Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Skrevet
17 minutter siden, Coccinelle said:

Jeg bor også i Frankrike :-) Hva heter bloggen din?

www.kristineslykkeprosjekt.com :)

Hvor i Frankrike bor du? 

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest orfeus
Skrevet

I det siste reklameinnlegget forteller hun at hun kan tenke seg å ta exphil i Paris, og at det blir som å gå på folkehøyskole. Det blir nok bra ...

Kunne ikke annonsøren finne noen som var bittelitt mer akademisk og troverdig? Innlegget er jo bare svada og ingen ting konkret om studiene. Pft.

Gjest orfeus
Skrevet
2 minutter siden, Dynetrekk skrev:

Fra bloggpost om venninnetur i Roma 24.02.18 "Jeg er egentlig ikke en museums-person, det er interessant i en halvtime og så blir jeg lei."

og så annonseinnlegg for Gateway College 14.03.18 "Her dro vi på museum som jeg elsker, etter det dro vi ut å spiste og drakk vin."

Ok.

Det er ikke lett å vite hva man har sagt når alt er løgn.

Gjest Eidsbergingen
Skrevet (endret)
9 minutter siden, orfeus skrev:

Det er ikke lett å vite hva man har sagt når alt er løgn.

Dobbeltsjekker ikke hva som er dokumentert tidligere på bloggen sin heller.

Endret av Eidsbergingen
Skrevet
1 time siden, Dynetrekk skrev:

Fra bloggpost om venninnetur i Roma 24.02.18 "Jeg er egentlig ikke en museums-person, det er interessant i en halvtime og så blir jeg lei."

og så annonseinnlegg for Gateway College 14.03.18 "Her dro vi på museum som jeg elsker, etter det dro vi ut å spiste og drakk vin."

Ok.

Herregud! 🤣

• Liker 6
Gjest hulillerunde
Skrevet
1 time siden, Dynetrekk skrev:

Ok.

Hun burde bare skrive "jeg liker bare ting jeg får betalt for å like"...

Skrevet
3 hours ago, EiJente said:

www.kristineslykkeprosjekt.com :)

Hvor i Frankrike bor du? 

I Antibes :-)

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, Coccinelle said:

I Antibes :-)

Så herlig! Jeg bor i Toulouse. Har bodd der siden desember. Før det bodde jeg to år i Paris. 

SE kommer til å få seg et heftig kultursjokk om hun flytter dit. Å være turist er absolutt ikke det samme som å bo der fast... 

• Liker 2
Skrevet
51 minutter siden, EiJente skrev:

Så herlig! Jeg bor i Toulouse. Har bodd der siden desember. Før det bodde jeg to år i Paris. 

SE kommer til å få seg et heftig kultursjokk om hun flytter dit. Å være turist er absolutt ikke det samme som å bo der fast... 

Skal hun flytte dit? :klo:

Skrevet
6 minutter siden, Aurora** said:

Skal hun flytte dit? :klo:

Hun skrev på bloggen at hun har tenkt å ta Ex.Phil på universitetet i Paris....

Men hun sier jo så mye. 

• Liker 4
Skrevet
35 minutter siden, EiJente skrev:

Hun skrev på bloggen at hun har tenkt å ta Ex.Phil på universitetet i Paris....

Men hun sier jo så mye. 

Eh oki :P

Skrevet

Er nok bare opptakten til en annonse. En måte å slippe å skrive "sponset reise" på. Ala slik Fotballfrue holder på.

• Liker 2
Gjest orfeus
Skrevet
21 minutter siden, Mnjah skrev:

Er nok bare opptakten til en annonse. En måte å slippe å skrive "sponset reise" på. Ala slik Fotballfrue holder på.

Innlegget er merket som annonse, med miniskrift.

Skrevet

I dagens episode,sier kjæresten at de har pratet om SE's depresjon..

Og han sier rett i tryne på henne at hun er jo ikke deprimert.

Tydeligvis fler som er lei av selvdiagnotiseringen hennes.

• Liker 36
Skrevet

"Dette har vi snakket mye om. Du har deprimerte øyeblikk men du ER ikke deprimert". Go Kasper!

Men rett skal være rett. Opptakene ble stoppet en periode etter anbefaling fra lege som sykemeldte henne. Så hun har ikke hatt det helt bra (det er det vel dog ingen som har påstått heller).

Er Sofie så kalkulert at hun ikke sa noe om at filmingen stoppa - sånn at hun etter episoden idag kan poste et forhåndsskrevet innlegg til alle "haters" som ikke tror på henne? 

• Liker 25
Gjest orfeus
Skrevet
1 time siden, Oktnxbye skrev:

"Dette har vi snakket mye om. Du har deprimerte øyeblikk men du ER ikke deprimert". Go Kasper!

Men rett skal være rett. Opptakene ble stoppet en periode etter anbefaling fra lege som sykemeldte henne. Så hun har ikke hatt det helt bra (det er det vel dog ingen som har påstått heller).

Er Sofie så kalkulert at hun ikke sa noe om at filmingen stoppa - sånn at hun etter episoden idag kan poste et forhåndsskrevet innlegg til alle "haters" som ikke tror på henne? 

Det kommer, helt sikkert. Hun er virkelig kalkulerende. 

Gjest Jegskulleønskeat
Skrevet
3 timer siden, J.. skrev:

I dagens episode,sier kjæresten at de har pratet om SE's depresjon..

Og han sier rett i tryne på henne at hun er jo ikke deprimert.

Tydeligvis fler som er lei av selvdiagnotiseringen hennes.

Bra noen tar oppgjør med selvdiagnostiseringen så hun skal forstå at det ikke er greit

Gjest Pernice
Skrevet

Dagens episode: Det må jo være kjempe morsomt å gi gave til noen som blir så takknemlig.. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...