Christy89 Skrevet 2. mars 2018 #7781 Skrevet 2. mars 2018 Ville hun fremstå mer voksen og vise hvordan hun egentlig er, så hadde hun laget et sutreinnlegg om at TV2 fremstiller henne som en dum blondine i serien. Det har hun ikke gjort. Hun hadde en gyllen mulighet til å motbevise folk. Men det ble som forventet. Overfladisk og sutrete. Same old shit. Virker som hun bruker ord hun egentlig ikke vet hva betyr, men hun prøver desperat å virke så dyp og sånn 🙊 Hun er veldig dårlig til å formulere seg 23
Gjest hulillerunde Skrevet 2. mars 2018 #7782 Skrevet 2. mars 2018 4 minutter siden, Christy89 skrev: Ville hun fremstå mer voksen og vise hvordan hun egentlig er, så hadde hun laget et sutreinnlegg om at TV2 fremstiller henne som en dum blondine i serien. Det har hun ikke gjort. Hun hadde en gyllen mulighet til å motbevise folk. Men det ble som forventet. Overfladisk og sutrete. Same old shit. Virker som hun bruker ord hun egentlig ikke vet hva betyr, men hun prøver desperat å virke så dyp og sånn 🙊 Hun er veldig dårlig til å formulere seg enig! i stedet har hun skrytt serien opp i skyene og sagt at den virkelig viser en annen side av henne og at hun kan stå for alt innholdet. Hun er en skrekkelig umoden, naiv og som en veldig grunn person. For all del; alle trenger ikke være dype, men da må man slutte å fremstille seg selv slik.
elisaday Skrevet 2. mars 2018 #7783 Skrevet 2. mars 2018 30 minutter siden, hulillerunde skrev: enig! i stedet har hun skrytt serien opp i skyene og sagt at den virkelig viser en annen side av henne og at hun kan stå for alt innholdet. Hun er en skrekkelig umoden, naiv og som en veldig grunn person. For all del; alle trenger ikke være dype, men da må man slutte å fremstille seg selv slik. Det viser jo bare hvor utrolig skrudd syn hun har på egen personlighet. Virker ikke som denne serien har gjort noe annet enn å bekrefte mye av det mange mener om henne. 10
letanglia Skrevet 2. mars 2018 #7784 Skrevet 2. mars 2018 (endret) 12 timer siden, Christy89 skrev: Ville hun fremstå mer voksen og vise hvordan hun egentlig er, så hadde hun laget et sutreinnlegg om at TV2 fremstiller henne som en dum blondine i serien. Det har hun ikke gjort. Hun hadde en gyllen mulighet til å motbevise folk. Men det ble som forventet. Overfladisk og sutrete. Same old shit. Virker som hun bruker ord hun egentlig ikke vet hva betyr, men hun prøver desperat å virke så dyp og sånn 🙊 Hun er veldig dårlig til å formulere seg 12 timer siden, hulillerunde skrev: enig! i stedet har hun skrytt serien opp i skyene og sagt at den virkelig viser en annen side av henne og at hun kan stå for alt innholdet. Hun er en skrekkelig umoden, naiv og som en veldig grunn person. For all del; alle trenger ikke være dype, men da må man slutte å fremstille seg selv slik. Haha huff... Hun er virkelig en jente som følger strømmen og prøver å tilpasse seg selv i best mulig bilde. Først sier hun at hun er så stolt over hvor kjempe bra serien er og at folk endelig fikk se hvem hun egentlig var og en annen side enn man blir kjent med gjennom bloggen og at hun gleder seg til å vise serien til folket, så får serien terningskast 2, kommentarer om hykleri, sutring og tørrhet og da tilpasser hun seg plutselig de reaksjonene og ombestemmer seg til å mene at Tv2 fremstiller hun som en dum blondine. Enig med kommentaren jeg siteterte over, hun hadde muligheten nå til å vise at hun ikke var det, og jeg tror hun oppriktig trodde at hun ikke ble like avslørt gjennom måten hun prøver å te seg i serien, men en spade er en spade. Denne jenta trenger virkelig litt selvinnsikt! Hun lever i en fantasiverden med henne selv i midten som fortsetter sitt hykleri i høyeste grad og lever for oppmerksomhet, konstruerte spekulasjoner (som dette med graviditeten hun nettopp gjorde for eksempel) og plastikk. På tide å våkne opp Sofie, get real (på ekte, og ikke bare bruke betegnelsen fordi du vil leke tøff) Endret 3. mars 2018 av letanglia 12
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 3. mars 2018 #7785 Skrevet 3. mars 2018 (endret) orfeus skrev (På 2.3.2018 den 11.22): (...) Jeg så litt av serie-episoden i går. Er hun ikke fryktelig umoden og uvitende til å være såpass som 23? Eller har de med vilje klippet det slik at hun blir framstilt som «dum og barnslig»? Jeg mener, hvis hennes ønske er å vise hvem hun er, og hun selv mener at hun er smart og dyp og vet mye, - hvorfor blir ikke det vist? Den lange og stressende oppramsingen av pubertale sannheter om «miljø og sånn» virket panisk og usammenhengende, som en lekse som var pugget, og ble falsk og masete fordi hun stadig kikket mot kamera for å sjekke at det ble filmet. Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤
elisaday Skrevet 3. mars 2018 #7786 Skrevet 3. mars 2018 1 minutt siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Akkurat den reagerte jeg også på. Var slik i en tidligere episode også. Hvor hun gnålte om mobbing for 4. gang på 3 episoder. Klarte ikke å dy seg og måtte sjekke om kameraet fortsatt var på henne. Veldig dobbelmoralsk å syte over å måtte snakke om overgrep og ikke låten. Sitter å sier at hun vet ikke noe om det, så da kan hun ikke si det. "Jeg må ikke mene noe om noe som er i vinden". Det er en løgn, ren løgn. For det er jo nettopp det hun gjør 70% av tiden når hun snakker om noe annet enn sine 3 dype punkter (miljø, dyrevern og mobbing), sminke og plastisk operasjon! Er det om en ting i media så kan du banne på at hun hiver seg på! Forresten så skrev hun selv om me too, musikkvideoen og ja se selv hva hun skrev;"Hver eneste dag opplever ungdommer mobbing, seksuell trakassering og drapstrusler. Hver eneste dag på skolen, et sted du ikke kan slippe unna. DET er poenget med musikkvideoen. (KILDE til bloggen altså) Altså... hun påstår musikkvideoen handler om dette. Og sangen handler om nettopp dette, det er fuckings budskapet i sangen! Også syter hun fordi hun får spørsmål om seksuell trakassering.. i stedet for å få spørsmål om låten. Jeg.blir.matt! Eh, hvilken musikkvideo er det hun snakker om i dette tilfellet??
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 3. mars 2018 #7787 Skrevet 3. mars 2018 (endret) elisaday skrev (På 3.3.2018 den 21.44): Eh, hvilken musikkvideo er det hun snakker om i dette tilfellet?? Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Gjest hulillerunde Skrevet 3. mars 2018 #7788 Skrevet 3. mars 2018 (endret) 1 time siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Akkurat den reagerte jeg også på. Var slik i en tidligere episode også. Hvor hun gnålte om mobbing for 4. gang på 3 episoder. Klarte ikke å dy seg og måtte sjekke om kameraet fortsatt var på henne. Veldig dobbelmoralsk å syte over å måtte snakke om overgrep og ikke låten. Sitter å sier at hun vet ikke noe om det, så da kan hun ikke si det. "Jeg må ikke mene noe om noe som er i vinden". Det er en løgn, ren løgn. For det er jo nettopp det hun gjør 70% av tiden når hun snakker om noe annet enn sine 3 dype punkter (miljø, dyrevern og mobbing), sminke og plastisk operasjon! Er det om en ting i media så kan du banne på at hun hiver seg på! Forresten så skrev hun selv om me too, musikkvideoen og ja se selv hva hun skrev;"Hver eneste dag opplever ungdommer mobbing, seksuell trakassering og drapstrusler. Hver eneste dag på skolen, et sted du ikke kan slippe unna. DET er poenget med musikkvideoen. (KILDE til bloggen altså) Altså... hun påstår musikkvideoen handler om dette. Og sangen handler om nettopp dette, det er fuckings budskapet i sangen! Også syter hun fordi hun får spørsmål om seksuell trakassering.. i stedet for å få spørsmål om låten. Jeg.blir.matt! Du vet, så lenge spørsmålene ikke direkte handler om henne så klager hun. skjønner ikke hvorfor hun en-åttendels engasjerer seg i saker når hun så tydelig ikke bryr seg eller har innsikt nok til å faktisk uttale seg. helt greit å si "dette vet jeg ikke nok om, fortell gjerne om det", men det er jo ikke det hun gjør. Hun later som hun har innsikt og kunnskap, men med en gang hun faktisk åpner munnen så er det tydelig at hun ikke har det. Aldri om hun innrømmer at hun faktisk ikke har peiling heller Endret 3. mars 2018 av hulillerunde
korallrev Skrevet 3. mars 2018 #7789 Skrevet 3. mars 2018 Jeg håper hun blir tatt for den elendige annonsemerkingen sin! https://imgur.com/a/1wXTy Hentet fra http://m.sophieelise.blogg.no/1520011422_her_kan_du_se_real_housewives_og_all_annen_reality.html (i samme innlegg deles det ut goodiebag med produkter fra dyretestede Escada og Clarins, bare apropos) Enda en bitteliten annonse https://imgur.com/a/JgdvG 7
Salka Skrevet 4. mars 2018 #7790 Skrevet 4. mars 2018 Reklamerer for dyretestede produkter igjen, ja. Biotherm er også dyrestestet. Jeg blir gal av den dobbeltmoralen hennes! Tenk om hun virkelig hadde brydd seg om dyrevelferd og nektet å reklamere for Max factor, Biotherm, Clarins og andre dyretestede merker. Sagt at hun bare vil reklamere for merker som ikke tester på dyr. Da hadde hun fått masse respekt fra meg ihvertfall! Men det eneste hun bryr seg om er seg selv og penger. Den jenta er dronningen, keiserinnen og hertuginnen av dobbeltmoral! 24
Gjest hulillerunde Skrevet 4. mars 2018 #7791 Skrevet 4. mars 2018 (endret) ser at det er nok en "kjendis" (Erlend Elias) som har kommentert i forhold til henne, og det faller ikke i god jord hos frøken SE.. hun skal vist slutte å snakke med de som ikke nesegrus beundrer henne. tror hun vil oppleve at det er få hun kan snakke med etterhvert Endret 5. mars 2018 av lillesky
boski Skrevet 4. mars 2018 #7792 Skrevet 4. mars 2018 Noen som vet hvor man kan finne det at Erlend Elias kalte henne stygg?
