smalls Skrevet 12. mars 2018 #7981 Skrevet 12. mars 2018 Dette henger ikke på greip! Hun har liksom ikke kopi av boka? Sorry, men den kjøper jeg ikke. Tror ikke på noe av det hun sier og det er NULL troverdighet igjen. 19
smalls Skrevet 12. mars 2018 #7982 Skrevet 12. mars 2018 1 time siden, J.. skrev: ENDA EN operasjon?! Ikke kosmetisk,men hvor mange ganger pr år er hun egentlig under narkose? Hjelpes.. Hva er nå hun har operert da?
Ostepooopp Skrevet 12. mars 2018 #7983 Skrevet 12. mars 2018 Hun er åpenbart lei av å bli sammenlignet med Kylie, så nå håpet hun å ta en Kim isteden Og som andre påpekte; det var et tyveri. Ikke ran! 13
Anonym2467 Skrevet 12. mars 2018 #7984 Skrevet 12. mars 2018 1 time siden, puppi skrev: Fordi hun har alt å tjene på en slik type historie, kanskje? Spesielt om det viste seg at det å skrive bok, ble tyngre og innebar mer arbeid enn ventet Jeg skrev det innlegget før hennes blogginnlegg var kommet ut, så jeg trekket det tilbake. Å si hun ble ranet er så utrolig latterlig, dramaqueen much? Det var et tyveri!! Og det med boken virker rart ja, alle med en IQ høyere en 30 tar da backup hver gang man har gjort en endring i arbeidet man holder på med. At hun ikke har backup av noe hun har jobbet med i et år er bare... Bullshit! 12
Bakepulver Skrevet 12. mars 2018 #7985 Skrevet 12. mars 2018 1 time siden, puppi skrev: Fordi hun har alt å tjene på en slik type historie, kanskje? Spesielt om det viste seg at det å skrive bok, ble tyngre og innebar mer arbeid enn ventet Tenkte det samme som deg her. Å skrive bøker innebærer mer arbeid enn å skrive en kjære dagbok bloggen.
Gjest Bloggleseren Skrevet 12. mars 2018 #7986 Skrevet 12. mars 2018 1 minutt siden, Anonym2467 said: Og det med boken virker rart ja, alle med en IQ høyere en 30 tar da backup hver gang man har gjort en endring i arbeidet man holder på med. At hun ikke har backup av noe hun har jobbet med i et år er bare... Bullshit! Da hun skrev forrige bok, mener jeg hun fortalte at hun sendte ett og ett kapittel til forlaget for gjennomlesning og endringer, og at det var metoden de brukte. Har hun ikke skrevet noe sånt denne gangen? I alle tilfelle: Det finnes ingen måte et stort, profesjonelt forlag lar forfatteren sitte med eneste kopi av en snart ferdig bok på. De har garantert kopier av alle kapitlene som er skrevet så langt. Sorry mac, bullshitfaktoren er skyhøy.
Anonym2467 Skrevet 12. mars 2018 #7987 Skrevet 12. mars 2018 5 minutter siden, Bloggleseren skrev: Da hun skrev forrige bok, mener jeg hun fortalte at hun sendte ett og ett kapittel til forlaget for gjennomlesning og endringer, og at det var metoden de brukte. Har hun ikke skrevet noe sånt denne gangen? I alle tilfelle: Det finnes ingen måte et stort, profesjonelt forlag lar forfatteren sitte med eneste kopi av en snart ferdig bok på. De har garantert kopier av alle kapitlene som er skrevet så langt. Sorry mac, bullshitfaktoren er skyhøy. Det er det jeg mener, hun har garantert tatt masse backup! Tror hun leserne har IQ på 30 kanskje...? 3
smalls Skrevet 12. mars 2018 #7988 Skrevet 12. mars 2018 SE lurer nok alle de unge leserne sine (de vet ikke bedre) men hun lurer ikke oss. Lukter bullshit lang vei. Tragisk å lyve om noe sånt, men hun fikk i alle fall spalteplass på SeHer sin side. 10
Gjest Bloggleseren Skrevet 12. mars 2018 #7989 Skrevet 12. mars 2018 Se det, ja! http://sophieelise.blogg.no/1516039267_vi_har_klart_det.html
Mnjah Skrevet 12. mars 2018 #7990 Skrevet 12. mars 2018 Hun har jo skrevet flere ganger at hun har sendt inn til redaktøren. http://m.sophieelise.blogg.no/1512409363_om_ingen_skulle_ha_lest_det.html her skriver hun at hun har hatt et møte med redaktøren. Jeg tviler på at han satt og leste boken på plass, og deretter ga tilbakemeldinger. http://m.sophieelise.blogg.no/1516039267_vi_har_klart_det.html Her skriver hun at hun har sendt over et par kapitler av boken til redaktøren sin. Tviler på at han sletter, og at dette ikke gjøres kontinuerlig. http://m.sophieelise.blogg.no/1466638196_svar_p_sprsmlsrunde__.html her skriver hun vedr. forrige boken at hun "underveis sendte til redaktøren, venner og andre forfattere for tilbakemelding" 11
Gjest Bloggleseren Skrevet 12. mars 2018 #7991 Skrevet 12. mars 2018 " om så jeg må starte helt på nytt og det blir noe totalt annet" http://sophieelise.blogg.no/1520879004_hjemme_operasjon_og_planer.html Altså, my butt! Om så hun bare må sende en mail til redaktøren sin og be om å få oversendt alle kapitlene, heter det. At hun gidder å ljuge sånn, det er helt kronisk.
Gjest hulillerunde Skrevet 12. mars 2018 #7992 Skrevet 12. mars 2018 Tor hun har viklet seg inn i så mange løgner at hun ikke lengre vet hva som er sant eller ikke.
Tarese Skrevet 12. mars 2018 #7993 Skrevet 12. mars 2018 Viktig å spre litt dramatikk før forhandlingene om en sesong 2 av Sophies verden samt spre blest om boka. Jeg leste innlegget og fikk inntrykk av at jeg leste manuset til en dårlig b-film.. og som andre påpekte; SE ble utsatt for tyveri IKKE ran. Makan til dramaqueen 12
Gjest Hold the door Skrevet 12. mars 2018 #7994 Skrevet 12. mars 2018 (endret) - Endret 9. juni 2018 av Hold the door
Tarese Skrevet 12. mars 2018 #7995 Skrevet 12. mars 2018 1 minutt siden, visningsnamn skrev: Leit at hun ble rana, men skikkelig flaks, da, at det plutselig dukket opp bevæpnet sivilpoliti som tok henne med på vill jakt i Paris' gater på jakt etter gjerningsmannen... "Get in the car!" "Oki!" The End, da eller? (Ref. blogginnlegget om dette.) Skjønte heller ikke det der. Venninna haika så stoppet en bil med tre sivile bevæpna politi som hoppet ut og sa Get in? Hvordan kunne de vite at denne venninna ikke bare ville ha haik til sentrum?🤭 18
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 12. mars 2018 #7996 Skrevet 12. mars 2018 (endret) Tarese skrev (På 12.3.2018 den 22.28): Skjønte heller ikke det der. Venninna haika så stoppet en bil med tre sivile bevæpna politi som hoppet ut og sa Get in? Hvordan kunne de vite at denne venninna ikke bare ville ha haik til sentrum?🤭 Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Metzili Skrevet 12. mars 2018 #7997 Skrevet 12. mars 2018 Hahaha! Den historien er definitivt oppdiktet. Ingen politifolk hadde giddet å gjøre det der... 29
surge Skrevet 12. mars 2018 #7998 Skrevet 12. mars 2018 (endret) Pr. bloggen til venninnen: Sitat http://charlottesolli.no/blog-posts/drama-i-parisSå kom altså det som skulle bli turens vendepunkt. Jeg vil ikke fortelle i detaljer, da det i all hovedsak gikk utover Sophie og hun nok har lyst å skrive om det selv. Men kort oppsummert vil jeg bare minne alle på om å aldri ta øynene bort fra veska, for FY så fort og ubemerket det går når noen er så jævlige å rundstjele deg. Virker jo ganske klart hva som kan ha skjedd ut fra overnevnte. Høres mer ut som veskenapping, skjønt det spørs om vanlige folk bruker definisjonen av 'ran' gitt i lov (trusler, vold, annen type overlast). Selvsagt kan det jo hende at hun ble truet på et vis, men de gjør i såfall en dårlig jobb med å formidle det når det skrives slik. Passer uansett som hånd i hanske at man ikke passer på verken bagasje eller dataene sine. 4 timer siden, honoluluu skrev: 17:16 SE publiserer blogginnlegg 17:54 VG publiserer artikkel, har allerede vært i kontakt med SE Har VG SE on speed dial, eller omvendt? Samme greia etter knivstikkingen. Well well. Viktig å få klikk, både for VG og SE, men når man har sensasjonsbasert reklame/PR som yrke er det kanskje ikke så rart at man har rutiner på plass rundt slikt (til tross for at man ikke har rutiner for sikkerhetskopiering). Endret 12. mars 2018 av surge Grammatikktakk. 11
Gjest Newroz Skrevet 12. mars 2018 #7999 Skrevet 12. mars 2018 Uansett sant eller usant, så kan ikke ett helt års arbeid være borte hvis hun har sendt til redaktøren med jevne mellomrom - hvilket er helt normalt, sånn utover å ta sikkerhetskopier.
Korsihalsen Skrevet 12. mars 2018 #8000 Skrevet 12. mars 2018 Ble nok ikke det store tapet for verden at man skulle gå glipp av noe sånt mesterverk... 28
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå