Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Gjest -Willow
Skrevet

Nå overreagerte SE i forhold til Erlend Elias sitt utsagn, men han skal søren ikke snakke. Han har ser faktisk så operert ut at han ligner en parodi av seg selv. Jeg blir så sinna over at dette normaliseres. Det ser ikke bra ut. Det er en syk ting å gjøre! Både SE og Erlend Elias burde tåle å høre det når de fortsetter og fortsetter og bidrar til å promotere dette. 

Videoannonse
Annonse
Gjest Eidsbergingen
Skrevet
20 minutter siden, Jegskulleønskeat skrev:

Enig. Har selv prøvd å ta livet av meg, og var suicidal senest igår kveld. Ingenting som er verre enn å være så langt nede og miste absolutt alt som finnes av håp. 

Vil bare sende en :klemmer: og takk for at du deler. Innlegget ditt gjennomsyrer Sophies mange forsøk på å være dyp og mentale problemer. Det går ikke an! Media gjør det verre å gi henne en stemme for alt og ingenting.

2 minutter siden, Salka skrev:

Burde blitt sendt til en hytte i skogen milevis fra Internett, (dyretestet) sminke, kirurger og kosmetiske behandlere. Det tror jeg hun hadde hatt godt av. 

Får se hvordan det går på kjendis farmen. Hun skulle være med der i sommer? 

Gjest Eidsbergingen
Skrevet
1 minutt siden, -Willow skrev:

Nå overreagerte SE i forhold til Erlend Elias sitt utsagn, men han skal søren ikke snakke. Han har ser faktisk så operert ut at han ligner en parodi av seg selv. Jeg blir så sinna over at dette normaliseres. Det ser ikke bra ut. Det er en syk ting å gjøre! Både SE og Erlend Elias burde tåle å høre det når de fortsetter og fortsetter og bidrar til å promotere dette. 

Synes alle blir dønn like til slutt. Samme glatte og hovne resultatet :glare:

Skrevet
Akkurat nå, Eidsbergingen skrev:

Vil bare sende en :klemmer: og takk for at du deler. Innlegget ditt gjennomsyrer Sophies mange forsøk på å være dyp og mentale problemer. Det går ikke an! Media gjør det verre å gi henne en stemme for alt og ingenting.

Dæven! Skal hun på kjendisfarmen? Hvordan skal det gå, haha. :P 

• Liker 1
Gjest Eidsbergingen
Skrevet
5 minutter siden, Salka skrev:

Dæven! Skal hun på kjendisfarmen? Hvordan skal det gå, haha. :P 

Vi får se :fnise:  Er nysgjerrig på hvordan hun vil gå sammen med andre på et avgrenset område

Gjest orfeus
Skrevet
31 minutter siden, Jegskulleønskeat skrev:

Enig. Har selv prøvd å ta livet av meg, og var suicidal senest igår kveld. Ingenting som er verre enn å være så langt nede og miste absolutt alt som finnes av håp. 

Det blir liksom litt feil å trykke «like», men jeg blir oppriktig lei meg på dine og andres vegne, når jeg leser SE sine flåsete innlegg om depresjon og selvmord. Som fjortenåring hadde jeg selv en fase jeg ikke unner noen, og det gjør at jeg blir ekstra opptatt av - og forbannet på - SEs romantisering av psykiske problemer. Er det da ingen av hennes venner og familie som kan snakke litt vett inn i hodet hennes? Hun er slem, uten empati og usedvanlig frekk, når hun leker med temaet i en reklameblogg.

Skrevet
6 minutter siden, Eidsbergingen skrev:

Vi får se :fnise:  Er nysgjerrig på hvordan hun vil gå sammen med andre på et avgrenset område

Jeg er mest nysgjerrig på hvordan hun skal klare seg i flere uker uten sminke og alle de produktene hun bruker daglig.  På farmen har de vel så vidt lov til å ha med deo. 

• Liker 1
Gjest orfeus
Skrevet
7 minutter siden, Eidsbergingen skrev:

Jeg tror ikke hun har forstått hva programmet egentlig går ut på. Og stakkars de andre deltakerne :roll:

Skrevet
13 minutter siden, Peonjenta skrev:

Jeg er mest nysgjerrig på hvordan hun skal klare seg i flere uker uten sminke og alle de produktene hun bruker daglig.  På farmen har de vel så vidt lov til å ha med deo. 

Farmen Kjendis får de til å med ha med seg mobil,så det er nok ingen fare for at hun ikke får sminke seg.

Men bortsett fra en kommentar om henne sagt i en biaettning i en helt random samtale med venner.. er det faktisk bekreftet noen plass at hun skal være med?

• Liker 1
Skrevet
12 minutter siden, Peonjenta skrev:

Hun krever sikkert å få ha med seg sminke og speil eller smugler det inn. Deltakerne i år fikk også goder som ikke de "vanlige" deltakerne fikk. EE krevde f.eks å få ha med seg barbersaker. Han hadde sikkert med sminke og. Han krevde også røyk. 

• Liker 1
Gjest Eidsbergingen
Skrevet

TV2 burde lage "Blogger Farmen".

Skrevet

Foreldrene har garantert prøvd å snakke henne til fornuft, men uten hell. Hun virker veldig sta og VET hva hun vil. Tror ikke det nytter å snakke til jenta. Så de har nok gitt opp. Kommer ingen vei. Er som å snakke til en vegg. 

Hun er jo voksen, så foreldrene kan ikke hive dataen, sperre abonnementer osv. Hun er ikke 16 år lengere.

Skrevet
38 minutter siden, Peonjenta skrev:

På den vanlige farmen Ja, men kjendisene har lov til å ha med goder og er mer frie tøyler. Jegertvillingene nekter å være med hvis de ikke fikk ha med røyk 

• Liker 1
Gjest Newroz
Skrevet
4 timer siden, Snuppah00 skrev:

Burde sende dette til henne.

Hun er fullstendig klar over det, men vil ikke følge reglene. 

Gjest Dikteren
Skrevet
38 minutter siden, orfeus skrev:

Det blir liksom litt feil å trykke «like», men jeg blir oppriktig lei meg på dine og andres vegne, når jeg leser SE sine flåsete innlegg om depresjon og selvmord. Som fjortenåring hadde jeg selv en fase jeg ikke unner noen, og det gjør at jeg blir ekstra opptatt av - og forbannet på - SEs romantisering av psykiske problemer. Er det da ingen av hennes venner og familie som kan snakke litt vett inn i hodet hennes? Hun er slem, uten empati og usedvanlig frekk, når hun leker med temaet i en reklameblogg.

Det fornuftige folk rundt henne ønsker å formidle går inn i et øre og ut av det andre - så jeg tror ikke det er så enkelt. 

Skrevet (endret)
1 time siden, Jegskulleønskeat skrev:

Enig med deg der, ingenting er verre enn det. Dog føler jeg at SE fremstiller det som noe som gjør henne dyp og unik. Jeg synes også at hun får det i tillegg til å virke morsomt, og mindre alvorlig enn det faktisk er med kommentarer som: "den dagen jeg tør å ta livet av meg selv, så skal jeg også ha kun ett eneste ønske, og det er rosa champagne i min begravelse". Hun har nok hatt tunge perioder i livet, inkludert selvmordstanker, men slike kommentarer oser ikke akkurat av respekt for andre mennesker som har  reelle psykiske lidelser. 

Endret av aell
feil
Skrevet

Lurer på hvordan det er for familien hennes å lese noe slikt? De må jo reagere. 

• Liker 6
Gjest Eidsbergingen
Skrevet
3 minutter siden, Sh999 skrev:

Lurer på hvordan det er for familien hennes å lese noe slikt? De må jo reagere. 

Enig. 

Inntrykk av at Sophie Elise er heldig med familie og venner som virker tolerante, snille og gode. 

Gjest Jegskulleønskeat
Skrevet
2 timer siden, aell skrev:

Enig med deg der, ingenting er verre enn det. Dog føler jeg at SE fremstiller det som noe som gjør henne dyp og unik. Jeg synes også at hun får det i tillegg til å virke morsomt, og mindre alvorlig enn det faktisk er med kommentarer som: "den dagen jeg tør å ta livet av meg selv, så skal jeg også ha kun ett eneste ønske, og det er rosa champagne i min begravelse". Hun har nok hatt tunge perioder i livet, inkludert selvmordstanker, men slike kommentarer oser ikke akkurat av respekt for andre mennesker som har  reelle psykiske lidelser. 

Helt enig. Jeg betviler heller ikke at hun har det vondt med seg selv og søker bekreftelse fra andre. Det er mulig at hun også har en psykisk lidelse. Men akkurat den kommentaren om den rosa champagnen, ble rett og slett så altfor dum. Jeg har ikke noe imot henne som person. Hun er akkurat like verdifull som alle andre, men den kommentaren var virkelig upassende. Helt serriøst 

Gjest Jegskulleønskeat
Skrevet (endret)
På 7.3.2018 den 13.20, Eidsbergingen skrev:

Takk. Ja, har kompleks PTSD og går i behandling.

Skal hun være med i farmen? Trodde hun skrev enten det eller legge seg inn på psykiatrisk. Ikke at det ga så mye mening. Å ligge på psykiatrisk er ikke som å ljosere inn på et hotell. Har ikke vært innlagt selv, men altså, det er ikke et hotell hvertfall.

Endret av Jegskulleønskeat

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...