Gjest hulillerunde Skrevet 4. mars 2018 #7793 Skrevet 4. mars 2018 2 minutter siden, boski skrev: Noen som vet hvor man kan finne det at Erlend Elias kalte henne stygg? God kveld norge, tv2 sumo
korallrev Skrevet 4. mars 2018 #7794 Skrevet 4. mars 2018 Skal det merkes når hun reklamerer for tv2 sumo?
Gjest orfeus Skrevet 5. mars 2018 #7796 Skrevet 5. mars 2018 Erlend Elias sier: «Jeg har ikke lyst til å bli forandret, som Michael Jackson eller Sofie Elise» ... Hvor hører Sofie ordet «stygg»?
boski Skrevet 5. mars 2018 #7797 Skrevet 5. mars 2018 15 minutter siden, orfeus skrev: Erlend Elias sier: «Jeg har ikke lyst til å bli forandret, som Michael Jackson eller Sofie Elise» ... Hvor hører Sofie ordet «stygg»? Enig. Han kalte henne aldri stygg og det blir feil å si. Han mente vel mer at han ikke vil totaltforandre seg selv til det ugjenkjennelige, eller at han ikke har et "forbilde" når det kommer til hvordan han vil se ut, som feks SE tydelig har. 24
Gjest orfeus Skrevet 5. mars 2018 #7798 Skrevet 5. mars 2018 1 minutt siden, boski skrev: Enig. Han kalte henne aldri stygg og det blir feil å si. Han mente vel mer at han ikke vil totaltforandre seg selv til det ugjenkjennelige, eller at han ikke har et "forbilde" når det kommer til hvordan han vil se ut, som feks SE tydelig har. Det samme tenkte jeg. De to personene han nevner har/hadde operert seg til det ugjenkjennelige. Men, i kjent stil overtolker SE og for å få litt drama. Stakkars den som kommer i veien for hennes ego, tenker jeg, og bildet av henne som ungdomsskolebitch blir veldig tydelig. Mener hun skrev en gang at hun hadde blitt irettesatt av en lærer og fått beskjed om å være «mindre bitchy». Kanskje jeg husker feil, skal prøve å Google litt ved anledning.
LeilaS Skrevet 5. mars 2018 #7799 Skrevet 5. mars 2018 44 minutter siden, orfeus skrev: Erlend Elias sier: «Jeg har ikke lyst til å bli forandret, som Michael Jackson eller Sofie Elise» ... Hvor hører Sofie ordet «stygg»? Samme lurer jeg på Tror ikke han mente noe slemt med den kommentaren, men bare at han ikke vil endre på hele ansiktet eller ha en MJ nese Har sutreinnlegget hennes kommet ut? Vedder på hun føler seg fornærmet av det han sa 14
Gjest orfeus Skrevet 5. mars 2018 #7800 Skrevet 5. mars 2018 (endret) 1 time siden, LeilaS skrev: Samme lurer jeg på Tror ikke han mente noe slemt med den kommentaren, men bare at han ikke vil endre på hele ansiktet eller ha en MJ nese Har sutreinnlegget hennes kommet ut? Vedder på hun føler seg fornærmet av det han sa Selvsagt ble hun fornærmet og skriver at EE kalte henne stygg og at hun tenker «Bedre stygg utenpå enn inni» og at hun skulle slutte å være snill mot «sånne» personer etc Hun hører det som passer inn i dramaturgien ... Endret 5. mars 2018 av orfeus Rettet fra EI til EE
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå