den. Jeg er god.
Skrevet
19 minutter siden, Eidsbergingen skrev:

Nu er jeg nysgjerrig på noe. Erlend Elias har beklaget seg og sagt unnskyldning (lest i kommentarfeltet på BOTB) på bloggen sin til SE. Og et par år tilbake beklaget Kristin Gjelsvik på youtube under "Kjære Sophie Elise". Dog Kristin presiserte at hun ikke var enig i alt med SE for det hun sto for (plastisk kirurgi og unge jenter).

Men over til det jeg er nysgjerrig på: Har måtte Sophie Elise beklaget seg og sagt unnskyldning til et annet menneske i media/SoMe? Jeg synes den jenta konstant er såret eller deprimert for noe eller noen. Har ikke hun såret eller provosert andre personer?

Jeg vet ikke med dere andre men jeg syns det var provoserende at hun disset IR da hun opererte rævva når hun selv hadde gjort nøyaktig det samme. Den vesentlige forskjellen er at IR var ærlig mens SE løy som det holdt i nærmere  2 år.

• Liker 19
Skrevet
30 minutter siden, elisaday skrev:

Jeg vet ikke med dere andre men jeg syns det var provoserende at hun disset IR da hun opererte rævva når hun selv hadde gjort nøyaktig det samme. Den vesentlige forskjellen er at IR var ærlig mens SE løy som det holdt i nærmere  2 år.

Blir det samme som at jeg skal disse noen fordi de bleiket håret blondt, men så bleiker jeg håret blondt like etterpå  🙈🙈🙉

• Liker 4
Skrevet
4 minutter siden, smalls skrev:

Blir det samme som at jeg skal disse noen fordi de bleiket håret blondt, men så bleiker jeg håret blondt like etterpå  🙈🙈🙉

Ja det blir jo det 😂 Men vanlige dødelige setter seg ikke på en rosa enhjørning og fremstiller seg selv som bedre enn andre liksom. Det er en Sofie Elise greie det der.

• Liker 1
Gjest Eidsbergingen
Skrevet
20 minutter siden, elisaday skrev:

Lurer på hvor lenge hun er aktuell i dagens media før en annen kommer og skyver ho bort. Ikke for det. Hun lever godt av å selge annonseplasser og reklamere for sponsa produkter, og blende litt inn personlige tanker og meninger i all reklamen, for å pleie fansen.

Gjest orfeus
Skrevet

Håper media dropper henne snart. Virkelig. Norsk ungdom fortjener bedre. 

Gjest Eidsbergingen
Skrevet
8 minutter siden, orfeus skrev:

Håper media dropper henne snart. Virkelig. Norsk ungdom fortjener bedre. 

Helsesista og Ulrikke Falch fortjener media plassen og de heier jeg på 

Gjest orfeus
Skrevet
22 minutter siden, Eidsbergingen skrev:

Helsesista og Ulrikke Falch fortjener media plassen og de heier jeg på 

Støttes! Det er kloke kvinner, gode forbilder. 

Gjest LinusMR
Skrevet
1 time siden, elisaday skrev:

Åneida, SE løy aldri om at hun ikke hadde operert rumpen, for hun sa jo aldri «jeg har ikke operert rumpen» (eller noe i den duren), ref. henne selv på Sophie Elises verden. Å si at hun har trent for å få den store rumpen er jo såklart ikke å lyve, må vite. 

Skrevet
3 timer siden, boski skrev:

Det virker som om det ikke er LOV til å mene at hun ser fullstendig annerledes ut og at det er en uvanlig ting å gjøre med sitt eget utseende.   Man kan sette på vipper, fylle kjeften full av restylane ovs.  men det skal MYE til for å få et helt nytt ansikt slik SE har.   Hun har virkelig tatt den helt ut!

• Liker 10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...