Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 15. mars 2018 #8081 Skrevet 15. mars 2018 "Hun er litt paranoid, har fobi mot de som snakker med mat i munnen, har litt sånn angst generelt og er deprimert" Mye selvdiagnostisering. Synes hun burde dra for å få en utredning jeg og hjelp
allesote Skrevet 15. mars 2018 #8082 Skrevet 15. mars 2018 Tror dere det er en grunn til at bonusklippet ikke kan vises før midnatt i natt? Vanligvis kan man se det med en gang episoden er sluppet på Sumo!
Gjest Eidsbergingen Skrevet 15. mars 2018 #8083 Skrevet 15. mars 2018 5 minutter siden, Jegskulleønskeat skrev: "Hun er litt paranoid, har fobi mot de som snakker med mat i munnen, har litt sånn angst generelt og er deprimert" Mye selvdiagnostisering. Synes hun burde dra for å få en utredning jeg og hjelp Hvem sa det? Følger ikke med på serien.
Oktnxbye Skrevet 15. mars 2018 #8084 Skrevet 15. mars 2018 41 minutter siden, Eidsbergingen skrev: Hvem sa det? Følger ikke med på serien. Det sa hun helt selv!
Gjest Eidsbergingen Skrevet 15. mars 2018 #8085 Skrevet 15. mars 2018 6 minutter siden, Oktnxbye skrev: Det sa hun helt selv! Aha. Forsto ikke med "hun er litt paranoid -", trodde en venn snakket om Sophie.
Aurora** Skrevet 15. mars 2018 #8086 Skrevet 15. mars 2018 1 time siden, Pernice skrev: Dagens episode: Det må jo være kjempe morsomt å gi gave til noen som blir så takknemlig.. Hva mener du? Ble nysgjerrig 1
Gjest Pernice Skrevet 15. mars 2018 #8087 Skrevet 15. mars 2018 47 minutter siden, Aurora** skrev: Hva mener du? Ble nysgjerrig Er fra bursdagen hennes. Hun åpner først en dekorasjon og sier «ja den var fin..» helt monotont, før hun innrømmer at «det ser jo ut som et juletre». Når hun åpner neste gave, og faren sier noe til henne, svarer hun «Pappa. Snakker du med mat i munnen åpner jeg ikke gaven. Det er min fobi.» også sier hun igjen «ja de var fine..» uten noe overbevisning eller takk
KillerKitty Skrevet 15. mars 2018 #8088 Skrevet 15. mars 2018 5 minutter siden, Pernice skrev: Er fra bursdagen hennes. Hun åpner først en dekorasjon og sier «ja den var fin..» helt monotont, før hun innrømmer at «det ser jo ut som et juletre». Når hun åpner neste gave, og faren sier noe til henne, svarer hun «Pappa. Snakker du med mat i munnen åpner jeg ikke gaven. Det er min fobi.» også sier hun igjen «ja de var fine..» uten noe overbevisning eller takk Oi. Gadd ikke late som en gang? 8
Aurora** Skrevet 15. mars 2018 #8089 Skrevet 15. mars 2018 35 minutter siden, Pernice skrev: Er fra bursdagen hennes. Hun åpner først en dekorasjon og sier «ja den var fin..» helt monotont, før hun innrømmer at «det ser jo ut som et juletre». Når hun åpner neste gave, og faren sier noe til henne, svarer hun «Pappa. Snakker du med mat i munnen åpner jeg ikke gaven. Det er min fobi.» også sier hun igjen «ja de var fine..» uten noe overbevisning eller takk Bortskjemt drittunge! Hadde ikke giddet å gitt gave til henne før hun viser litt takknemlighet 8
Edie Skrevet 15. mars 2018 #8090 Skrevet 15. mars 2018 Ryddet for innhold med opphavsrett. Edie, mod.
Metzili Skrevet 15. mars 2018 #8091 Skrevet 15. mars 2018 (endret) slettet Endret 15. mars 2018 av Metzili
Mnjah Skrevet 15. mars 2018 #8092 Skrevet 15. mars 2018 23 timer siden, orfeus skrev: Innlegget er merket som annonse, med miniskrift. Det var det ikke tidligere....
Bustefisk Skrevet 15. mars 2018 #8093 Skrevet 15. mars 2018 7 timer siden, Aurora** skrev: Bortskjemt drittunge! Hadde ikke giddet å gitt gave til henne før hun viser litt takknemlighet Sånn er jeg også. Og jeg kjente meg veldig igjen i måten hun forklarte det på. Jeg har vel det man kaller engstelig personlighetsforstyrrelse. Jeg gruer meg til hver eneste julaften, for jeg takler ikke å motta gaver. Jeg klarer heller ikke "late som". Jeg kan få en gave jeg virkelig elsker og syntes er kjempefin, men å vise de følelsene klarer jeg ikke. Jeg er en veldig introvert person som helst holder meg i bakgrunnen i alle situasjoner, og følelser viser jeg aldri frem. Jeg har en bonusfamilie som alltid kjøper masse fine ting til barna mine og meg selv, og føler selv jeg fremstår utakknemlig selv om jeg alltid takker. Hjernen klikker i de situasjonene, typ "Hva skal jeg si nå? Jeg må jo reagere, jeg må si noe, hva skal jeg si?!?" Jeg ser venner, naboer, familie i situasjoner der de alltid vet hva de skal si til enhver tid, som om de har de sosiale normene innebygd og på autopilot. Men det er ikke slik for alle. I de situasjonene der de fleste greier å spille på noe, komme med tomprat osv, står jeg som en robot uten et ord å si. I hodet mitt vet jeg akkurat hva jeg skal si, gjøre og hvordan jeg skal oppføre meg for at situasjonen skal være "optimal", men jeg klarer ikke. Og jeg har innsett at jeg ikke trenger det heller. Jeg har godtatt at jeg blir sett på som den "stille og rare". Når folk møter meg en til en ser de at jeg er en helt normal person. Det finnes så mye man kan ta Sophie på. Men jeg syns faktisk hun skal ha en tommel opp for hvordan hun greier å sette ord på følelser som enormt mange mennesker sitter med. Ikke bare unge, voksne også. At en offentlig person gir den type beskrivelse hun gav i den episoden, kan hjelpe veldig mange til å innse at de ikke er unormale. 6
Papirfly Skrevet 15. mars 2018 #8094 Skrevet 15. mars 2018 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Papirfly, mod.
