Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Gjest Eidsbergingen
Skrevet
Akkurat nå, Jegskulleønskeat skrev:

Kronikken til Kristin Gjeldsvik var svært interresant. Jeg er helt enig. Man har et enormt ansvar når man har så mye påvirkningskraft, om man vil det eller ikke. Kroppspress, kosmetiske operasjoner, glorifisering av psykiske lidelser og latterliggjøring av innleggelse på psykiatrisk, i tillegg til dobbelt moral, er ikke gunstig. 

Jeg håper at SE ikke blir igjen i Paris for alltid og unngår å delta i en debatt som berører henne og flere (lesere, rosa- og toppbloggere, annonsører og hele industrien). 

Godt oppsummert! Jeg er dårlig på å gi kort sammendrag av det jeg deler. Ikke handy på mobil, beklager for det 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun dro vel til Paris for å slippe å delta i denne debatten tenker jeg 🙄

• Liker 16
Gjest Jegskulleønskeat
Skrevet
35 minutter siden, smalls skrev:

Hun dro vel til Paris for å slippe å delta i denne debatten tenker jeg 🙄

Når dro hun dit?

Gjest Eidsbergingen
Skrevet
3 minutter siden, Jegskulleønskeat skrev:

Når dro hun dit?

8. mars

Skrevet

En ting jeg ikke klarer å forstå (eller det er flere ting hun gjør som jeg ikke forstår, men ja) Hvordan kan hun fortelle at hun ikke tilhørte noen venninnegjeng og at hun ikke hadde noen venninner i ungdomstiden? Når til og med hun Stine Mari er med i serien og er ofte med på blogginnleggene til Sophie? Og det virket som om Stine, Joakim og Fetisha ble gode venner når de var hjemme i Harstad? I tillegg når hun har til og med BFF-TATTOVERING med Anne Sofie. Altså.. Jeg bare klarer ikke å forstå hvordan hun kan melde om at hun ikke hadde venner. Hvordan får hun disse gamle venninnene sine til å føle seg da? Herlighet. De har jo alltid vært der for hun, virker det som hvert fall. Også sitter hun der og skriver at "nei jeg tilhørte ikke noen vennegjeng" når jeg husker jeg leste bloggen hennes mens hun gikk på VGS, hvor hun var venn med Amanda, Stine, Anne Sofie osv.. de hang jo sammen hele tiden? Greit nok at hun hadde det vanskelig, men og si at hun ikke hadde noen venner er respektløst mot de som faktisk ikke har en eneste venn og mot de som var/er venninne med Sophie. 

• Liker 29
Gjest orfeus
Skrevet
1 time siden, Mheihei skrev:

En ting jeg ikke klarer å forstå (eller det er flere ting hun gjør som jeg ikke forstår, men ja) Hvordan kan hun fortelle at hun ikke tilhørte noen venninnegjeng og at hun ikke hadde noen venninner i ungdomstiden? Når til og med hun Stine Mari er med i serien og er ofte med på blogginnleggene til Sophie? Og det virket som om Stine, Joakim og Fetisha ble gode venner når de var hjemme i Harstad? I tillegg når hun har til og med BFF-TATTOVERING med Anne Sofie. Altså.. Jeg bare klarer ikke å forstå hvordan hun kan melde om at hun ikke hadde venner. Hvordan får hun disse gamle venninnene sine til å føle seg da? Herlighet. De har jo alltid vært der for hun, virker det som hvert fall. Også sitter hun der og skriver at "nei jeg tilhørte ikke noen vennegjeng" når jeg husker jeg leste bloggen hennes mens hun gikk på VGS, hvor hun var venn med Amanda, Stine, Anne Sofie osv.. de hang jo sammen hele tiden? Greit nok at hun hadde det vanskelig, men og si at hun ikke hadde noen venner er respektløst mot de som faktisk ikke har en eneste venn og mot de som var/er venninne med Sophie. 

Hvis man forventer at alle skal beundre deg og tilbe deg, er det ikke nok med de vanlige venninnene ...

Skrevet

Mulig hun har en urealistisk forventning til hvordan en vennegjeng skal funke? At hun tenker det skal være som på tvserier der en liten gjeng jenter+gutter konstant gjør alt sammen og er ekstremt close? Det finnes jo sånne vennegjenger i virkeligheten også men det er jo ikke det som er mest vanlig. Vet ikke om hun egentlig refererer til en periode før hun begynte å blogge men har inntrykk av at hun hadde veldig gode venner mens hun blogget iallfall, basert på det hun sier på bloggen og hvordan hun fremdeles har god kontakt og vennskap med flere av dem. + at hun blogget om fester og sosiale sammenkomster..

• Liker 8
Gjest Jegskulleønskeat
Skrevet

Det virker som om at hun hadde en del venner ja, men det er mulig at hun følte seg ensom. Når man ikke har det greit inni seg er det lett å føle at man sitter med alt alene, og at ingen forstår hva en går gjennom. 

