Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Skrevet
13 timer siden, orfeus skrev:

Signerer. 

Det er dessverre alt for mange (godt voksne) som er naive og lettlurte. 

Dette er å sette deg selv på en pidestall. Er 100 % enig med den du siterte, forøvrig. Men det kan tenkes at mange av disse godt voksne rett og slett har andre verdier enn deg og meg, det betyr ikke at de er naive og lettlurte.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Vilunich
Skrevet

Hvilken blogger har skrevet om Sophie i sitt kommentarfelt ref spørsmål og svar runden hennes?

Skrevet

Hvilken blogger har snakket negativt om henne i kommentarfeltet? Og hvilken episode snakket tusvik og tønne om henne?

Skrevet (endret)
51 minutter siden, Mnjah skrev:

Dette er å sette deg selv på en pidestall. Er 100 % enig med den du siterte, forøvrig. Men det kan tenkes at mange av disse godt voksne rett og slett har andre verdier enn deg og meg, det betyr ikke at de er naive og lettlurte.

Dette skjønner jeg ikke. Mener du at reklamebloggere som fronter kroppspress, seksualisering, overforbruk, testing på dyr, miljøforurensning, dobbeltmoral, romantisering av alvorlige sykdommer, omgåelse av markedsføringsloven og bagatellisering av unødvendige plastiske operasjoner, er verdier man skal støtte opp om?

Endret av orfeus
Skrevet (endret)
13 hours ago, Martheegne said:

Hvilken blogger har snakket negativt om henne i kommentarfeltet? Og hvilken episode snakket tusvik og tønne om henne?

T&T har vel nevnt henne flere ganger men synes aldri de har vært spesielt slemme mot henne egentlig.

Vet ikke hvilken blogger men hun og Kristin Styleconnections var jo venner før iallfall og så at på Kristins innlegg om gullbarbie så spurte noen "burde ikke bloggere som SE og IR få denne" og hun svarte "Enig!". Om det er nok for å tels som baksnakking..... tja. Jeg synes ikke det men SE er jo litt hårsår etter min mening.

http://www.kristingjelsvik.no/best-pa-a-fa-ungdom-a-fole-verst/#comments 

Endret av SoftKitty
  • Liker 1
Skrevet
46 minutter siden, SoftKitty skrev:

T&T har vel nevnt henne flere ganger men synes aldri de har vært spesielt slemme mot henne egentlig.

Vet ikke hvilken blogger men hun og Kristin Styleconnections var jo venner før iallfall og så at på Kristins innlegg om gullbarbie så spurte noen "burde ikke bloggere som SE og IR få denne" og hun svarte "Enig!". Om det er nok for å tels som baksnakking..... tja. Jeg synes ikke det men SE er jo litt hårsår etter min mening.

Hvem er T&T?

Gjest Eidsbergingen
Skrevet
3 minutter siden, Elevbruker skrev:

Hvem er T&T?

Tusvik og Tønne, hvis jeg ikke har misforstått 

Skrevet
1 time siden, SoftKitty skrev:

"Litt" hårsår, århundrets underdrivelse 😂 hun kjenner mye under alle parykkene sine hun der 😂

• Liker 2
Skrevet

Litt hårsår? Tror ikke jeg vet om noen som er så hårsår som Sophie Elise 

• Liker 8
Gjest Eidsbergingen
Skrevet

Må spørre: Hva er det Sophie skriver/mener om?

Klikkforbud denne uka

Skrevet
42 minutter siden, Eidsbergingen skrev:

Må spørre: Hva er det Sophie skriver/mener om?

Klikkforbud denne uka

Hun skriver og mener om alt, enten hun har kunnskap nok om det eller ikke.

• Liker 2
Gjest Eidsbergingen
Skrevet
2 minutter siden, Oktnxbye skrev:

Hun skriver og mener om alt, enten hun har kunnskap nok om det eller ikke.

Så jeg har ikke gått glipp av noe likevel 

Skrevet
15 timer siden, orfeus skrev:

Dette skjønner jeg ikke. Mener du at reklamebloggere som fronter kroppspress, seksualisering, overforbruk, testing på dyr, miljøforurensning, dobbeltmoral, romantisering av alvorlige sykdommer, omgåelse av markedsføringsloven og bagatellisering av unødvendige plastiske operasjoner, er verdier man skal støtte opp om?

Hvor skrev jeg det? Nå misforstår du med vilje. Og så pinlig at du skriver i fet når du mener du har et poeng, apropos pidestallen. 

Her får du teskje:

Jeg mener at andre faktisk kan tillegge fokus på andre ting. Mange bryr seg ikke om miljø, dessverre, bare se på debatten i Pilotfrue-tråden om å kjøpe nytt/brukt. Urovekkende og trist å ikke kjøpe brukt, spør du meg, mens for andre i tråden var det helt uaktuelt å kjøpe brukte ting til en baby, og de ville heller ikke engang at søsknene skulle arve. Disse engasjerer seg kanskje i noe annet som jeg ikke bryr meg om igjen, altså andre verdier. Skjønner du nå?

Noen bryr seg ikke om testing på dyr eller overforbruk. Folk har ulike verdier, og de du kaller naive bryr seg kanskje bevisst ikke om disse tingene, men de ser (merkelig nok) andre verdier i SE som vi ikke ser, feks åpenhet om psykiske lidelser (om man velger å tro henne), en som tilsynelatende har gått fra å være utenfor, til å bli en sterk stemme i samfunnet. Det kan være de menneskene du kaller naive og lettlurte fokuserer på helt andre ting enn hva du selv gjør, det betyr ikke at du kan avskrive dem som naive og lettlurte, dessverre. Det blir er snevert verdenssyn du sitter på, i så fall.

Skrevet (endret)

SE skriver at hun nå klarer å se helheten med miljøet...... snakker om flere reiser enn noensinne. Savner å være i 20-årene og fullstendig blind for egne handlinger. 

Fra bloggen (er det lov å sitere?): 

"Jeg har forresten fått litt dritt for at jeg ikke kutter ut fisk, men da jeg ble vegetarianer så jeg ikke på fisk på samme måte som nå (siden jeg nå klarer å se helheten med miljøet). Så det vil nok gå seg til etterhvert"

Endret av Mnjah
Skrevet (endret)

SE er så avhengig av å lese om seg selv i media og på nett at når det er litt stille rundt henne et par dager, så må hun legge opp til spekulasjon rundt seg selv ved å hinte til at noen har baksnakket henne i kommentarfeltet på en annen blogg. Overrasker meg ikke om dette bare er noe hun har funnet på eller i det minste overdramatisert for å få oppmerksomhet.

Endret av ReinaSiete
  • Liker 5
Skrevet
28 minutter siden, ReinaSiete skrev:

SE er så avhengig av å lese om seg selv i media og på nett at når det er litt stille rundt henne et par dager, så må hun legge opp til spekulasjon rundt seg selv ved å hinte til at noen har baksnakket henne i kommentarfeltet på en annen blogg. Overrasker meg ikke om dette bare er noe hun har funnet på eller i det minste overdramatisert for å få oppmerksomhet.

Er visstnok Kristin Gjelsvik. Men om SE hadde hatt selvinnsikt så hadde hun ikke sett det som baksnakking. (at SE burde vært nominert til gullbarbie, Gjelsvik sa seg enig i det). Hun skriver "er (var?) ei venninne" - gode venner er ærlige, SE.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Driver hun ennå på med å late som hun er gravid eller har det gått over like fort som andre kjendistrender pleier å gjøre?   

Endret av elisaday
Fjernet setning. Vil ikke oppfordre til galskap
  • Liker 12
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)
elisaday skrev (På 26.2.2018 den 15.32):

Driver hun ennå på med å late som hun er gravid eller har det gått over like fort som andre kjendistrender pleier å gjøre?   

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet
Akkurat nå, Nasse Nøff ❤ skrev:

Hun la ut en snap hvor hun drakk vin i går. Så det har nok gått over. Kanskje hun oppdaget hvor patetisk det forsøket var og later som at ingenting har skjedd. 

Det gikk ganske så fort over. Ingen spekulasjoner i media. Håper hun begynner å bli like irrelevant som hun faktisk er. 

• Liker 11
Skrevet

Hudproblemer
06.05.2015: "Hvordan jeg fikk fin hud igjen (…) Som dere vet går jeg i skrivende stund på tabelettene Isotretinoin som skal hjelpe mot uren hud. Eller, faktisk skal det ikke bare hjelpe, pillene skal kurere. Og tro meg, det har de gjort!" (http://sophieelise.blogg.no/1430850818_eneste_som_hjelper_nr.html)
22.05.2015: skriver om resultatet av Isotretinoin-kuren "Nå, etter tre måeder på Isotretinoin!Alt som gjenstår for en perfekt hud et par arr, som dere også kan se litt på bildene under. (…) Jeg slet med ureheter i flere år, og endelig slipper jeg å tenke på det. " (…) "Jeg gruer meg nesten litt til å avslutte kuren, fordi jeg har blitt nesten avhengig av å vite at jeg tar noe hver dag som holder huden min fin, og for hver dag blir det bare bedre. Men, i følge legen min skal jeg være kvitt dette for godt" (http://sophieelise.blogg.no/1432315236_huden_mi_fr__etter.html)
20.03.2017: "dette hjalp på hudproblemene mine! (…) Skinrepair!" (http://sophieelise.blogg.no/1490012309_dette_hjalp_p_hudpro…)
06.11.2017: Nok en annonse for Skinrepair - "Jeg sverger, hver eneste november og frem til rundt februar-mars har det pleid å være et helvete uten like med tørrhet, røde prikker og ikke minst kviser. Vel, not anymore! Visste dere at for å få fin hud må man starte på innsiden?" (http://sophieelise.blogg.no/1509993908_min_hemmelighet.html)
26.02.2018: Skinrepair fungerer visst ikke så bra som Sophie Elise skal ha det til, for nå skriver hun at hun har fått uren hud igjen så fort hun sluttet på tablettene, og dermed reklamerer for andre produkter som skal hjelpe på huden "Jeg føler meg så ekkel, kvisete og tørr om dagen at jeg for et par uker siden kjøpte masse produkter som er tilegnet "trøtt og moden hud"." (…) "Kviser, trøtt, tørr, sliten - det er stikkord som kan beskrive meg på den tiden - og forsåvidt nå - ganske bra. " (http://sophieelise.blogg.no/1519587964_jeg_har_ftt_uren_hud_igjen__n_m_jeg_ta_tak.html)

• Liker 19

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...