Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sofie er den eneste jeg vet om som har speil over kjøkkenbenken.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, orfeus skrev:

Lene Orvik har også speil over kjøkkenbenken 🙈

• Liker 3
Skrevet
6 minutter siden, amadine skrev:

Lene Orvik har også speil over kjøkkenbenken 🙈

Haha 😂 Det er en bloggergreie, altså. 

Skrevet
1 minutt siden, orfeus skrev:

Haha 😂 Det er en bloggergreie, altså. 

Eller er narssisistiskgreie? 

• Liker 16
Skrevet
17 minutter siden, orfeus said:

Skummelt.

Når jeg skrev at det var «forståelig», var det fordi han er en relativt kjent figur i Sverige, har kort lunte, sier rett ut hva han mener, og derfor er utsatt for idioter som skal tøffe seg. «Forståelig» betyr ikke at det er greit, på ingen måte.

Skjønte det :) bare skrev hva som hadde skjedd siden sikkert mange lurte på det. 

Skrevet
5 minutter siden, amadine skrev:

Eller er narssisistiskgreie? 

To sider av samme sak 😂 Jeg hadde ikke orket å ha speil over kjøkkenbenken, men det er vel flere som syns det er en god ide. Eller kanskje det bare er en litt skrudd interiørkonsulent som har forledet dem.

Gjest hulillerunde
Skrevet
22 minutter siden, orfeus skrev:

To sider av samme sak 😂 Jeg hadde ikke orket å ha speil over kjøkkenbenken, men det er vel flere som syns det er en god ide. Eller kanskje det bare er en litt skrudd interiørkonsulent som har forledet dem.

SE kan lett ha speil over kjøkkenbenken...det kommer jo aldri til å bli tilgriset av matlaging siden hun ikke lager mat :P

Skrevet
47 minutter siden, orfeus skrev:

Har selv speil to plasser på kjøkkenet, ikke for å kunne se meg selv, til det henger de for høyt. Det er for å gi følelsen av at kjøkkenet er større enn det er. Ser Sofie har et ganske lite kjøkken. Syns det ble skikkelig fint med den nye innredningen. 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, orfeus skrev:

Har aldri hørt om noen som har speil over kjøkkenbenken. Men hun har vel speil der sånn at hun kan speilet seg når hun henter et glass juice.

• Liker 3
Skrevet

Nå mente jo Sofie at Joakim hadde drevet og baksnakket henne (når han hadde snakket  med F om botox og katt i motvind´´ (noe han også sier når de snakker sammen face to face) så virker som grensa er lav før det liksom er baksnakking i hennes øyene. 

• Liker 12
Skrevet
31 minutter siden, Jordbærkake34532 skrev:

Nå mente jo Sofie at Joakim hadde drevet og baksnakket henne (når han hadde snakket  med F om botox og katt i motvind´´ (noe han også sier når de snakker sammen face to face) så virker som grensa er lav før det liksom er baksnakking i hennes øyene. 

Hun virker litt dramaqueen 

• Liker 12
Gjest hulillerunde
Skrevet
På 28.2.2018 den 20.09, smalls skrev:

Hun virker litt dramaqueen 

ikke så rent lite dramaqueen...

Skrevet
På 16.2.2018 den 0.10, Metzili skrev:

"Det jeg nå har gjort er, kort fortalt: fjernet en del cyster (da noen av dem hadde vokst til å bli over dobbelt så store), skyll av bekken + sjekke om eggstokkene mine funker som de skal. Dette har jeg jo fått en indikator på tidligere, men jeg måtte operere for å finne ut 100%. Nå har jeg svaret og det er altså nei, den ene slipper ikke ut egg og jeg har derfor mye mindre sannsynlighet for å bli gravid enn andre. "  Fra Bloggen 13.12.17. Så hun er ikke gravid, altså ;)

Beklager altså... Men jeg tar dessverre alt hun skriver med en klype salt.... 

• Liker 2
Skrevet

Så klart var hun ikke gravid. Var kun ute etter oppmerksomhet og spalteplass, som vanlig :rolleyes:

• Liker 8
Gjest hulillerunde
Skrevet

Det er interessant at det fortsatt finnes mennesker som påstår at SEs blogg er en dagbok på nett når svært mange av innleggene hennes er merket som annonse...hvordan kan man forsvare det som en "dagbok på nett"?? 

Gjest orfeus
Skrevet (endret)

Subjektivt sukk: Hvorfor har de laget en hel serie om noen som ikke har noe annet å by på enn svært private kroppsdeler og barnslig sutring? Har hun en trofast følgerskare som er helt blind for hva hun egentlig representerer? Hun sier hun er feminist og miljøinteressert, men til tross for at hun har en gyllen mulighet via serien til virkelig å fremme slike saker, velger hun å vise bimboimaget ... Hm. Er ikke miljøsofie og feministsofie en del av henne likevel? Har det bare vært bloggfyll mellom reklameinnleggene?

Jeg så litt av serie-episoden i går. Er hun ikke fryktelig umoden og uvitende til å være såpass som 23? Eller har de med vilje klippet det slik at hun blir framstilt som «dum og barnslig»? Jeg mener, hvis hennes ønske er å vise hvem hun er, og hun selv mener at hun er smart og dyp og vet mye, - hvorfor blir ikke det vist? Den lange og stressende oppramsingen av pubertale sannheter om «miljø og sånn» virket panisk og usammenhengende, som en lekse som var pugget, og ble falsk og masete fordi hun stadig kikket mot kamera for å sjekke at det ble filmet. :roll:

Endret av orfeus
Gjest Eidsbergingen
Skrevet
36 minutter siden, hulillerunde skrev:

Det er interessant at det fortsatt finnes mennesker som påstår at SEs blogg er en dagbok på nett når svært mange av innleggene hennes er merket som annonse...hvordan kan man forsvare det som en "dagbok på nett"?? 

Dyp, personlig og ærlig rett fra levra? Hadde vært interessant å sett/hørt argumentasjonene for "dagbok på nett". Hvor mye det holder vann.

Finner ikke ordet "dagbok" i  

Vedtektfestet formål:

Bloggvirksomhet og annet som naturlig faller sammen med dette, som  foredrag, markedsføring og annet. 

Virksomhet/art/bransje:

Blogg. Foredrag. Skribentvirksomhet. Markedsføring. Reklame. 

Hentet fra https://w2.brreg.no/enhet/sok/detalj.jsp?orgnr=916848773

Håper jeg ikke bomma da jeg er ikke glad å oppgi feil kilder. Takk til sosiologilæreren for det. 

Gjest orfeus
Skrevet
10 minutter siden, Eidsbergingen skrev:

Dyp, personlig og ærlig rett fra levra? Hadde vært interessant å sett/hørt argumentasjonene for "dagbok på nett". Hvor mye det holder vann.

Finner ikke ordet "dagbok" i  

Vedtektfestet formål:

Bloggvirksomhet og annet som naturlig faller sammen med dette, som  foredrag, markedsføring og annet. 

Virksomhet/art/bransje:

Blogg. Foredrag. Skribentvirksomhet. Markedsføring. Reklame. 

Hentet fra https://w2.brreg.no/enhet/sok/detalj.jsp?orgnr=916848773

Håper jeg ikke bomma da jeg er ikke glad å oppgi feil kilder. Takk til sosiologilæreren for det. 

Det kommer vel inn under «Selvstendig kunstnerisk virksomhet innen blogging». https://w2.brreg.no/enhet/sok/detalj.jsp?orgnr=916848773

«Kunstnerisk virksomhet» gir jo frihet til både fakta og fiksjon. Hos den autodidakte er kunstbegrepet ofte synonymt med «å gjøre som man vil» 

Gjest Eidsbergingen
Skrevet (endret)
24 minutter siden, orfeus skrev:

Det kommer vel inn under «Selvstendig kunstnerisk virksomhet innen blogging». https://w2.brreg.no/enhet/sok/detalj.jsp?orgnr=916848773

«Kunstnerisk virksomhet» gir jo frihet til både fakta og fiksjon. Hos den autodidakte er kunstbegrepet ofte synonymt med «å gjøre som man vil» 

SE har jo et estetisk talent for den kunstneriske virksomheten sin, uten tvil.

Endret av Eidsbergingen
Gjest pelikanen
Skrevet
1 time siden, orfeus skrev:

Subjektivt sukk: Hvorfor har de laget en hel serie om noen som ikke har noe annet å by på enn svært private kroppsdeler og barnslig sutring? Har hun en trofast følgerskare som er helt blind for hva hun egentlig representerer? Hun sier hun er feminist og miljøinteressert, men til tross for at hun har en gyllen mulighet via serien til virkelig å fremme slike saker, velger hun å vise bimboimaget ... Hm. Er ikke miljøsofie og feministsofie en del av henne likevel? Har det bare vært bloggfyll mellom reklameinnleggene?

Jeg så litt av serie-episoden i går. Er hun ikke fryktelig umoden og uvitende til å være såpass som 23? Eller har de med vilje klippet det slik at hun blir framstilt som «dum og barnslig»? Jeg mener, hvis hennes ønske er å vise hvem hun er, og hun selv mener at hun er smart og dyp og vet mye, - hvorfor blir ikke det vist? Den lange og stressende oppramsingen av pubertale sannheter om «miljø og sånn» virket panisk og usammenhengende, som en lekse som var pugget, og ble falsk og masete fordi hun stadig kikket mot kamera for å sjekke at det ble filmet. :roll:

Feminist?😂😂😂😂tror ikke hun vet hva det ordet betyr

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...