Skrevet

Og det kan være mulig hun ikke hadde de vennene hun egentlig ville ha...At hun følte seg utenfor det "gode selskap" og ikke var populær. At hun hadde enkeltvenner er kanskje ikke å "være i en vennegjeng" i hennes verden.

• Liker 3
Skrevet

For en time siden på instastory: 

"siste dagen i Paris ble jeg ranet og har derfor vært av sosiale medier de siste dagene (null mac, kamera, pass, mobil osv). Har kommet meg hjem nå og oppdaterer så snart jeg har fått nye ting! Så skummel opplevelse:cry3:"

Jaja.

Skrevet
46 minutter siden, Oktnxbye skrev:

"siste dagen i Paris ble jeg ranet og har derfor vært av sosiale medier de siste dagene (null mac, kamera, pass, mobil osv). Har kommet meg hjem nå og oppdaterer så snart jeg har fått nye ting! Så skummel opplevelse:cry3:"

Jaja.

Hadde du likt å bli ranet?

• Liker 7
Gjest orfeus
Skrevet
33 minutter siden, Elevbruker skrev:

Hadde du likt å bli ranet?

Det var vel ikke det @Oktnxbye skrev? At h*n syns det var greit at Sofie ble ranet. Skjerpings!

Skrevet
1 time siden, Oktnxbye skrev:

Jaja.

Hun har det ikke lett gitt. Først være vitne til noen bli knivstukket på bussen og nå ranet.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Pass, Mac, mobil og kamera ("osv".) ranet på en gang?  ALT, liksom?

SE hadde aldri gått ut uten verken mobil eller kamera når hun er i Paris, eller noe sted - har hotellrommet hennes blitt ranet på natten mens hun sov der? Kanskje hun til og med ble bakbundet og lagt i et badekar som Kim Kardashian da hun ble ranet i Paris.

La oss huske at SE nylig hadde et mislykket og mildt sagt desperat forsøk på å skape spekulasjoner rundt at hun var gravid - i ren Kardashian/Jenner-stil.

Hun har ikke troverdighet igjen når hun bygger en karriere på å stadig legge opp til spekulasjoner rundt seg selv og hovedinntektskilden hennes er å snikreklamere for skjønnhetsprodukter til usikre og lettpåvirkelige tenåringsjenter. 

Jeg syns det er på tide vi sier #timesup til Sofie-Elise, så hun kan få dyrke og tilbe seg selv i stillhet. 

Endret av ReinaSiete
  • Liker 27
Skrevet

Man kan tvile på mye SE sier, men at hun lyver om å ha blitt ranet? Hvorfor betviler dere det? Blir for dumt..

• Liker 2
Skrevet

Å få alt ranet kan jo ha skjedd på mange måter. 

Bagasjen stjålet på vei til flyplassen? 

Bagasjen stjålet på vei til annet overnattingssted?

Vaskepiker med lange fingre?

Sikkert mange andre måter som jeg ikke kommer på i farten.

Trenger ikke være at hun prøver å bli en kardashian ved å lyve om å ha blitt ranet. Det finnes enormt mye kritikk verdig rundt denne jenta og hvordan hun driver business, men å bli ranet er ikke en av de. 

• Liker 2
Skrevet

Hun har fortalt hele historien på bloggen.. 

Skrevet
1 time siden, ReinaSiete skrev:

Pass, Mac, mobil og kamera ("osv".) ranet på en gang?  ALT, liksom?

SE hadde aldri gått ut uten verken mobil eller kamera når hun er i Paris, eller noe sted - har hotellrommet hennes blitt ranet på natten mens hun sov der? Kanskje hun til og med ble bakbundet og lagt i et badekar som Kim Kardashian da hun ble ranet i Paris.

La oss huske at SE nylig hadde et mislykket og mildt sagt desperat forsøk på å skape spekulasjoner rundt at hun var gravid - i ren Kardashian/Jenner-stil.

Hun har ikke troverdighet igjen når hun bygger en karriere på å stadig legge opp til spekulasjoner rundt seg selv og hovedinntektskilden hennes er å snikreklamere for skjønnhetsprodukter til usikre og lettpåvirkelige tenåringsjenter. 

Jeg syns det er på tide vi sier #timesup til Sofie-Elise, så hun kan få dyrke og tilbe seg selv i stillhet. 

fysj

• Liker 2
Skrevet

Om hun virkelig har mistet hele boken hun har skrevet på, så er det vanvittig trist. Tenk å miste så mye arbeid.

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, Llise skrev:

Om hun virkelig har mistet hele boken hun har skrevet på, så er det vanvittig trist. Tenk å miste så mye arbeid.

Veldig trist, men antar at hun har sendt div kapitler og utkast til forlag/og eller andre, så hele boken er forhåpentligvis ikke tapt. Men fortsatt trist å miste det siste arbeidet, og "orginalarbeidet" sitt :(

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...