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 16. mars 2018 #8095 Skrevet 16. mars 2018 Reagerte på at hun sa at å skrive bok var utelukkende dritt. Hvorfor skriver hun da?
Anonym2467 Skrevet 16. mars 2018 #8096 Skrevet 16. mars 2018 15 minutter siden, Jegskulleønskeat skrev: Reagerte på at hun sa at å skrive bok var utelukkende dritt. Hvorfor skriver hun da? Money money moneeeey MONEY 💰💰 19
Gjest Eidsbergingen Skrevet 17. mars 2018 #8097 Skrevet 17. mars 2018 https://bloggomtoppbloggere.com/2018/03/17/ranet-en-dramatisering-fra-paris/ Det er leit å bli frastjålet verdifulle eiendeler, men det blir så dumt å lage en historie for å skape overskrift uten å tenke at folk kan sjekke de minste detaljene som deles. Nå er ikke Sophie Elise kjent for troverdigheten sin, men begynner å få vondt av henne. Den jenta har fres i seg, og så åpen hun er for omverdenen, åpen i den forstand at hun deler alt av godt og vondt, sant og oppdiktet(ref. "ranet"), har hun et mot, kanskje dumdristig, men mot. Seig jente det finnes beundringsverdig i. Hun taper å bli dullet med og stakkarsligsgjort av seg selv og næme rundt, når hun besitter sterke og positive egenskaper, som blir ødelagt av egosentrisk holdning som ikke rommer plass til flere mennesker enn henne selv. Ingen tjener på å være alene i dette livet, og har hun det vondt, håper jeg hun søker assistanse (om ordet "hjelp" har negativ klang) og får en indre ro som stilner de verste stormene i sinn og sjel. Og finner en annen plattform å yte på enn offentlig kropp- og sjeleksponering.
Gjest Xstrella Skrevet 17. mars 2018 #8098 Skrevet 17. mars 2018 Sminkefri. Joda, men med fake lashes og påfylte lepper, fillers og kjeveoperert så er det ikke mye naturlig igjen. Hvertfall slutte å reklamere for disse hudpillene hun liksom ble så fin i huden av. Hun skriver jo nå noe helt annet.
Gjest orfeus Skrevet 17. mars 2018 #8099 Skrevet 17. mars 2018 «Ikke ha bilder som passer til innlegget». Når har hun det, da? Det er jo alltid, alltid, alltid selfies som illustrasjon til alt mulig, alt fra miljøsynsing til psykiske lidelser eller bokskriving ...🙄
Gjest orfeus Skrevet 17. mars 2018 #8100 Skrevet 17. mars 2018 9 timer siden, Eidsbergingen skrev: https://bloggomtoppbloggere.com/2018/03/17/ranet-en-dramatisering-fra-paris/ Det er leit å bli frastjålet verdifulle eiendeler, men det blir så dumt å lage en historie for å skape overskrift uten å tenke at folk kan sjekke de minste detaljene som deles. Nå er ikke Sophie Elise kjent for troverdigheten sin, men begynner å få vondt av henne. Den jenta har fres i seg, og så åpen hun er for omverdenen, åpen i den forstand at hun deler alt av godt og vondt, sant og oppdiktet(ref. "ranet"), har hun et mot, kanskje dumdristig, men mot. Seig jente det finnes beundringsverdig i. Hun taper å bli dullet med og stakkarsligsgjort av seg selv og næme rundt, når hun besitter sterke og positive egenskaper, som blir ødelagt av egosentrisk holdning som ikke rommer plass til flere mennesker enn henne selv. Ingen tjener på å være alene i dette livet, og har hun det vondt, håper jeg hun søker assistanse (om ordet "hjelp" har negativ klang) og får en indre ro som stilner de verste stormene i sinn og sjel. Og finner en annen plattform å yte på enn offentlig kropp- og sjeleksponering. I programmet "Insider" på en av TV2-kanalene her om dagen, var det et intervju med Espen Hilton. Han var ganske bestemt når han sa at blogging var farlig for enkelte mennesker, noe jeg tror ham på. Jeg syns vi kan se at flere av de som har blitt diskutert i dette forumet, SE inkludert, virker litt for egosentrerte, har spesielle oppfattelser av virkeligheten og sannheten, og har litt for høye tanker om egne evner og ferdigheter. Jeg er overbevist om at disse jentene ville fått det mye, mye bedre om de kuttet ut instagram og blogg, og heller oppdaget virkeligheten i stedet for den falske virkeligheten de har skapt seg på nettet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå