Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Jegskulleønskeat
Skrevet
3 timer siden, smalls skrev:

Så ufattelig teit hun reklamerer for det når hun bruker parykker! 🙈

Hadde hun hatt alle de diagnosene hun påstår hun har, så hadde hun IKKE fungert i hverdagen! 

Nei, har man 15 diagnoser så fungerer man ikke så veldig godt vil jeg tro. Jeg har en diagnose satt ved DPS, og hadde ikke orket det kjøret hun har, reising over alt, filming, blogging hele tiden, intervjuer osv. Hadde blitt helt utslitt

Gjest hulillerunde
Skrevet (endret)

I det siste innlegget hennes skriver hun at hun ikke er en klokkeperson og at hun neppe kunne investert i en Rolex. Er det jeg som husker helt feil eller har ikke hun skrevet at hun var på leting etter, nettopp, en Rolex som hun kunne tenke seg? Det er veldig mulig jeg tar feil altså! 

Jeg googlet og fant det! 18.01 skrev hun det! 

Hvorfor si seg selv imot på denne måten gang på gang?! Det er så lite troverdig! 

Endret av hulillerunde
Gjest orfeus
Skrevet (endret)
38 minutter siden, hulillerunde skrev:

I det siste innlegget hennes skriver hun at hun ikke er en klokkeperson og at hun neppe kunne investert i en Rolex. Er det jeg som husker helt feil eller har ikke hun skrevet at hun var på leting etter, nettopp, en Rolex som hun kunne tenke seg? Det er veldig mulig jeg tar feil altså! 

Hvorfor si seg selv imot på denne måten gang på gang?! Det er så lite troverdig! 

SE i et nøtteskall: Liker ikke museer i ett innlegg, elsker museer i et annet, ønsker seg Rolex i ett innlegg - for så å skrive at hun ikke bryr seg om klokker likevel, skriver glødende om at vi må ta vare på miljøet den ene dagen, og tar en flytur den neste. 

Hun kunne trengt en bloggpause, og i stedet studert noe kult og vært ung voksen -i stedet for å drive med egodyrking, ha livet sitt på Internett og leve av meningsløs forbrukspushing. 

Endret av orfeus
Gjest Bloggleseren
Skrevet
42 minutter siden, hulillerunde said:

Ellers så er det noe alvorlig galt med virkelighetsoppfatningen. Synes det er bra hun skal takke ja til et tilbud fra DPS - håper hun får den hjelpen hun trenger. Dette virker som ei jente med så store problemer at hun ikke burde vært SoMe-kjendis.

Skrevet
42 minutter siden, hulillerunde said:

Du kom meg i forkjøpet, sukket akkurat over det samme! MÅ bare quote, bare sånn for gøy.

18.01.18
"Jeg gleder meg til å gjøre kule investeringer, og jeg vil kjøpe meg en kul klokke.. Kanskje en rolex? Det har jeg tenkt på sååå lenge, men ikke funnet en jeg vil ha 100%. Det skal jo føles rett når det er såpass dyrt."

Bare to måneder senere er SE som et nytt menneske;

18.03.18
"Jeg ser ikke på meg selv som en "klokkeperson" og kunne neppe ha investert i en Rolex, men jeg er veldig fornøyd med den fine lille samlingen min fra Daniel Wellington!"

:popcorn:

• Liker 17
Skrevet (endret)

Hun burde trekke seg unna rampelyset og ta en bloggpause. Det hadde hun nok hatt godt av

Men jeg lurer på en ting, noen bloggere sier de er sykemeldt, men blir de sykemeldt av legen og får sykepenger? Eller hvordan fungerer det?

Endret av LeilaS
  • Liker 5
Gjest hulillerunde
Skrevet
17 minutter siden, Bloggleseren skrev:

Ellers så er det noe alvorlig galt med virkelighetsoppfatningen. Synes det er bra hun skal takke ja til et tilbud fra DPS - håper hun får den hjelpen hun trenger. Dette virker som ei jente med så store problemer at hun ikke burde vært SoMe-kjendis.

Jeg er så enig. Håper hun gir DPS en skikkelig sjans, og ikke bare avskriver psykologen. Alle fortjener å ha det godt med seg selv, og jeg håper virkelig at hun kommer dit med god hjelp

Skrevet (endret)

Trist å se at Joakim har hatt problemer med spisevegring..

Rart SE ikke har plukket opp noe fra en som er så nær,hvordan det faktisk er å slite med noe sånt,altså hvordan det faktisk er å leve med sånne psykiske problemer og ikke det svadagreiene hennes..

Endret av J..
  • Liker 11
Skrevet

La oss håpe hun ikke avfeier den psykologen hun får tildelt på DPS, bare fordi psykologen kanskje sier noe hun ikke har lyst til å høre. 

• Liker 9
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet
1 time siden, J.. skrev:

Trist å se at Joakim har hatt problemer med spisevegring..

Rart SE ikke har plukket opp noe fra en som er så nær,hvordan det faktisk er å slite med noe sånt,altså hvordan det faktisk er å leve med sånne psykiske problemer og ikke det svadagreiene hennes..

Hvordan vet du det?

Skrevet
3 minutter siden, allesote skrev:

Hvordan vet du det?

Sjekk instagram'en hans.

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, allesote skrev:

Hvordan vet du det?

Instagramkontoen hans og en artikkel i VG fra i går. Antar jeg.

• Liker 2
Skrevet

Joakim virker genuint god, empatisk og reflektert. Har ikke sett mye av serien deres, men for et inntrykk han gir! Er bare noe elskverdig ved ham 

Vet denne tråden handler om Sophie, men måtte bare si det :P

• Liker 22
Skrevet

Har SE virkelig kjøpt det samme Leica kameraet som ble ranet i Paris? Har ikke hun klagd over både prisen og kvaliteten...? Hvorfor kjøpe et nytt kamera til 40000 når man ikke engang er fornøyd?

• Liker 11
Gjest pelikanen
Skrevet

Lette etter et program på tv i går. Var usikker på hvilke kanal det var. Så ramlet jeg inn på hennes serie. Fan til sutring.  Det er klaging på alt vedrørende hennes liv, rød løper og fandens oldemor. Deppa her og deppa der. Dette sitter folk og følger med?

Blogglisten var heller ikke bra for henne. Jeg tenkte, når det er så ille, så si stopp.  Slutt. Finn deg en jobb. Det er frivillig.

Vi andre med dårlig arbeidsmiljø slutter og finner oss ny jobb. At tv kan lage program på så mye dritt er underlig

Skrevet
24 minutter siden, Vanben skrev:

Har SE virkelig kjøpt det samme Leica kameraet som ble ranet i Paris? Har ikke hun klagd over både prisen og kvaliteten...? Hvorfor kjøpe et nytt kamera til 40000 når man ikke engang er fornøyd?

Hva skal de med så dyre kameraer, de tar vel kun bilde av seg selv uansett.

• Liker 13
Skrevet
38 minutter siden, pelikanen skrev:

Lette etter et program på tv i går. Var usikker på hvilke kanal det var. Så ramlet jeg inn på hennes serie. Fan til sutring.  Det er klaging på alt vedrørende hennes liv, rød løper og fandens oldemor. Deppa her og deppa der. Dette sitter folk og følger med?

Blogglisten var heller ikke bra for henne. Jeg tenkte, når det er så ille, så si stopp.  Slutt. Finn deg en jobb. Det er frivillig.

Vi andre med dårlig arbeidsmiljø slutter og finner oss ny jobb. At tv kan lage program på så mye dritt er underlig

Helt enig. Fatter ikke at folk orker å se på dette programmet. Reklamen var nok for meg. Etter å ha lest i denne tråden, så har jeg ikke gått glipp av noe virker det som 

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...